Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

03 Οκτωβρίου, 2017

kε Τσίπρα πότε θα πάτε στου Καρέλια ;;

Νοικοκυραίοι Μου θυμάστε Τότε που διαφημίζατε τον κουβαρντά Καρέλια ;;
Δείτε Σήμερα:

Λαμπρόπουλος για την επιθυμία του Καρέλια για 7ήμερη εργασία

Η προσπάθεια της Επιχείρησης Καρέλια, να μεταβάλει τους όρους εργασίας και να επιβάλει 7ήμερη εργασία, βρίσκει την αντίδραση των εργαζομένων του εργοστασίου. Αυτή η αντίδραση είναι δίκαιη, σωστή και πρέπει να στηριχθεί από όλα τα υπόλοιπα σωματεία, φορείς, τον λαό της πόλης.

Η επιχείρηση Καρέλιας έχει τεράστιους ρυθμούς κερδοφορίας όλα τα τελευταία χρόνια, όπως μάλιστα διαφημίζει και η ίδια η επιχείρηση. Το ότι δεν θέλει να πληρώνει υπερωρίες για την λειτουργία του εργοστασίου κατά τις μέρες του Σαββατοκύριακου και θέλει να ανοίξει το δρόμο για αλλαγές στις συμβάσεις εργασίας, δεν δικαιολογείται έτσι και αλλιώς, πολύ δε περισσότερο λόγο οικονομικών δυσκολιών.

Ταυτόχρονα θέλει να αξιοποιήσει όλη την αντεργατική νομοθεσία των τελευταίων χρόνων. 
Να θυμίσουμε ότι ανάλογες εξελίξεις έχουμε και στην επιχείρηση Παπαστράτος, αλλά και σε δεκάδες άλλων κλάδων. 
Αυτές οι αρνητικές εξελίξεις, επιβραβεύτηκαν από την επίσκεψη του πρωθυπουργού στην επιχείρηση Παπαστράτος πριν λίγο καιρό, όπου σε ομιλία του στους εργαζόμενους στήριζε το νέο παραμύθι περί "δίκαιης ανάπτυξης".

Το παράδειγμα της επιχείρησης Καρέλιας είναι τρανταχτό.

Πέρασαν 4 μνημόνια και εκατοντάδες εφαρμοστικοί νόμοι, για να μπορούν οι Καρέλιας, Παπαστράτος και κάθε εργοδοσία, να μειώσουν την τιμή των εργαζομένων, να γίνουν πιο ανταγωνιστικοί, να εκτοξευτούν τα κέρδη τους με μεγαλύτερη ταχύτητα.

Είναι η απόδειξη ότι δεν γλυτώνει κανείς εργαζόμενος, κανένας χώρος εργασίας.
 Για τους εργαζόμενους ετοιμάζουν το ίδιο μέλλον είτε το αφεντικό είναι συμπολίτης μας ή ξένος,
 είτε είναι πρώτη η επιχείρηση ή τελευταία στον ανταγωνισμό. 
Ετοιμάζουν συνεχόμενα αντιλαϊκά μέτρα, συνεχώς αμφισβήτηση δικαιωμάτων, αγώνας δρόμου για την επιβίωση. 

Να θυμίσουμε πόσοι δούλευαν στην επιχείρηση Καρέλια την δεκαετία του '90 και σε πόσους έχουν μειωθεί σήμερα, με τι δικαιώματα δούλευαν οι εργαζόμενοι της επιχείρησης πριν την κρίση και με τι σήμερα. 
Όλα αυτά να συγκριθούν με την σταθερή κερδοφορία της επιχείρησης που καλπάζει είτε σε φάση κρίσης, είτε σε φάση ανάπτυξης.

Οι εργαζόμενοι δεν έχουν να χωρίσουν τίποτα μεταξύ τους! 
Μπορεί η επιχείρηση Καρέλια να είναι στα μαχαίρια με την Philip Morris, για το ποιος θα είναι από πάνω στην κούρσα του ανταγωνισμού, όμως οι εργαζόμενοι και στις δύο επιχειρήσεις θα είναι από "κάτω". 
Ο ανταγωνισμός αυτός
 σημαίνει για τον εργαζόμενο συνεχώς αφαίρεση δικαιωμάτων και εντατικοποίηση της εργασίας μέχρι ξεζουμίσματος.

