Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

28 Μαΐου, 2016

Μνμ για τα ΧρυσΑυγουλα της Κύπρου κ Γενικώς θρησκευόμενα φασιστοειδή





Ανοιχτή Επιστολή στον Αρχιεπίσκοπο Κύπρου 


Αξιότιμε κ. Αρχιεπίσκοπε,
Με τις (ενίοτε αμφιλεγόμενες) δηλώσεις σας έχετε κατά καιρούς απασχολήσει το δημόσιο διάλογο αλλά και την ίδια την πολιτική σκηνή της χώρας μας. Εδώ όμως θα ήθελα να ασχοληθώ συγκεκριμένα με πρόσφατη σας δήλωση που αφορούσε τα αποτελέσματα των βουλευτικών εκλογών. Όταν σας ζητήθηκε σε τηλεοπτική συνέντευξη να σχολιάσετε την είσοδο του ΕΛΑΜ στη βουλή είπατε αυτολεξεί, «Δεν επίστευα ότι θα μπουν μέσα αλλά μπορώ να πω ότι ικανοποιήθηκα. Να ακούγονται και οι άλλες φωνές. Πολλές φορές χρειάζονται και οι ακραίοι ούτως ώστε οι άλλοι να είναι προσεκτικοί…»  *
Δεν μπορώ να γνωρίζω επακριβώς τι είχατε στο μυαλό σας όταν εκφράσατε αυτή την άποψη, ούτε θα ήθελα να σας καταλογίσω περισσότερα από αυτά που είπατε. Όπως επίσης δεν ενδιαφέρομαι να σας προσβάλω καθ’ οποιονδήποτε τρόπο (Ρωμαίους 13:1, Τίτον 3:1). Οι δηλώσεις σας όμως έχουν δημιουργήσει, δικαιολογημένα, σκάνδαλο και έντονες αντιδράσεις και πιστεύω ότι τίθεται ζήτημα το οποίο πρέπει να συζητηθεί ανοικτά (Τιμόθεον Α’ 5:17) καθότι ο ρόλος σας είναι πράγματι σημαντικός και με επιρροή σε πολλά επίπεδα. Εξ άλλου η Αγία Γραφή ξεκαθαρίζει πως οι πρεσβύτεροι πρέπει να γίνονται «…τύποι του ποιμνίου» (Πέτρου Α’ 5:3). Που συνεπάγεται ότι πρέπει να είναι σύμφωνοι με τον Λόγο του Θεού.
arxie_kiprou
O ίδιος ο Χριστός άσκησε ειλικρινή και οξεία κριτική στους τότε πρεσβύτερους που είχαν παρεκκλίνει από το θέλημα του Θεού και διαστρεβλώσει τις γραφές. Τους αποκάλεσε υποκριτές και γεννήματα οχιάς (Ματθαίον κεφ. 23). Οι δε τρείς παίδες (Δανιήλ κεφ. 3) και ο Δανιήλ (Δανιήλ κεφ. 6) δεν δέχτηκαν να συμβιβάσουν την αλήθεια του Θεού με τη στρέβλωση της εξουσίας. Την ίδια ευθύνη έχει και ο κάθε Χριστιανός σήμερα μέσω της εξουσίας που του δίνει η αλήθεια της Αγίας Γραφής.
Η εμπλοκή στην πολιτική και η εκφορά απόψεων δεν είναι εξ ορισμού αθέμιτη για κανένα. Ως γνωστό ο Χριστός δεν μας κάλεσε να είμαστε αμέτοχοι στον κόσμο που ζούμε. Μας κάλεσε να ζούμε στον κόσμο αλλά να μην είμαστε από τον κόσμο (Κατά Ιωάννην 17:14-19). Καλούμαστε να είμαστε ελεήμονες, ειρηνοποιοί, να είμαστε το φως, το αλάτι, αυτό που θα προσδώσει στον κόσμο ουσία, τη χριστιανική ουσία του καλού (Κατά Ματθαίον κεφ. 5). Και όλα αυτά να τα κάνουμε με σοφία Θεού, που δεν περιέχει φιλονικία ή φθόνο αλλά είναι «ειρηνική, επιεικής, ευπειθής, πλήρης από έλεος και καλούς καρπούς, αμερόληπτη και ανυπόκριτη» (Ιακώβου 5:14-18).
