16 Μαρτίου, 2024

CVC: Το FUND που Προστατεύει την Ανωνυμία των Καπιταλιστών,, #Γιώργος Μαργαρίτης

 



CVC -ο μεγάλος "επενδυτής"
Το FUND (εταιρεία διαχείρισης κεφαλαίων που προστατεύει την ανωνυμία των καπιταλιστών που βρίσκονται πίσω από αυτή) είχε αποκτήσει από το 2021 τις εξής επιχειρήσεις στην Ελλάδα:
Υγεία
Metropolitan Hospital
Μητέρα
Metropolitan General
Λητώ
Creta Inter Clinic
Vivartia (ΔΕΛΤΑ, GOODY's, EVEREST, FLOCAFE, κλπ)
Ευρωτροφές
Hellenic Catering
Olympic Catering
Μπαρμπα Στάθης
Δωδώνη
Ελληνική Ζύμη
Άλεσις
La Pasteria
Skroutz
e-Travel
D- Marinas Hellas
Εθνική Ασφαλιστική
ΔΕΗ (10+%)
κλπ.
και συνεχίζει τις αγορές
Ο "επενδυτής" ενδιαφέρεται για ιδιωτικά πανεπιστήμια συνυφασμένα με τα νοσοκομεία στην ιδιοκτησία της.
Ο ίδιος "επενδυτής" έχει δείξει ενδιαφέρον για την σταδιοδρομία γόνων της οικογενείας Μητσοτάκη.
Υπάρχει τίποτε δυσνόητο;

ΚΑΡΛ ΜΑΡΞ: ''έφυγε'' σα Σήμερα πριν από 141 χρόνια #Αλλά_Είναι_Πάντα_Εδώ

 


Ελενη Μαρκακη:

ΚΑΡΛ ΜΑΡΞ, ''έφυγε'' σα σήμερα πριν από 141 χρόνια ... αλλά είναι πάντα εδώ, πιο επίκαιρος από ποτέ.
Ο Μαρξ που τάραξε τα ύδατα επειδή ακριβώς έδειξε με το έργο του ότι πριν από αυτόν ''οι φιλόσοφοι μονάχα εξηγούσαν με διάφορους τρόπους τον κόσμο, το ζήτημα όμως είναι να τον αλλάξουμε''...
''Ο μαρξισμός του Μαρξ δεν μιλάει για ολιγάρκεια, μιλάει για αφθονία για όλους ή, εν πάση περιπτώσει, για ίση κατανομή του υπάρχοντος «κοινωνικού προϊόντος» σε μια δεδομένη στιγμή της κοινωνικής ανάπτυξης. Ο μαρξισμός είναι υπέρ του πλούτου, όχι υπέρ της φτώχειας. Μόνο που θέλει τον πλούτο για όλους. Av αυτό είναι ουτοπία, τότε η συσσώρευση του πλούτου σε λίγους είναι ανηθικότητα.'' (B. Pαφαηλίδη, ''Η μεγάλη περιπέτεια του μαρξισμού'')






Ελενη Μαρκακη




Ελενη Μαρκακη

...''οι κομμουνιστές μπορούν να συνοψίσουν τη θεωρία τους σ' αυτή τη μοναδική διατύπωση: κατάργηση της ατομικής ιδιοκτησίας.
Μας κατηγόρησαν εμάς τους κομμουνιστές, πως θέλουμε να καταργήσουμε την ιδιοκτησία που αποκτήθηκε με την προσωπική δουλειά, με την ατομική εργασία, την ιδιοκτησία που αποτελεί τη βάση κάθε προσωπικής ελευθερίας, δραστηριότητας και αυτοτέλειας.
Την ιδιοκτησία που είναι προϊόν δουλειάς, που αποκτήθηκε και κερδήθηκε με την προσωπική εργασία! Μήπως μιλάτε για τη μικροαστική, τη μικροαγροτική ιδιοκτησία που είναι προγενέστερη από την αστική ιδιοκτησία; 
Αυτή δεν χρειάζεται να την καταργήσουμε εμείς, αυτή την κατάργησε
και την καταργεί καθημερινά η ανάπτυξη της βιομηχανίας.''...

