23 Μαΐου, 2016

οι αναθυμιάσεις του βόθρου της πνευματικής αγοράς:




Εγκώμιο της Σώτης


soti11404114008
γράφει ο Ίουλιανός.


«Η Χρ.Αυγή είναι το πιο γνήσιο κίνημα από τη μεταπολίτευση και μετά» Α.Λοβέρδος

 Ας ξεκινήσουμε με τις αναθυμιάσεις  του βόθρου της πνευματικής αγοράς:

Τίτλος: «Κόκκινος Φασισμός»

Συντάκτης: Σώτη Τριανταφύλλου

Απόσπασμα κειμένου: «Η εκλογική εκτίναξη της δημοτικότητας της αριστεράς από το 1981 δημιούργησε σκληρό Κατεστημένο: η λαϊκιστική μεταρρύθμιση της παιδείας και ο αριστερός ρεβανσισμός κατασκεύασαν τον φασίστα του σήμερα»(…) «Η ηγεμονική ιδεολογία έγινε ένα υβρίδιο: σοσιαλιστικός και αναρχικός λόγος μαζί με βία, ανορθολογισμό, ηθικολογικό κήρυγμα, απόρριψη των κανόνων καλής συμπεριφοράς – στην ουσία, απόρριψη του πολιτισμού, αντιστροφή των αξιών του ωραίου και του αγαθού».

Οι υποτακτικοί στην καπιταλιστική εξουσία θεράποντες του πνεύματος, είναι πάντα πρόθυμοι να  προπαγανδίσουν με την πένα τους την χυδαία αστική καπιταλιστική κοινωνία. Δηλαδή να μην συμμετέχεις στα δημόσια πράγματα να μην αλληλεπιδράς με του συνανθρώπους σου, να μην πιστέψεις ποτέ ότι θα υπάρξει κάποια αλλαγή προς όφελος των εργαζομένων, να έχεις έλλειψη πίστης προς το συλλογικό, να πιστεύεις μόνο στο άτομο σου ώστε να βγάλεις κέρδος, αν βέβαια είσαι ικανός, από την εξαθλίωση ενός άλλου μη ανταγωνιστικού ατόμου. Το άτομο πρέπει να είναι φορέας μιας ωφελιμιστικής ηθικής όπως ακριβώς επιβάλουν «οι κανόνες καλής συμπεριφοράς».

Έτσι κι αλλιώς το καπιταλιστικό οικονομικό σύστημα και τα φερέφωνα του προσπαθούν να πείσουν πως η δημοκρατία αρχίζει και τελειώνει στην κάλπη. Ένας πολίτης μια ψήφος άρα ισότητα στην λήψη αποφάσεων. Τώρα το ότι το κεφάλαιο παράγει την εκμηδένιση των ανθρώπινων δικαιωμάτων στην εργασία, μιας και ορίζει το περιεχόμενο των πολιτικών αποφάσεων με σκοπό να εκμηδενίζει το ρίσκο της επένδυσης του, απαραίτητος όρος για την ύπαρξη της αστικής τάξης, είναι δίκαιο δηλαδή νόμος.

 Εάν όμως η πολιτική αγωγή του καθένα από μας του επιβάλει την αχαλίνωτα νοσηρή επιθυμία, να μην περιορίσει τις κοινωνικές του προσδοκίες στην ψήφο και στο να κατορθώσει την ατομική και μόνο επιβίωση του αλλά να μετέχει στις συλλογικές λειτουργίες που αμφισβητούν το κανονιστικό πλαίσιο του πολιτικού και οικονομικού καπιταλιστικού συστήματος αυτό θα θεωρηθεί «Βία» και παρέκκλιση από τον «πολιτισμό» ο οποίος συσχετίζεται με το «ωραίο και το αγαθό».

Γι αυτό:

«Δεν αξίζει να ασχολείται κανείς με τις καθημερινές εκδηλώσεις φασιστικής συμπεριφοράς: με το γεγονός, για παράδειγμα, ότι ένα ανέκδοτο περί μουσουλμανικής παρουσίας στο σχολείο καταλήγει σε υβρεολόγιο εναντίον της δημοσιογράφου Άννας Παναγιωταρέα, με το ότι μια εκδρομή στη Μακρόνησο παίρνει διαστάσεις ιεροσυλίας – καθώς και με το επαναλαμβανόμενο γεγονός ότι πολλοί δήθεν «αντισυστημικοί» (όχι απαραιτήτως «φρικιά») φτύνουν τους αντιπάλους τους όταν τους συναντούν στον δρόμο. Δεν αξίζει να ασχολούμαστε με ανόητους και άρρωστους ανθρώπους που ευημερούν, με τον καταθλιπτικό τρόπο τους, μέσα στο κοινωνικό μίσος».

«Το τοπίο μοιάζει μ’ εκείνο που περιγράφει ο Μπρεχτ στο θεατρικό του έργο «Ταμπούρλα στη νύχτα»: τον τελευταίο καιρό το θυμάμαι ξανά και ξανά – συμμορίες λούμπεν προλεταρίων στο ζοφερό Βερολίνο μετά το τέλος του Πρώτου Παγκοσμίου· ανομία· τρομοκρατία· μια σοσιαλδημοκρατική κυβέρνηση που τρίζει και μια ακροαριστερή ομάδα, ο Σπάρτακος, που τρέφει όνειρα σοσιαλιστικής επανάστασης χωρίς να έχει εξασφαλίσει την παραμικρή συναίνεση. Στους δρόμους περιφέρονται δολοφόνοι· κατουρούν στις γωνίες· βρίζουν… Όπως στα Εξάρχεια του 2016»

«Όπως δεν πρέπει να αθωώνονται οι ψηφοφόροι της «Χρυσής Αυγής» ως δήθεν ταλαιπωρημένα ανθρωπάκια, δεν πρέπει να αθωώνονται οι ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ, του ΚΚΕ, του ΛΑΕ, της ΑΝΤΑΡΣΥΑ και των άλλων αριστερών και αριστερίστικων οργανώσεων. Οι τυραννικές συνήθειες της αριστεράς έχουν μονιμοποιηθεί σε παγκόσμιο επίπεδο και διαποτίζουν την πνευματική της ζωή: στήριξη δικτατορικών καθεστώτων μόνο και μόνο επειδή είναι αντιδυτικά, απόρριψη της ελευθερίας της έκφρασης και του συνέρχεσθαι (κάθε αντιαριστερή έκφραση και συνάθροιση απειλείται με διακοπή, επίθεση, βιαιότητες, εκφοβισμό), θεωρίες αμερικανικών και εβραϊκών συνωμοσιών, δικαιολογία και στήριξη της μουσουλμανικής μισαλλοδοξίας. Κι αν κρίνουμε από τις αντιδράσεις των αριστερών έναντι των φιλελεύθερων ιδεών, δεν είναι λίγοι όσοι, εκτός από τα παραπάνω, ασπάζονται τον σεξισμό και τον μισογυνισμό – αν και όχι εναντίον των «δικών τους» γυναικών εναντίον των «κακών» φιλελευθέρων που είναι είτε πουτάνες, είτε αγάμητες, είτε και τα δύο»

  

Η αυθεντική ερμηνεία των κοινωνικών διεργασιών παραδίδεται στην πένα εξαρτημάτων που παρακολουθούν και κοσκινίζουν ακόμα και τις ψυχές μας.

