Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

04 Δεκεμβρίου, 2017

,,φέρνει (Ν)τροπολογία για την Απεργία,,


ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ

ΚΚΕ: Κάτω τα χέρια σας από την απεργία


«Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ έσπασε κάθε ρεκόρ πολιτικής ξετσιπωσιάς και αθλιότητας, φέρνοντας σαν τον κλέφτη στη Βουλή 
-και μάλιστα σε άσχετο νομοσχέδιο για να ψηφιστεί άρον - άρον- τροπολογία για να ξεκινήσει το ξήλωμα της μεγαλύτερης κατάκτησης της εργατικής τάξης, που είναι το δικαίωμα στην απεργία.

Πρόκειται για μια αδίστακτη κυβέρνηση, που δεν έχει καμία αναστολή, προκειμένου να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα του κεφαλαίου, πάγια επιδίωξη του οποίου είναι το χτύπημα του απεργιακού δικαιώματος, για να υπάρχει σιγή νεκροταφείου μέσα στους χώρους δουλειάς. 

Για αυτόν το λόγο, η κυβέρνηση παίρνει τα εύσημα των “εταίρων” της στην ΕΕ, γι’ αυτόν το λόγο κλείνει γρήγορα τις αντεργατικές - αντιλαϊκές "αξιολογήσεις". 
Το δικαίωμα στην απεργία, που κατακτήθηκε με αίμα και θυσίες, είναι αδιαπραγμάτευτο και όποιος τολμήσει να τ’ αγγίξει θα βρει απέναντί του τους εργαζόμενους και το ταξικό κίνημά τους.

Το ΚΚΕ καλεί τους εργαζόμενους να δυναμώσουν τον αγώνα τους, να είναι από αύριο και κάθε μέρα στους δρόμους, να πυκνώσουν τις απεργιακές κινητοποιήσεις των επόμενων ημερών, με αποκορύφωμα την πανελλαδική - πανεργατική απεργία στις 14 Δεκέμβρη
».
το Γραφείο Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ για την τροπολογία της κυβέρνησης σχετικά με την απεργία
*****************
Άμεσες οι Αντιδράσεις των Εργαζομένων: 

Ζάκυνθος, 4 Δεκεμβρίου 2017
ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!!!!
Το δικαίωμα στη απεργία είναι αδιαπραγμάτευτο!
θα μας βρουν απέναντί τους!

Το Δ.Σ. του Ε.Κ.Ζ καταγγέλλει την Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ –ΑΝΕΛ για τον αισχρό τρόπο με τον οποίο πάει να περάσει τροπολογία, που κατατέθηκε απόψε στην Βουλή, για τον τρόπο λήψης απόφασης σχετικά με την κήρυξη απεργίας, στο φόντο της συμφωνίας κυβέρνησης - «θεσμών» στα πλαίσια της 3ης αξιολόγησης.
Η Κυβέρνηση κάνει δώρο στους εργοδότες, στο μεγάλο κεφάλαιο προκειμένου να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα τους, άλλωστε πάγια επιδίωξη τους ήταν το χτύπημα του απεργιακού δικαιώματος, για να υπάρχει σιγή νεκροταφείου μέσα στους χώρους δουλειάς.
Καλούμε τους εργαζόμενους του νησιού, τα σωματεία, να δυναμώσουν τον αγώνα τους μέχρι την απεργία στις 14 Δεκέμβρη.

ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΙΑΤΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΗΝ ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΤΑΞΗ.

ΔΕΝ ΘΑ ΣΙΩΠΗΣΟΥΜΕ. ΘΑ ΟΡΓΑΝΩΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ.

ΚΑΛΟΥΜΕ ΣΕ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΑΥΡΙΟ ΣΤΙΣ 19.00 ΣΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΑΙΣΧΟΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ.

Από τη Διοίκηση
******************





Συγκεντρώσεις την Τρίτη σε δεκάδες πόλεις της χώρας

'Αμεση η απάντηση των εργαζομένων και του ταξικού κινήματος στην αθλιότητα της κυβέρνησης να φέρει -σαν τον κλέφτη- τροπολογία για το χτύπημα στο δικαίωμα της απεργίας
Η συγκέντρωση του ΠΑΜΕ στην Αθήνα είναι την Τρίτη στις 12 το μεσημέρι στην πλατεία Κλαυθμώνος
Συγκεντρώσεις προγραμματίζονται και σε άλλες πόλεις της χώρας. Μέχρι στιγμής έχουν ανακοινωθεί:
Στη Θεσσαλονίκη, στις 6.30 μ.μ., στο Άγαλμα του Βενιζέλου
Στο Άργος, στις 7.30 μ.μ., στην πλατεία Αγ. Πέτρου, από την πλευρά της Καποδιστρίου
Στο Βόλο στις 6.30 μ.μ.  στην πλατεία Πανεπιστημίου 
Στη Ζάκυνθο, στις 7 μ.μ., στο Εργατικό Κέντρο
Στο Ηράκλειο, στις 7 μ.μ., στην πλατεία Λιονταριών
Στην Καρδίτσα, στις 6 μ.μ., στην κεντρική πλατεία
Στην Καβάλα, στις 6.30 μ.μ, στην πλατεία Καπνεργάτη 
Στην Καστοριά, στις 7 μ.μ., απέναντι από την παλιά Νομαρχία
Στην Κέρκυρα, στις 6 μ.μ., στην πλατεία Σαρόκο
Στην Κοζάνη, στις 7 μ.μ., στον πεζόδρομο
Στη Λάρισα, στις 6.30 μ.μ., στα γραφεία του Εργατικού Κέντρου
Στην Πρέβεζα, στις 7 μ.μ., στην Θεοφάνειο
Στην Πτολεμαΐδα, στις 6.30 μ.μ., στην κεντρική πλατεία
Στα Τρίκαλα, στις 6 μ.μ., στην πλατεία Ρήγα Φεραίου
Στη Φλώρινα, στις 6.30 μ.μ., στην κεντρική πλατεία




ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ

Ν. Καραθανασόπουλος: Η κυβέρνηση ποδοπατά και χλευάζει το αίμα και τις θυσίες της εργατικής τάξης (VIDEO)

