Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

06 Μαΐου, 2025

Προς ΑντιΚΚΕδες




Konstantinos Mpourxas
4 ώρ. ·
Επειδή κάποιοι απο χθες εχουν ξεσαλώσει σε βρώμικο πόλεμο εναντίον του ΚΚΕ για την 9η του Μαη , δυο λόγια ..
Πως γίνεται απο την μια μεριά ν' αποκαλείς το Ισραήλ κράτος δολοφόνο και πολύ καλά κάνεις κι απο την άλλη να εγκαλείς το ΚΚΕ γιατί δεν πήγε να τιμήσει την 9η Μαη στη Μόσχα δίπλα στο κράτος δολοφόνο;
Γιατί δεν λες κουβέντα για τη Ρώσικη κυβέρνηση που προσκαλεί το κράτος δολοφόνο και πολλά άλλα ακροδεξιά κατακάθια αλλά εγκαλείς το ΚΚΕ γιατί δεν πάει να σταθεί δίπλα τους ;
Τι δουλειά εχει ενα ΚΚ που σέβεται τον εαυτό του δίπλα τους ;

Εχεις πάρει αλήθεια είδηση πως στη Μοσχα δεν υπάρχει πλέον η ΕΣΣΔ αλλά η καπιταλιστική Ρωσία με την καπιταλιστική παρέα της σαν το κράτος δολοφόνο ;

Πως γίνεται απο την μια μεριά να ποστάρεις με περηφάνια την κόκκινη σημαία με το σφυροδρέπανο που κάρφωσε ο Κόκκινος στρατός στο Ράιχσταγκ, και πολύ καλά κάνεις, κι απο την άλλη να εγκαλείς το ΚΚΕ με βρώμικη επίθεση γιατί θα τιμήσει την 9η του Μάη ανεμίζοντας χιλιάδες κόκκινες σημαίες με το σφυροδρέπανο εκει ακριβώς στην καρδιά του Βερολίνου με τριήμερες εκδηλώσεις κόντρα στο κλίμα σιωπής των ΕυρωΝΑΤΟικων ;

Επικοινωνείς καθόλου με το πολιτικό περιβάλλον η' το αντιΚΚΕ μένος σου σ' εχει τυφλώσει και γίνεσαι τελικά καταγέλαστος;

Μάλλον το δεύτερο !

(Στην πρώτη φωτο σημερινό αρθρο του Ρώσου Πρέσβη στο Ισραηλ Ανατολι Βικτοροφ που εξηγεί γιατί Ρωσία και Ισραήλ πρεπει να γιορτάζουν μαζι την 9η του Μάη
https://www.jpost.com/opinion/article-852707?fbclid=IwY2xjawKMpOhleHRuA2FlbQIxMABicmlkETBZTXBzMXVPMENuMlNzckNWAR4IFQZTbIjulkIiIwN_XVSupkfl6vumZIrGy0lEs3JgOUtiok6EpBEUWquTnA_aem_bqOH759S32-sOhEg7W3cZA


Στην δεύτερη φωτο το Ρωσικο πρακτορείο Ταςς επισημοποιεί την παρουσία του κράτους δολοφόνου στις γιορτές για την 9η Μαη )