Με τα περιττώματα της πένας τους απαιτούν πειθήνια υπακοή, χωρίς κριτική σκέψη και συνείδηση άρα χωρίς δυνατότητα αντίδρασης διαμαρτυρίας ή εξέγερσης. Που θεωρούν ότι την ανθρώπινη τύχη μπορούν να την δημιουργήσουν και να την κατευθύνουν με την υπογραφή τους. 

Τέτοια αρθογραφία με ηγεμονικό ύφος και με την δικαιωματική αυθεντία του πεφυσιωμένου αποτελεί, πέρα από εγκεφαλική πρόκληση, απόλυτα αγνή κοινωνιολογική επιστήμη. Μόνο όμως για όσους διαθέτουν ισοπεδωμένη συνείδηση.

Στόχος τους είναι να δημιουργήσουν μια αποτελεσματική μορφή άμεσου κοινωνικού ελέγχου πειθαρχίας και χειραγώγησης, ποινικοποιώντας την σκέψη, τα φρονήματα και την συμμετοχή στους πολιτικούς και κοινωνικούς αγώνες. Ταυτίζοντας την αριστερή δράση με την ωμή ρατσιστική βία των φασιστικών συμμοριών αποβλέποντας σε μια μορφή κοινωνικής αποξένωσης η οποία οδηγεί στην πλήρης αποπολιτικοποίηση και σε τελική ανάλυση στο τσάκισμα του λαϊκού κινήματος.

Η κυρία Σώτη Τριανταφύλλου για να αποδείξει την ορθότητα των στοχασμών και μια επίφαση ορθολογικότητας στο άμπρακαντάμπρα των αγάμητων γυναικών των φιλελευθέρων, των εβραϊκών συνωμοσιών του ΚΚΕ, της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, γενικά της αριστεράς και της ταύτισης της με τον φασισμό, επικαλείται και νηπιακά παραφράζει έναν άνθρωπο που συνδύαζε την ιδιότητα του επαναστάτη και του διανοητή. Έναν κομμουνιστή, στρατευμένου στο πλευρό της εργατικής τάξης και αντιφασίστα: τον Μπέρτολτ Μπρεχτ!!!

Τα δικά του λόγια θα χρησιμοποιήσω ως απάντηση τα οποία και της τα φτύνω στην μούρη της: «Αυτοί ή θα αφανιστούν από το φασισμό ή θα προθυμοποιηθούν να μην κάνουν καμιά ενέργεια εναντίον του ή θα προθυμοποιηθούν να κάνουν τα πάντα γι’ αυτόν. Θα αμφιταλαντεύονται στο βαθμό, που θα τους παρασύρει η ελπίδα τους, ότι το σύστημα της ατομικής ιδιοκτησίας στα μέσα παραγωγής μπορεί να σωθεί χωρίς την επιβολή βαρβαρότητας».

......................................................................................................................


Και:   


«Θα πουλήσουμε λοιπόν, θέλουμε – δε θέλουμε, αφού έτσι το προστάζει ο καπιταλισμός και αφού, όπως έχει αποδειχθεί, οι κασσάνδρειοι χρησμοί των φερέφωνων της πλουτοκρατίας έχουν την ισχύ αυτοεκπληρούμενης προφητείας. 
Θα πουλήσουμε τα σπίτια μας, την κληρονομιά των πατεράδων και των παππούδων μας, την περιουσία των ταμείων της σύνταξής μας, τα δάση, τα νοσοκομεία, τα σχολεία, τα πανεπιστήμιά μας… 
Θα πουλήσουμε σε ποιον; 
Ποιος είναι αυτός που μέσα στη γενική και απόλυτη κρίσης ΜΑΣ, βρέθηκε σε θέση διαφορετική από τους πολλούς και εκεί όπου οι τελευταίοι πωλούν, αυτός μπορεί να αγοράζει;»
(Από άρθρο του πανεπιστημιακού δασκάλου Γιώργου Μαργαρίτη γραμμένο το 2012.)


Δεν φτάνει πλέον η κραυγή αγανάκτησης. 
Πρέπει να απαντήσουμε και εκατό χτυπήματα να ανταποδώσουμε. 
Εμείς! 
Εμείς που είμαστε το παρόν μα και ότι δεν έχει έρθει ακόμη. 
Να σταματήσουμε τις νεκρολογίες στους παλιούς αγωνιστές που δεν μπορούν να μας μάθουν πια τίποτα και να δημιουργήσουμε την δικιά μας ιστορία. 
Δεν θα στεριώσουμε σύντροφοι χωρίς σύγκρουση.
Ζούμε μια εποχή που η μιζέρια δεν διαφέρει από τον θάνατο. 
Επομένως ή θα αποτινάξουμε από πάνω μας τον καπιταλισμό ή θα αποδεχτούμε την γαμημένη ζωή που μας επιβάλλουν τα σκυλιά της πρώτης φοράς «αριστεράς». 
Αυτά τα κούφια αποβράσματα που γέννησε η Αριστερά.

Θα κλείσω μνημονεύοντας τον Μπέρτολτ Μπρεχτ: 
«Η ιστορία της ανθρώπινης διανόησης παρουσιάζει μεγάλες περιόδους μερικής ή ολικής πνευματικής στειρότητας, παραδείγματα τρομακτικών οπισθοδρομήσεων και μαρασμού. 
Με κατάλληλα μέσα μπορεί να οργανωθεί η βραδύνοια σε μεγάλη έκταση. 
Κάτω από ορισμένες συνθήκες, ο άνθρωπος είναι σε θέση να μάθει το ίδιο καλά ότι δύο επί δύο κάνει πέντε, και όχι τέσσερα. 
Ο Αγγλος φιλόσοφος Χομπς είπε ήδη στο 17ο αιώνα: 
«Αν το θεώρημα, ότι το άθροισμα των γωνιών ενός τριγώνου ισούται με δύο ορθές,
 αντιστρατευόταν τα συμφέροντα των εμπόρων, 
οι έμποροι θα έβαζαν αμέσως να καούν όλα τα βιβλία της Γεωμετρίας».