Από κάποιον με τη δική σας θέση, η οποία εκτός από θρησκευτική είναι και κοινωνική, κάθε πολιτική ή κοινωνική εμπλοκή έχει αντίκτυπο. Όταν ο αντίκτυπος και το περιεχόμενο της εκπεφρασμένης σας θέσης δεν συνάδουν με αυτό που πρεσβεύετε, τα οποία θα έπρεπε να συμπεριλαμβάνουν και τα προαναφερθέντα, σημαίνει ταυτόχρονα ότι το υποσκάπτουν. Είμαι βέβαιος ότι γνωρίζετε τις επίσημες διασυνδέσεις του ΕΛΑΜ με την ελληνική Χρυσή Αυγή. Όπως είμαι βέβαιος ότι γνωρίζετε τη σχέση της τελευταίας με τον ναζισμό και αριθμό βίαιων επεισοδίων. Αντιπαρέρχομαι τις κατά καιρούς αναφορές που σας θέλουν να έχετε δεσμούς με το ΕΛΑΜ, δεν μπορώ όμως παρά να ρωτήσω: δεν σας απασχολεί ότι αυτές οι οργανώσεις φλερτάρουν (για να το θέσω ήπια) με τον ναζισμό; Ή, για να το θέσω ακόμα πιο ήπια, δεν σας προβληματίζει που προκρίνουν έναν άκρατο εθνικισμό; Έναν εθνοκεντρικό εθνικισμό. Δηλαδή, έναν εθνικισμό που αποκλείει και συχνά στρέφεται ενάντια σε οτιδήποτε (εθνικά) διαφορετικό. Συνάδει μήπως με την πίστη σας;
Τι σχέση έχει μια τέτοια στάση με το «δεν υπάρχει πλέον Ιουδαίος ούτε Έλληνας… επειδή όλοι εσείς είστε ένας στον Ιησού Χριστό» (Γαλάτες 3:28); Πώς δικαιολογείται το «Δεν θα αδικήσεις μισθωτό, φτωχό και ενδεή από τους αδελφούς σου ή τους ξένους σου…» (Δευτερονόμιο, 24:14), ή το «Και τον ξένον ακόμα… να ενεργήσεις σύμφωνα με τα όσα ο ξένος επικαλεστεί» (Α’ Βασιλέων 8:41-43); 
Αν ικανοποιηθήκατε που απέκτησαν θεσμική ισχύ κάποιοι που έρχονται ενάντια στις γραφές, τις οποίες ευαγγελίζεστε, δεν θεωρείτε ότι εγείρονται ερωτήματα;
Επίσης, πώς δικαιολογείτε την άποψη ότι «χρειάζονται και οι ακραίοι ούτως ώστε οι άλλοι να είναι προσεκτικοί»; Μήπως αυτοί που σταύρωσαν τον Χριστό δεν ήταν ακραίοι; 
Μήπως ο Χίτλερ ήταν κάποιος που χρειαζόταν η ανθρωπότητα για να είμαστε οι υπόλοιποι προσεκτικοί; Μήπως χρειαζόμαστε το ακραίο «Ισλαμικό Κράτος»; Τα βιβλικά, ιστορικά και σύγχρονα παραδείγματα είναι ατέλειωτα. Σύμφωνα με τα όσα έχω ήδη σημειώσει, δεν χωρεί αμφιβολία στο δικό μου μυαλό ότι οι ακραίοι δεν χρειάζονται. Και πιστεύω ότι περί του ιδίου δεν πρέπει να χωρεί αμφιβολία ούτε στο δικό σας μυαλό. Η περί αντιθέτου άποψη είναι, θεωρώ, αντι-βιβλική.
Δυστυχώς μου φαίνεται ότι ο Χριστιανισμός μας έμεινε χωρίς Χριστό. Χωρίς Χριστό είμαστε χωρίς αγάπη, χωρίς ζωή. Δηλαδή, «κύμβαλα αλαλάζοντα» (Κορινθίους Α’ κεφ. 13), ζωντανοί νεκροί (Αποκάλυψη 3:1-4). Έχουμε βάλει ανθρώπινες απόψεις, ταυτότητες, δόγματα, κουλτούρες, κάθε λογής είδωλα και ματαιότητες πάνω από το Ευαγγέλιο. Αν αυτά σπέρνουμε, τι θα θερίσουμε άραγε (Γαλάτες 6:7);
Παρατηρώντας τα πιο πάνω με θλίψη και γνωρίζοντας τον ρόλο και τη μεγάλη ευθύνη που έχετε για την πορεία της Εκκλησίας και την πνευματική κατάσταση του τόπου, σας παροτρύνω με κάθε σεβασμό να αναθεωρήσετε και να ενσκήψετε στις αλήθειες που και οι ίδιοι οι άνθρωποι έχουν ανάγκη να ακούσουν. 
Για το καλό όλων μας και του τι αντιπροσωπεύετε.
Με εκτίμηση και σεβασμό,
Δρ. Ζήνωνας Τζιάρρας
27/05/2016
*επισημάνσεις, μορφή κ τίτλος κειμένου με τα μάτια του: 

Για ''Τα πλουμίδια και τα στολίδια μιας έξαλλης τάξης" Οι γενίτσαροι του ΚΚΕ

Από: ΑΡΗΣ ΣΚΙΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

Mε τίτλο:

Οι…πατροκτόνοι του ΚΚΕ

«Ο Θεός να με φυλάει από τους φίλους μου.
Τους εχθρούς  μου τους ξέρω»
Είναι γνωστοί εκείνοι που ανοιχτά και τίμια καταθέσανε την άποψη τους κι αποστασιοποιήθηκαν, δίχως ποτέ τους να καταγγείλουν το Κόμμα. Άνθρωποι, ας πούμε, σαν τον Κάππο. Που αρνήθηκε δόξες και τιμές και παραιτήθηκε, δίχως καμία ιδιοτέλεια. Πάντα όμως, μέχρι το τέλος, ο Κάππος τιμούσε το Κόμμα. Ασκώντας την κριτική του, με θάρρος, αλλά και σεβασμό.
Κι είναι κι εκείνοι. 
Που χρησιμοποίησαν το Κόμμα σαν εφαλτήριο ανάδειξης, ώσπου κάποια στιγμή θεώρησαν ο,τι το μπόι τους ξεπερνά ακόμα και το ίδιο τους το Κόμμα. Έκαναν μια, έτσι, λοξοκοιτάζοντας από την εξώθυρα του Περισσού και η λαγνεία των σειρήνων τους τρέλανε. 
Τα πλουμίδια και τα στολίδια μιας έξαλλης και πολλά υποσχόμενης τάξης. 
Εκεί πέφτανε οι προβολείς της κατανάλωσης, εκεί το χρήμα έρεε, εκεί κάποιες πόρτες τους περίμεναν ορθάνοιχτες, αρκεί να ρίχνανε την «καταγγελία» τους, και να την «κάνουν» κανονικά. 
Η άλλη κατηγορία ήταν και είναι εκείνοι που χρησιμοποίησαν, ή χρησιμοποιούν το Κόμμα για να κάνουν τις δουλειές τους.
Σ αυτές τις κατηγορίες, ευδοκιμούν όλα τα φρούτα. Γιατροί, δικηγόροι, δημοσιογράφοι, εργολάβοι και λοιποί…κοινωνικοί και άλλοι «λειτουργοί». 
Πολλοί απ αυτούς, πριν φύγουν από το Κόμμα, συνήθιζαν να κατηγορούν ως καριερίστες όσους ξεχώριζαν μέσα στο δεδομένο ταξικό περιβάλλον. 
Όταν όμως βρέθηκαν εκτός του Κόμματος, τότε…«αξιοποίησαν» με κάθε τρόπο, όποια πολιτική κουλτούρα είχαν αποκτήσει εκεί, στον Περισσό, μαζί με το απαιτούμενο κύρος, για να διακριθούν πλέον στους πιο αδίστακτους καριερίστες. Και ως σωστοί γενίτσαροι, υπηρέτησαν με απόλυτη συνέπεια τ αφεντικά τους, αφού πρώτα προσαρμόστηκαν, με μεγάλη προθυμία, στους κανόνες του συστήματος.
Συνήθως, μάλιστα, ως εντολοδόχοι των αφεντικών, η συμπεριφορά τους ξεπερνούσε σε ιταμότητα ακόμα και τα ίδια τα αφεντικά. 

