Η παρέμβαση του 15μελούς του Καλλιτεχνικού Σχολείου Γέρακα για τα γεγονότα στο 1ο Δημοτικό Περάματος:
Με αφορμή όσα έγιναν πριν λίγες μέρες, ως μαθητές του Καλλιτεχνικού Σχολείου Γέρακα αποφασίσαμε ότι είναι απαραίτητο να πάρουμε θέση.
Σε αυτό το πλαίσιο συγκεντρώνουμε σχολικά είδη και τρόφιμα, θέλουμε όμως να εκφράσουμε και ορισμένες σκέψεις μας.
Πριν μία βδομάδα περίπου συνέβη κάτι απαράδεκτο. Το κόμμα της Χρυσής Αυγής είναι σε όλους μας γνωστό.
Εξάλλου εκπροσωπείται και στο Κοινοβούλιο.
Πριν λίγες μέρες λοιπόν μπήκαν μέσα σε ένα δημοτικό σχολείο του Περάματος ορισμένα γνωστά πρόσωπα του κόμματος μαζί με κάποια οργανωμένα μέλη της Χρυσής Αυγής Περάματος για να διατυμπανίσουν την "ανώτατη ελληνική κληρονομιά" και το πόσο τα προσφυγόπουλα στα σχολεία μας θα τη διαφθείρουν. Αυτά είναι τα γεγονότα.
Εμείς καταδικάζουμε απερίφραστα αυτή την πράξη και θεωρούμε αυτό το μέρος της κοινωνίας μας το λιγότερο ντροπιαστικό. Ακόμα πιο ντροπιαστική όμως είναι η ανοχή. Γι' αυτό και μιλάμε.
Το να είσαι πρόσφυγας σημαίνει πολλά πράγματα. Σημαίνει να έχεις πολύ νωρίς απορίες που δεν μπορεί να λύσει ούτε η μαμά σου.
Κάποιες φορές να μην ξέρεις πού είναι η μαμά σου και άλλες να ξέρεις, αλλά να φοβάσαι μόνο στη σκέψη να το ξεστομίσεις.
Σημαίνει σκοτάδι και το φως να μην είναι πάντα καλό. Σημαίνει ότι τα πεφταστέρια στη χώρα σου αντικαταστάθηκαν από βόμβες.
Σου είπαν ότι θα πας σχολείο. Είχες ήδη μάθει το ελληνικό αλφάβητο.
Την πρώτη μέρα θα έβαζες το δαχτυλίδι που σου χάρισε μια κοπέλα από εδώ. Ήθελες να μάθεις για τη χώρα που οι άνθρωποί της σου έδιναν δαχτυλίδια και σου μάθαιναν το αλφάβητο. Για το μέρος που είχε πεφταστέρια.
Εμείς τα παρακολουθούμε όλα αυτά από τα σπίτια μας. Ένα μικρό ψήγμα της πραγματικότητας των προσφύγων αντικατοπτρίζεται στην αρχική μας σελίδα. Έχουμε λοιπόν κάποιες παρατηρήσεις να κάνουμε σύμφωνα με τους κανόνες της κοινής λογικής.
Η κοινή λογική λέει ότι αν θέλεις το καλό του έθνους σου, θέλεις όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους να επιθυμούν να γίνουν μέρος του.
Η κοινή λογική λέει ότι όταν έπεσε και χτύπησε το παιδί από τη Συρία και όταν μαχαίρωσαν τον Φύσσα, το ίδιο αίμα λέρωσε τα ρούχα τους.
Τονίζουμε επίσης ότι θεωρούμε τις πράξεις των τραμπούκων της Χ.Α. το λιγότερο απάνθρωπες και επικίνδυνες για το σύνολο της κοινωνίας αλλά ταυτόχρονα πιστεύουμε στα αντανακλαστικά αυτής της κοινωνίας.
Πιστεύουμε ότι οι γονείς μας και οι παππούδες μας και οι δάσκαλοί μας και αν όχι όλοι αυτοί τότε σίγουρα εμείς θα αντισταθούν στην επιβολή των υπανθρώπων που θέλουν να λερώσουν την καθαρότητα και την ενάργεια των παιδιών.