Απ το προφίλ του Κώστας Λουλουδάκης Ιουλιανός στο φ/β 

ο μόνος πραγματικός πολιτικός Τους αντίπαλος

*....ας το ξαναπούμε:
Αν οι καπιταλιστές πίστευαν ότι ο Μαρξισμός-Λενινισμός δεν επηρεάζει τις Λαϊκές μάζες, ότι δεν είναι ο μόνος πραγματικός πολιτικός τους αντίπαλος
δεν θα κατέφευγαν σε απηνείς διωγμούς εναντίον των Κομμουνιστών, 
δεν θα απαγόρευαν Κομμουνιστικές ιδέες και Κομμουνιστικά σύμβολα......
δεν θα είχαν εφεύρει τον οπορτουνισμό......
θα αδιαφορούσαν.

......................................................................................................................................................


*
Τα επιτεύγματα της σοσιαλιστικής οικοδόμησης στην ΕΣΣΔ από το 1917 έως το 1933:

«Στο διάστημα αυτής της περιόδου η ΕΣΣΔ μεταμορφώθη­κε ριζικά και απόβαλε την όψη της καθυστέρησης και του μεσαιωνισμού. Από χώρα αγροτική έγινε χώρα βιομηχανική. Από χώρα της μικρής ατομικής αγροτικής οικονομίας έγινε χώρα της μεγάλης συλλογικής μηχανοποιημένης αγροτικής οικονομίας. 
Από χώρα της αμάθειας και της αγραμματοσύνης και από χώ­ρα απολίτιστη έγινε - πιο σωστά, γίνεται - χώρα γραμματισμέ­νη και πολιτισμένη, με ένα τεράστιο δίχτυ από ανώτερες, με­σαίες και κατώτερες σχολές, που διδάσκουν στις γλώσσες των εθνοτήτων της ΕΣΣΔ».

Οσο για την εκπολιτιστική ανάπτυξη της χώρας, έχουμε στην περίοδο που εξετάζουμε:
Εφαρμογή της γενικής υποχρεωτικής δημοτικής εκπαίδευσης σ' όλη την ΕΣΣΔ και ανέβασμα του ποσοστού των εγγραμμάτων από 67% στα τέλη του 1930, σε 90% στα τέλη του 1933.
Αύξηση του αριθμού των μαθητών στα σχολεία όλων των βαθμών από 14 εκατομμύρια 358 χιλιάδες το 1929, σε 26 εκατομμύρια 419 χιλιάδες το 1933.(...)
Αύξηση του αριθμού των παιδιών της προσχολικής αγωγής από 838 χιλιάδες το 1929, σε 5 εκατομμύρια 917 χιλιάδες το 1933.
Αύξηση του αριθμού των ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, γενικών και ειδικών, από 91 το 1914, σε 600 το 1933.
Αύξηση του αριθμού των ινστιτούτων για επιστημονικές έρευνες από 400 το 1929, σε 840 το 1933.
Αύξηση του αριθμού των λεσχών από 32 χιλιάδες το 1929, σε 54 χιλιάδες το 1953.
Αύξηση του αριθμού των κινηματογράφων, των κινηματογραφικών εγκαταστάσεων στις λέσχες και των κινητών κινηματογράφων από 9.800 το 1929, σε 29.200 το 1933. (...)

Από την εισήγηση της ΚΕ στο 17ο συνέδριο του ΚΚΣΕ

......................................................................................................................................................................
για Αυτούς που τρέφουν ακόμη Αυταπάτες:

....κι ας μην υπάρχει η παραμικρή αμφιβολία για το ότι η εξαθλίωση ενός ολόκληρου Λαού, το ξεπούλημα μιας ολόκληρης Χώρας επιτεύχθηκαν βάσει οργανωμένου σχεδίου  -προκειμένου να εγκλωβιστεί ο Λαός και να φανεί ότι το 95% συναίνεσε για την εξαθλίωση του και το ξεπούλημα της Χώρας του-  
το οποίο εκπονήθηκε πέρυσι το καλοκαίρι με την εξαγγελία του δημοψηφίσματος, από την παρέα των Βρυξελλών 
(στη Κουμουνδούρου η φαντασία τους έφτανε μέχρι να οργανώνουν Βαρουφάκειους ψευτοτσαμπουκάδες) 
και δόθηκε για υλοποίηση στη παρέα Τσίπρα με γραπτές οδηγίες μέχρι τη τελευταία του λεπτομέρεια.
.....στα απομνημονεύματα του Γιούνκερ, αυτό θα αναφέρεται μάλλον ως η κορύφωση της πολιτικής του καριέρας....


*Απ΄το Προφίλ του Συντρόφου στο φ/β !!

Δημήτρης: "Κες - Κοι'' της κυβέρνησης, Είστε άπαικτοι Υποκριτές, ψεύτες, θεομπαίχτες.









Η ομιλία του Δ. Κουτσούμπα στη συζήτηση στη Βουλή για το αντιλαϊκό πολυνομοσχέδιο 


«Κυρίες και κύριοι της κυβέρνησης,
Είστε άπαικτοι. Υποκριτές, ψεύτες, θεομπαίχτες.
Προβάλλετε στο λαό 16 ολόκληρους μήνες συνεχώς τα ίδια κινδυνολογικά, εκβιαστικά κάλπικα διλήμματα, αρκετά από τα οποία είναι αντιγραφή - καρμπόν από τις προηγούμενες κυβερνήσεις, για να τον πείσετε να αποδεχτεί, να σκύψει κι άλλο το κεφάλι, να συναινέσει ώστε να συνεχιστούν τα επόμενα χρόνια όλα τα προγράμματα των αντιλαϊκών μέτρων.
Να παραμείνουν σε ισχύ οι εκατοντάδες μαύροι νόμοι της δυστυχίας και να προστεθούν και άλλοι.
Αυτά που σας λέγαμε σταδιακά και κλιμακωτά κάθε μήνα, κάθε βδομάδα από αυτές που πέρναγαν, ιδιαίτερα μετά το Σεπτέμβρη, οπότε όλα έγιναν πιο ξεκάθαρα στο λαό για το ποια θα είναι η πορεία σας, έρχονται και επιβεβαιώνονται δυστυχώς με τραγικό τρόπο.
Προβάλλετε την αποδοχή των αντιλαϊκών κατευθύνσεων που εφαρμόζονται σε όλα τα κράτη - μέλη της ΕΕ ως σκληρή διαπραγμάτευση για να αποφευχθεί η κρατική χρεοκοπία, η πιστωτική ασφυξία ή ακόμα και η έξοδος από την Ευρωζώνη, όσο κι αν αυτό το επιχείρημά σας τελευταία έχει χλωμιάσει.
Η δήθεν σκληρή διαπραγμάτευση αφορά τους όρους σφαγής του λαού για να διασφαλιστεί μεγαλύτερη χρηματοδότηση των μονοπωλιακών ομίλων.
Οι εποικοδομητικές συγκλίσεις σας με την ΕΕ, το ΔΝΤ, στην αξιολόγηση και στις διαπραγματεύσεις, καταλήγουν στον γνωστό και μη εξαιρετέο δρόμο των αναδιαρθρώσεων που κατεδαφίζουν εισόδημα, δικαιώματα του λαού μας, για να δοθεί κάποια, η οποιαδήποτε, ώθηση στην καπιταλιστική κερδοφορία και ανάπτυξη.
Αποδέχεστε τις ιδιωτικοποιήσεις και τις βαφτίζετε αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας...
Για όλη την ομιλία k γραπτώς κάνε κλικ εδώ:http://www.902.gr/eidisi/koinonia/97670/me-ti-symmetohi-kai-prosfygon-i-poreia-eirinis-foto
Στιγμές της: 
  • Δεσμεύεστε ουσιαστικά, ακόμα και σε περίπτωση κάποιας μικρής ανάκαμψης προκύψει, ότι δεν πρόκειται οι εργαζόμενοι να ανακτήσουν τις μεγάλες απώλειες που είχαν την περίοδο της κρίσης.

  • Σφαγή δικαιωμάτων, συνεχείς θυσίες μόνο από τους εργαζόμενους, από τα φτωχά λαϊκά στρώματα, γιατί όλα τα αφεντικά σας, εντός και εκτός Ελλάδος, απαιτούν φτηνή εργατική δύναμη, αύξηση του βαθμού εκμετάλλευσης, νέα πεδία κερδοφορίας του κεφαλαίου σε βάρος των λαών.


  • Έχετε το θράσος να υποστηρίζετε πως αποφεύγετε τα οριζόντια μέτρα, όταν εισάγετε ένα εργαλείο με το οποίο μπορούν να περικόπτονται όλες οι δαπάνες του προϋπολογισμού: Μισθών, συντάξεων, επιδομάτων, δαπανών κοινωνικής προστασίας.

  • Βέβαια, δεν θα κόψετε όλες τις δαπάνες. Και εδώ αποκαλύπτεται περίτρανα για μια ακόμα φορά ο χαρακτήρας σας ως ο πιο επικίνδυνος υπηρέτης των ομίλων του κεφαλαίου. 
    Γιατί απ' τις περικοπές αυτές αποκλείεται το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και γενικότερα τις δαπάνες από την εκτέλεση Δημοσίων Συμβάσεων. 
    Εξαιρείτε δηλαδή απ' τις περικοπές δαπανών τα πακέτα στήριξης για τα πολιτικά αφεντικά σας, τους ομίλους στις κατασκευές, στην Ενέργεια, τις τηλεπικοινωνίες, τις δημόσιες συμβάσεις.


  • Απ' τις δαπάνες Υγείας, βέβαια, τι άλλο να περικόψετε; Δεν έχετε αφήσει και κάτι...
    Οι κρατικές πληρωμές για τα αφεντικά σας, που αφήνετε εκτός του "κόφτη", είναι σχεδόν 10 δισ. ευρώ το χρόνο.
    Και αυτά είναι τα έξοδα του κράτους που θεωρείτε ιερά και που δεν μπορείτε να τα ακουμπήσετε...


  • Το θράσος σας δεν έχει όρια. Πρώτα μειώνετε τάχα τις αντικειμενικές αξίες των ακινήτων, ισχυριζόμενοι πως αποκαθιστάτε αδικίες.
    Τώρα έρχεστε και μειώνετε το αφορολόγητο όριο και αυξάνετε δραστικά τις κλίμακες του ΕΝΦΙΑ.
    Φορολογείτε με εξαντλητικούς συντελεστές ακόμα και τα αγροτεμάχια.
  • Δεν είστε αφελείς, ούτε άσχετοι, όπως ορισμένοι εδώ μέσα υποστηρίζουν.
    Η πολιτική σας δεν είναι απλά πολιτική φοροαφαίμαξης. Στοχεύει στο να επιταχυνθεί η συγκέντρωση της γης και της ακίνητης ιδιοκτησίας λαϊκών οικογενειών στα χέρια μονοπωλιακών ομίλων, που πληρώνουν ελάχιστο ως καθόλου φόρο κατοχής των ακινήτων.
    Για να ρίξετε στάχτη στα μάτια, βέβαια, καθιερώνετε και φορολόγηση των ξενοδοχειακών μονάδων.
    Στοχεύετε να υποχρεώσετε φορολογικά λαϊκές οικογένειες να πουλήσουν τα σπίτια τους και τα αγροτεμάχια που έχουν στα χωριά τους σε επενδυτικούς ομίλους.
  • Οι δικοί σας φίλοι στην ΕΕ συνεχώς αναφέρουν τα υψηλά ποσοστά ιδιοκατοίκησης στην Ελλάδα ως πρόβλημα. 
    Γιατί θέλετε ο εργάτης να μην έχει δεσμούς με τη γη, να μπορεί να μετακινείται όπου τον έχει ανάγκη το κεφάλαιο, για να είναι ευκολότερος στις διαπραγματεύσεις, αφού αν στερηθεί το μισθό του δεν θα έχει και πού να μείνει.
    Για να αποδέχεται ευκολότερα, δηλαδή, τη νέα επιδείνωση που του ετοιμάζετε, μαζί με τους φίλους σας από τον ΣΕΒ, οι οποίοι ξεκίνησαν την κουβέντα για νέες μειώσεις στους κλαδικούς μισθούς μέσα απ' την κατάργηση δώρων, επιδομάτων κτλ.
    Τον ίδιο στόχο εξυπηρετεί και η απελευθέρωση των "κόκκινων" δανείων στην οποία προχωράτε.
    Δίνετε βορά στα διάφορα επενδυτικά funds - σ' αυτούς που όταν φοράγατε την κόκκινη προβιά σας για να εξαπατήσετε τον λαό, τους αποκαλούσατε κοράκια των αγορών, που σήμερα αποδεικνύονται βέβαια οι καλύτεροι φίλοι σας 
           