10 Μαρτίου, 2024

H Fragkiska Megaloudi για τα "sugar Daddy/Mommy/Babies



Fragkiska Megaloudi:
Καμιά φορά νιώθω ότι δεν μπορώ να καταλάβω αυτή την εποχή των ελάχιστων προσδοκιών που ζούμε.
 Νιώθω μπερδεμένη καθώς βλέπω γύρω μου να διαστρεβλώνεται κάθε έννοια, όλα να είναι θέμα προσωπικής ερμηνείας και πολύ σημαντικά νοήματά όπως η αυτοδιάθεση, τα δικαιώματα, η ελευθερία έκφρασης να γίνονται ξαφνικά σλόγκαν στα κοινωνικά δίκτυα. 
Ο τρόπος με τον οποίο αναλύθηκε σε άρθρα και αναρτήσεις το θέμα "sugar daddy/mommy" δεν δηλώνει μόνο συλλογική σύγχυση αλλά κυρίως φιλαρεσκη επίδειξη αποδημητικής δεξιοτεχνίας.
 Δεν έχει σημασία τι ακριβώς θα αποδημήσουμε, αρκεί να αποδομηθει. Και είμαι ο πιο ένθερμος οπαδός της αποδόμησης την οποία θεωρώ ότι πιο υγιές έχει να επιδείξει μια κοινωνία. 
Όμως για να είναι έτσι πρέπει να υπάρχει σοβαρή πολιτική αμφισβήτηση που θα προτείνει ένα νέο μοντέλο. Όχι απλά να ακολουθούμε σαν τα πρόβατα. 

Το φαινόμενο του σπόνσορα ή sugar daddy υπήρχε πάντα προσαρμοσμένο στις εκάστοτε συνθήκες. Αυτό φυσικά δεν το κάνει σωστό. 
Και η δουλεία υπήρχε πάντοτε και υπάρχει ακόμα ( απλά αλλάζει μορφή) χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα χρησιμοποιήσουμε την ιστορικότητα του φαινομένου για να το δικαιολογήσουμε. 
Διαβάζω για αυτοδιάθεση του σώματος των γυναικών όταν η ίδια η έννοια του sugar daddy καταργεί κάθε έννοια αυτοδιάθεσης. 
Διαβάζω οτι η εργασία πχ σε οικοδομή και η πορνεία ( συγγνώμη αλλά δεν θα χρησιμοποιήσω τον όρο σεξεργασια που τόσο ωραία ξεπλένει τη πορνεία) είναι έννοιες ταυτόσημες. Και όμως υπάρχουν κάποιες πολύ σημαντικές διαφορές που εσκεμμένα παραβλέπουμε. Αμφισβητώ την ελεύθερη βούληση στην επιλογή της πορνείας. Αν ξυσουμε λίγο το γκλιτερ θα δούμε ότι η πλειοψηφία των κοριτσιών που πουλάνε σεξ επί χρήμασι εχουν ξεκινήσει την ανάλογη πορεία σε πολύ μικρή ηλικία (και στην ηλικία των 13-14 δεν τίθεται θέμα ελεύθερης βούλησης) είτε υπάρχει κακοποίηση στο οικογενειακό τους περιβάλλον. 

Αμφισβητώ την ελεύθερη βούληση σε μια κοινωνία που σε βομβαρδίζει καθημερινά με το πόσα λεφτά κερδίζει η τάδε στο only fans, που οι online φυλλάδες γράφουν για την συναρπαστική ζωή των ηθοποιών πορνό ( έχει αλλάξει και αυτό όνομα βέβαια και λέγεται adult film actors) , κανονικοποιούν την εκμετάλλευση με άρθρα και μετά σου πετάνε και λίγο ψευτοφεμινισμό από δίπλα και λίγη αυτοδιάθεση και η συζήτηση λήγει εκεί. 
Κανείς δεν σου λέει το μετά.
 Κανεις δεν σου θυμίζει τα κοριτσάκια 13-14 ετών που ήταν σε κύκλωμα πορνείας απλά για να αγοράσουν ακριβά κινητά και ρούχα, και τι να πεις στα παιδιά αυτά όταν οι κάθε είδους influencers χωρίς ποτέ να εξηγούν πως ακριβώς απέκτησαν περιουσία σου πετάνε καθημερινά στη μούρη πανακριβα ταξίδια κ ρούχα. 