Κατάντησαν οι απόλυτες ξεφτίλες, υποπροϊόντα πολιτικών απορριμματοφόρων. Με λεφτά όμως…
Γιατί το σύστημα έξω έχει τον τρόπο του να πληρώνει καλά όσους πέρασαν από το λαϊκό Πανεπιστήμιο του Περισσού (με τις όποιες αδυναμίες του, να το ομολογήσουμε). 
Κάποιοι, μάλιστα, απ αυτούς είχαν φιλοδοξίες…Γραμματέα, ενώ στο τέλος αποδείχτηκαν εξαιρετικοί λακέδες. Γνωστοί και μη εξαιρετέοι.
Εκείνοι όμως που ξεπέρασαν τα όρια, είναι όσοι ξεχώρισαν στον επιχειρηματικό τομέα. 
Εκεί πια κάποιοι δώσανε τα… ρέστα τους. Τύφλα νάχει ο αλήστου μνήμης Μποδοσάκης. Μάλιστα, ορισμένοι απ αυτούς, είχαν ετοιμάσει…«χώρους υποδοχής» για όσους γενίτσαρους θα ακολουθούσαν. 
Υπήρχαν γραφεία έτοιμα που τους περίμεναν, ακόμα και υποψηφιότητες σοβαρές. Οι θέσεις ήταν εξασφαλισμένες. Είχαν καθαρίσει για αυτούς, οι πρώην κομμουνιστές, νυν εργολαβικό κατεστημένο. 
Ορισμένοι απ αυτούς τους εργολάβους, αφού ωφελήθηκαν τα μάλα από το Κόμμα, μπήκαν στό σύστημα, πατώντας τα πόδια σε δυο βάρκες. Συνήθιζαν μάλιστα να λένε στό περιβάλλον τους: «Εγώ, βοηθάω προεκλογικά το Κόμμα»…
Θυμάμαι κάποτε, στον Περισσό. Ήταν σ ένα τραπέζι. Καθόμουν με τον αείμνηστο Βασίλη Ραφαηλίδη, απέναντί μας ήταν η Αλέκα. 
Της είπα ότι κάποιος συγκεκριμένος εργολάβος μου είχε πει ότι είχε καταθέσει ένα σπουδαίο ποσόν υπέρ του Κόμματος. 
Η Αλέκα έσκασε στα γέλια. 
Ήταν τόσο αυθόρμητα, ώστε μου ήταν αδύνατον να πιστέψω ότι υποκρίνεται. 
Άλλωστε, από τη συμπεριφορά κάποιων απ αυτούς, τους εργολάβους, στη συνέχεια, κατάλαβα πόσο εύκολο είχαν το ψέμα. 
Το ζήτημα, όμως, είναι ότι οι κύριοι αυτοί χρησιμοποίησαν το Κόμμα για να εξελιχθούν. 
Και τα κατάφεραν να φτάσουν σε επικίνδυνα επίπεδα διαπλοκής. Τώρα μάλιστα ΠΑΙΖΟΥΝ ρόλο. 
Επιδιώκουν να γίνουν τα «νέα τζάκια», απ ο,τι μαθαίνω, του ΣΥΡΙΖΑ. Η αλήθεια είναι πως και αυτοί έχουν τον ΤΡΟΠΟ τους και ο ΣΥΡΙΖΑ διαθέτει νέους…φιλόδοξους. 
Μόνο που έχουν γνώση οι φύλακες! (Άσε που κάποιοι έχουν φροντίσει να τηρήσουν φακέλλους απ όσο ξέρω). 
Άντε..καλές δουλειές.
....................................................................

23/10/2016 για περισσότερα δες  Εδώ και  Εδώ 



ΕΜΕΙΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ 

Δήλωση του Δ. Κουτσούμπα για τις πολιτικές εξελίξεις:



.....................................................................................................


