12 Αυγούστου, 2016

o Stelios Kanakis για το Ταξίδι του στο Βερολίνο:

Προς Versus (Αίσχους) Travel


Αξιότιμε κύριε,
Με τη συνδρομή του γραφείου σας και το δικό μου κόστος 
βρέθηκα στο Βερολίνο. 
Η συγκεκριμένη πόλη, όπως θα ξέρετε, είναι η πρωτεύουσα της Γερμανίας, μιας χώρας που η άρχουσα τάξη της, ανέδειξε εξαιρετικό πολιτισμό τους τελευταίους τέσσερις αιώνες. 

Είναι η χώρα των Μαρξ – Ένγκελς, του Φόϋερμπαχ, του Γκαίτε και του Σίλλερ, των Έσσε, Μαν, Ρεμάρκ, Ρίλκε, Τσβάιχ, των Μπαχ, Μπετόβεν, Μπραμς, Στράους και πολλών άλλων, του Λανγκ και του Φασμπίντερ, η χώρα του «καμπαρέ» του μεσοπολέμου, αλλά και του Αϊνστάιν, του Πλανκ, του Μπορ, του Χάιζενμπεργκ. 
Είναι επίσης η χώρα των Ρόζα Λούξεμπουργκ και Καρλ Λίμπκνεχτ, του Μπρεχτ και του περίφημου Μπερλίνερ Ανσάμπλ. 

Ακόμη, η χώρα της δεύτερης – φευ όμως ανολοκλήρωτης, εργατικής επανάστασης, στις αρχές του προηγούμενου αιώνα.

Χώρα γεμάτη Ιστορία, μνήμες αλλά και φαντάσματα. 

Είναι η χώρα που ανέδειξε τον φασισμό, που άρχισε τους δύο παγκόσμιους πολέμους, που εφάρμοσε την γενοκτονία των Εβραίων, των Ρομά, των Σλάβων και πολλών άλλων. 
Η χώρα των στρατοπέδων συγκέντρωσης, των κρεματορίων και της μαζικής εξαφάνισης πληθυσμών. 

Στο κοινοβούλιο αυτής της χώρας καρφώθηκε η κόκκινη σημαία με το σφυροδρέπανο, 
μετά από 28 εκατομμύρια νεκρούς Σοβιετικούς, 10 εκατομμύρια Κινέζους, 6 εκατομμύρια Εβραίους, άλλα τόσα Πολωνούς και πολλούς ακόμη, 
για να μην έχετε σήμερα και εσείς στο απευθυσμένο σας τη σβάστικα, 
εάν και εφ’ όσον διατηρούσατε ακόμη το κεφάλι σας στη γνωστή και βολική θέση, 
για να μπορείτε να το 
αντιλαμβάνεστε.

Σε όλα τα ανωτέρω ο ξεναγός σας τήρησε «άκρα του τάφου σιωπή». 
Δεν επισκεφθήκαμε ούτε ένα μνημείο της ιστορίας της Γερμανίας, δεν έγινε η παραμικρή αναφορά ούτε στα θετικά αλλά ούτε και στα εγκλήματα αυτής της χώρας.

Στο πρόγραμμα δεν προβλεπόταν επίσκεψη στο Treptower, 
στο Σοβιετικό Πολεμικό Μνημείο Tiergarden, στο Μπερλίνερ Ανσάμπλ, 
καμία αναφορά στη γενοκτονία των Εβραίων και στα εγκλήματα του φασισμού, αλλά και στα επιτεύγματα επιφανών ανθρώπων της τέχνης, του πολιτισμού και της επιστήμης αυτής της χώρας.

Απεναντίας, ο ανιστόρητος, ολιγόνους και χυδαίος παραχαράκτης συνεργάτης σας,
 ξεθάβοντας ότι βρήκε καταχωνιασμένο στα βαθύτερα υπόγεια του αντικομμουνισμού και της ανοησίας, 
παπαγάλιζε, υστερικώς, διάφορα περί απάνθρωπων και υπάνθρωπων ανατολικογερμανών. 