  • αντί για φόρους, για τους φίλους σας, τους μονοπωλιακούς ομίλους και τους μεγαλομετόχους τους, ετοιμάζετε νέες φοροαπαλλαγές, νέες παροχές, ακόμα περισσότερο ζεστό χρήμα.
  • Η στάση της ΕΕ δεν μεταλλάχθηκε τα χρόνια αυτά της κρίσης.
    Ανέκαθεν ήταν μονόδρομος μόνο για τα συμφέροντα της πλουτοκρατίας.
    Τόσο σε συνθήκες ανάπτυξης, όσο και σε συνθήκες κρίσης η ΕΕ αποτελεί οργανισμό στον οποίο την εξουσία την έχουν τα μονοπώλια, είναι ο ευρωπαϊκός χωροφύλακας, να το πούμε αλλιώς, των κερδών των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων.
    Η ΕΕ δεν άλλαξε στάση απέναντι και στον ελληνικό λαό, όπως κοροϊδεύει ο πρωθυπουργός, που έλεγε στην προηγούμενη συνεδρίαση.
    Οι Ευρωπαίοι σύμμαχοι της ελληνικής κυβέρνησης υλοποιούν στη χώρα τους τα ίδια αντιλαϊκά μέτρα.
    Πρώτος και καλύτερος ο Γάλλος φίλος της κυβέρνησης σήμερα, ο Ολάντ, που έχει απέναντί του το σύνολο του γαλλικού λαού που κινητοποιείται ενάντια στα νέα αντεργατικά μέτρα που αφορούν βέβαια επόμενες γενιές γιατί στόχο έχουν να εξασφαλίσουν ακόμα πιο ευέλικτο, φτηνό εργατικό δυναμικό για το μεγάλο κεφάλαιο.
    Οι εργαζόμενοι στη Γαλλία στρέφονται ενάντια στο νόμο της γαλλικής κυβέρνησης που διευκολύνει δραστικά τις απολύσεις, διευρύνει τα περιθώρια της μεγάλης εργοδοσίας να προσαρμόζει τα ωράρια εργασίας στις εκάστοτε ανάγκες της στη λογική της "διευθέτησης" ωρών εργασίας, όπως έχει γίνει σε άλλες χώρες -και στην Ελλάδα- αναβαθμίζει τις επιχειρησιακές συμβάσεις εργασίας, αχρηστεύοντας ουσιαστικά τις κλαδικές ΣΣΕ.
    Κι αυτό το αντεργατικό έκτρωμα, η κυβέρνηση Ολάντ δεν θα το περάσει και από τη Βουλή, αλλά θα το νομοθετήσει με Προεδρικά Διατάγματα. "Μ' όποιον δάσκαλο καθίσεις, τέτοια γράμματα θα μάθεις", κύριε Τσίπρα.
    Γι' αυτό ο Ολάντ αλλά και οι υπόλοιποι στην ΕΕ, ο Σόιμπλε, το μεγάλο κεφάλαιο, δίνουν τα εύσημά τους τώρα στην κυβέρνηση, γι' αυτό σας στηρίζουν, αφού υλοποιείτε και ψηφίζετε όλα τα μέτρα που εισηγούνται αυτοί και από κοινού βέβαια στο Eurogroup μετά τα αποφασίζετε κι εσείς.
  • Προωθείτε το νέο ΤΑΙΠΕΔ με το οποίο παραδίδετε στα ντόπια και ξένα μονοπώλια ακίνητα-φιλέτα και κρατικές επιχειρήσεις. Στόχος σας είναι να δημιουργήσετε νέα πεδία κερδοφορίας για τα υπερσυσσωρευμένα κεφάλαιά τους. Νέες απώλειες θα έχουν μόνο τα φτωχά λαϊκά στρώματα που θα πληρώνουν ακόμα πιο αυξημένο το νερό, τις μεταφορές, τις συγκοινωνίες.
  • μας απαντάτε πως έρχεται το νέο ΕΣΠΑ, πως θα πέσουν στην αγορά 2 δισ. ευρώ μέσα στο 2016 και πως εξασφαλίζετε 5 δισ. πρόσθετους πόρους απ' τους δανειστές για την αποπληρωμή των ληξιπρόθεσμων οφειλών.
    Ποιον κοροϊδεύετε άραγε; Η μερίδα του λέοντος του νέου ΕΣΠΑ αφορά τους φίλους σας, τους ομίλους, τους μεγαλομετόχους τους.
  • Ισχυρίζεστε πως τα προβλήματα των εργαζομένων θα λυθούν απ' την καπιταλιστική ανάπτυξη.
    Κοροϊδεύετε διπλά. Από πουθενά δεν προκύπτει πως η οικονομία της Ελλάδας θα απογειωθεί γρήγορα την επόμενη περίοδο.
    Ακόμα περισσότερο αν σκεφτεί κανείς τα αρνητικά σημάδια που φαίνονται στη διεθνή οικονομία και το πόσο "ανοικτή" είναι η ελληνική καπιταλιστική οικονομία σε τέτοιες διεθνείς εξελίξεις.
    Αλλά ας κάνουμε το δικηγόρο του διαβόλου. Ας υποθέσουμε ότι η περιβόητη ανάπτυξή σας έρχεται και μάλιστα ταχύτατα όπως λέτε.
    Τι θα κερδίσουν οι εργαζόμενοι; Αυτό πρέπει να αφορά όλους. Θα πάρουν πίσω τις εργασιακές σχέσεις, τους μισθούς που έχασαν, την εξαντλητική φορολογία την οποία τους υποβάλλετε;
    Οι φίλοι σας στο ΣΕΒ ζητάνε διάλυση συλλογικών συμβάσεων εργασίας, μειώσεις μισθών, κατάργηση επιδομάτων.
    Η ανάπτυξή σας περνά μέσα απ' την αύξηση του βαθμού εκμετάλλευσης των εργαζομένων.
    Η υπόσχεση για προσέλκυση επενδύσεων που θα φέρουν δουλειές είναι υποσχέσεις πως κανένας αντεργατικός νόμος, απ' αυτούς που έχουν ψηφιστεί εδώ μέσα, δεν θα καταργηθεί. Κυρίως είναι υπόσχεση στο κεφάλαιο για την ολόπλευρη στήριξή του.
  • Για τις περίφημες ιδιωτικοποιήσεις... Σήμερα σε όλο τον καπιταλιστικό κόσμο, ανεξάρτητα από τη μορφή, είναι γενικό το χαρακτηριστικό της μείωσης της κρατικής συμμετοχής. Οι αποκρατικοποιήσεις έχουν έδαφός τους την απελευθέρωση στις αγορές, υπηρετούν τη συγκέντρωση και συγκεντροποίηση του κεφαλαίου, σε συνθήκες βέβαια εδώ της ευρωενωσιακής αγοράς. Ο κρατικός επιχειρηματικός τομέας δεν αποτελεί μόνιμη κατάσταση, αλλιώς θα αντιστρατευόταν και την καπιταλιστική παραγωγή.
    Οι αποκρατικοποιήσεις δίνουν την ευκαιρία στους εργαζόμενους να κατανοήσουν καλύτερα πώς πρέπει να βλέπουν από τη δική τους σκοπιά, των δικών τους συμφερόντων, το ζήτημα της ανάγκης κοινωνικοποίησης σήμερα της παραγωγής, το χαρακτήρα και το ρόλο του σημερινού δημόσιου τομέα.
    Ακόμα κι αν μια επιχείρηση μείνει στο κράτος ή επανέλθει στο κράτος για διάφορους λόγους, δεν πρόκειται για καμιά πραγματική λύση του προβλήματος και για δικαίωση των αγώνων τους. Γιατί οι συνέπειες για αυτούς, και στο βαθμό εκμετάλλευσης και στην ανατροπή εργασιακών σχέσεων, στην Κοινωνική τους Ασφάλιση κλπ., θα εξακολουθούν να υπάρχουν και να έρχονται βέβαια και καινούργια μέτρα.