«Το νέο πολιτικό έγκλημα» απέναντι στην εργατική τάξη στο οποίο προχώρησε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, χτυπώντας το απεργιακό δικαίωμα, κατήγγειλε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΚΚΕ, Νίκος Καραθανασόπουλος, με παρέμβασή του στη Βουλή. Αναφερόμενος στην εσπευσμένη κατάθεση της τροπολογίας για την απεργία, υπογράμμισε πως η κυβέρνηση την έφερε «σαν τους κλέφτες», προσθέτοντας πως πρόκειται για «πολιτική απατεωνιά».
«Η ενέργειά σας αυτή αποτελεί τον ορισμό της πολιτικής αλητείας, κύριοι της κυβέρνησης. Με αυτόν τον άθλιο τρόπο επικυρώνεται το κλείσιμο της τρίτης "αξιολόγησης" που θα φέρει νέα αντιλαϊκά και αντεργατικά μέτρα, τσακίζοντας τη ζωή της εργατικής τάξης και των υπόλοιπων λαϊκών στρωμάτων», ανέφερε ο Ν. Καραθανασόπουλος. «Η κυβέρνησή σας αποτέλεσε τον πλασιέ του κεφαλαίου, δίνει συγχωροχάρτι στα εγκλήματα του ιμπεριαλισμού και τώρα επιδιώκετε να τσακίσετε το ύψιστο δικαίωμα, τη μεγαλύτερη κατάκτηση της εργατικής τάξης, το δικαίωμά της στην απεργία», συμπλήρωσε.
Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΚΚΕ υπογράμμισε πως με αυτήν την πράξη, «ποδοπατάτε και χλευάζετε το αίμα και τις θυσίες της εργατικής τάξης σε όλη τη Γη», επισημαίνοντας πως η κυβέρνηση είναι αδίστακτη μπροστά στην ανάγκη εφαρμογής όλων των μέτρων που εξυπηρετούν το κεφάλαιο και τους οργανισμούς του, όπως είναι η ΕΕ. «Γι’ αυτό και καθημερινά παίρνετε τα εύσημα των πολιτικών εκπροσώπων της ΕΕ, του ΔΝΤ και των ΗΠΑ», συνέχισε, «είστε θλιβεροί γιατί σαν τους κλέφτες φέρνετε την τοπολογία για να συζητηθεί αύριο με μία κατεπείγουσα διαδικασία, γιατί νομίζετε ότι έτσι θα πιάσετε στον ύπνο την εργατική τάξη, ότι δεν θα προλάβει να οργανώσει την αντίδρασή της».
«Είσαστε βαθιά γελασμένοι, θα τους βρείτε μπροστά σας καθημερινά στους δρόμους, με αποκορύφωση την απεργία της 14ης Δεκέμβρη», είπε, τονίζοντας ότι η κυβέρνηση θα έπρεπε να ντρέπεται.
Η παρέμβαση του Ν. Καραθανασόπουλου έγινε κατά τη διάρκεια συζήτησης Επερώτησης για το μέλλον της ΕΕ. Για το συγκεκριμένο θέμα, ξεκαθάρισε πως η συζήτηση που γίνεται θα οδηγήσει σε ακόμη πιο αντιδραστική και αντιλαϊκή κατεύθυνση την ΕΕ. 

ΣΧΕΤΙΚΑ
     5/12/17 00:04
Όταν επιχειρούν ν' αφοπλίσουν την εργατική τάξη απενεργοποιώντας ένα από τα πιο αποτελεσματικά της όπλα το οποίο είναι η Απεργία ...φαντάσου τι αντιλαϊκή καταιγίδα έρχεται ! 
Όλοι αύριο στο δρόμο να τους χαλάσουμε τα σχέδια !

Για νέους:Τι έγινε το Δεκέμβρη '44



,,Όσα έγιναν τον Δεκέμβρη είχαν προσχεδιαστεί από εκείνους που εμφανίζονταν σαν «απελευθερωτές». 
Ήδη από τις 22/9/1944, ο Γεώργιος Παπανδρέου, τηλεγραφούσε στον Τσόρτσιλ τα εξής: «Δεν γνωρίζω τους λόγους διά την απουσία της Βρετανίας. Μόνον η άμεσος παρουσία εντυπωσιακών βρετανικών δυνάμεων εις την Ελλάδα και ως τας τουρκικάς ακτάς θα ήτο δυνατό να μεταβάλει την κατάστασιν». 
Η κατάσταση που ήθελαν να «μεταβληθεί» ήταν να κλείσει ο δρόμος που είχε ανοίξει με το μεγαλειώδες ΕΑΜικό κίνημα προς μια Ελλάδα της λαικής αναδημιουργίας.
 Πώς θα γινόταν αυτό: «Την 21ην Αυγούστου 1944 συνηντήθην εις την Ρώμην με τον Βρετανόν Πρωθυπουργόν. Και όταν μου έθεσε το ερώ­τημα, ποια είναι η πολιτική μου, απήντησα: «Εξοπλισμός του Κράτους. Αφοπλισμός του ΕΑΜ» (από την επιστολή του Γεωργίου Παπανδρέου που δημοσιεύτηκε στην εφημε­ρίδα «Η Καθημερινή» στις 2 Μάρτη 1948).,,


Ηταν και τότε μέρα Κυριακή. Σαν σήμερα πριν από 73 ακριβώς χρόνια η «Ματωμένη Κυριακή» της 3ης του Δεκέμβρη 1944. Δεν είχαν περάσει ούτε δυο μήνες από την απελευθέρωση της πρωτεύουσας από τους Γερμανούς και ο λαός της Αθήνας αιματοκυλίστηκε από το νέο κατακτητή. Δυο μέρες νωρίτερα είχε προηγηθεί το ιταμό τελεσίγραφο του στρατηγού Σκόμπι και της κυβέρνησης Γεωργίου Παπανδρέου για το μονομερή αφοπλισμό του ΕΛΑΣ.

Όσα έγιναν τον Δεκέμβρη είχαν προσχεδιαστεί από εκείνους που εμφανίζονταν σαν «απελευθερωτές».
Ήδη από τις 22/9/1944, ο Γεώργιος Παπανδρέου, τηλεγραφούσε στον Τσόρτσιλ τα εξής: «Δεν γνωρίζω τους λόγους διά την απουσία της Βρετανίας. Μόνον η άμεσος παρουσία εντυπωσιακών βρετανικών δυνάμεων εις την Ελλάδα και ως τας τουρκικάς ακτάς θα ήτο δυνατό να μεταβάλει την κατάστασιν». 
Η κατάσταση που ήθελαν να «μεταβληθεί» ήταν να κλείσει ο δρόμος που είχε ανοίξει με το μεγαλειώδες ΕΑΜικό κίνημα προς μια Ελλάδα της λαικής αναδημιουργίας. Πώς θα γινόταν αυτό: «Την 21ην Αυγούστου 1944 συνηντήθην εις την Ρώμην με τον Βρετανόν Πρωθυπουργόν. Και όταν μου έθεσε το ερώ­τημα, ποια είναι η πολιτική μου, απήντησα: «Εξοπλισμός του Κράτους. Αφοπλισμός του ΕΑΜ» (από την επιστολή του Γεωργίου Παπανδρέου που δημοσιεύτηκε στην εφημε­ρίδα «Η Καθημερινή» στις 2 Μάρτη 1948).
Όσο μεγαλειώδης ήταν η ΕΑΜική αντίσταση, τόσο μεγάλο έπρεπε να είναι και το έγκλημα που διαπράχτηκε εναντίον της. Αποφάσισαν να χτυπήσουν απροκάλυπτα. 
Η ειρηνική διαδήλωση της Αθήνας, αφού πρώτα απαγορεύτηκε, το συλλαλητήριο που τα αιτήματά του δεν ήταν παρά η ομαλότητα, η κατοχύρωση των λαϊκών ελευθεριών μέσω άμεσης διεξαγωγής δημοψηφίσματος και η προετοιμασία διενέργειας ελεύθερων εκλογών, πνίγηκε στο αίμα: 24 νεκροί, 160 τραυματίες.

Οι Εγγλέζοι με 60.000 στρατό και σε συνεργασία με τους δοσίλογους της Κατοχής, ο Τσόρτσιλ μαζί με τους χωροφυλάκους και με το ανδρείκελό του, τον Γεώργιο Παπανδρέου, έστρεψαν τα τανκς εναντίον των εκατοντάδων χιλιάδων αμάχων που διαδήλωναν στο Σύνταγμα.