Σήμερα υπάρχει λύση!

Κάθε εργοστάσιο, κάθε επιχείρηση να γίνει κέντρο αγώνα, που θα βάζει εμπόδια στην εφαρμογή των αντεργατικών μέτρων που νομοθετούν οι αστικές κυβέρνησης προς όφελος του κεφαλαίου. 

Οι εργαζόμενοι οργανωμένοι στα σωματεία τους, να δρουν συλλογικά διεκδικώντας όχι μόνο το αυτονόητο "όχι στα νέα και παλιά μέτρα". 

Να διεκδικήσουν αυτό που σήμερα μπορούν και πρέπει να έχουν. Δηλαδή την ικανοποίηση όλων των σύγχρονων αναγκών τους με αυξήσεις σε μισθούς, δικαιώματα, σταθερή εργασία, ελεύθερο χρόνο, υγεία, παιδεία και ότι άλλα παράγεται από την εργασία τους.

Οι εργαζόμενοι να πάρουν την τύχη στα χέρια τους, να απαλλάξουν τα σωματεία από τις εργοδοτικές ηγεσίες, που είτε ανοιχτά καλούν σε ενσωμάτωση, είτε περιμένουν στην γωνία για να τα στρίψουν, είτε δεν έχουν τα "κότσια", την θέληση και την αντοχή να παίξουν το ρόλο τους. 
Η λογική της "ανάθεσης στους ειδικούς", των επιχειρημάτων "να στηρίξουμε την επιχείρηση", "του καλού αφεντικού" κτλ, έχει πληρωθεί ήδη πολύ ακριβά από τους εργαζόμενους.

Οι εργαζόμενοι πρέπει να υψώσουν τον δικό τους τοίχο, όλοι μαζί, ανεξαρτήτως αν είναι αορίστου ή συμβασιούχοι, υπάλληλοι ή στην παραγωγή, αν δουλεύουν στην μία ή στην άλλη ανταγωνιστική επιχείρηση. 
Μαζί με το λαό, τους εργάτες, την νεολαία, τους φτωχούς αγρότες και αυτοαπασχολούμενους της πόλης να φτιάξουν την δικιά τους συμμαχία, κόντρα στην συμμαχία του κεφαλαίου. 
Οι κεφαλαιούχοι μπορεί να "σκοτώνονται¨ μεταξύ τους για τα κέρδη αλλά είναι ενωμένοι απέναντι στους εργάτες και το λαϊκό κίνημα.

Η περίπτωση του Καρέλια και ο αγώνας των εργαζόμενων της επιχείρησης πρέπει να απασχολήσει όλο το λαό της Μεσσηνίας. 
Η επίθεση εκεί, σηματοδοτεί και την ένταση της επίθεσης σε άλλους εργασιακούς χώρους, σε άλλους κλάδους, με πρόσχημα : 
"Κοίτα στο Καρέλια τι γίνεται! 
Δεν θα το κάνουμε στην δική μας επιχείρηση που δυσκολεύεται ? 
κτλ κτλ"

μέλος της ΕΠ Πελοποννήσου ΚΚΕ
μέλος του ΔΣ Εργατικού Κέντρου Καλαμάτας

«Μια κλίκα», όπου δουν «Λάτσης» αρχίζουν τις μετάνοιες


Αφιερωμένο στους ΣΥΡΙΖΑίους που αγωνιούν για την «επένδυση» στο Ελληνικό...



Καλά, η ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ, οι Κεντρώοι, οι Ποταμίσιοι, είναι «ό,τι πει ο κ.Λάτσης».

Το ίδιο και τα χρυσαυγίτικα ναζί. Τούτοι, ειδικά, όπου δουν «Λάτσης» αρχίζουν τις μετάνοιες (https://left.gr/news/otan-i-hrysi-aygi-ypostirizei-ton-latsi).