Μάθαμε, λοιπόν, πως ότι βλέπουμε σήμερα στο Ανατολικό Βερολίνο, είναι επισκευασμένο και βελτιωμένο αισθητικά και πως τότε, σε καμία περίπτωση δεν ήταν έτσι. 

Πως οι κάτοικοι της DDR έτρωγαν ωμό κρέας, διαβιώνοντας σε μια ημιάγρια τουλάχιστον κατάσταση και ασκούνταν (πολλοί εξ’ αυτών) στη σκοποβολή επί των αναρριχώμενων επί του τείχους συμπατριωτών τους. 
Πως η Στάζι είχε εφαρμόσει έναν πρωτοποριακό τρόπο ταυτοποίησης των… εκατομμυρίων αντιφρονούντων και… κρατηθείτε παρακαλώ:
 Με ειδικά σκυλιά αναγνώριζαν και ταυτοποιούσαν την οσμή των γεννητικών οργάνων των αντιφρονούντων, την οποία οσμή εν συνεχεία φύλασσαν σε… μπουκαλάκια, προς περαιτέρω... χρήση.

Μάθαμε επίσης πως κάθε χρόνο συντελείται στο Βερολίνο η μεγαλύτερη ειρηνική επανάσταση και προφανώς το μοναδικό… πολιτιστικό δρώμενο (αναφερόμενος στο Gay Parade) και πως οι ομοφυλόφιλοι αστυνομικοί είναι καλύτεροι από τους straight. 

Αυτά, απλώς σταχυολογώντας ελάχιστα, 
από τον ανιστόρητο και χυδαίο έμετο του ξεναγού, του οποίου η χαριτωμενιά, αδυνατούσε να μετριάσει την ηλίθια χοντροκοπιά του.

Όπως καταλαβαίνετε, μετά από όλα αυτά και πολλά άλλα, που δεν μου επιτρέπει ο χώρος, αναμέναμε πως θα μας μοιράσετε και την Χρυσή Αυγή ή τον Στόχο, πράγμα το οποίο ευτυχώς δεν συνέβη. 

Θεωρώντας όμως πως πρόκειται για παράλειψη του γραφείου σας, 
προτείνω από την επόμενη φορά να τα μοιράζετε στους υπόλοιπους πελάτες σας, μέχρι να σας μάθουν κι αυτοί.

Οι επισημάνσεις στο κείμενο του Viva La Revolucion 

για τη «κοινωνική συνοχή» της Δημοτικής Αρχής Βύρωνα

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΚΧΩΡΗΣΗ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΒΥΡΩΝΑ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

27/07/2016
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΚΧΩΡΗΣΗ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ



Συνάδελφοι,
Στη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στις 18/7/2016 Δ.Σ. Σωματείου - Αντιδημάρχου Κ. Κόκκαλη, ενημερωθήκαμε για τις προθέσεις της Δημοτικής Αρχής να εκχωρήσει την καθαριότητα εσωτερικών χώρων του Δήμου, των γηπέδων καθώς και τη λειτουργία των πολιτιστικών εργαστηρίων σε ιδιωτικές συνεταιριστικές επιχειρήσεις (ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ).

Οι ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ.:
• Νομοθετήθηκαν με τον ν. 4019/2011 (Νόμος Κατσέλη)
• Η Κοινωνική οικονομία και η Κοινωνική επιχειρηματικότητα προωθούνται από τους μηχανισμούς της Ε.Ε. - κυβερνήσεων ( Ν.Δ.-ΠΑ.ΣΟ.Κ., ΣΥ.ΡΙΖ.Α.-ΑΝ.ΕΛ) Περιφερειών και Δήμων.

