Konstantinos Mpourxas:
2 ημ. · Που πας ρε Κυρανάκη*; Στον Κουτσούμπα και στον Πελετίδη πήγες να την βγεις ; Δεν ήξερες ..δεν ρώταγες ;Κάτσε τώρα απλωμένος στο σύρμα με τα μανταλάκια να στεγνώσεις!___________________________
*Κυρανάκης σε ατύχημα που σημειώθηκε στην Πάτρα:«Ένα ΙΧ έχει υπερβεί τις μπάρες χωρίς να φρενάρει και συγκρούεται με ένα τρένο», συνέχισε, λέγοντας ακόμη ότι έχουν στείλει επιστολή το Σωματείο των Μηχανοδηγών στον Δήμαρχο της Πάτρας ζητώντας την παρέμβασή του. «Έστειλα και εγώ μια επιστολή στον κ. Πελετίδη, όπου αναφέρω τι πρέπει να γίνει. Καλοπροαίρετα να μεταφέρετε στον κ. Πελετίδη τα αναγκαία μέτρα που πρέπει να πάρει. Αυτόματη μπάρα, ηχοσήμανση, φωτοσήμανση και κάμερες που καταλαβαίνουμε τώρα γιατί δεν τις ψηφίσει το ΚΚΕ. Να κάνει ο Δήμαρχος Πάτρας τη δουλειά του», είπε σε αυστηρό τόνο ο κ. Κυρανάκης.Δημήτρη Κουτσούμπας
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΠΑΤΡΑΣ
Ψευδείς και ανυπόστατοι οι ισχυρισμοί Κυρανάκη για το τροχαίο στην ισόπεδη σιδηροδρομική διάβαση-https://www.902.gr/.../pseydeis-kai-anypostatoi-oi...

μία από τις πολλές κινητοποιήσεις της δημοτικής Αρχής για την υπογειοποίηση του τρένου
Με αφορμή την τοποθέτηση του αναπληρωτή υπουργού Μεταφορών Κωνσταντίνου Κυρανάκη για το τροχαίο στην ισόπεδη σιδηροδρομική διάβαση στην Ανθείας, από το γραφείο τύπου του Δήμου Πατρέων επισημάνθηκαν με ανακοίνωση τα εξής:
«Σήμερα στη Βουλή στο πλαίσιο της συζήτησης για το νομοσχέδιο για τους σιδηροδρόμους ο κ. Κυρανάκης, με αφορμή το σημερινό τροχαίο ατύχημα στην ισόπεδη σιδηροδρομική διάβαση της Ανθείας, προσπάθησε να μεταθέσει για μια ακόμη φορά αλλού τις ευθύνες, εμπλέκοντας και το Δήμο Πάτρας με ψευδείς και ανυπόστατους ισχυρισμούς, συνεχίζοντας τη γνωστή τακτική της συγκάλυψης ευθυνών.
Το ίδιο το γεγονός βέβαια, αποδεικνύει για ακόμη μία φορά τις εγκληματικές ευθύνες της κυβέρνησης για την απαράδεκτη κατάσταση στην οποία βρίσκεται ο σιδηρόδρομος.
Ο αναπληρωτής υπουργός προσπαθεί για μια ακόμη φορά να δημιουργήσει εντυπώσεις, όταν τα ίδια τα γεγονότα τον διαψεύδουν, το βίντεο από το ατύχημα, αλλά και οι αυτόπτες μάρτυρες.
Ξέρουν πολύ καλά οι κάτοικοι της Πάτρας την κατάσταση που επικρατεί με τον Προαστιακό, τα ατυχήματα και τους εκτροχιασμούς, αλλά και την κατάσταση του δικτύου και των διαβάσεων στις οποίες συμβαίνουν συνεχώς ατυχήματα.
Η σήμανση στη συγκεκριμένη ισόπεδη διάβαση υπάρχει, ενώ είναι γνωστή σε όλους η κατάσταση με τις μπάρες οι οποίες δεν έχουν επαρκές μήκος με αποτέλεσμα να μην είναι ορατές, γεγονός που επισημάνθηκε και στην πρόσφατη συνάντηση του σωματείου των μηχανοδηγών (Π.Ε.Π.Ε), και κοινοποιήθηκε με επιστολή τους μετά τη συνάντηση τους με το Δήμαρχο Πατρέων.