Κι εδω το αναλυτικό πρόγραμμα των εκδηλώσεων που εχει προγραμματίσει το ΚΚΕ στην Γερμανία να τιμήσει μαζί με άλλα ΚΚ την 9η του Μάη
Ο Δημήτρης Κουτσούμπας θα πάρει μέρος σε εκδηλώσεις του ΚΚΕ και της ΚΝΕ και στη Συνάντηση της Ευρωπαϊκής Κομμουνιστικής Δράσης για τα 80 χρόνια από την Αντιφασιστική Νίκη των Λαών.
Το πρόγραμμά του θα έχει ως εξής:
Πέμπτη 8 Μάη:
Στις 12.30 θα επισκεφθεί και θα καταθέσει στεφάνι στο Μνημείο του Κόκκινου Στρατού στο Treptower Park στο Βερολίνο, το οποίο αποτελεί και τόπο ταφής 7.000 σοβιετικών στρατιωτών που έπεσαν στις τελικές μάχες για την κατάληψη του Βερολίνου και τη συντριβή του ναζισμού στο τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου.
Στις 19.00 θα μιλήσει σε εκδήλωση των Οργανώσεων του ΚΚΕ και της ΚΝΕ στο Βερολίνο στην αίθουσα Maschinenhaus στο Kesselhaus Kulturbrauerei Prenzlauer Berg (knaackstraße 97, 10435 Berlin) με θέμα: «80 χρόνια από την Αντιφασιστική Νίκη: Εκεί που η Κόκκινη Σημαία τσάκισε το ναζισμό, ανεμίζει ξανά, μέχρι την τελική νίκη των λαών!». 
Στην εκδήλωση θα βραβευτούν οι 3 πρωτοπόρες Οργανώσεις της Οικονομικής Εξόρμησης Νοέμβρη – Δεκέμβρη 2024.
Παρασκευή 9 Μάη:
Στις 10.00 θα πραγματοποιήσει την εισαγωγική ομιλία στη Συνάντηση των Κομμάτων της Ευρωπαϊκής Κομμουνιστικής Δράσης, με θέμα «80 χρόνια από τη Μεγάλη Αντιφασιστική Νίκη των Λαών. Συμπεράσματα και σημασία σήμερα».
Στις 15.00 θα επισκεφθεί το Μουσείο Συνθηκολόγησης της Ναζιστικής Γερμανίας στο Karlhost, στο Βερολίνο και θα καταθέσει στεφάνι στο μνημείο του Νίκου Μπελογιάννη.
Σάββατο 10 Μάη:
Στις 12.00 θα επισκεφθεί το πρώην ναζιστικό κολαστήριο του Μπούχενβαλντ, τις πύλες του οποίου, μεταξύ 1937 και 1945 που λειτουργούσε, πέρασαν 250.000 κρατούμενοι και θανατώθηκαν 56.000 ανάμεσά τους και ο ηρωικός ηγέτης του ΚΚ Γερμανίας, Ερνστ Τέλμαν.
Κυριακή 11 Μάη:
Στις 16.00 θα χαιρετίσει σε πολιτική συγκέντρωση στο πλαίσιο της φεστιβαλικής εκδήλωσης της ΚΝΕ στο Clara Zetkin Haus (Gorch-Fock- Straße 26, 70619 Stuttgart) στη Στουτγάρδη, όπου και ολοκληρώνεται η περιοδεία του στη Γερμανία. Στην εκδήλωση θα μιλήσει ο Αλέξανδρος Ματσίγγος, μέλος του ΚΣ της ΚΝΕ και θα ακολουθήσει συναυλία με το συγκρότημα “Κοινοί Θνητοί”.
@highlight

ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΤΟΤΕ ΤΟΥ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΥ



Konstantinos Mpourxas
13 ώρ. ·

Η κατάντια και το απάνθρωπο πρόσωπο του καπιταλισμού αποτυπωμένα περίτρανα σε μια αγγελία...
Οχι φιλοι μου.. Αυτό το βάρβαρο και σάπιο πολιτικό σύστημα πρέπει να το στείλουμε οσο πιο γρήγορα γίνεται στα ράφια της ιστορίας..!


Konstantinos Mpourxas

Στην ΕΣΣΔ ανάλογο με το σύστημα υγείας ως προς τη λειτουργία του, την έκτασή του και το σκοπό που επιτελούσε ήταν και το σύστημα πρόνοιας, αναπόσπαστα δεμένο με το ευρύ φάσμα των κοινωνικών ασφαλίσεων. Θα περιοριστούμε να αναφέρουμε ως παραδείγματα τη λειτουργία του προνοιακού συστήματος μόνο στην προσχολική ηλικία.
Στη Σοβιετική Ενωση η ικανοποίηση των αναγκών της σωματικής, ψυχικής και πνευματικής ανάπτυξης των παιδιών, αποτελούσε αντικείμενο υψηλής φροντίδας. Το 1987 πάνω από 16 εκατομμύρια σοβιετικά παιδιά πήγαιναν σε 140 χιλιάδες δημόσιους παιδικούς σταθμούς, ενώ το 1914 σε ολόκληρη την τσαρική Ρωσία υπήρχαν μόνο 150 παιδικοί σταθμοί.

Μετά την καπιταλιστική παλινόρθωση το 1998 αυτά τα ιδρύματα και πάλι μειώθηκαν σε 56,6 χιλιάδες, στα οποία πηγαίνουν 44 εκατομμύρια παιδιά.

Στην ΕΣΣΔ όταν το παιδί γινόταν ενός έτους, οι περισσότεροι γονείς προτιμούσαν τους παιδικούς σταθμούς.
 Αυτοί οι σταθμοί ήταν ο πρώτος κρίκος στο σοβιετικό σύστημα προσχολικής εκπαίδευσης για παιδιά μέχρι 3 ετών.
 Το προσωπικό τους αποτελούνταν από ανθρώπους ειδικά εκπαιδευμένους - υγειονομικούς, δασκάλους και εκπαιδευτικούς βοηθούς. 
Το καθημερινό πρόγραμμα και τα γεύματα ήταν επιστημονικά προγραμματισμένα. Είχαν καθιερωθεί πρότυπα υγιεινής για όλους τους χώρους (παιχνιδιού, κτίρια, έπιπλα) και το προσωπικό ήταν υποχρεωμένο να τα ακολουθεί.

Σε αυτούς τους σταθμούς γίνονταν μια σειρά μαθημάτων καθημερινά, όπως μουσικής, γυμναστικής, διδασκαλία χρωμάτων, σχημάτων, διαστάσεων αντικειμένων, που εντάσσονταν στο ειδικό πρόγραμμα που υπήρχε για την πνευματική, ηθική και αισθητική εκπαίδευση των παιδιών έως 3 ετών. 
Τα παιδιά σε αυτούς τους σταθμούς βρίσκονταν κάτω από συνεχή ιατρική παρακολούθηση. Διαιρούνταν σε 3 ομάδες, σύμφωνα με την ηλικία τους. Κάθε ομάδα είχε το δικό της ειδικό πρόγραμμα που επεξεργάζονταν παιδίατροι και φυσιολόγοι.
 Οταν το παιδί συμπλήρωνε τα 3 του χρόνια μεταφερόταν από τον παιδικό σταθμό στο νηπιαγωγείο, όπου μεγάλωνε και εδώ σύμφωνα με ένα ειδικό σύστημα ανάλογα με την ηλικία, τις ανάγκες και τα ταλέντα του.

Το 1977 υπήρχαν στην ΕΣΣΔ περισσότερα από 106.000 νηπιαγωγεία και παιδικοί σταθμοί, με ικανότητα υποδοχής 11.700.000 παιδιών. Επιπλέον υπήρχαν ειδικά νηπιαγωγεία για ανάπηρα ή καθυστερημένα παιδιά. Αυτά ήταν εξοπλισμένα με ειδικά εκπαιδευμένους δασκάλους, νοσηλευτές και γιατρούς. 
Ειδικές μέθοδοι χρησιμοποιούνταν για να ενισχύσουν τη διανοητική και φυσιολογική τους ανάπτυξη. Υπήρχαν ακόμη νηπιαγωγεία για παιδιά με ολική ή μερική αναπηρία στην ακοή, στην όραση, στο συντονισμό των μυών, στην ομιλία και με νευρικές διαταραχές.
Σε καθένα από αυτά τα νηπιαγωγεία το διδακτικό και ιατρικό προσωπικό προσπαθούσε να διορθώσει αυτές τις ανωμαλίες, να θεραπεύσει και να ανεβάσει το επίπεδο της γενικής διανοητικής ανάπτυξης στο ίδιο ή σε υψηλότερο επίπεδο από αυτό των φυσιολογικών παιδιών.
Ιδιαίτερη βαρύτητα δινόταν στο ζήτημα της όμοιας εκπαίδευσης στο σπίτι, που αποτελεί βασικό συστατικό της ολοκληρωμένης και κατάλληλης ανατροφής του παιδιού. Οι νέοι γονείς παρακολουθούσαν συγκεντρώσεις, συμμετείχαν ενεργά στη δουλιά των Κέντρων παιδικής πρόνοιας και τους προσφέρονταν ειδικευμένες και χρήσιμες παιδαγωγικές συμβουλές.
Η αύξηση του αριθμού των παιδικών ιδρυμάτων, οι πολύπλευρες μορφές της δουλιάς τους αποδείκνυαν ότι η κοινωνική διαπαιδαγώγηση των παιδιών και των εφήβων αποκτούσε όλο και περισσότερη αναγνώριση. Ωστόσο, η διαπαιδαγωγητική επιρροή της οικογένειας στα παιδιά όχι μόνο δε μειωνόταν, αλλά αντίθετα αυξανόταν, καθώς εμπλουτιζόταν με πείρα στη διαδικασία της από κοινού διαπαιδαγωγητικής δραστηριότητας.

Η οικογένεια επιδρούσε στη διαμόρφωση της προσωπικότητας του παιδιού με την άμεση επίδραση σε αυτή των ενήλικων μελών της οικογένειας, σε συνδυασμό με το σύστημα κοινωνικής διαπαιδαγώγησης. Ο χαρακτήρας αυτής της επιρροής εξαρτιόταν σε μεγάλο βαθμό από την παιδαγωγική κατάρτιση των γονιών, τη γνώση των ψυχολογικών ιδιομορφιών της ανάπτυξης του παιδιού[23]. Η συνεχεια στο επομενο σχόλιο