Κανείς δεν σου λέει την κατάληξη όταν το γκλιτερ αρχίσει να ξεφτιζει. Ακόμα κ αν λέμε ότι η "σεξεργασια" και η εργασία είναι το ίδιο, η διαφορά είναι ότι στην πρώτη το μοναδικό προαπαιτούμενο είναι γεννητικά όργανα και δεν χρειάζεται να έχεις καμία άλλη γνώση ή δεξιότητα. 
Όσο πιο νέος και κατά προτίμηση ανήλικος, τόσο μεγαλυτερη αξία η μετοχή σου στο χρηματιστήριο της σάρκας και όταν αυτό το κανονικοποιούμε πέφτουμε από τα σύννεφα όταν το δωδεκάχρονο παιδί είχε λίστα με 300 πελάτες. 
Γιατί τίποτα δεν ξεκινάει ξαφνικά. 
Το να εξισώνουμε το sugar daddy με την εργασία στερεί κάθε έννοια κοινωνικων διεκδικήσεων. Γιατί έτσι αποδέχεσαι ότι στο στραβλο και απάνθρωπο σύστημα που ζουμε, δεν υπάρχει λόγος να αλλάξουμε τίποτα αλλά να υποταχθούμε και να πουλήσουμε ότι μπορεί να πουληθεί είτε για να αγοράσουμε τα πανάκριβα προϊόντα ( που παράγονται από τη δουλεία κάποιων άλλων σε κάποιες χώρες, όχι και τόσο μακρινές) είτε για να επιβιώσουμε σε μια κοινωνία που δεν μας αφήνει επιλογές. 
Είναι ήττα λοιπόν. 
Είναι τεράστια ήττα να δέχεσαι ότι για να πληρώνω δίδακτρα η για να έχω ένα ωραίο σπίτι ή για να επιβιώσω η μόνη λύση είναι να ανεχτώ την κανονικότητα και τη λογική του ξεπούληματος σε όλα ώστε να επιτρέψω έτσι σε μια μικρή ελίτ που λυμαίνεται τις ζωές μας να πλουτίζει και άλλο. Και η ίδια η ελίτ να με παραμυθιάζει ότι απλά είναι το δικαίωμα μου στην αυτοδιάθεση. 
Λυπάμαι αλλά εγώ αυτή την λογική δεν θα την ακολουθήσω και εάν αυτό με κάνει στα μάτια κάποιων συντηρητική και "σεξιστρια" τότε είναι το δικό μου δικαίωμα στην "αυτοδιάθεση" του μυαλού μου.



 Απ' τα σχόλια

Choco Gr:
Ζούμε στην εποχή που όσο πιο ..αντεστραμμένη βλέπουμε την πραγματικότητα, τόσο περισσότερο πείθουμε τον εαυτό μας ότι όλα βαίνουν καλώς σ αυτό το σάπιο σύστημα και όλα είναι θέμα "επιλογής".. 
Η υποκρισία έχει γίνει η κολυμβήθρα του Σιλωαμ για κάθε μικροαστούλη που τρέμει μη χάσει τη βόλεψή του... 
Τους έπιασε όλους ο ..πόνος για το "σεξισμό" του ΚΚΕ, όταν απ το πρωί μέχρι το βράδυ όλο το σύστημα πουλάει σεξ.. πέφτουν απ τα σύννεφα λες και δεν ξέρουν τι γίνεται σ όλο τον κόσμο με το εμπόριο γυναικών, παιδιών, αγοριών κλπ., και χωρίς ντροπή, βγαίνουν στα κανάλια σαν την Πυργιώτη και λένε ότι η πορνεία είναι θέμα επιλογής... δηλ κάποιες ή κάποιοι ή κάποια γεννιούνται πόρνες ή πόρνοι!!! Κι αυτό δεν είναι σεξιστικό, δεν είναι φασισμός!!!
Τους έπιασε ο πόνος για τα παιδιά που δεν θα μπορούν να υιοθετηθούν από ομόφυλα ζευγάρια, την ίδια στιγμή που δεν τους καίγεται καρφί που μονο μέσα σε 5 μήνες έχουν σκοτωθεί πάνω από 10.000 παιδιά στην Παλαιστίνη!! Ή ότι πεθαίνουν τόσα παιδιά τη μέρα απ την πείνα σε μια ήπειρο που είναι η πιο πλούσια στη γή σε φυσικό πλούτο...
     Πιο υποκριτής πεθαίνεις...

08 Μαρτίου, 2024

Η ΝΔ μιλά για «σεξισμό» και κουνάει το δάχτυλο στο ΚΚΕ ? #Λύσσαξαν_ΝΔ_ΣΥΡΙΖΑ_ΠΑΣΟΚ #sugar_daddy



Λύσσαξαν η ΝΔ, ο ΣΥΡΙΖΑ και το ΠΑΣΟΚ με την αναφορά του ΓΓ της ΚΕ, στη Βουλή, ότι το κόστος φοίτησης στα πανεπιστήμια, ειδικά εκεί που είναι ιδιωτικά, οδηγεί και σε φαινόμενα σήψης, όπως το να αναζητούν νέες κοπέλες «διέξοδο» σε πλατφόρμες «sugar daddy». 
Οι πλατφόρμες αυτές είναι ιδιαίτερα διαδεδομένες στο εξωτερικό, απευθύνονται κατά κανόνα σε φοιτήτριες και χρησιμοποιούν ως δόλωμα αυτό ακριβώς που τις «καίει» περισσότερο: Πώς θα εξασφαλίσουν τα έξοδα των σπουδών. 
Η λύση που προσφέρουν, είναι να τις «υιοθετήσει» κάποιος εύπορος «sugar daddy», με τα ανάλογα βέβαια ανταλλάγματα. 
Αρέσει - δεν αρέσει στα κόμματα που με τον έναν ή τον άλλον τρόπο στηρίζουν την εμπορευματοποίηση και την ιδιωτικοποίηση της Εκπαίδευσης, οι πλατφόρμες αυτές υπάρχουν και λειτουργούν. 
Πού πήγαν λοιπόν οι ευαισθησίες όλων αυτών, που δεν σηκώνουν μύγα στο σπαθί τους για τα δικαιώματα των γυναικών, όταν αντί να καταγγέλλουν αυτές τις πλατφόρμες, καταγγέλλουν το ΚΚΕ που τις αποκαλύπτει και τις καταγγέλλει; 
Η υποκρισία και η ξεδιαντροπιά τους βγάζουν μάτι. Εκτός αν στο πλαίσιο του «ατομικού δικαιωματισμού» και της «αυτοδιάθεσης», η πορνεία βαφτίζεται «σεξεργασία» και τα κόμματα αυτά δεν βρίσκουν τίποτα μεμπτό στη λειτουργία τέτοιων ιστοσελίδων και στην πρακτική του «sugar daddy».

* * *

Για να δούμε όμως τι λέει η διεθνής εμπειρία, ανατρέχοντας σε δημοσιεύματα και έρευνες που έχουν γίνει κατά καιρούς σε χώρες όπου το σύστημα του «sugar daddy» λειτουργεί εδώ και πολλά χρόνια, όπως η Βρετανία, η Ολλανδία και ορισμένες σκανδιναβικές. 
Σε άρθρο του ο «Independent», το 2018, κάνει εκτενή αναφορά στο ζήτημα που τείνει να γίνει «μάστιγα», ειδικά σε ό,τι αφορά τις φοιτήτριες (κάποιοι χτες διέκριναν «σεξισμό» στο ΚΚΕ, επειδή δεν συμπεριέλαβε στα θύματα του «sugar daddy» και τους άνδρες! Δεν τους πείραξε δηλαδή αυτό που αποκάλυψε το ΚΚΕ, αλλά ότι το περιόρισε μόνο στις γυναίκες. Για τέτοια κατάντια μιλάμε...).
 Αντίστοιχα, σφυγμομέτρηση της οικονομικής ιστοσελίδας «Save the Student», το 2021, δείχνει ότι στη Βρετανία «το 3% των φοιτητών χρηματοδοτεί τις σπουδές του εργαζόμενο στην ερωτική βιομηχανία και ότι επιπλέον 9% των ερωτηθέντων σκέπτονται να το πράξουν. 
Οι εκπρόσωποι των φοιτητών στο Πανεπιστήμιο Κίνγκστον υπολογίζουν ότι στο Ηνωμένο Βασίλειο περίπου 70.000 φοιτητές, οι περισσότεροι γυναίκες, αντλούν εισοδήματα από το εμπόριο του έρωτα». 
Η «Deutsche Welle», από την πλευρά της, σημείωνε το 2021 ότι στη Γερμανία τέτοιες πλατφόρμες αποτελούν για πολλούς φοιτητές «επιλογή» για να καλύψουν τα έξοδά τους.

* * *

Στη μακρινή Αυστραλία, σύμφωνα με έκθεση που δημοσίευσε το εκεί Ινστιτούτο Εγκληματολογίας, το 2016, τα δίδακτρα στα πανεπιστήμια και το υψηλό κόστος διαβίωσης ωθούν πολλές ξένες φοιτήτριες σε τέτοιες «λύσεις», ενώ στη Γαλλία, σύμφωνα με τη φοιτητική ένωση SUD-Etudiant, 40.000 φοιτήτριες - τουλάχιστον το 2% του συνολικού φοιτητικού πληθυσμού - χρηματοδοτούσαν το 2006 τις σπουδές τους με διάφορες παραλλαγές του «sugar daddy». 
Αυτοί λοιπόν που ...κλείνουν τη μύτη στην μπόχα του συστήματος και το κανακεύουν, ας δούνε τουλάχιστον τις σχετικές διαφημιστικές αφίσες που έχουν κυκλοφορήσει κατά καιρούς, προωθώντας το «sugar daddy». 
Οπως στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας, που αναγράφει 
«Γεια σας φοιτητές! Μηδέν δάνειο; Βγες ραντεβού με έναν Sugar Daddy». 
Ειδικότερα για τη Σουηδία, έρευνα του 2021 υπολόγιζε τους φοιτητές που εντάσσονται στην κατηγορία των «sugar babies» στο 30% του συνολικού φοιτητικού πληθυσμού. 
Ανάλογες καμπάνιες έχουν γίνει στο Βέλγιο, στη Γαλλία και στις ΗΠΑ. 
Στις ΗΠΑ το bussiness indsider φιλοξενούσε άρθρο με τίτλο «Εκατομμύρια φοιτητές είναι τόσο τρομοκρατημένοι από τα δάνεια που στρέφονται σε "sugar daddies" για βοήθεια για να πληρώσουν τη σχολή».

* * *

Σχετικές εφαρμογές και ιστοσελίδες λειτουργούν και στη χώρα μας. 
Να πώς περιγράφει μία από αυτές τον «sugar daddy»:
 «Είναι ένας άνθρωπος υψηλής αγοραστικής δύναμης που έχει συναισθηματικές σχέσεις με νεαρά κορίτσια, ένας άνθρωπος με αποκλειστικά γούστα...». 
Ενώ τα «sugar babys» είναι «κορίτσια, συνήθως φοιτητές, που αναζητούν οικονομική ασφάλεια, μάθηση ή υποστήριξη από έναν ώριμο άνδρα ανώτερης τάξης».
 Τα στοιχεία αυτά (που έχει αναδείξει και άλλες φορές ο «Ριζοσπάστης») είναι διαθέσιμα με μια απλή αναζήτηση στο διαδίκτυο.
 Είναι επομένως γνωστά σε πολλούς απ' όσους χτες σήκωσαν το λάβαρο της ...πολιτικής ορθότητας σε βάρος του ΚΚΕ που ανέδειξε το θέμα και στη Βουλή, συνδέοντάς το με το υπό συζήτηση νομοσχέδιο - έκτρωμα.
 Προς τι λοιπόν η φασαρία; 
Εύκολο να απαντήσει κανείς στην ερώτηση. 
Αρκεί να παρακολουθούσε χτες τα αγκομαχητά των βουλευτών της ΝΔ, που ίδρωναν στο βήμα της Βουλής να πείσουν ότι με το νομοσχέδιο ...ενισχύονται τα δημόσια πανεπιστήμια! `Η τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ να στραμπουλάν τη γλώσσα τους, λέγοντας ότι διαφωνούν με τα ιδιωτικά πανεπιστήμια, αλλά συμφωνούν με την αναθεώρηση του άρθρου 16 του Συντάγματος, που απελευθερώνει πλήρως την ίδρυσή τους. 
ή τον ΣΥΡΙΖΑ, να υπερασπίζεται τάχα το δημόσιο πανεπιστήμιο, ενώ έχει ψηφίσει νόμους που το υπονομεύουν και βουλευτές του επιχειρηματολογούν ανοιχτά υπέρ της επιβολής διδάκτρων, ή υπέρ της αναθεώρησης του άρθρου 16.

* * *

Ζυγισμένοι - στοιχισμένοι δηλαδή στον στρατηγικό στόχο του κεφαλαίου που είναι η παραπέρα εμπορευματοποίηση και ιδιωτικοποίηση της Εκπαίδευσης.
 Γι' αυτό σε κάτι τόσο αυτονόητο, όσο είναι η καταγγελία της σαπίλας που κρύβεται πίσω από το «sugar daddy», προσπάθησαν να στήσουν «κατάσταση», με επιθέσεις στο ΚΚΕ. ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ έκαναν ξανά πλάτες στην κυβέρνηση, επιβεβαιώνοντας ότι οι ...«φίλοι» στα δύσκολα φαίνονται. 
Τίποτα περισσότερο δεν κατάφεραν από την αυτογελοιοποίησή τους. 
Ειδικά για την κυβέρνηση της ΝΔ, ντράπηκε και η ντροπή με το παραλήρημά της, που προδίδει το στρίμωγμα από τους φοιτητές και τους αγώνες τους.

ΥΓ: Το να μιλάει η ΝΔ για «σεξισμό» και να κουνάει το δάχτυλο στο ΚΚΕ, μας ξεπερνάει. 
Μέρα που είναι σήμερα (Παγκόσμια Μέρα της Γυναίκας και μέρα πανελλαδικού φοιτητικού ξεσηκωμού), δημοσιεύουμε ένα δείγμα από τις αφίσες που κυκλοφορεί η ΔΑΠ - ΝΔΦΚ, παράταξη της ΝΔ στα πανεπιστήμια, για να διαφημίσει το ...κοινωνικό της έργο, δηλαδή τα πάρτι που διοργανώνει και που είναι η μόνη της ασχολία στα πανεπιστήμια (πέρα από το να στηρίζει την κυβερνητική πολιτική και να επιτίθεται στην «Πανσπουδαστική»).

Αναδημοσιεύεται από την στήλη «Αποκαλυπτικά», Παρασκευή 8 Μάρτη 2024.

Δες την ομιλία του Γραμματέα: 


06 Μαρτίου, 2024

Ήταν ημέρα ΣΑΒΒΑΤΟ , 6 ΜΑΡΤΗ του 1910 #ΚΙΛΕΛΕΡ #Μαρίνος_Αντύπας.

 


Vasilis Visinokipos:
Ήταν ημέρα ΣΑΒΒΑΤΟ , 6 ΜΑΡΤΗ του 1910.
Οι κολίγοι απ' άκρη σ' άκρη της θεσσαλικής γης ξεκινούν με μαύρες και κόκκινες σημαίες για τα σημεία συγκέντρωσης, απ' όπου όλοι μαζί, οργανωμένοι, θα ξεκινήσουν για το μεγάλο αγροτικό συλλαλητήριο της Λάρισας.
Κύριο αίτημά τους η απαλλοτρίωση των τσιφλικιών και το μοίρασμά τους στους αγρότες.
Η άθλια πολιτική κατάσταση, η βαριά φορολογία, η ''νεοκαπιταλιστική'' διαφθορά, αναγκάζουν τους νέους σε μετανάστευση. 
Ήδη από την πρώτη δεκαετία του 20ου αιώνα, 200.000 γεωργοί και εργάτες εγκαταλείπουν τη χώρα. Όπως και σήμερα, οι πολιτικοί αρνούνταν βασικά δικαιώματα, δείχνοντας αλαζονεία.
Αστοί ηγέτες της εποχής όπως Χ. Τρικούπης ήταν αντίθετοι με την απαλλοτρίωση της γης εκστομίζοντας δικαιολογίες του τύπου: δεν μπορούμε να κάνουμε αλλιώς γιατί θα χάσουμε ξένους επενδυτές.
Η χώρα «κατέρρεε» από τις συνέπειες της τότε «ελεγχόμενης πτώχευσης» και την υποταγή στους ξένους (Βρετανούς). Όπως ήταν φυσικό, τοπικές εξεγέρσεις άρχισαν σταδιακά να ξεσπούν στη Θεσσαλία, ταυτόχρονα με την άρνηση των καλλιεργητών να δώσουν στους τσιφλικάδες το μέρος από τη σοδειά που διεκδικούσαν.
Κεντρική μορφή των εξεγέρσεων ήταν ο Μαρίνος Αντύπας.
Υπέρμαχος των λαϊκών ελευθεριών και των φυσικών δικαιωμάτων του ανθρώπου, κυρίως των ανθρώπων του μόχθου. 
Πηγαίνει στα χωριά και ξεσηκώνει στους αγρότες. Σύνθημά του η Ισότητα, η Αδελφότητα, η Ελευθερία.
«Τας ανωτέρω ιδέας προσπαθώ να φυτεύσω εις την ψυχήν των χωρικών, διά να γίνωσι μίαν ημέραν ελεύθεροι - ήδη είνε είλωτες - και επειδή η εργασία αύτη απαιτεί οικονομικήν ευρωστίαν - οιονεί λίπασμα διά το φυτόν - διά τούτο προσπαθώ το κατά δύναμιν ν' αφαιρεθώσιν από τα κακώς κτηθέντα δικαιώματα των τσιφλικιούχων, διά να δοθώσιν εις τους αδίκως εξ αυτών απογυμνωθέντας χωρικούς... Φρονώ ότι το δίκαιον είνε εκεί όπου το συμφέρον των πολλών και όχι των ολίγων, επομένως μεταχειρίζομαι τας δυνάμεις μου υπέρ της εξαφανίσεως του τσιφλικιού και της πλήρους ανεξαρτησίας του καλλιεργητού» Μαρίνος Αντύπας.

Στις 10 Μάρτη του 1907 ο αθηναϊκός Τύπος δημοσίευσε μια είδηση, που συγκλόνισε τα λαϊκά στρώματα, τη φτωχή αγροτιά και τους κύκλους των διανοούμενων σε ολόκληρη τη χώρα. 
Η είδηση αφορούσε τη δολοφονία του δικηγόρου Μαρίνου Αντύπα και αναγγέλθηκε στις πρώτες σελίδες των εφημερίδων, γεγονός που υπογραμμίζει τη σπουδαιότητα του προσώπου του δολοφονημένου. 
Οι τσιφλικάδες αποφασίζουν, μετά από ένα μεγάλο αγροτικό συλλαλητήριο, να τον δολοφονήσουν. 
Έπειτα από αυτά τα γεγονότα υπήρξαν πολλές μικρές εξεγέρσεις κυρίως όμως η στρατιωτική επανάσταση στο Γουδί στις 15 Αυγούστου 1909, που έφερε στο προσκήνιο δημοκρατικές δυνάμεις, αλλά και οι απεργίες των καπνεργατών του Βόλου, έδωσαν θάρρος στους αγρότες. 
Μέχρι που έφτασε το αποκορύφωμα στις 6 του Μάρτη.
via Γιώργος Ζουπάνος