Όσο και αν προσπαθεί λοιπόν, να ξεπλύνει τις ευθύνες της κυβέρνησής ο κ. Κυρανάκης, η πραγματικότητα τον διαψεύδει αφού μια σειρά υποδομές της χώρας έχουν αφεθεί στο έλεός τους, ασυντήρητες, χωρίς προσωπικό και παραδομένες πλήρως στην λογική του "κόστους-οφέλους" για όσους τις διαχειρίζονται.
Όσο για την ενημέρωση του κ. Κυρανάκη προς τους Δήμους και τη σχετική επιστολή, αυτή αφορά την ψήφιση του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας η οποία μεταξύ άλλων, μας ξαναλέει πως τα ατυχήματα δεν είναι ευθύνη του κράτους.
Οι εργαζόμενοι της πόλης, ο πατραϊκός λαός και η Δημοτική Αρχή διαχρονικά, αγωνίζονται και διεκδικούν από όλες τις κυβερνήσεις τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου και την υπογειοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής στον αστικό ιστό της Πάτρας. Παλεύουν για σύγχρονες, ασφαλείς και φτηνές μεταφορές».
Ασημίνα Ζανιά:
Και εδώ παραθέτω την επιστολή των μηχανοδηγων προς τον Δήμαρχο Πατρέων που ανέφερε στη Βουλή σήμερα ο υφυπουργός.Εκει οι μηχανοδηγοι ζητούν τη συνδρομή του Δημάρχου για προβλήματα του Προαστιακού ,μιας υποδομής ευθύνης του ΟΣΕ....Αυτα δεν ειπώθηκαν στη Βουλή...
https://mixanodigoiose.blogspot.com/2025/07/e-hellenic-train.html?fbclid=IwY2xjawLmIUJleHRuA2FlbQIxMQBicmlkETBZN3kzaVVxdUFpTmh5UmlvAR7vj9DobzUwtjcktTe6VRV23gjjPZAr2w7Sw-wgeWDMpf9lh8ct_N2L4-r-8A_aem_nl0-Hl4ZmUpVzq9oPI2W2g&m=1Επιστολή που έστειλε χτες Παρασκευή το Σωματείο μας στον κ. Πελετίδη και ΟΣΕ - Hellenic Train
Αξιότιμε κύριε Δήμαρχε, Σε συνέχεια της συνάντησης μας και όπως συζητήσαμε και προφορικά, μηχανοδηγοί έχουν διαπιστώσει ότι κατά μήκος της σιδηροδρομικής γραμμής (υποδομής) έχουν δημιουργηθεί πολλά αυτοσχέδια περάσματα, που καθιστούν εφικτή την πρόσβαση των πεζών εντός αυτής..
Τα περάσματα αυτά θα πρέπει άμεσα να κλείσουν από τον διαχειριστή υποδομής (ΟΣΕ) και πάντα σε συνεργασία με τον Δήμο, καθώς ελλοχεύει σοβαρός κίνδυνος ατυχήματος.
Συγκεκριμένα
1. Στο λιμάνι από το σταθμό της Πάτρας μέχρι τον σταθμό Αγ.Ανδρέα έχουν δημιουργηθεί ανά 20-30μ περίπου αυτοσχέδια περάσματα όπου πεζοί μπορούν να εισέλθουν εντός αυτής.
2. Στην οδό Αθηνών στο τμήμα γραμμής από το μηχανοστάσιο στον Αγ.Διονύσιο μέχρι την στάση της Παναχαϊκής, έχουν δημιουργηθεί 2 επικίνδυνα αυτοσχέδια περάσματα και ακριβώς μετά την Παναχαϊκή (ακριβώς πίσω απ' το Lidl) ακόμα ένα πάρα πολύ επικίνδυνο πέρασμα.
3. Μετά τη διάβαση της Κανελλοπούλου στα 100μ υπάρχουν άλλα 2 αυτοσχέδια περάσματα και μάλιστα πάνω σε καμπύλη όπου λόγω της βλάστησης υπάρχει και περιορισμένη ορατότητα για τους μηχανοδηγούς.