Πολλαπλοί είναι οι στόχοι τους:

1. Την απαλλαγή του κράτους από το να παρέχει υπηρεσίες, δηλαδή το κράτος απλώς καθορίζει ποιοι και πώς θα παρέχουν κοινωνικές υπηρεσίες, αφού το ίδιο σταματά να το κάνει. Τέτοιες υπηρεσίες είναι η καθαριότητα, πολιτιστικές και αθλητικές υπηρεσίες, κοινωνική πολιτική.
2. Μείωση της τιμής της εργατικής δύναμης στο σύνολο της, με εργαζομένους τους ίδιους τους μετόχους-συνεταίρους τους και άλλους που θα προσλαμβάνουν, χωρίς ουσιαστική υποχρέωση ασφάλισης, χωρίς κατοχυρωμένα μισθολογικά δικαιώματα και συνολικότερα συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα και προώθηση της λεγόμενης «ευελιξίας στην αγορά εργασίας».
3. Παρά πέρα ιδιωτικοποίηση των υπηρεσιών που σήμερα παρέχονται από το κράτος. Δεν είναι τυχαίο ότι επιτρέπεται από νομοθεσία η συμμετοχή των επιχειρηματικών ομίλων στην ίδρυση και στη λειτουργία τέτοιων επιχειρήσεων.
4. Όλα τα προαναφερθέντα βέβαια συντελούν στην παρά πέρα υποβάθμιση των κοινωνικών υπηρεσιών για τα λαϊκά στρώματα, αφού αυτές θα μπορούν να παρέχονται με εμπειρικό τρόπο και με εξπρές κατάρτιση, χωρίς την απαιτούμενη οργάνωση και στελέχωση σε καταρτισμένο, εξειδικευμένο και επιστημονικό προσωπικό.
Με αυτόν τον τρόπο προωθείται η λεγόμενη «κοινωνική συνοχή»

(Δημιουργούν δηλαδή την ψευδαίσθηση του μικρού επιχειρηματία και της παραίτησης από διεκδίκηση ουσιαστικών λύσεων στα προβλήματά τους από το κράτος.)

Το όλο εγχείρημα αποτελεί μέρος και στρατηγική της «Ε.Ε. 2020», των μνημονίων διαρκείας και της μόνιμης εποπτείας για μισθούς Ινδίας και Κίνας, για ευκαιριακούς εργαζομένους, χωρίς συγκροτημένα δικαιώματα και προοπτική, χωρίς μόνιμη και σταθερή εργασία.

Ως ΕΣΑΚ-ΔΑΣ είμαστε αντίθετοι με κάθε μορφή «κοινωνικής οικονομίας» (ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ.-Μ.Κ.Ο. κ.λ.π.).

Έχουμε προτείνει και παλεύουμε για μέτρα ουσιαστικής στήριξης των ανέργων, είμαστε αντίθετοι με κάθε μορφή επιχειρηματικής δράσης στην Τοπική (Αυτο)Διοίκηση, με τις ελαστικές σχέσεις εργασίας και παλεύουμε για προσλήψεις μόνιμου προσωπικού σε όλες τις υπηρεσίες, μονιμοποίηση των συμβασιούχων, λειτουργία όλων των κοινωνικών υπηρεσιών, με αποκλειστική ευθύνη του κράτους.

Καλούμε τη Δημοτική Αρχή Βύρωνα να μην προχωρήσει στην εφαρμογή αυτών των αντεργατικών-μνημονιακών πολιτικών της Ε.Ε., συγκυβερνήσεων Σ.ΥΡΙΖ.Α-ΑΝ.ΕΛ.-Δ.Ν.Τ. 
και δηλώνουμε ότι θα αντισταθούμε χρησιμοποιώντας κάθε μορφή πάλης για να αποτρέψουμε την υλοποίηση τέτοιων βάρβαρων και αντεργατικών μέτρων.

η φάρα Tus: στους υπονόμους του καπιταλισμού

Γαμώ τη φάρα Tus

    Του Θάνου Ν. Νασόπουλου

Ο φασιστικός κυνισμός δεν έχει την παραμικρή σχέση με την αντισυμβατικότητα της ραπ μουσικής. 
Ή μάλλον έχει τόση σχέση, όση και ο Tus με την αντισυμβατική ραπ μουσική.

Tα εισαγόμενα ”γκομενάκια”, θύματα trafficking, δεν είναι το έπαθλο κανενός ”λεφτά”, ”επιτυχημένου” γκόμενου.
Ο Tus άνηκε στην κατηγορία των τραγουδιστών που ξεπήδησαν από την Ελλάδα της πολιτισμικής σήψης και παρακμής και αναδείχτηκαν από την Ελλάδα της απολιτίκ νεολαίας. 
Ήταν η διάδοχη κατάσταση, μιας γενιάς που έριξε τη Χούντα αλλά είτε εξέθρεψε είτε δεν κατάφερε να σκοτώσει το τέρας της Μεταπολίτευσης. 