Την επόμενη μέρα, στις 4 Δεκέμβρη, στο ίδιο σημείο που την προηγούμενη είχαν διαπραχθεί οι δολοφονίες, χιλιάδες λαού συγκεντρώθηκαν ψάλλοντας το «Πένθιμο Εμβατήριο» και συνοδεύοντας τους νεκρούς τους. 
Το πανό που ξεδιπλώθηκε υπενθύμιζε τη δοκιμασμένη από την ζωντανή περίοδο της Κατοχής αλήθεια: «Οταν ο λαός βρίσκεται μπροστά στον κίνδυνο της τυραννίας διαλέγει ή τις αλυσίδες ή τα όπλα — ΕΑΜ».

Τα εγγλέζικα βόλια, σε συνεργασία με τους χτεσινούς συνεργάτες των Γερμανών, ξαναχτυπούν. 
Νέοι νεκροί… 
Μέχρι εκείνες τις μέρες οι δολοφόνοι εμφανίζονταν σαν «δημοκράτες», σαν «απελευθερωτές». Στις 3 και 4 Δεκέμβρη του ’44 οι μάσκες έπεσαν. Οι δολοφόνοι, οι Εγγλέζοι «σύμμαχοι» και οι εγχώριοι πραιτοριανοί τους, δήλωσαν με τον πιο εγκληματικό τρόπο την απόφασή τους να περάσουν νέες αλυσίδες στον λαό, να συντρίψουν το ΕΑΜικό κίνημα, να ναρκοθετήσουν την παλλαϊκή απαίτηση για δημοκρατική αναδημιουργία της Ελλάδας.

Έτσι ξεκίνησε το νέο μεγαλειώδες κεφάλαιο του εθνικοαπελευθερωτικού αγώνα, με το λαό να διαλέγει τα όπλα κόντρα στις αλυσίδες, σε μια πάλη άνιση και ηρωική, που κράτησε 33 μέρες απέναντι σε μια «πολιτισμένη» αυτοκρατορία που βομβάρδιζε από εδάφους και αέρος πυκνοκατοικημένες περιοχές, ανεξάρτητα από υλικές ζημιές ή θανάτους αμάχων.


Βρετανοί στρατιώτες, ακροβολισμένοι στην Ακρόπολη
Για δεκαετίες η απάντηση στην ερώτηση «τι έγινε το Δεκέμβρη;» υπήρξε ασφαλής τρόπος για να χωρίζει η ήρα από το στάρι. Ανάλογα με τη «διήγηση» μπορούσες να διακρίνεις πότε μιλούσε η δουλοφροσύνη και πότε η αξιοπρέπεια. Ανάλογα με την απάντηση ερχόταν στην επιφάνεια το νήμα που συνέδεε τους μαυραγορίτες του χτες με τους μετέπειτα «κατσαπλιάδες», τους γερμανοτσολιάδες του τότε με τους κατοπινούς «αμερικανοτσολιάδες».

Ο Δεκέμβρης σηματοδότησε την αρχή μιας ιστορικής περιόδου που περιλαμβάνει τα πάντα:
Σελίδες τιμής, σελίδες χρέους, σελίδες τραγωδίας. Αποτελεί σημείο ορόσημο από το οποίο είναι αναγκασμένος να περάσει κανείς για να φτάσει στον Εμφύλιο, στον Δημοκρατικό Στρατό Ελλάδας και στις αμερικανικές βόμβες ναπάλμ του Βαν Φλιτ, στο ανθρώπινο μεγαλείο στα Μακρονήσια και στο «όχι» στις δηλώσεις μετανοίας, στον εξευτελισμό των στρατοδικών μέσα στα ίδια τους τα στρατοδικεία έως το «ΕΑΜ – ΕΛΑΣ – Πολυτεχνείο» των μεταπολιτευτικών χρόνων.


Βρετανικό τανκ έχει εισβάλει στα γραφεία του ΕΑΜ στην οδό Πανεπιστημίου
Οι μάχες του Δεκέμβρη έληξαν με νικητές και ηττημένους.
 Το έπαθλο των πρώτων η εξουσία. 
Το έπαθλο των δεύτερων οι φυλακές, οι εξορίες, οι εκτελέσεις, τα βασανιστήρια. 
Οι δεύτεροι, αυτοί που ηττήθηκαν στρατιωτικά, ισχυρίζονται ότι κατόρθωσαν κάτι περισσότερο από τους νικητές: Ότι υπέστησαν μια από τις «νικηφόρες» εκείνες ήττες που στην Ιστορία μόνο ένας ηττημένος που έχει το δίκιο με το μέρος του μπορεί να κατακτήσει. Νίκη όπως εκείνη των ηττημένων δημοκρατικών ταξιαρχιών της Ισπανίας, νίκη όπως εκείνη των ηττημένων της παρισινής κομμούνας: Νίκη ηθική, νίκη ιδεολογική έναντι των νικητών αντιπάλων τους! Συμφωνούμε…

Ένα ερώτημα που συνήθιζε να επανέρχεται για δεκαετίες μετά τον Δεκέμβρη ήταν τούτο: Ναι αλλά «αν» τότε νικούσαν οι ηττημένοι και «αν» έχαναν οι νικητές, τι θα γινόταν; 
Που θα βρισκόταν σήμερα η Ελλάδα;
Η απάντηση από τα ανιστόρητα θρασίμια του συστήματος, με πρώτους και καλύτερους τους «πρώην» αριστερούς και νυν γενίτσαρους, είναι γνωστή: «Αλβανία θα είχαμε γίνει», «θα πεινάγαμε», «δεν θα είχαμε ελευθερία», «θα είχαμε καταρρεύσει όπως οι άλλοι και οι γυναίκες μας θα είχαν γίνει πουτάνες»…

Φυσικά η Ιστορία δεν γράφεται με «αν».
Γι’ αυτό για εμάς δεν έχει σημασία να μπούμε στο φανταστικό σενάριο τι θα είχε γίνει «αν». Για εμάς έχει μεγάλη σημασία να σταθούμε στο πραγματικό σενάριο που γράφτηκε με βάση τα όσα πραγματικά έγιναν.

Η απάντηση στο ερώτηση αν τότε νικούσαμε εμείς, όχι μόνο ηθικά αλλά και πολιτικά, αν νικούσαμε όχι μόνο ιδεολογικά αλλά και στρατιωτικά, είναι αυτή:
Επειδή τότε νίκησαν αυτοί που νίκησαν και επειδή ακριβώς χάσαμε εμείς, επειδή ο λαός έχασε, γι’ αυτό η Ελλάδα, που μέσα στην Κατοχή «το ΕΑΜ την έσωσε από την πείνα», έφτασε να πεινάει μετά τον Εμφύλιο και να στέλνει τα παιδιά της μετανάστες για ένα κομμάτι ψωμί.
Επειδή χάσαμε εμείς, επειδή έχασε ο λαός, και επειδή νίκησαν αυτοί, γι’ αυτό η Ελλάδα, από την πρωτόγνωρη λευτεριά και δημοκρατία του Βουνού, πέρασε στη βία, στη νοθεία, στα πραξικοπήματα και στις χούντες.
Επειδή νίκησαν αυτοί και επειδή χάσαμε εμείς, επειδή έχασε ο λαός, γι’ αυτό η Ελλάδα από έμβλημα της αντάρτισσας χειραφετημένης γυναίκας έγινε για δεκαετίες η «Τρούμπα» του αμερικάνικου στόλου.