Αντίστοιχα πριν την στάση της Άνθειας ακριβώς πίσω από το Royal έχει δημιουργηθεί άλλο ένα πέρασμα όπου έχουν γίνει και πολλά ατυχήματα. Ιδιαίτερα στη διάβαση στην Ανθείας όπου ο δρόμος είναι μεγάλος και η τα διφρακτα μικρά και δεν φαίνεται ότι πλησιάζεις σε διάβαση (ελλιπής σήμανση)
Ζητάμε την πολύτιμη συνδρομή σας στα πλαίσια της συνεργασίας και της κοινής βούλησης για την ανάπτυξη των σιδηροδρομικών μεταφορών προς όφελος του επιβατικού κοινού , καθώς η κατάσταση των υποδομών στις σιδηροδρομικές στάσεις του Προαστιακού Πάτρας -και ιδιαίτερα προς την γραμμή προς Ρίο- είναι κάκιστη , με ελλιπή φωτισμό και στην πλειονότητα αυτών δεν υπάρχει ούτε η δυνατότητα αναμονής καθήμενων επιβατών δυσχεραίνοντας την καθημερινότητα των πολιτών της Πάτρας.
Βρισκόμαστε στην διάθεση σας για κάθε διευκρίνηση.
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΠΑΤΡΑΣ
Ψευδείς και ανυπόστατοι οι ισχυρισμοί Κυρανάκη για το τροχαίο στην ισόπεδη σιδηροδρομική διάβαση-https://www.902.gr/.../pseydeis-kai-anypostatoi-oi...

μία από τις πολλές κινητοποιήσεις της δημοτικής Αρχής για την υπογειοποίηση του τρένου
Με αφορμή την τοποθέτηση του αναπληρωτή υπουργού Μεταφορών Κωνσταντίνου Κυρανάκη για το τροχαίο στην ισόπεδη σιδηροδρομική διάβαση στην Ανθείας, από το γραφείο τύπου του Δήμου Πατρέων επισημάνθηκαν με ανακοίνωση τα εξής:
«Σήμερα στη Βουλή στο πλαίσιο της συζήτησης για το νομοσχέδιο για τους σιδηροδρόμους ο κ. Κυρανάκης, με αφορμή το σημερινό τροχαίο ατύχημα στην ισόπεδη σιδηροδρομική διάβαση της Ανθείας, προσπάθησε να μεταθέσει για μια ακόμη φορά αλλού τις ευθύνες, εμπλέκοντας και το Δήμο Πάτρας με ψευδείς και ανυπόστατους ισχυρισμούς, συνεχίζοντας τη γνωστή τακτική της συγκάλυψης ευθυνών.
Το ίδιο το γεγονός βέβαια, αποδεικνύει για ακόμη μία φορά τις εγκληματικές ευθύνες της κυβέρνησης για την απαράδεκτη κατάσταση στην οποία βρίσκεται ο σιδηρόδρομος.
Ο αναπληρωτής υπουργός προσπαθεί για μια ακόμη φορά να δημιουργήσει εντυπώσεις, όταν τα ίδια τα γεγονότα τον διαψεύδουν, το βίντεο από το ατύχημα, αλλά και οι αυτόπτες μάρτυρες.
Ξέρουν πολύ καλά οι κάτοικοι της Πάτρας την κατάσταση που επικρατεί με τον Προαστιακό, τα ατυχήματα και τους εκτροχιασμούς, αλλά και την κατάσταση του δικτύου και των διαβάσεων στις οποίες συμβαίνουν συνεχώς ατυχήματα.
Η σήμανση στη συγκεκριμένη ισόπεδη διάβαση υπάρχει, ενώ είναι γνωστή σε όλους η κατάσταση με τις μπάρες οι οποίες δεν έχουν επαρκές μήκος με αποτέλεσμα να μην είναι ορατές, γεγονός που επισημάνθηκε και στην πρόσφατη συνάντηση του σωματείου των μηχανοδηγών (Π.Ε.Π.Ε), και κοινοποιήθηκε με επιστολή τους μετά τη συνάντηση τους με το Δήμαρχο Πατρέων.
Όσο και αν προσπαθεί λοιπόν, να ξεπλύνει τις ευθύνες της κυβέρνησής ο κ. Κυρανάκης, η πραγματικότητα τον διαψεύδει αφού μια σειρά υποδομές της χώρας έχουν αφεθεί στο έλεός τους, ασυντήρητες, χωρίς προσωπικό και παραδομένες πλήρως στην λογική του "κόστους-οφέλους" για όσους τις διαχειρίζονται.
Όσο για την ενημέρωση του κ. Κυρανάκη προς τους Δήμους και τη σχετική επιστολή, αυτή αφορά την ψήφιση του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας η οποία μεταξύ άλλων, μας ξαναλέει πως τα ατυχήματα δεν είναι ευθύνη του κράτους.