Ο Tus και το σινάφι του είναι το περιτύλιγμα του μεταπολιτευτικού προτύπου, σφυρηλατημένο στον σεξισμό, τη ματαιοδοξία και τα lifestyle πρότυπα του Κωστόπουλου και του Θέμου .
Πρόσφατα ωστόσο ο Tus με το τραγούδι ”Βουλγάρες” αποφάσισε να πηδήσει από τον σεξιστικό παροξυσμό στον ατόφιο φασισμό. 

Στον φασισμό εκείνο που κανονικοποιεί την εμπορία γυναικών παροτρύνοντας το ακροατήριο να αγοράσει ”εισαγόμενες γυναίκες”. 
Γυναίκες μικρές και μεγάλες, απελπισμένες, που κακοποιούνται σωματικά και ψυχικά.

Είναι αφελής όποιος πιστεύει ότι ο Tus είναι μια μεμονωμένη περίπτωση. Ο Tus δουλεύει στους υπονόμους του καπιταλισμού. Στην αθέατη πλευρά του κτήνους, εκεί που γίνεται όλη η δουλειά. Στα υπέρογκα κέρδη από τη διακίνηση ναρκωτικών, την εμπορία ανθρώπων, τα μπραβιλίκια, τα όπλα…

Ο Tus και ο κάθε Tus παριστάνει το αποσμητικό σε έναν υπόνομο που ζέχνει πνιγμένος στα σκατά. 
Και προσπαθεί να πουλήσει αυτά τα σκατά μέσα από τα αρρωστημένα  πρότυπα του βαρύμαγκα που ρουφάει γραμμές, θαυμάζει κώλους από καλλίγραμμες ‘’χαζογκόμενες’’ και με τον παρά του αγοράζει και εισαγόμενους .

Δεν υπάρχει TUS. Υπάρχει απλά η φάρα Tus.

Πρέπει να συντρίψουμε το πρότυπο του ”λεφτά που αγοράζει μουνάρες”. 
 Πρέπει να εξαφανίσουμε κάθε σεξιστικό εμετό που πνίγει γυναίκες και εκφυλίζει την ανθρώπινη ύπαρξη. 
Κάθε γυναίκα που γίνεται εμπόρευμα του κάθε νταβατζή και του κάθε Τus είναι κλοτσιά στην ανθρώπινη αξιοπρέπεια.

Υ.Γ 18.500 εκδιδόμενες γυναίκες εν έτη 2016 στην Ελλάδα. Στην πλειοψηφία τους χρήστες ναρκωτικών. 
Χρησιμοποιούνται για την ικανοποίηση ενός άντρα ή δύο και περισσότερων, ακόμα και κατοικίδιων ζώων μπάσταρδων αρρωστημένων ”λεφτάδων”. 
Μεγάλο ποσοστό εκδιδόμενων γυναικών καταλήγει από την κατάχρηση ή κάποια ασθένεια, είτε ζει σε συνθήκες ψυχικής κατάρρευσης.
Στα 600 εκατομμύρια ευρώ υπολογίζονται τα κέρδη από το trafficking στην Ελλάδα. 

Στην πλειοψηφία τους καταλήγουν σε τσέπες νταβατζήδων με τελικό προορισμό πολλές φορές τραπεζικούς λογαριασμούς επιφανών ”λεφτάδων”.Είναι  ένα μεγάλο μέρος του μαύρου χρήματος που διακινεί ο ελληνικός καπιταλισμός από εγκληματικές δραστηριότητες.
Αυτοί είναι οι ‘’μάγκες’’ που εκδίδουν τις ”μουνάρες”. Για αυτούς τους ‘’μάγκες’’ τραγούδησε ο TUS.

Υ.Γ 2 Οι αντιδράσεις του κόσμου ήταν ενθαρρυντικές. Αν μετουσιωθούν σε κάτι ουσιώδες, ίσως ο κόσμος γίνει ένα καλύτερο μέρος για να ζεις.