Αυτή είναι η αλήθεια που την έγραψε με το αίμα του ο ανθός του ελληνικού λαού: Ναι, αν είχαμε νικήσει εμείς, η Ελλάδα θα είχε κερδίσει.
Ο λαός της θα είχε κερδίσει.

02 Δεκεμβρίου, 2017

ΠΕΛΕΤΙΔΗΣ στη ΚΕΔΕ: Να τιμήσουμε τη λέξη ΑΝΘΡΩΠΟΣ.

,,Όσοι βγήκαμε από τα σπλάχνα του αγωνιζόμενου για επιβίωση λαού,
 όσων η καρδιά δεν θέλει το άδικο, 
έχουμε χρέος να αλλάξουμε, να πετάξουμε από τα κεφάλια μας την κυρίαρχη ιδεολογία που μας έβαλαν με απίστευτη τέχνη απ’ την ημέρα που γεννηθήκαμε και να οργανώσουμε την αντεπίθεσή μας.,,

ΚΩΣΤΑΣ ΠΕΛΕΤΙΔΗΣ

«Όμορφη πόλη είναι αυτή χωρίς ανέργους, φτώχεια, παιδιά στην εξάρτηση» (VIDEO)

Στο Συνέδριο της ΚΕΔΕ μίλησε ο δήμαρχος Πατρέων
«Το συνέδριό μας έπρεπε να έχει στο κέντρο της προσοχής του τη ζωή του δημιουργού, του πρωταγωνιστή της κοινωνικής ζωής, του εργαζόμενου, του αγρότη που ξεκληρίζεται, του επαγγελματία που καταστρέφεται», σημείωσε μεταξύ άλλων από το βήμα του ετήσιου Συνεδρίου της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος.
Παράλληλα, επισήμανε ότι «ενώ το κεφάλαιο, η ολιγαρχία με τους πολιτικούς εκπροσώπους τους, υλοποιούν την πολιτική που διαιωνίζει την κυριαρχία τους, στο συνέδριό μας, η πλειοψηφία του ΔΣ της ΚΕΔΕ προβάλλει δευτερεύουσες, υπαρκτές και ανύπαρκτες αντιθέσεις ως κυρίαρχες, όπως "αυτοδιοικητικοί" κόντρα στους "βουλευτές και κυβερνητικούς", "υπεύθυνη αυτοδιοίκηση" απέναντι στο "ανεύθυνο και συγκεντρωτικό κράτος", "δίκαιη ανάπτυξη", να αναλάβουν οι δήμοι το ρόλο του φοροεισπράκτορα κλπ.».
«Η αλήθεια φωνάζει, μας λέει να ανοίξουμε τα μάτια μας να δούμε ποιος κερδίζει με την πολιτική που εφαρμοζόταν και εφαρμόζεται και ποιος χάνει. Είναι ώρα να διαλέξουμε μετερίζι με ποιους θα είμαστε με αυτούς που κερδίζουν ή με αυτούς που χάνουν. Με το κεφάλαιο ή με τα λαϊκά στρώματα» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Η ομιλία του Κ. Πελετίδη 

«Το συνέδριό μας γίνεται σε μια περίοδο που ο λαός μας συνεχίζει να τραβά την ανηφόρα του μαρτυρίου του, η ανεργία, με ό,τι αυτό συνεπάγεται, τρώει την ψυχή της νεολαίας, των εργαζομένων. Οι αριθμοί κατά την κυβέρνηση δείχνουν μείωση, ξεχνώντας όμως να μετρήσουν τις χιλιάδες που έχουν πλημμυρίσει τα ξένα. Η φτώχεια αυξάνεται. Με τους μισθούς που παίρνουν οι εργαζόμενοι, με τα 4ωρα, με την περιοδική εργασία δεν μπορούν να ικανοποιήσουν στοιχειώδεις ανάγκες.
Το συνέδριό μας έπρεπε να έχει στο κέντρο της προσοχής του τη ζωή του δημιουργού, του πρωταγωνιστή της κοινωνικής ζωής, του εργαζόμενου, του αγρότη που ξεκληρίζεται, του επαγγελματία που καταστρέφεται.
Η ανάπτυξη, που οι αστικές πολιτικές δυνάμεις, το κεφάλαιο, η ΕΕ αναζητούν δεν αφορά το λαό και ο πιο αδαής βλέπει τη συγκέντρωση πλούτου σε ολοένα και λιγότερα χέρια. Την απόλυτη κυριαρχία των πολυεθνικών και των μονοπωλίων. Αυτή η πορεία οδηγεί τους λαούς στα Τάρταρα.
Ενώ το κεφάλαιο, η ολιγαρχία με τους πολιτικούς εκπροσώπους τους υλοποιούν την πολιτική που διαιωνίζει την κυριαρχία τους, στο συνέδριό μας η πλειοψηφία του ΔΣ της ΚΕΔΕ προβάλλει δευτερεύουσες, υπαρκτές και ανύπαρκτες αντιθέσεις ως κυρίαρχες, όπως "αυτοδιοικητικοί" κόντρα στους "βουλευτές και κυβερνητικούς"’, "υπεύθυνη αυτοδιοίκηση" απέναντι στο "ανεύθυνο και συγκεντρωτικό κράτος", "δίκαιη ανάπτυξη", να αναλάβουν οι δήμοι το ρόλο του φοροεισπράκτορα κλπ.
Η αλήθεια φωνάζει, μας λέει να ανοίξουμε τα μάτια μας να δούμε ποιος κερδίζει με την πολιτική που εφαρμοζόταν και εφαρμόζεται και ποιος χάνει. Είναι ώρα να διαλέξουμε μετερίζι με ποιους θα είμαστε, με αυτούς που κερδίζουν ή με αυτούς που χάνουν. Με το κεφάλαιο ή με τα λαϊκά στρώματα.
Εάν μελετήσουμε τον προϋπολογισμό που πάει για ψήφιση στη Βουλή η κυβέρνηση, θα βγάλουμε αβίαστα το συμπέρασμα ότι ο ιδρώτας του λαού μας πηγαίνει στα χέρια των λίγων, αυτά που επιστρέφουν είναι ψίχουλα, μπροστά στις τεράστιες ανάγκες που έχουμε στους δήμους μας. Για να καλύψουμε τις ανάγκες μας καλούμαστε να επιβάλουμε επιπλέον τέλη, φόρους, ανταποδοτικότητα. Για να προσλάβουμε προσωπικό, επιτρέπεται μόνο στις υπηρεσίες ανταπόδοσης (καθαριότητα) γιατί τη μισθοδοσία τους την πληρώνει ο δημότης, με επιπλέον φορολογία.
Για το 2018 τα "ίδια έσοδα", μαζί με τα παρελθόντων οικονομικών ετών για τους δήμους, θα ανέλθουν σε 3.115 δισ. ευρώ, την ώρα που οι ΚΑΠ (αφαιρώντας τα 739 εκατ. ευρώ που αφορούν στα προνοιακά επιδόματα) περιορίζονται σε μόλις 1.702 δισ.!!! Απουσιάζουν προκλητικά σχεδιασμένες και εκτεταμένες παρεμβάσεις σε ζητήματα αντισεισμικής θωράκισης, αντιπλημμυρικής - αντιπυρικής προστασίας.
Την ίδια στιγμή που μας δίνονται ελάχιστα στους δήμους, μας φορολογούν για έσοδα από ενοικίαση ακινήτων 29%, όχι επί των εισπρακτέων, αλλά επί των προϋπολογισθέντων, έτσι αν κάποιοι ενοικιαστές φεσώσουν τους δήμους, το κράτος δεν χάνει, χάνει ο δήμος, προσθέστε προκαταβολή 29% συν ΕΝΦΙΑ και δεν έμεινε τίποτα για τους δήμους. Βάλτε το ΦΠΑ για το νερό, για το ρεύμα, άρα συγκεντρώνουν χρήματα από τους ίδιους τους δήμους.
Για τα 257 σχολικά συγκροτήματα της πόλης μας, δίνουν από τη ΣΑΤΑ σχολείων το ποσό των 455.000 ευρώ, γεγονός που μας υποχρεώνει να βάλουμε 800.000 από τα ταμεία του δήμου, που φυσικά θα λείψουν από αλλού, για να έχουν τα παιδιά μας ένα σχολείο αξιοπρεπές, αντίστοιχο της εποχής μας.
Είναι ανάγκη να απαιτήσουμε να δίνεται σε σταθερή βάση από τον κρατικό προϋπολογισμό το μέγιστο, αυτό που δικαιούνται οι δήμοι μας. Να μην υπάρχουν τέλη, ανταποδοτικά, ο λαός αιμορραγεί οικονομικά, στέρεψε.
Γι’ αυτό 4.000 οικογένειες στην πόλη μας δεν μπορούν να πληρώσουν το νερό και τους απαλλάσσουμε, γι’ αυτό φέτος αποφάσισε το Δημοτικό μας Συμβούλιο, πέρα από τις 3.500 που απαλλάσσονται από ανταποδοτικά τέλη, να προχωρήσουμε και στη μείωση κατά 50% των ανταποδοτικών τελών στους 10.000 δικαιούχους του Κοινωνικού Επιδόματος Αλληλεγγύης. Δίνουμε αυτή και πολλές άλλες παροχές για να σταθούν όρθιοι, για να μην μπουν στο περιθώριο, όπως θέλουν οι υπηρέτες του κεφαλαίου, αλλά να βγουν στο προσκήνιο και να ανατρέψουν την πολιτική που εφαρμόζεται διαχρονικά.
Δεν μπορεί το 2017 να μοιράζουμε τρόφιμα, συσσίτια, ρούχα. Είναι η απόλυτη ντροπή. Δεν μπορεί τη στιγμή που πλανήτης μας έχει τη δυνατότητα να θρέψει οκτώ φορές τον πληθυσμό του, να υπάρχουν άνθρωποι που πεθαίνουν από πείνα, να ζουν με συσσίτια, δεν είμαστε στην κατοχή. Είμαστε στην εποχή που η επιστήμη και η τεχνική βρίσκονται στο απόγειό τους, αλλά εξαιτίας της κατοχής του πλούτου από τους λίγους, οδηγούνται οι δημότες μας στην καταστροφή.
Όσοι βγήκαμε από τα σπλάχνα του αγωνιζόμενου για επιβίωση λαού, όσων η καρδιά δεν θέλει το άδικο, έχουμε χρέος να αλλάξουμε, να πετάξουμε από τα κεφάλια μας την κυρίαρχη ιδεολογία που μας έβαλαν με απίστευτη τέχνη απ’ την ημέρα που γεννηθήκαμε και να οργανώσουμε την αντεπίθεσή μας. Να τιμήσουμε τη λέξη ΑΝΘΡΩΠΟΣ, την εμπιστοσύνη που μας έδειξε ο λαός εκλέγοντάς μας. Να πούμε την αλήθεια, να ενώσουμε τις δυνάμεις μας για να έχουν όλοι εργασία, αξιοπρεπείς μισθούς. Να μη βγουν στο σφυρί τα σπίτια των τσακισμένων νοικοκυριών, παρά τον καταναγκασμό του κράτους. Να μην εμπλακούν οι δήμοι σε διαδικασίες αναγκαστικής είσπραξης από τους μικρούς οφειλέτες, να μην οδηγηθούν λαϊκές οικογένειες στη "σέντρα" της εφορίας για 500 ευρώ.
Όμορφη πόλη είναι αυτή που δεν έχει ανέργους, φτώχεια, παιδιά στην εξάρτηση.
Το κεφαλαιοκρατικό σύστημα βρίσκεται σε σήψη και παρακμή, δεν θεραπεύεται. Χρειάζεται οι πρωταγωνιστές της ζωής, αυτοί που κτίζουν και λειτουργούν το δήμο μας, να αναλάβουν το κουμάντο της κοινωνίας, καμιά καθυστέρηση, υπάρχει η εμπειρία και η γνώση, χρειάζεται το αποφασιστικό βήμα και μπορούμε να το κάνουμε».

Μια Εικόνα,,όταν Ανακατευόμαστε,,


Μια εικόνα…
μπροστά μου μια παρέα νηπίων, τεσσάρων-πέντε χρονών.
Μια παρέα κοριτσιών που βολτάριζαν πιασμένες χέρι-χέρι λίγα μέτρα μπροστά από τις μητέρες τους.
Τρία δικά μας παιδιά, που το ένα είχε τα έντονα σκιστά μάτια των ασιατών, το άλλο το σοκολατένιο δέρμα των αφρικανών και το τρίτο τα όμορφα καστανά μαλλιά των ντόπιων. 

Περπατούσαν χοροπηδώντας και τιτιβίζοντας μέχρι που λύθηκε η αλογοουρά της μιας μικρής και η παρέα στάθηκε για να τη βοηθήσει να τη δέσει ξανά.
Τότε γυρίζει η μια και λέει στην άλλη:
«
Τι ωραία που είναι τα μαλλιά σου που είναι σαν τα μακαρόνια ίσια, τα δικά μου είναι σαν τις βίδες»
«
Όχι- όχι, εμένα μου αρέσουν τα μαλλιά σου που είναι έτσι σγουρά, εσένα τα μαλλιά σου είναι σαν παιχνίδια που στριφογυρίζουν»
Μια εικόνα, που αν δεν ντρεπόμουν τις μητέρες τους, θα την φωτογράφιζα για να σας δείξω πόσο όμορφοι είμαστε οι άνθρωποι όταν ανακατευόμαστε…
Ο μεγαλύτερος πλούτος, η πηγή κάθε μεγάλου, ωραίου και Ανθρώπινου είναι το ανακάτεμα, η μίξη των πολιτισμών, η μίξη των χρωμάτων, των φυλών, της κουλτούρας.