Οι εργαζόμενοι της πόλης, ο πατραϊκός λαός και η Δημοτική Αρχή διαχρονικά, αγωνίζονται και διεκδικούν από όλες τις κυβερνήσεις τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου και την υπογειοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής στον αστικό ιστό της Πάτρας. Παλεύουν για σύγχρονες, ασφαλείς και φτηνές μεταφορές».
Ασημίνα Ζανιά:
Και εδώ παραθέτω την επιστολή των μηχανοδηγων προς τον Δήμαρχο Πατρέων που ανέφερε στη Βουλή σήμερα ο υφυπουργός.Εκει οι μηχανοδηγοι ζητούν τη συνδρομή του Δημάρχου για προβλήματα του Προαστιακού ,μιας υποδομής ευθύνης του ΟΣΕ....Αυτα δεν ειπώθηκαν στη Βουλή...
https://mixanodigoiose.blogspot.com/2025/07/e-hellenic-train.html?fbclid=IwY2xjawLmIUJleHRuA2FlbQIxMQBicmlkETBZN3kzaVVxdUFpTmh5UmlvAR7vj9DobzUwtjcktTe6VRV23gjjPZAr2w7Sw-wgeWDMpf9lh8ct_N2L4-r-8A_aem_nl0-Hl4ZmUpVzq9oPI2W2g&m=1
Σε συνέχεια της συνάντησης μας και όπως συζητήσαμε και προφορικά, μηχανοδηγοί έχουν διαπιστώσει ότι κατά μήκος της σιδηροδρομικής γραμμής (υποδομής) έχουν δημιουργηθεί πολλά αυτοσχέδια περάσματα, που καθιστούν εφικτή την πρόσβαση των πεζών εντός αυτής..
Τα περάσματα αυτά θα πρέπει άμεσα να κλείσουν από τον διαχειριστή υποδομής (ΟΣΕ) και πάντα σε συνεργασία με τον Δήμο, καθώς ελλοχεύει σοβαρός κίνδυνος ατυχήματος.
Συγκεκριμένα
1. Στο λιμάνι από το σταθμό της Πάτρας μέχρι τον σταθμό Αγ.Ανδρέα έχουν δημιουργηθεί ανά 20-30μ περίπου αυτοσχέδια περάσματα όπου πεζοί μπορούν να εισέλθουν εντός αυτής.
2. Στην οδό Αθηνών στο τμήμα γραμμής από το μηχανοστάσιο στον Αγ.Διονύσιο μέχρι την στάση της Παναχαϊκής, έχουν δημιουργηθεί 2 επικίνδυνα αυτοσχέδια περάσματα και ακριβώς μετά την Παναχαϊκή (ακριβώς πίσω απ' το Lidl) ακόμα ένα πάρα πολύ επικίνδυνο πέρασμα.
3. Μετά τη διάβαση της Κανελλοπούλου στα 100μ υπάρχουν άλλα 2 αυτοσχέδια περάσματα και μάλιστα πάνω σε καμπύλη όπου λόγω της βλάστησης υπάρχει και περιορισμένη ορατότητα για τους μηχανοδηγούς.
Αντίστοιχα πριν την στάση της Άνθειας ακριβώς πίσω από το Royal έχει δημιουργηθεί άλλο ένα πέρασμα όπου έχουν γίνει και πολλά ατυχήματα. Ιδιαίτερα στη διάβαση στην Ανθείας όπου ο δρόμος είναι μεγάλος και η τα διφρακτα μικρά και δεν φαίνεται ότι πλησιάζεις σε διάβαση (ελλιπής σήμανση)
Ζητάμε την πολύτιμη συνδρομή σας στα πλαίσια της συνεργασίας και της κοινής βούλησης για την ανάπτυξη των σιδηροδρομικών μεταφορών προς όφελος του επιβατικού κοινού , καθώς η κατάσταση των υποδομών στις σιδηροδρομικές στάσεις του Προαστιακού Πάτρας -και ιδιαίτερα προς την γραμμή προς Ρίο- είναι κάκιστη , με ελλιπή φωτισμό και στην πλειονότητα αυτών δεν υπάρχει ούτε η δυνατότητα αναμονής καθήμενων επιβατών δυσχεραίνοντας την καθημερινότητα των πολιτών της Πάτρας.
Βρισκόμαστε στην διάθεση σας για κάθε διευκρίνηση.
ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών
ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών