Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

16 Μαΐου, 2018

ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ!!! ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΠΑΝΣΠΟΥΔΑΣΤΙΚΗ Κ.Σ.


"Πήγε ένα αγόρι μια φορά 
στην πόλη να σπουδάσει 
δεν είχε όμως φανταστεί 
πόσα λεφτά θα χάσει.

Δυο χούφτες χρήμα έδωσε
για corpus και βιβλία,
το νοίκι του πανάκριβο,
γονείς στην ανεργία.

Για βεβαιώσεις του πανε 
που πρέπει να μαζέψει,
πάει κι αυτός αμέριμνος
κάπου να τις γυρέψει

Λεφτά ξανά του ζήτησαν
"Δεν έχω άλλα!" είπε
"Τζάμπα δε σου τις δίνουμε 
μικρέ, άφραγκε τύπε!".

Έρχονται ένα πρωινό 
δυο πράσινα ανθρωπάκια
Του λένε "έχουμε εκλογές 
έλα στα τραπεζάκια"

Φτάνουνε λίγο αργότερα
τρεις κούκλες στα γαλάζια
πάλι μιλάνε για εκλογές
κι όλο του κάνουν νάζια:

-"Σου δίνουμε χίλια ευρώ
να ρθεις να μας ψηφίσεις",
"Τίποτα πιο ανήθικο 
δεν έχεις να ζητήσεις;" 
"Έλα το Σαββατόβραδο
να χτυπηθείς στο Sachi"

-"Με τέτοια δύσκολη ζωή 
κέφι πώς να μου κάτσει;"
-"Θέλεις να κλείσω reserve 
την Κυριακή στις Μούσες;"

-"Αν ήσουνα στη θέση μου
για πες μου πώς θα ζούσες;"
Έχω τόσα προβλήματα
κι όμως δε βρίσκω λύση
υπάρχει, ρε συνάδελφοι, 
κάποιος να με βοηθήσει;"

Κι ενώ ήτανε έτοιμος
τράπεζα να ληστέψει 
του δίνουν προσκλητήρια
να πάει να χορέψει!

Μες την απελπισία του
είπε να μην ψηφίσει
Μα ένα ανθρωπάκι κόκκινο
ήρθε να του μιλήσει.

Του πε για δικαίωμα
στην ενιαία παιδεία
για σίτιση, για στέγαση 
και δωρεάν βιβλία

Τόσο πολύ του άρεσε
ετούτη η ιδέα
που πάλεψε κι αυτός μαζί
για μια ελπίδα νέα!!!"