Έρχομαι από τα Χανιά, από την πόλη των Ενετών, των Οθωμανών, των Σαρακηνών κουρσάρων και των Αράβων. Από την πόλη που ο μιναρές στέκεται δίπλα στον σταυρό.
Ζω στην Κέρκυρα, στην πόλη που σφράγισαν οι Βρετανοί, οι Ενετοί, οι Γάλλοι.
Στην πόλη που σε μια απόσταση πενήντα μέτρων υπάρχει η αγγλικανική εκκλησία, ο καθολικός Ντόμος και η ορθόδοξη Αγία Παρασκευή.
Σε μια πόλη που την ίδια ώρα που γεύεσαι το ντόπιο σοφρίτο ακούς από το απέναντι παράθυρο όπερα και από τον κάτω όροφο τα τραγούδια του Μίκυ.
Όλα μαζί, συνθέτουν εμάς, εμάς που μπορούμε να διαλέγουμε τα πιο όμορφα κομμάτια της ανθρώπινης δημιουργίας και να φτιάχνουμε νέα, δικά μας πράγματα, ακούσματα, πολιτισμούς.


Σοφία Χουδαλάκη 
25 Νοεμβρίου '17

01 Δεκεμβρίου, 2017

Μετά από 130 χρόνια Πανεπιστήμιο της Ουάσιγκτον Επιβεβαιώνει τον ΦΡ. ΕΝΓΚΕΛΣ !!

Διάβασε την ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΗΣ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ: https://www.scribd.com/document/365993488/%CE%9A%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%AE-%CE%A4%CE%B7%CF%82-%CE%9F%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%B3%CE%AD%CE%BD%CE%B5%CE%B9%CE%B1%CF%82-%CE%A4%CE%B7%CF%82-%CE%91%CF%84%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CE%99%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CE%BA%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%9A%CE%B1%CE%B9-%CE%A4%CE%BF%CF%85-%CE%9A%CF%81%CE%AC%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82
Η ΟΥΑΣΙΓΚΤΟΝ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΤΟΝ ΕΝΓΚΕΛΣ!
To Πολιτειακό Πανεπιστήμιο της Ουάσιγκτον επιβεβαιώνει τον ΦΡ. ΕΝΓΚΕΛΣ για το έργο του "Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ"
Η γεωργία και η κτηνοτροφία έφεραν τον πλούτο και την ανισότητα. ενώ οι τροφοσυλλέκτες-κυνηγοί ζούσαν σε κατάσταση ισότητας.
Ο μεγαλύτερος βαθμός ανισότητας υπάρχει σήμερα στις ΗΠΑ, γεγονός που καθιστά τις κοινωνικές συγκρούσεις κάτι παραπάνω από βέβαιες.


απ'το: in.gr


Στην εποχή μας το 2% των κατοίκων της Γης κατέχουν πάνω από το 50% του πλούτου της. Αν φθάσαμε σήμερα σε αυτό το σημείο ανισότητας, αυτό οφείλεται στο ότι το πρόβλημα έχει βαθιές ρίζες στα προϊστορικά χρόνια, σύμφωνα με μια νέα διεθνή επιστημονική έρευνα.

Η μελέτη -η μεγαλύτερη του είδους της μέχρι σήμερα- δείχνει ότι η εξημέρωση των ζώων (κτηνοτροφία) και των φυτών (γεωργία), καθώς επίσης η ανάπτυξη πολύπλοκων και ολοένα πιο συγκεντρωτικών και ιεραρχικών πολιτικοκοινωνικών συστημάτων, υπήρξαν οι καθοριστικοί παράγοντες για τη σταδιακή διεύρυνση των ανισοτήτων στην κοινωνία.

Τρία είναι τα βασικά συμπεράσματα από τη νέα έρευνα: Πρώτον, ότι οι κινητικές κοινωνίες των κυνηγών-τροφοσυλλεκτών που προηγήθηκαν, ήσαν πολύ λιγότερο άνισες από τις κατοπινές στατικές και ιεραρχικές αγροτικές κοινωνίες. Δεύτερον, ότι από τις γεωργικές κοινωνίες, εκείνες στην Ευρασία ήσαν πιο άνισες από ό,τι οι αντίστοιχες στην προϊστορική Αμερική. Τρίτον, ότι ακόμη και οι πιο άνισες προϊστορικές κοινωνίες είχαν μικρότερη ανισότητα από ό,τι οι περισσότερες σημερινές ανεπτυγμένες χώρες, με χαρακτηριστικότερη περίπτωση ανισότητας τις ΗΠΑ.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον καθηγητή εξελικτικής ανθρωπολογίας και αρχαιολογίας Τίμοθι Κόλερ του Πολιτειακού Πανεπιστημίου της Ουάσιγκτον, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο Nature, ανέλυσαν στοιχεία από 63 αρχαιολογικές τοποθεσίες ανά τον κόσμο, που καλύπτουν μια περίοδο περίπου 11.000 ετών.

Οι επιστήμονες βάσισαν τις εκτιμήσεις τους περί ανισότητας στη σύγκριση του μεγέθους χιλιάδων σπιτιών από διάφορες περιοχές και εποχές, υπολογίζοντας για κάθε μία ένα συντελεστή ανισότητας Gini. Ο δείκτης αυτός κυμαίνεται από το 0 (πλήρης ισότητα-όλοι έχουν τον ίδιο πλούτο) έως το 1 (πλήρης ανισότητα-συγκέντρωση πλούτου σε ένα μόνο άτομο).

Διαπιστώθηκε ότι μια τυπική προαγροτική κοινωνία κυνηγών-τροφοσυλλεκτών είχε μέσο δείκτη Gini 0,17, δηλαδή μικρή ανισότητα. Η κινητικότητά τους καθιστούσε δύσκολη τη συγκέντρωση του πλούτου και την κληροδότησή του στις επόμενες γενιές.

Οι πρώιμες αγροτικές κοινωνίες μικρής έντασης και κλίμακας είχαν μεγαλύτερο μέσο δείκτη ανισότητας 0,27. Με το πέρασμα του χρόνου, μετά από περίπου 2.500 χρόνια γεωργίας, οι μεγαλύτερης κλίμακας και μεγαλύτερης έντασης γεωργο-κτηνοτροφικές κοινωνίες είχαν αυξήσει το μέσο δείκτη ανισότητας Gini σε 0,35.

Προς έκπληξη των ερευνητών, στη συνέχεια η ανισότητα συνέχισε να αυξάνει στον Παλαιό Κόσμο (Αίγυπτο, Μέση Ανατολή, Μεσοποταμία, Ευρώπη, Κίνα και λοιπή Ασία), φθάνοντας σε συντελεστή ανισότητας σχεδόν 0,6. Από την άλλη, η ανισότητα έμεινε στάσιμη στο Νέο Κόσμο (Βόρεια, Κεντρική και Νότια Αμερική) στο 0,35.