    Ακόμα δηλαδή και αν κάποιες επιχειρήσεις μείνουν κρατικές, δεν είναι δυνατόν να ανατραπεί η γενική τάση, αφού αυτή αφορά όχι επιμέρους επιλογές της σημερινής κυβέρνησης ή των προηγούμενων κυβερνήσεων, αλλά το ίδιο το σύστημα, το καπιταλιστικό σύστημα. Η διαπλοκή με το ιδιωτικό κεφάλαιο, είτε ελληνικό είτε ξένο, είναι δεδομένη, όπως δεδομένη είναι και η απελευθέρωση της αγοράς κ.ά.
    Αλλά και η ΝΔ και τα άλλα κόμματα κινούνται ακριβώς στην ίδια κατεύθυνση. Αυτό το σύστημα και τις επιλογές της ΕΕ, υπηρετούν. Η κριτική είναι σε επιμέρους πλευρές. Γι' αυτό πότε εστιάζουν στο τίμημα μόνο αυτών των αποκρατικοποιήσεων, πότε βρίσκουν 1-2 διεφθαρμένους, λαμόγια και άλλο τι, για να συζητάμε εδώ μέσα εκτός απ' αυτά τα ουσιαστικά, για τα οποία σηκώνουν όλοι το χέρι τους εδώ, οι βουλευτές σας κυρίως σήμερα, και υπερψηφίζουν μέσα σε αυτή τη Βουλή για να ματώνει πάλι ο ελληνικός λαός, να υποφέρουν οι εργαζόμενοι, η φτωχολογιά.
  • Προετοιμάζει το έδαφος της καπιταλιστικής συσσώρευσης, εκεί όπου απαιτούνται μεγάλα κεφάλαια, με πολύ μεγάλο κίνδυνο στο κέρδος, όπως στις υποδομές, στην Ενέργεια και σε άλλους τομείς.
  • από την κατασκευή του ΤΑΡ, ωφελημένοι θα βγούνε οι επιχειρηματικοί όμιλοι και όχι οι εργαζόμενοι. Έτσι συμβαίνει σε αυτό εδώ το σύστημα.
    Αυτό το αναγνωρίζουν όλοι, εκτός βέβαια από διάφορους καιροσκόπους, οπορτουνιστές - δεξιούς και "αριστερούς"- κατ' όνομα κομμουνιστές και αριστερούς, που βγάζουν φλύκταινες όταν ακούνε το ΚΚΕ να λέει καθαρά, ξάστερα ότι μόνον όταν ο λαός κατακτήσει πραγματικά τη δική του εξουσία, μπορεί να διασφαλίσει πλέρια και σε σωστή βάση την αμοιβαία επωφελή διακρατική συνεργασία στον ενεργειακό τομέα για την ικανοποίηση των λαϊκών αναγκών.
    Στην πραγματικότητα, μόνο όταν έχεις χαράξει ένα ριζικά διαφορετικό δρόμο ανάπτυξης, με κοινωνικοποίηση των εγχώριων πηγών Ενέργειας και υποδομών, με την αποδέσμευση απ' την ΕΕ και το ΝΑΤΟ, τέτοια έργα μπορεί να αξιοποιούνται με γνώμονα τη λαϊκή ευημερία και όχι την κερδοφορία του κεφαλαίου και, εκτός των άλλων, να μην είναι και "εστία" ενδοϊμπεριαλιστικών αντιθέσεων.
    Τα εγκαίνια του ΤΑΡ δείχνουν ακόμα το πόσο έωλες ήταν οι εκτιμήσεις εκείνων που υπόσχονταν πως τέτοια έργα θα γίνουν αντικειμενικά παράγοντες για τη σταθερότητα, την ασφάλεια, την ειρήνη των χωρών που εμπλέκονται σ' αυτούς.
    Στο έργο εμπλέκονται Ελλάδα - Αλβανία, όμως αυτό δεν στάθηκε αιτία για να λυθούν τα προβλήματα στις ελληνοαλβανικές σχέσεις, αναφέρομαι εδώ στα ζητήματα της ΑΟΖ. Αντίθετα, όλες οι ενδείξεις δείχνουν πως κινούμαστε το τελευταίο διάστημα στην αύξηση αμφισβητήσεων τέτοιου είδους.
    Στο έργο εμπλέκονται Ελλάδα και Τουρκία βέβαια, όμως αυτό δεν στάθηκε ικανό να επιλύσει προβλήματα στις ελληνοτουρκικές σχέσεις, δεν στάθηκε ικανό να ανατρέψει την προκλητικότητα με την οποία η αστική τάξη της Τουρκίας, υπό την ηγεσία του Ερντογάν, εντείνει τις παραβιάσεις του ελληνικού εναέριου χώρου, τις αμφισβητήσεις κυριαρχικών δικαιωμάτων στο Αιγαίο.
  • Τελευταία ο ΣΥΡΙΖΑ παραδίδει και μαθήματα αριστεροσύνης και ριζοσπαστισμού, πως «στις σημερινές δύσκολες συνθήκες» λέει, «αριστερό και ριζοσπαστικό δεν είναι να φαντασιώνεσαι μια ιδεατή κοινωνία» κτλ. άλλα τέτοια σχετικά που τα έχουμε ακούσει και εδώ μέσα από τον κ. πρωθυπουργό.
    Φυσικά όλοι ξέρουν, και ο ελληνικός λαός που μας ακούει, ότι η διαφορά μας με τον ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι ότι παλεύουμε για μια άλλη ιδεατή κοινωνία, έτσι όπως λέει ο ΣΥΡΙΖΑ, με διαφορετικό τρόπο το κάθε κόμμα. Η διαφορά μας είναι ότι το κόμμα του ΣΥΡΙΖΑ παλεύει, μπορεί και να ματώνει δεν αντιλέγουμε, για την καπιταλιστική κοινωνία, γι' αυτό εδώ το σύστημα που είναι σάπιο, που είναι εκμεταλλευτικό, που το μόνο που έχει να δώσει είναι φτώχεια, ανεργία, πολέμους, παλεύει για τα ίδια που παλεύουν και η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ και άλλα αστικά κόμματα.
    Ο κ. Τσίπρας παλεύει για να ξεπεράσει τις δυσκολίες του ο καπιταλισμός. Γι' αυτό διαχειρίζεται την κρίση του, γι' αυτό και λέει ότι η κοινωνία που παλεύει το ΚΚΕ δεν είναι εύκολο να έρθει, είναι "ιδεατή" κλπ...
    Κι αφού δεν είναι εύκολο να έρθει, λέει στον εργάτη, στον άνεργο, στον αγρότη, στον αυτοαπασχολούμενο, μείνε εδώ στον καπιταλισμό, μάθε να ζεις, άλλος με τα λίγα, άλλος με το τίποτα, μη διαμαρτύρεσαι, μην παλεύεις έξω στους δρόμους, όπως σε λίγες ώρες κινητοποιούνται έξω εδώ απ' τη Βουλή συνδικάτα, εργαζόμενοι της Αθήνας και σε άλλες πόλεις της χώρας, για κάτι που δεν είναι εύκολο να έρθει.
    Ο ΣΥΡΙΖΑ όπως και τα άλλα κόμματα της αντιλαϊκής διαχείρισης, σε τελευταία ανάλυση, παλεύει και μπορεί να ματώσει, το ομολογούμε, για να μην έρθει ποτέ η κοινωνία για την οποία παλεύει το ΚΚΕ.
    Όμως το κοινωνικό σύστημα για το οποίο παλεύει το ΚΚΕ, δεν είναι φαντασίωση, δεν είναι μια απλή ιδέα, ένα όραμα. Είναι στόχος προς κατάκτηση. Από το 1917 άνοιξε αυτός ο δρόμος. Παρά τα προσωρινά πισωγυρίσματα, τα ιστορικά προσωρινά πισωγυρίσματα, σήμερα πλέον μπορούμε αξιοποιώντας την τεράστια αυτή πείρα -θετική και αρνητική- από την οικοδόμηση του σοσιαλισμού που γνωρίσαμε τον 21ο αιώνα, να πούμε καθαρά ότι η πρόταση του ΚΚΕ μπορεί να υλοποιηθεί, να πάρει σάρκα και οστά και στην Ελλάδα του σήμερα και σε άλλες χώρες και αυτή μπορεί να είναι πραγματικά η νέα Ελλάδα, η νέα κοινωνία και στην Ελλάδα και στην Ευρώπη και σε ολόκληρο τον κόσμο».

Εικοσάχρονοι "τζιχαντιστές" με σαγιονάρες... Στη Μυτιλήνη





Με τη συμμετοχή πλήθους κόσμου, προσφύγων και μεταναστών, παρά τις κακές καιρικές συνθήκες και την πρωινή βροχή, η πορεία Ειρήνης που είχε προγραμματιστεί για την Κυριακή 22 Μάη, από την Επιτροπή Ειρήνης Λέσβου ξεκίνησε από το κέντρο κράτησης προσφύγων - μεταναστών στη Μόρια και πορεύτηκε διαμέσου του χωριού Μόρια προς το κέντρο της Μυτιλήνης στην Πλατεία Σαπφούς.
Μπροστά στο κέντρο κράτησης διαβάστηκε στα αγγλικά σύντομη ομιλία από τον Νίκο Ζαρταμόπουλο, μέλος της διοίκησης της Επιτροπής Ειρήνης της Λέσβου. Μυτιληνιοί, πρόσφυγες και μετανάστες συμμετείχαν στην πορεία φωνάζοντας «freedom freedom», ενώ το πανό της Επιτροπής κρατήθηκε και από τους πρόσφυγες και μετανάστες.
Φτάνοντας στην Πλατεία Σαπφούς ποίημα της Ουαρσάν Σάιρ διαβάστηκε από τη Ζωή Αντωνιάδου, μέλος της Επιτροπής Ειρήνης.
Την κεντρική ομιλία έκανε ο πρόεδρος της Επιτροπής Ειρήνης Λέσβου, Θανάσης Αλεξίου.
Μας κοιτούσαν περίεργα στην αρχή που μαζευόμασταν. Ένας δυο μας ρώτησαν στα αγγλικά τι γράφει το πανό, τους είπαμε, τους άρεσε και ήθελαν να το κρατήσουν. 
Άρχισαν να βγαίνουν κι άλλοι μέσα από το στρατόπεδο. 
Τους διαβάσαμε ένα μήνυμα στα αγγλικά. 
Το διέκοπταν, ειδικά οι Αφρικανοί που ξέρουν αγγλικά, αλλά και οι άλλοι, με χειροκροτήματα κι επιδοκιμασίες. 
Στο τέλος φώναξαν μαζί μας Down with imperialism-Solidarity. Μετά όταν ξεκινήσαμε την πορεία μας ακολούθησαν με χειροκροτήματα, μέχρι το χωριό Μόρια οι περισσότεροι.
Ήταν 100 στο δρόμο γίναν 150. Δυο κοπέλες από τη Συρία κρατούσαν ένα μικρό γατάκι στην αγκαλιά. Βαρούσαν παλαμάκια, κρατούσαν τις σημαίες της ΕΕΔΥΕ με το περιστέρι, κραύγαζαν φρήντομ και προσπαθούσαν να ταιριάξουν λόγια στη γλώσσα τους στον ρυθμό των δικών μας συνθημάτων. Κάποιοι έπιαναν τη λέξη ΝΑΤΟ και τη φώναζαν.
Στα βοθροσάιτ του φασισμού κυκλοφορούν κάθε τόσο ειδήσεις πως τάχα οι Μοριανοί είναι σε πόλεμο με τους πρόσφυγες και μετανάστες. Κάποιοι προφανώς του φυράματός τους είναι. 