Γιατί αυτό είναι. Όχι λαθρομεταναστάκια.
Όχι λαθροπρόσφυγες. Παιδιά.
Πρόσφυγας σημαίνει πολλά πράγματα.
Πρόσφυγας σημαίνει φοβισμένος.
Πρόσφυγας σημαίνει να έχεις ως μόνο στήριγμα τον συνωστισμό.
Πρόσφυγας σημαίνει αποκλεισμένος.
Εμάς λοιπόν είναι καθήκον μας αλλά και επιθυμία μας να ταχθούμε στο πλευρό των αποκλεισμένων από αυτή τη ζωή και να το δηλώνουμε απροκάλυπτα.
Δίνουμε το χέρι σε όσους πέφτουν
και στεκόμαστε δίπλα σε όσους τολμούν να αντιστέκονται σε πείσμα όλων.
Στις 27 Γενάρη 1945 οι στρατιώτες του Κόκκινου Στρατού (60ή Στρατιά του 1ου Ουκρανικού Μετώπου) απελευθερώνουν τους 7.000 περίπου εναπομείναντες κρατούμενους του στρατοπέδου συγκέντρωσης του Άουσβιτς.
Με αφορμή αυτή την επέτειο δημοσιεύουμε το ποίημα του Μενέλαου Λουντέμη «Άουσβιτς», όχι όμως στη μορφή που το ξέρουμε σήμερα, όπως δημοσιεύτηκε στα ποιητικά του.
Αλλά όπως πρωτογράφτηκε τον Αύγουστο του 1947 και δημοσιεύτηκε στις 8 Σεπτέμβρη 1947 στην εφημερίδα «Ρίζος της Δευτέρας».
Είναι περίοδος που ξαναγεμίζουν οι τόποι εξορίας στα ελληνικά ξερονήσια και η σύνδεση στο ποίημα είναι προφανής.
Στα ποιητικά του που κυκλοφόρησαν από το «Δωρικό» και αργότερα από τα «Ελληνικά Γράμματα» το ποίημα διαφοροποιείται πάρα πολύ, προσπαθώντας να το κάνει επίκαιρο με βάση τα δεδομένα της εποχής, στηλιτεύει την αμερικανοκρατία (παραθέτουμε κι αυτή την εκδοχή).
Ποιος θα φωτίσει όλο τούτο το σκοτάδι, τη νύχτα που ’πεσε απάνω στις ζωές μας; Πριν να σιγήσει κι η ελπίδα στις φωλιές μας, ποιος θ’ ανατείλει απ’ τους κραδασμούς του κόσμου;
Ποιος θα διασχίσει όλο αυτόν τον παγετώνα, τα βήματά μας που ’χει δέσει μ’ αλυσίδες; Πριν να νεκρώσει απ’ του ψύχους τις αγκίδες, ποιος την καρδιά μας σαν φωτιά θα την ανάψει;
Ποιος θα αντέξει όλη αυτή την ανηφόρα που την ανάσα μας την κόβει σαν μαχαίρι; Πριν πάψει η δύναμη να σφίγγουμε το χέρι, ποιος στ’ ανηφόρι όρθιους θα μας κρατήσει;
Εμείς. Θα γίνουμε φωτιά μέσα στον πάγο. Λαός, θα γίνουμε το φως μέσα στη νύχτα. Εμείς. Θα σπάσουμε του ανήφορου το αδράχτι που γνέθει κάματο, υποταγή και ήττα.
Εμείς.
Κρατώντας πάλι κόκκινες σημαίες, λαός που τον δικό του δρόμο θα ανοίξει. Εμείς. Με ανάσα των νεκρών μας τους αγώνες, στις φλέβες το αίμα κι η οργή τους να κυλήσει.
Να μην επιτρέψουμε να καλλιεργηθούν στους μαθητές αντιδραστικές και επικίνδυνες αντιλήψεις
Να συμβάλουν στην αγωνιστική διαπαιδαγώγηση της νεολαίας, να εμποδίσουν να καλλιεργηθούν στους μαθητές αντιδραστικές και επικίνδυνες αντιλήψεις και να μην αφήσουν να γίνουν τα σχολεία βορά των διαφόρων ΜΚΟ και διαφόρων αντιδραστικών και σκοταδιστικών φορέων, καλούν τους εκπαιδευτικούς οι εκλεγμένοι της «Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών» στο ΔΣ της ΟΛΜΕ, με τοποθέτησή τους σχετικά με τη Θεματική Εβδομάδα στα Γυμνάσια.
Σημειώνεται, ότι το υπουργείο Παιδείας έστειλε πρόσφατα, σε όλα τα Γυμνάσια της χώρας, εγκύκλιο για τη Θεματική Εβδομάδα που πρέπει να υλοποιήσουν με θέματα «Διατροφή και ποιότητα ζωής», «Πρόληψη του εθισμού και των εξαρτήσεων» και «Έμφυλες ταυτότητες».
Οι εκπρόσωποι της παράταξης που συσπειρώνεται στο ΠΑΜΕ, απαιτούν από το υπουργείο την προαιρετική εφαρμογή της εγκυκλίου και από τις ΟΛΜΕ και ΕΛΜΕ να καλύψουν συνδικαλιστικά τους εκπαιδευτικούς και τους Συλλόγους Διδασκόντων, που δεν θα υλοποιήσουν ή θα χειριστούν διαφορετικά τις κατευθύνσεις της.
Ολόκληρη η τοποθέτηση των εκλεγμένων της «Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών» στο ΔΣ της ΟΛΜΕ.
«Το υπουργείο Παιδείας, έστειλε πρόσφατα σε όλα τα Γυμνάσια της χώρας, εγκύκλιο σχετικά με το σχεδιασμό, την οργάνωση και την υλοποίηση δραστηριοτήτων και εκδηλώσεων στα πλαίσια του θεσμού της "Θεματικής Εβδομάδας" με τίτλο "Σώμα και ταυτότητα" στις ενότητες α) διατροφή και ποιότητα ζωής, β) πρόληψη του εθισμού και των εξαρτήσεων, γ) έμφυλες ταυτότητες.
Με βάση την εγκύκλιο επισημαίνουμε τα εξής ζητήματα:
Οι προθέσεις του υπουργείου Παιδείας και της κυβέρνησης δεν είναι αθώες. Έχουμε πια αρκετή πείρα για το πώς επιδιώκεται να αξιοποιηθούν τέτοιες δραστηριότητες. Το υπουργείο Παιδείας ισχυρίζεται ότι με αυτό τον τρόπο ενισχύεται η εκπαιδευτική διαδικασία. Αναρωτιόμαστε αλήθεια πώς ενισχύεται η εκπαιδευτική διαδικασία όταν: οι συγκεκριμένες δραστηριότητες προωθούνται στα μέσα της σχολικής χρονιάς, με γνωστή την κατάσταση των σχολείων (κενά, ελλείψεις σε υποδομές, χρηματοδότηση κ.τ.λ.), ένας μεγάλος αριθμός συναδέλφων αναγκάζεται να συμπληρώνει ωράριο σε 2-3 ή 4 σχολεία και ο φόρτος από τις Β' και Γ' αναθέσεις είναι πολύ μεγάλος; Την ίδια στιγμή που περικόπτονται ώρες από τον κύριο κορμό των μαθημάτων στο Γυμνάσιο (π.χ. Φιλολογικά, Βιολογία, Οικιακή Οικονομία), την ίδια στιγμή που κόπηκαν οι 2 ώρες του Project για κάθε τάξη του Γυμνασίου, έρχονται σήμερα να στριμώξουν μέσα σε μια εβδομάδα, μια σειρά θέματα που θα μπορούσαν να προσεγγίζονται μέσα στην τάξη, μέσα στο μάθημα, καθ' όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Και όλα αυτά, τη στιγμή που είναι γνωστό ότι κάθε σχολείο στα πλαίσια του προγραμματισμού που κάνει κάθε Σεπτέμβρη μπορεί, με συλλογικό τρόπο, να αποφασίσει ποια θέματα και με ποιο τρόπο θα ανοίξει, τι εκδηλώσεις θα κάνει, τις διδακτικές επισκέψεις θα πραγματοποιήσει κ.τ.λ.Τι σκοπούς έχει λοιπόν η κυβέρνηση και το υπουργείο λοιπόν μέσα από τη συγκεκριμένη δραστηριότητα;
Ο τίτλος της θεματικής εβδομάδας και η θεματολογία που θέτει το υπουργείο σχετίζονται με ζητήματα διαμόρφωσης συνείδησης και στάσης ζωής των μαθητών. Η επιλογή των θεμάτων δεν είναι καθόλου τυχαία. Είναι μια συνειδητή προσπάθεια που κάνει η κυρίαρχη τάξη και το κράτος της να παρέμβει με συστηματικό τρόπο στο μυαλό και τη ψυχή της νέας γενιάς. Μέσα από τα θέματα που έχουν επιλεγεί προσπαθούν να πείσουν μαθητές γονείς και εκπαιδευτικούς ότι το άτομο είναι δήθεν ελεύθερο να υιοθετεί στάσεις και συμπεριφορές, ότι έχει ο καθένας τη δικιά του ατομική ευθύνη στα ζητήματα ταυτότητας, ναρκωτικών, διατροφής, διαπαιδαγώγησης, συσκοτίζοντας όλους τους κοινωνικούς παράγοντες και αιτίες, οι οποίες μέσα σε μια ταξική κοινωνία διαμορφώνουν συνείδηση και στάση ζωής.
Τα ζητήματα που επιλέγονται φυσικά δεν είναι ασύνδετα με τα σοβαρά προβλήματα που εντοπίζονται μέσα και έξω από τα σχολεία. Τα τεράστια διατροφικά προβλήματα, την αντιμετώπιση κοινωνικών προβλημάτων που εμφανίζονται μέσα στο σχολείο και σχετίζονται με το λεγόμενο "bullying", την ολοένα αυξανόμενη χρήση ναρκωτικών από τους νέους μαθητές. Όλα αυτά είναι υπαρκτά προβλήματα. Οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να παρεμβαίνουν με επιστημονικό αλλά και συστηματικό τρόπο και να συμβάλουν στην ανάδειξη των αιτίων που τα προκαλούν αλλά και στην αντιμετώπισή τους.
Στην προκειμένη περίπτωση όμως δεν έχουμε απλά υποκρισία, αλλά και προσπάθεια εξωραϊσμού της πραγματικότητας, όταν το υπουργείο και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (μέσα από το υποστηρικτικό υλικό) μιλάνε:για την προαγωγή της υγείας των μαθητών, τη σωστή διατροφή, την ώρα που ακόμα και σήμερα παραμένουν φαινόμενα υποσιτισμού και τα αντιλαϊκά μέτρα διαδέχονται το ένα μετά το άλλο, την ώρα που η Γυμναστική και η Βιολογία έχουν εξοβελιστεί από το σχολικό πρόγραμμα, την ώρα που ο αθλητισμός κοστίζει και έχει μετατραπεί σε πανάκριβη ατομική υπόθεση της κάθε οικογένειας. Και ενώ συμβαίνουν όλα αυτά, η κυβέρνηση αντί να υλοποιεί π.χ. το αίτημα του κλάδου για ένα γεύμα για όλα τα παιδιά με ευθύνη της πολιτείας, προωθεί πότε στο ένα σχολείο πότε στο άλλο, τα φιλανθρωπικά ιδρύματα, τις ΜΚΟ του Λάτση και του Νιάρχου, όσων δηλαδή στηρίζουν (και κερδίζουν από) τα μέτρα σε βάρος του λαού και την αντιλαϊκή πολιτική. Είναι απορίας άξιο, ποιες κατευθύνσεις θα δώσει το υπουργείο στο θέμα "πρόληψη του εθισμού", όταν με χίλιους τρόπους, η κυβέρνηση τοποθετείται υπέρ της νομιμοποίησης των "μαλακών ναρκωτικών", ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ ανοιχτά συμμετέχει σε "φιέστες για την αποποινικοποίηση των ναρκωτικών", καλλιεργώντας μία στάση φυγής και ναρκωκουλτούρας της νέας γενιάς που βιώνει καθημερινά τα αδιέξοδα και τη βαρβαρότητα του σάπιου, εκμεταλλευτικού συστήματος. Τι κατεύθυνση θα δώσει αλήθεια για το ζήτημα της ισοτιμίας των δύο φύλων όταν με την πολιτική και της σημερινής κυβέρνησης τσακίζεται η μητρότητα, αυξάνεται η ταξική εκμετάλλευσης των γυναικών, βαθαίνει η ανισοτιμία των δύο φύλων;
Η εκπαιδευτική κοινότητα οφείλει να πάρει θέση απέναντι σ' αυτή την αντιδραστική και αντιεπιστημονική ιδεολογία που προβάλλεται και μέσα από διάφορες ΜΚΟ, ποικιλώνυμων οικονομικών και άλλων συμφερόντων που θα αποκτήσουν βήμα και πεδίο δράσης στα πλαίσια της θεματικής βδομάδας.
Οι εκπαιδευτικοί ως παιδαγωγοί, οφείλουν να παρεμβαίνουν και να αναδεικνύουν τα ζητήματα που απασχολούν και προβληματίζουν τους νέους, μέσα από την εκπαιδευτική διαδικασία με δραστηριότητες και εκδηλώσεις. Είναι στοιχείο παραίτησης και βαθιά επικίνδυνη, η αντίληψη που λέει ότι ο εκπαιδευτικός δεν είναι ειδικός, δεν μπορεί να πάρει θέση απέναντι σ' αυτά ζητήματα. Η αντίληψη ότι ο ρόλος του πρέπει να περιορίζεται μόνο στο μάθημα του (π.χ. ο μαθηματικός να κάνει μόνο μαθηματικά κ.λ.π.) και όχι στο να συμβάλει στη διαμόρφωση αγωνιστικών νεανικών συνειδήσεων. Τεράστιες ευθύνες έχουν οι συνδικαλιστικές δυνάμεις που υιοθετούν αυτές τις αντιλήψεις, που θεωρούν ότι το σχολείο είναι "ουδέτερη ζώνη" και οι εκπαιδευτικοί πρέπει να μένουν αμέτοχοι σ' αυτή αυτή τη διαδικασία και επί της ουσίας να στοιχίζονται μαζί με το αστικό κράτος και τις επιδιώξεις του.
Εναντιωνόμαστε στους σχεδιασμούς της κυβέρνησης και του υπουργείου. Η αντιπαράθεση με τις στοχεύσεις του υπουργείου αφορά πρώτα και κύρια το περιεχόμενο των δραστηριοτήτων και όχι απλά το αν θα γίνουν ή όχι κάποιες δραστηριότητες, με τη μία ή άλλη μορφή.
Με βάση τα παραπάνω:
Είναι στο χέρι μας να συμβάλουμε στο μέτρο του δυνατού στην αγωνιστική διαπαιδαγώγηση της νεολαίας, να συζητήσουμε σε σωστή και επιστημονική βάση τα θέματα με τους μαθητές μας αλλά και με τους εργαζόμενους γονείς τους. Αξιοποιώντας φορείς του αγωνιστικού γυναικείου κινήματος, του κινήματος ενάντια σε όλα τα ναρκωτικά, επιστήμονες, ερασιτεχνικούς αθλητικούς συλλόγους κ.ά. Δεν δεσμευόμαστε από το "επίσημο" κατάλογο του ΙΕΠ.
Καλούμε τους συναδέλφους να μην επιτρέψουμε να καλλιεργηθούν στους μαθητές μας αντιδραστικές και επικίνδυνες αντιλήψεις που αναπαράγουν τη ναρκοκουλτούρα, την απάθεια, τον ανορθολογισμό, τον ατομισμό και την ανταγωνιστικότητα.