Από σχόλιο στο φ/β Του:

Μιχαήλ Μαρμαράς:
Το αποτελεσματικότερο στρατιωτικό σώμα των Τούρκων εναντίων των Ελλήνων ήταν αυτό που στελέχωναν οι γενίτσαροι. 
Αλλά και γενικότερα ο πλέον επικίνδυνος αντίπαλος του αγωνιστή (εκείνου που συνεχίζει να αγωνίζεται), είναι ο ήδη προσκυνημένος πρώην αγωνιστής. 
Αυτός έχει μεγαλύτερη ανάγκη να κάμψει το φρόνιμα του αγωνιστή, παρά ο ταξικός του αντίπαλος. 
Έχει βλέπετε να δικαιολογήσει την δική του λιποταξία και μικροψυχία και γι’ αυτό έχει ανάγκη από πολλούς λιποτάκτες γύρω του για να αντλήσει κουράγιο από την δειλία των άλλων ώστε να δικαιολογήσει τη δική του... 
Τους ξέρουμε και δεν τσιμπάμε. 
Αν αυτοί “εξέλιξαν” και “προσάρμοσαν” τα πιστεύω τους και τη γλώσσα (φρασεολογία) τους στην “σύγχρονη” εποχή, εμείς παραμένουμε “παραδοσιακοί” όχι μόνο στα πιστεύω μας, αλλά και στη γλώσσα μας: “ξύλινα” μιλάγαμε και “ξύλινα” θα συνεχίσουμε να μιλάμε παραμένοντας σταθεροί στο ξύλινο τσιτάτο μας:
= ΤΑ ΜΕΣΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΩΝ ΤΑΞΕΩΝ =
Η μία και μοναδική λύση για όλα τα προβλήματα της παλιάς, της σημερινής και της αυριανής κοινωνίας. 
Και αυτό το στόχο και γι’ αυτόν τον σκοπό μόνο το ΚΚΕ αγωνίζεται.
Όλα τα άλλα (όπως η ψευδαίσθηση περί “κτυπήματος του συστήματος από μέσα”) είναι απλώς διαχείριση του καπιταλισμού, στην αρχή ίσως υποφερτή για το λαό, αλλά με τελική κατάληξη την κατάλυση όλων των θεμελιωδών λαϊκών δικαιωμάτων.
Οι λαϊκοί αγώνες όπου και αν δόθηκαν, μόνο με μπροστάρηδες τους κομμουνιστές ήταν αποτελεσματικοί και είχαν διάρκεια. 
Χωρίς το απαραίτητο και αναγκαίο ιδεολογικό υπόβαθρο, ακόμα και το πιο μαζικό κίνημα ξεφουσκώνει ή ξεστρατεύει τόσο γρήγορα όσο φούσκωσε και χάνοντας την αποτελεσματικότητά του και την αρχική του στόχευση καταλήγει σε σημείο χειρότερο από την αφετηρία του.
Το ξέρουμε καλά, η διαδρομή είναι δύσκολη γεμάτη εμπόδια και παγίδες, όσο δε θα προχωράμε όλο και θα λιγοστεύουν αυτοί που στέκονται στο χαράκωμα δίπλα μας. 
Οι ήττες μας θα είναι πολλές και θα μας πονάνε όλο και περισσότερο, μέχρι να φτάσουμε (εμείς ή κάποιοι άλλοι μετά από εμάς ή κάποιοι άλλοι μετά από αυτούς) στο τέλος της διαδρομής. 
Κι εγώ που τα γράφω αυτά δεν ξέρω αν θα καταφέρω μέχρι το τέλος να βρίσκομαι στη σωστή πλευρά.
Ο Νίκος Πλουμπίδης όμως μας έδειξε το δρόμο: τι πρέπει να κάνουμε και πια στάση πρέπει να κρατήσουμε σε κάθε περίπτωση. 
Ας προσπαθήσουμε τουλάχιστον να τον ακολουθήσουμε.

*επισημάνσεις, μορφή κ τίτλος κειμένου με τα μάτια του: 

o Κανάκης kαtαγράφει την 99χρονη Δραστηριότητα που Θέλουν να'χετε

Απ' το προφίλ του:
















































































































Ενενήντα εννέα (99) χρόνια
*Σιγά! 
Ένας αιώνας. 
Ο μεσαίωνας κράτησε περισσότερο. 
Χίλιοι εκατόν ογδόντα οκτώ (1.188) μήνες. 
Σε εβδομάδες είναι 5.148. Κυλάνε ευκολότερα. 
Σε μέρες 36.160 (υπολόγισα και τα δίσεκτα), ακόμη καλύτερα. 
Ήδη από την Κυριακή πέρασαν δύο. 
Αν τα κάνουμε ώρες έχουμε μόνο 867.840. 
Σας φαίνεται βουνό. Αλλά ώρες είναι και περνάνε. 
Πόσες χιλιάδες έχετε «φάει» μπροστά στην τηλεόραση; 
Δεν θα τις καταλάβετε κι αυτές. 

20.828.160 λεπτά! 
Τι είναι; Θα παρέλθουν. 
Τρία έως πέντε λεπτά κάνετε για να… γαμήσετε. 
Είναι σα να γαμάτε (ή να σας) 5.207.040 φορές (το υπολόγισα με μέσο όρο τα 4 λεπτά). 

Κι αν δε γαμάτε, έχετε το fb. Δεν θα το πάρετε χαμπάρι. 

Τριάντα (30) λεπτά και βάλε «τρώτε» στη μαλακία. 
Κάτι να διαλέξετε την τσόντα της αρεσκείας σας, να ‘χετε το νου σας μην ανοίξει καμιά πόρτα, λίγο μέχρι να βρείτε που στο διάολο καταχωνιάσατε το δονητή, είναι και μερικές δυσοργασμικές, τι νομίζετε… πάει το μισάωρο. 

Άλλο τόσο στο χέσιμο παλεύοντας να αντιληφθείτε τις οδηγίες του απορρυπαντικού που για μυριοστή φορά αναγιγνώσκετε. 

Βέβαια έχουμε 347.136 μαλακίες και άλλα τόσα χεσίματα, αλλά δεν σας φοβάμαι. Θα αποστηθίσετε και το απορρυπαντικό. 

Αν διαβάζατε, με είκοσι (20) ώρες το βιβλίο, θα βγάζατε περίπου 45.000 βιβλία. 
Αν, είπα… 

Αλλά μέχρι τότε, 
όσοι ζούμε σήμερα, από τους παππούδες μέχρι τα νεογέννητα, θα είμαστε ολίγον… πεθαμένοι. 
Οι περισσότεροι, στην αρχή (...του πεθαματού μας), θα γίνουμε φωτογραφίες. 
Κάποιοι απ’ τους ζώντες, ακόμη, κατιόντες μας 
οι πλέον δυστυχισμένοι, αλλά και νοήμονες, θα φτύνουν τις περισσότερες και μετ’ ου πολύ θα τις ξαποστείλουν στην ανυπαρξία, όπου θα έχουμε χαθεί κι εμείς.
Αργότερα θα φτύνουν αυτούς οι δικοί τους κατιόντες (και δυστυχέστεροι) αλλά όσοι θα είμαστε πεθαμένοι… δεν θα μας νοιάζει. 

Αφού όμως θα έχουμε πεθάνει όλοι, μέχρι τότε, δε… γαμιέται… χεστήκαμε. 

Με ή χωρίς απορρυπαντικό.

*επισημάνσεις κ μορφή κειμένου με τα μάτια του: 

27 Μαΐου, 2016

Επικίνδυνοι oι Κομμουνιστές της Πάτρας Δείτε τι Δίνουν στα Παιδιά Σας


από:http://www.902.gr/eidisi/topiki-dioikisi/97843/paradothikan-oi-protes-anakataskeyasmenes-paidikes-hares-foto
Στο ΔΗΜΟ ΠΑΤΡΕΩΝ: Παραδόθηκαν οι πρώτες ανακατασκευασμένες παιδικές χαρές !!
Παραδόθηκαν οι πρώτες ανακατασκευασμένες παιδικές χαρές, ενώ είναι σε εξέλιξη οι εργασίες ανακατασκευής τους στις δημοτικές ενότητες του Δήμου Πατρέων.
Εργασίες που γίνονται με βάση όλα τα προβλεπόμενα από τη νομοθεσία για την ασφάλεια των παιδιών.
Παραδόθηκαν οι παιδικές χαρές που βρίσκονται στην Οβρυά, στην κεντρική πλατεία και στην πλατεία Ντεβέ,στην κεντρική πλατεία της Καλλιθέας, στην πλατεία Αγίας Λαύρας στη Φιλοθέη, στην κεντρική πλατεία τηςΘέας και στα Δεμένικα κοντά στον ΙΝ Αγίων Θεοδώρων και στην υπό διαμόρφωση πλατεία της περιοχής.
Η παράδοση των παιδικών χαρών στα παιδιά και τους γονείς τους, θα συνεχιστεί τις επόμενες μέρες και σε άλλες περιοχές του Δήμου Πατρέων.
1 / 2