Μέσα στο χωριό οι γυναίκες έβγαιναν στις βεράντες τους χωρίς κανέναν φόβο να χαζέψουν την πορεία, μερικές χειροκροτούσαν κιόλας. 
Οι πρόσφυγες και μετανάστες όποτε έβλεπαν άνθρωπο σε βεράντα τον χειροκροτούσαν και ζητωκραύγαζαν. 
Περάσαμε τη γεμάτη κόσμο πλατεία και όλο το χωριό. Παντού οι πρόσφυγες χειροκροτούσαν τον κόσμο που κοιτούσε την πορεία, σαν να τους ευχαριστούσαν. 
Μετά το χωριό ένα μεγάλο κομμάτι τους αποφάσισε να γυρίσει πίσω, μας αποχαιρέτισαν χειροκροτώντας, με γροθιές υψωμένες και φωνάζοντας φρήντομ. 
Αρκετοί όμως εξακολουθούσαν να πορεύονται ακόμα μαζί μας, κυρίως Πακιστανοί, ακούραστα κρατώντας τις σημαίες με το περιστέρι. Εικοσάχρονοι "τζιχαντιστές" με σαγιονάρες... 
Μα πού πάνε; 
Μέχρι τη Μυτιλήνη; 
Και πώς θα γυρίσουν μετά; 
Δεν τους ένοιαζε. 
Λες και πήγαιναν εκδρομή. Κάποιοι φαίνεται το θεωρούσαν χρέος τους μόνο από ευγνωμοσύνη κι ας μην καταλάβαιναν γρι. 
Φτάσαμε στην πλατεία Σαπφούς μετά από 8 χιλιόμετρα δρόμο και ήταν εκεί μαζί μας ακόμη καμιά 40αριά, με κάτι λίγους που προστέθηκαν στον Καρά Τεπέ και στον δρόμο. 
Έβλεπαν το παράξενο θέαμα της ανάμικτης πορείας, ενθουσιαζόντουσαν την ακολουθούσαν. 
Στο τέλος έγινε η ομιλία του Θανάση Αλεξίου και διαβάστηκε το ποίημα της Ουαρσάν Σαΐρ για την προσφυγιά. 
Η εκδήλωση τελείωσε, αποχαιρετιστήκαμε με νεύματα με τα παιδιά με τις σαγιονάρες και τα κορίτσια με τις μαντίλες που μας είχαν συνοδεύσει. 
Κάποιοι πήραν πίσω την μπάλα που είχαν χάσει κάποιοι πιτσιρικάδες που ακολουθούσαν την πορεία σε ένα ρέμα, να τους την πάνε πίσω στο στρατόπεδο να έχουν να παίζουν...
Ό,τι κατάλαβαν κατάλαβαν, ό,τι καταλάβαμε, καταλάβαμε κι όποιος κατάλαβε, κατάλαβε!
..................................................................................
Nikos Zartamopoulos: Ιδού το μήνυμα της επιτροπής Ειρήνης Λέσβου που διαβάστηκε έξω από το στρατόπεδο της Μόριας:

On the behalf of Lesbos’ Committee for Peace

We are addressing a warm solidarity message to refugees and migrants being in our island, men and women, from all countries, regardless their origins, beliefs or religions. Our solidarity is of the same kind with the solidarity of “acts” that the working people of Lesbos have shown this last year. It’s the opposite of the hypocrite “philanthropic” lamentations of governments and imperialist organizations. It is class and internationalist solidarity; the kind of solidarity that only those who are themselves exploited and in need can give to people exploited and in need.
Refugees and migrants are leaving their homes due to wars, ethnic or religious persecutions, oppression and extreme poverty. These are the results of NATO-USA-EU-Russia imperialist antagonisms and interventions in Asia and Africa. The imperialism may promise freedom and a better life, but it always brings the destruction of peoples’ hopes, more oppression and poverty and finally the raise of new murderous hands against them. The suffering of Syrian people is only the last instance of this imperialist hell.
The recent EU-Turkey agreement, which is implemented by the Greek government and supervised by NATO warships in the Aegean Sea, produces more suffering for refugees and migrants. Recognized fundamental rights of asylum seekers are violated and thousands of them find themselves entrapped in Greece, against their will, in detention centers or expulsed in Turkey. Their miserable living conditions create more problems that are used further to promote xenophobia and racism in Europe.
The EU migration policies –that the Greek state also applies- are responsible for thousands of drown people in the sea and for this new misadventure as well. Their overall purpose is to keep refugees and migrants in a state of permanent illegality, fragile and cheap, easy to exploit. The response of the capitalists to their crisis is to turn everywhere natives against migrants as they turn unemployed against employed, men against women etc.
We believe that all working people, all over the world, should fight against capitalist exploitation and imperialism and not fight each other. That’s why we stand together with refugees and migrants, in their fair demands for their rights and for human living conditions in the hosting centers. This is an action connected with our fight against imperialist wars, against NATO’s presence in the Aegean Sea and with our everyday struggle for better wages and rights for all the workers in Greece.
We oppose to the exploitation of the refugees by human traffickers and profiteers, and to the instrumentalization of the popular solidarity by governments, and NGO’s. Far from using or putting the refugees and migrants in danger, we become their “shield” against racist aggressions organized by the fascist-nazi Golden Dawn or others.
Friends, refugees and migrants,
During your painful journey and wherever it hopefully ends, wherever you finally live and work, don’t remain alone and separated from your fellow workers of other origins or religions; don’t receive misery and underpayment as a fate; unite with them into the labor unions that give class struggle in every country.
We wish you all good luck in your journey, happiness for you and your families, peace in your countries with a prosperous and free of exploitation people.

LONG LIVE INTERNATIONAL SOLIDARITY OF THE WORKING PEOPLE!
1 / 3