Εν μέρει αυτό αποδίδεται στο ότι οι ευρασιατικές κοινωνίες - αντίθετα με τις αρχαίες αμερικανικές που βασίζονταν στην ανθρώπινη εργασία κατά κύριο λόγο- κατάφεραν να εξημερώσουν και να αξιοποιήσουν (στις γεωργικές καλλιέργειες, στις μεταφορές, στον πόλεμο κ.α.) τη δύναμη των μεγάλων ζώων όπως τα άλογα, οι χοίροι, οι αγελάδες και οι βούβαλοι. Το αποτέλεσμα ήταν οι αγρότες του Παλαιού Κόσμου να γίνουν πιο παραγωγικοί, πιο πλούσιοι και τελικά πιο κατακτητικοί - πράγμα που διεύρυνε περαιτέρω τα πλούτη και τις ανισότητές τους.
Η μελέτη επισημαίνει ότι στην πορεία των αιώνων η ανισότητα «δούλεψε» με διπλό τρόπο: αύξανε τον πλούτο των ήδη πλουσίων και ισχυρών και, από την άλλη, αφαιρούσε γη και πλούτη από τους μη προνομιούχους, που γίνονταν ακόμη φτωχότεροι. Η ανακάλυψη της μεταλλουργίας και η ανάπτυξη μιας ελίτ έφιππων πολεμιστών οδήγησε σε περαιτέρω αύξηση της ανισότητας στην Ευρασία.


Τόσο άνισες κάποτε όσο η σύγχρονη Ελλάδα

Οι ερευνητές εκτιμούν ότι ο υψηλότερος δείκτης ανισότητας Gini στον αρχαίο κόσμο ήταν 0,59, δηλαδή -όπως επισημαίνουν- περίπου στα σημερινά επίπεδα της Ελλάδας (0,56) και της Ισπανίας (0,58), αλλά σαφώς χαμηλότερα από τη σημερινή ανισότητα σε άλλες μεγάλες χώρες όπως η Κίνα (0,73) και κυρίως οι ΗΠΑ (τουλάχιστον 0,80), όπου η ανισότητα είναι πιθανότατα η μεγαλύτερη σε ανεπτυγμένη χώρα.

«Η ανισότητα έχει πολλές αδιόρατες και δυνητικά καταστροφικές επιπτώσεις στις κοινωνίες», προειδοποίησε ο Κόλερ και επεσήμανε ότι η νέα έρευνα έχει ένα «μήνυμα» για τις σημερινές κοινωνίες ανισότητας, οι οποίες απειλούνται με μεγάλες εντάσεις ή και κατάρρευση.

Κοινωνίες με μεγάλη ανισότητα έχουν μικρή κοινωνική κινητικότητα προς τα πάνω. Είναι ανησυχητικό, όπως είπε ο Κόλερ, ότι στις ΗΠΑ η ανοδική κοινωνική κινητικότητα έχει μειωθεί από 90% για τη γενιά που γεννήθηκε το 1940, σε 50% για τα παιδια που γεννήθηκαν στη δεκαετία του 1980, κάτι που εξασθενεί την αίγλη του περίφημου «αμερικανικού ονείρου» για τη «γη των ευκαιριών».

Άλλες μελέτες έχουν βρει ότι οι πολύ άνισες κοινωνίες τείνουν να έχουν χειρότερη υγεία και μικρότερο προσδόκιμο ζωής, καθώς επίσης μικρότερο βαθμό κοινωνικής εμπιστοσύνης και αλληλεγγύης. «Δεν βοηθάμε τους εαυτούς μας με το να είμαστε τόσο άνισοι» τόνισε ο Κόλερ.

30 Νοεμβρίου, 2017

Οι κομμουνιστές «θα Σας πάρουν τα σπίτια και τα χωράφια» Έτσι δεν Έλεγαν;

,,Στον αντί­πο­δα όσων ισχυ­ρί­ζο­νταν η αστι­κή προ­πα­γάν­δα, οι έλ­λη­νες ερ­γα­ζό­με­νοι, οι λαϊ­κές οι­κο­γέ­νειες κιν­δυ­νεύ­ουν να χά­σουν τα σπί­τια τους από τις τρά­πε­ζες. 
Με την έναρ­ξη των ηλε­κτρο­νι­κών πλει­στη­ρια­σμών οι κα­τοι­κί­ες χι­λιά­δων λαϊ­κών οι­κο­γε­νειών ανα­μέ­νε­ται να «βγουν στο σφυρί», να γί­νουν «βορά» για τις τρά­πε­ζες και τα κέρδη των επι­χει­ρη­μα­τι­κών ομί­λων. 
Έτσι λει­τουρ­γεί ο κα­πια­λι­σμός.,,

Από τα πλέον χι­λιοει­πω­μέ­να τε­ρα­τώ­δη ψέ­μα­τα που έσπερ­νε επί δε­κα­ε­τί­ες στο λαό η αντι­κομ­μου­νι­στι­κή προ­πα­γάν­δα ήταν πως σε πε­ρί­πτω­ση που επι­κρα­τού­σε ο κομ­μου­νι­σμός θα έχα­ναν τις κα­τοι­κί­ες τους. 
Γε­νιές ολό­κλη­ρες με­γά­λω­σαν με τον φόβο που διέ­δι­δαν τα φε­ρέ­φω­να της εκά­στο­τε αστι­κής εξου­σί­ας, πως αν έρ­θουν οι κομ­μου­νι­στές στην εξου­σία 
«θα μας πά­ρουν τα σπί­τια και τα χω­ρά­φια». Έτσι δεν έλε­γαν;
Έκτο­τε πέ­ρα­σαν πολλά χρό­νια για να έρθει η στιγ­μή, στην Ελ­λά­δα της κα­πι­τα­λι­στι­κής οι­κο­νο­μί­ας, 
στην Ελ­λά­δα των αστών, να γκρε­μι­στεί ένας αντι­κομ­μου­νι­στι­κός μύθος δε­κα­ε­τιών. 
Στον αντί­πο­δα όσων ισχυ­ρί­ζο­νταν η αστι­κή προ­πα­γάν­δα, οι έλ­λη­νες ερ­γα­ζό­με­νοι, οι λαϊ­κές οι­κο­γέ­νειες κιν­δυ­νεύ­ουν να χά­σουν τα σπί­τια τους από τις τρά­πε­ζες. 
Με την έναρ­ξη των ηλε­κτρο­νι­κών πλει­στη­ρια­σμών οι κα­τοι­κί­ες χι­λιά­δων λαϊ­κών οι­κο­γε­νειών ανα­μέ­νε­ται να «βγουν στο σφυρί», να γί­νουν «βορά» για τις τρά­πε­ζες και τα κέρδη των επι­χει­ρη­μα­τι­κών ομί­λων. Έτσι λει­τουρ­γεί ο κα­πια­λι­σμός.
Μιας όμως και φέτος συ­μπλη­ρώ­νο­νται 100 χρό­νια από το κο­σμοϊ­στο­ρι­κό γε­γο­νός της Με­γά­λης Οκτω­βρια­νής Επα­νά­στα­σης, αξί­ζει να θυ­μη­θού­με πως αντι­με­τω­πί­ζο­νταν το ζή­τη­μα της κα­τοι­κί­ας στην ΕΣΣΔ, τη χώρα των κομ­μου­νι­στών που θα μας… «έπαιρ­ναν τα σπί­τια». Σε πλήρη αντί­θε­ση με το αδη­φά­γο κα­πι­τα­λι­στι­κό σύ­στη­μα, στο σο­σια­λι­σμό το ζή­τη­μα της στέ­γης δεν εξαρ­τιό­ταν από το οι­κο­νο­μι­κό επί­πε­δο των αν­θρώ­πων. 
Το ίδιο Σύ­νταγ­μα της ΕΣΣΔ εξα­σφά­λι­ζε το δι­καί­ω­μα της κα­τοι­κί­ας με χα­μη­λό ενοί­κιο και χα­μη­λή πλη­ρω­μή (κατα μέσο όρο το 3% του οι­κο­γε­νεια­κού προ­ϋ­πο­λο­γι­σμού) για τις υπη­ρε­σί­ες κοι­νω­νι­κής ωφέ­λειας.

Η ΕΣΣΔ κι­νη­το­ποιού­σε όλους τους ανα­γκαί­ους πό­ρους προ­κει­μέ­νου για να αντι­με­τω­πί­σει το στε­γα­στι­κό πρό­βλη­μα. Έτσι, κάθε χρόνο με­γά­λω­ναν οι πι­στώ­σεις για την κα­τα­σκευή κα­τοι­κιών.
 Είχε εγκαι­νιά­σει βιο­μη­χα­νι­κές με­θό­δους, που εξα­σφά­λι­ζαν, χωρίς προη­γού­με­νο, ρυθ­μούς πα­ρά­δο­σης άνε­των δια­με­ρι­σμά­των: 2.200.000 το χρόνο. Ο αριθ­μός αυτός ήταν ανώ­τε­ρος από αυτόν που έδι­ναν όλες οι χώρες της ΕΟΚ μαζί, καθώς και οι ΗΠΑ (“Ρ”, 26/1/2006).

Οι κομ­μου­νι­στές λοι­πόν- αυτοί που θα μας «έπαιρ­ναν τα σπί­τια»– είναι αυτοί που έδω­σαν σπί­τια στο λαό, που κα­το­χύ­ρω­σαν συ­νταγ­μα­τι­κά το δι­καί­ω­μα του ερ­γα­ζό­με­νου να έχει στέγη, να μη ζει με το φόβο ότι θα βρε­θεί στο δρόμο. Απε­να­ντί­ας, οι κα­πι­τα­λι­στές 
ζη­τούν απ’ τον κο­σμά­κη να δώσει ότι έχει και δεν έχει, προ­κει­μέ­νου να βγουν αλώ­βη­τοι από την κρίση που οι ίδιοι δη­μιούρ­γη­σαν. 
Έτσι, αφού πέ­τα­ξαν στον κά­λα­θο της ανερ­γί­ας 1,5 και πλέον εκα­τομ­μύ­ριο αν­θρώ­πους, αφού πε­τσό­κο­ψαν μι­σθούς και συ­ντά­ξεις, αφού φο­ρο­α­φαί­μα­ξαν τους ερ­γα­ζό­με­νους μέχρι τε­λευ­ταί­ας στα­γό­νας, ζη­τούν να πά­ρουν τώρα και τα σπί­τια των αν­θρώ­πων!
Αυτός είναι ο κα­πι­τα­λι­σμός – βάρ­βα­ρος, αδί­στα­κτος και αδη­φά­γος. 
Και θα συ­νε­χί­σει να γί­νε­ται ολο­έ­να και χει­ρό­τε­ρος, ολο­έ­να και πιο επι­θε­τι­κός. 
Μέχρι να απο­φα­σί­σει ο ερ­γα­ζό­με­νος λαός να πάρει στα χέρια του τον πλού­το που πα­ρά­γει και να γίνει πραγ­μα­τι­κός νοι­κο­κύ­ρης στον τόπο του.
_______________________________­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­_­__
Νίκος Μότ­τας Γεν­νή­θη­κε το 1984 στη Θεσ­σα­λο­νί­κη. Είναι υπο­ψή­φιος δι­δά­κτο­ρας (Phd) Πο­λι­τι­κής Επι­στή­μης, Διε­θνών Σχέ­σε­ων και Ιστο­ρί­ας. Σπού­δα­σε Πο­λι­τι­κές Επι­στή­μες από το Πα­νε­πι­στή­μιο Westminster του Λον­δί­νου και είναι κά­το­χος δύο με­τα­πτυ­χια­κών τί­τλων (Master of Arts) στις δι­πλω­μα­τι­κές σπου­δές (Πα­ρί­σι) και στις διε­θνείς δι­πλω­μα­τι­κές σχέ­σεις (Πα­νε­πι­στή­μιο Τελ Αβίβ). Άρθρα του έχουν δη­μο­σιευ­θεί σε ελ­λη­νό­φω­να και ξε­νό­γλωσ­σα μέσα.

o Σοσιαλισμός έδωσε k φτερά στη Γυναίκα, ο καπιταλισμός kύριε ??


Έφυγε από τη ζωή η θρυλική Ρωσίδα πιλότος γνωστή ως «μαντάμ MIG»

Η θρυλική Ρωσίδα πιλότος Μαρίνα Ποπόβιτς έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 86 ετών, όπως ανακοίνωσε το τηλεοπτικό κανάλι του ρωσικού στρατού Zvezda. 
Σε όλη την καριέρα της η Ποπόβιτς εγκαινίασε ως πιλότος περισσότερους από 40 τύπους αεροσκαφών και ελικοπτέρων. 
Υπήρξε η πρώτη γυναίκα πιλότος που έσπασε το φράγμα του ήχου πετώντας με ένα MIG-21. 
Στο ενεργητικό της είχε 102 παγκόσμια ρεκόρ στον τομέα της αεροπορίας 
10 εκ των οποίων με το γιγαντιαίο μεταγωγικό αεροσκάφος ΑΝ-22 («Αντέι»), ενώ είχε τιμηθεί με πολλές διακρίσεις. 
902.gr
Ναι !! αλλά είχαν ελευθερία ;; 
θα ρωτήσεις... 
H Απάντηση:
 «Η Βαλεντίνα Τερεσκόβα , η πρώτη γυναίκα αστροναύτης σε ολόκληρο τον κόσμο που ταξίδεψε στο διάστημα το 1963,
 
ήταν μια νεαρή εργάτρια υφαντουργίας. 
Για χόμπι είχε να κάνει ρίψεις με αλεξίπτωτο από το 1959 στην τοπική αερολέσχη σε μια πόλη της κεντρικής Ρωσίας. 
Επιλέχτηκε και εκπαιδεύτηκε για αστροναύτης, κάνοντας αίτηση στο διαστημικό πρόγραμμα. 
...Μπορούν να έχουν κάποια σχέση αυτά, δηλαδή ότι μια νεαρή εργάτρια, να έχει το '59 για χόμπι τη ρίψη με αλεξίπτωτα, 
να μπορεί να το κάνει και να μπορεί, εφόσον το επιθυμεί, να κάνει αίτηση για να μπει σε διαστημικό πρόγραμμα, 
με ένα ανελεύθερο καθεστώς, που πνίγει την προσωπικότητα;
Η πρώτη Ελληνίδα βουλευτής στην Ιστορία δεν ήταν γόνος της αστικής τάξης ή της παλιάς αριστοκρατίας και φυσικά δεν ήταν στην Ελλάδα μιας και το 1937 οι γυναίκες στην Ελλάδα δεν είχαν καν δικαίωμα ψήφου. Ηταν μια εργάτρια γης, Πόντια στην καταγωγή, η Πάσα Αγγελίνα, βουλευτής του Ανώτατου Σοβιέτ της ΕΣΣΔ.
την ομιλία του Θοδωρή Χιώνη στο Βόλο