Καλούμε τους συναδέλφους, τους Συλλόγους Διδασκόντων να μην αφήσουν να γίνουν τα σχολεία, τα παιδιά μας βορά των διαφόρων ΜΚΟ και διαφόρων αντιδραστικών και σκοταδιστικών φορέων στα πλαίσια της Θεματικής Βδομάδας.
Απαιτούμε να οριστεί από το υπουργείο η προαιρετική εφαρμογή της εγκυκλίου για τη Θεματική Εβδομάδα. Στους μαθητές μας μιλάμε ως εκπαιδευτικοί - παιδαγωγοί με την ευθύνη και το ρόλο που έχουμε και όχι από πειθαναγκασμό.
Καλούμε την ΟΛΜΕ και τις ΕΛΜΕ να καλύψουν συνδικαλιστικά τους συνάδελφουςκαι τους Συλλόγους Διδασκόντων, που δεν θα υλοποιήσουν ή θα αποφασίσουν να χειριστούν διαφορετικά από τις κατευθύνσεις της εγκυκλίου την οργάνωση των δραστηριοτήτων.
Η μεγάλη πλειοψηφία των εκπαιδευτικών εργάζεται καθημερινά μέσα και έξω από τις σχολικές αίθουσες, με μεράκι και δημιουργική ανησυχία για τη μετάδοση της επιστημονικής αλήθειας, για την καλλιέργεια των ανθρωπιστικών αξιών, για την υπεράσπιση των ατομικών και συλλογικών δικαιωμάτων, για τη διεκδίκηση μαζί με τους μαθητές ενός καλύτερου κόσμου. Αυτός είναι κατά τη γνώμη μας, ο πιο σημαντικός ρόλος του εκπαιδευτικού.»
Στην πρώτη φωτογραφία εφτά στρατιώτες Αλβανικής καταγωγής σχηματίζουν με τα χέρια τους τον αετό,το έμβλημα της Αλβανικής σημαίας. Αναμφισβήτητα αυτό αποτελεί σήμα κατατεθέν των Αλβανών εθνικιστών και σε καμιά περίπτωση δεν σημαίνει προβολή της σημαίας τους,ούτε δηλώνει αγάπη προς την πατρίδα.
Στη δεύτερη φωτογραφία βλέπουμε ένα ταξίαρχο του Ελληνικού στρατού,να κάνει κάτι παρεμφερές,με τη διαφορά ότι αυτός χαιρετάει ναζιστικά, και ενώ οι άλλοι είναι απλοί φαντάροι,που σε εννιά μήνες ολοκληρώνουν την θητεία τους,αυτός είναι ανώτερος αξιωματικός,ένα από τα κορυφαία μόνιμα στελέχη των ενόπλων δυνάμεων.
Ο στρατιωτικός που χαιρετά ναζιστικά είναι ο Δημήτριος Μούρτος, ταξίαρχοςεν αποστρατεία, πρόεδρος του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού, μέχρι τον θάνατό του το 2013. Ο Μούρτος υπήρξε ενεργός χρυσαυγίτης και η Χρυσή Αυγή τον αποχαιρέτησε με τα ακόλουθα λόγια: ''Ο Ταξίαρχος Μούρτος Δημήτριος τίμησε τη στολή του Ελληνα Αξιωματικού, όπως αρμόζει σε έναν γνήσιο Εθνικιστή. Παρέμεινε μέχρι τέλους πιστός στην ιδέα της Πατρίδας, της Φυλής, του Εθνικισμού. Πίστεψε αταλάντευτα το δόγμα ότι ορισμένα αγαθά είναι πολυτιμότερα από την υγεία, ακόμη και από τη ζωή. Και το ακολούθησε μέχρι τέλους. Πιστός στις αρχές της Χρυσής Αυγής αγωνίστηκε μέσα σε ένα καθεστώς εχθρικό για καθετί εθνικό''. Μετά την εκλογική επιτυχία της ναζιστικής οργάνωσης, ο Μούρτος είχε στείλει συγχαρητήριο μήνυμα στον Μιχαλολιάκο: ''Θεωρώ εμαυτόν ευτυχή διότι ζω μια Χρυσή Αυγή, για να ξεβρωμίσει ο τόπος.
Η ψυχή μου φτερουγίζει μαζί σας. Με τα ιερότερα αισθήματα για μια Νύχτα των Μεγάλων Μαχαιριών!''
Η ομολογία ήταν ανατριχιαστική. Διότι η ''Νύχτα των Μεγάλων Μαχαιριών'' στην οποία προσέβλεπε ο ταξίαρχος είναι η οργανωμένη μαζική δολοφονία των αντιπάλων του που σχεδίασε ο Χίτλερ το 1934.
Και οι δυο φωτογραφίες
συνθέτουν την μια και αυτή εικόνα,όπου το συμπέρασμα που εξάγεται είναι ένα.
Όσο ο εθνικισμός αφήνεται από την πολιτεία στο απυρόβλητο,τα φαινόμενα αυτά θα διογκωθούν με απρόβλεπτες συνέπειες.
Και μη μου πείτε ότι ο Έλληνας ταξίαρχος χαιρετάει αρχαιοελληνικά,γιατί τότε οι επτά νεαροί στρατιώτες θα ισχυριστούν ότι,τραγουδούσαν το ''μια ωραία πεταλούδα'', έτσι για να περάσει η καταραμένη ώρα,που είναι ατέλειωτη στον στρατό.
Παραθέτω και μια τρίτη φωτογραφία,
όπου Έλληνες και Αλβανοί εθνικιστές σε αγαστή συνεργασία με επικεφαλής τον Παπά,δεν ενοχλούνται ο ένας από την σημαία του άλλου.
Η έκφραση ''Αλβανικό γουρούνι'' δεν ισχύει εδώ για τους εν λόγω εθνικιστές.
Giannis Eudokiou Την αλήθεια μην την φοβάσται!!! πόσες φορές μας έχουν δείξει βίντεο με τα καμώματα της εγκληματικής οργάνωσης;; να χαιρετάν Ναζιστικά και μαζί δίπλα τους φώτο του Χίτλερ, να καμαρώνουν υπερήφανα, για αυτά που κάνουν;; το μεγάλο πρόβλημα είναι τι κάνει οι δικαιοσύνη και πότε θα τους δικάσει;;; να πληρώσουν για αυτά που έχουν κάνει;; εγκλήματα-ξυλοδαρμούς-φάλαγγες-μαχαίρια-ξιφολόγχες κ.α. φονικά όργανα που έχουν αυτοί οι εγκληματίες;;. Άρα οι περισσότεροι είναι όργανα της τάξεως ασφαλείας και μας επιφυλάσσουν εκπλήξεις, όπως εμφύλιο κ.α. κακά που κάναμε δεκαετίες να ξεχάσει ο λαός μας!!
Nikos CrowlΕίναι πια 5 χρόνια απ τη διαρροή του UCK στους εδώ δικούς του, να ενταχθούν στη αδελφή ναζιστική ΧΑ. Τώρα που άρχιζαν ντυμένοι ή όχι να πρωτοστατούν στα πογκρόμ κι ιδίως στον Αγ. Παντελεήμονα. Η τρίτη φωτογραφία δεν είναι συνύπαρξη ναζιστών απο τις δυο χώρες, θα τους χαλούσε το παραμύθι, είναι χρυσαυγίτες που δείχνουν ''προσάρτηση'' της Αλβανίας .....http://vtube.ge/en/videos/play/UzMxR1RRWFJXaDQ
συνοριακός σταθμός Κακαβιάς 1/9/2013 » Vtube.Ge
VTUBE.GE|ΑΠΟ GEWEB - STUDIO
Giorgos TrihakisΠάντως αυτός αριστερά,μπροστά από τον Μπαμπαρούση,είναι Αλβανός,πρωτοπαλίκαρο του φασίστα βουλευτή,που παλιά τον είχε εργάτη στα χωράφια του.