Αλλά τα «αριστερά» παιδιά του ΣΥΡΙΖΑ; Τι έγινε ωρέ λεβέντες;
Επαψε η ιδιωτικοποίηση ενός δημόσιου χώρου 6.500 στρεμμάτων για τις ανάγκες των καζίνο και των μολ να είναι «αισθητικής Ντουμπάι»;
Επαψε η παραχώρηση ενός από τα σημαντικότερα φιλέτα της Ευρώπης έναντι 100 ευρώ (!) το τετραγωνικό να είναι ξεπούλημα;
Επαψε η τρόικα που έθεσε το ξεπούλημα του Ελληνικού ως προϋπόθεση της καλής σας αξιολόγησης να απαρτίζεται από «εκβιαστές»;
Επαψαν ρυθμίσεις, όπως αυτή για το Ελληνικό, που εσείς ψηφίσατε και που αναφέρει ότι«οι διατάξεις του παρόντος νόμου κατισχύουν κάθε γενικής ή ειδικής διάταξης που περιέχει ρυθμίσεις αντίθετες με τις διατάξεις αυτού» (τουτέστιν η σύμβαση για τον Λάτση τίθεται πάνω από κάθε νόμο της Ελλάδας!), να συνιστούν «σκάνδαλο»;

Μα είναι προφανές. Δεν χρειάζεται να είσαι… αρχαιολόγος για να ανακαλύψεις ότι το παραμύθι τέλειωσε. Και τώρα ήρθε η ώρα που τις προστυχιές που έκαναν οι προηγούμενοι, τις κάνουν όλες μαζεμένες ετούτοι.

Είναι οι κύριοι της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ, πλέον, που
βάζουν τα τσιράκια τους στον Τύπο να ζητούν την κατάργηση στην περίπτωση του Λάτση του αρχαιολογικού νόμου, που ισχύει για όλους τους Έλληνες,
γεμίζουν με ανοησίες και ψευτιές τα μίντια κατά των επιστημόνων,
παρέα με τους σμπίρους της «δημοσιογραφίας» του νεοφιλελευθερισμού, κάνουν έλεγχο πολιτικών φρονημάτων (!) σε όποιον στέκεται απέναντι στο ξεπούλημα, αλλά δεν βγάζουν κιχ όταν γράφεται πως η επικεφαλής του ΤΑΙΠΕΔ που έχει αναλάβει για λογαριασμό του Δημοσίου την «διαπραγμάτευση» με τους «επενδυτές» για το Ελληνικό, είναι μια κυρία που μέχρι πρότινος υπήρξε στέλεχος των επιχειρήσεων του κ.Λάτση…

Τώρα, συνδυάζοντας την τακτική «και με τον αστυφύλαξ και με τον χωροφύλαξ» (βλέπε Φίλη, Σκουρλέτη και λοιπούς) είναι η ώρα των «αριστερών» του ΣΥΡΙΖΑ
να βαφτίζουν σαν «επένδυση» την εκποίηση,
να παριστάνουν το ξεπούλημα σαν «ανάπτυξη» και
να πουλάνε τα «εργοτάξια» των 580 ευρώ σαν «θέσεις εργασίας».

Σε αυτούς, λοιπόν, θα μας επιτρέψετε να κάνουμε δυο αφιερώσεις.
Αφιέρωση 1η: Αυτά ο κ.Τσίπρας τα έλεγε στις 12 Γενάρη 2015, παραμονές των εκλογών. Απολαύστε τον:

Αλήθεια, τώρα που ο κ.Τσίπρας ξεπούλησε (και) το Ελληνικό, υπάρχει καλύτερος από τον ίδιο τον κ.Τσίπρα για να περιγράψει πόσο μοιάζει ο κ.Τσίπρας με τον κ.Σαμαρά;

Αφιέρωση 2η: Όσα ακολουθούν ο κ.Τσίπρας τα έλεγε στις 28 Φλεβάρη 2014. Ήταν σε εκδήλωση στην Αργυρούπολη με τίτλο «Το Ελληνικό ΔΕΝ πωλείται». Απολαύστε τον:

Ανακεφαλαιώνουμε:
«Κατάθεση ψυχής» το Ελληνικό. Αυτό που ξεπουλήσανε…
«Μάχη που δεν πρόκειται να την εγκαταλείψουμε» το Ελληνικό. Αυτό που ξεπουλήσανε…
«Η εναλλακτική (τους) αντίληψη για την κοινωνία»το Ελληνικό. Αυτό που ξεπουλήσανε…
«Είναι πρωτοφανές και αδιανόητο, μια κλίκα να αποφασίζει για το μέλλον του δημόσιου πλούτου, δίχως διαφάνεια, δίχως κοινοβουλευτική εποπτεία και έλεγχο, λες και πρόκειται για τα αμπελοχώραφα που κληρονόμησαν από τους παππούδες τους», ήταν τα λόγια του κ.Τσίπρα στην ίδια εκδήλωση για το Ελληνικό. Αυτό που ξεπουλήσανε…

Πράγματι. Δεν θα μπορούσε κανείς να το περιγράψει καλύτερα απ΄ ό,τι το είχε περιγράψει ο ίδιος ο κ.Τσίπρας σε εκείνη την εκδήλωση:
«Στο Ελληνικό – έλεγε – όλα αυτά τα χρόνια συγκρούονται δύο κόσμοι. Αυτός που υπερασπίζεται με αγώνες το δημόσιο συμφέρον και αυτός που ευνοεί τα ιδιωτικά κερδοσκοπικά συμφέροντα. Αυτός που υπερασπίζεται την ήπια ανάπτυξη με σεβασμό στο περιβάλλον και αυτός που προωθεί την Fast track εκποίηση. Αυτός που υπερασπίζεται τη βιώσιμη ανάπτυξη, τους ελεύθερους χώρους, τη πρόσβαση των πολιτών στο θαλάσσιο μέτωπο, τη προοπτική του μητροπολιτικού πάρκου και αυτός που στόχο έχει να μετατρέψει την περιοχή σε ένα θύλακα τζόγου, τσιμέντου και πλούτου για τους λίγους».

Αλήθεια: Υπάρχει ακόμα αμφιβολία για το ποιοι απαρτίζουν την «κλίκα» που «ευνοεί τα ιδιωτικά κερδοσκοπικά συμφέροντα», που ξεπουλάει το Ελληνικό, που «εκποιεί fast track» όλη την δημόσια περιουσία «λες και πρόκειται για τα αμπελοχώραφα που κληρονόμησαν από τους παππούδες τους»;

50 χρόνια από τη δολοφονία του Ερνέστο Τσε Γκεβάρα

ΣΤΟΥΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥΣ ΑΛΚΥΟΝΙΣ ΚΑΙ STUDIO

Φεστιβάλ τιμής και μνήμης για τα 50 χρόνια από τη δολοφονία του Τσε

Φεστιβάλ ντοκιμαντέρ για τα 50 χρόνια από τη δολοφονία του Ερνέστο Τσε Γκεβάρα, διοργανώνει από την Πέμπτη 5, έως την Τετάρτη 11 Οκτώβρη, η New Star, στους ιστορικούς κινηματογράφους τέχνης «ΑΛΚΥΟΝΙΣ new star art cinema» (Ιουλιανού 42-46 - στάση ΗΣΑΠ Βικτώρια) και «STUDIO new star art cinema» (Σπάρτης & Σταυροπούλου 33, πλ. Αμερικής).
Στο πλαίσιο του Φεστιβάλ, θα προβληθούν συνολικά 21 ντοκιμαντέρ από όλο τον κόσμο. Τιμή εισιτηρίου ανά ταινία 2€.
Τη Δευτέρα 9 Οκτώβρη, θα πραγματοποιηθεί εκδήλωση τιμής και μνήμης στον κινηματογράφο «ΑΛΚΥΟΝΙΣ new star art cinema». Στην εκδήλωση θα μιλήσει η πρέσβης της Δημοκρατίας της Κούβας στην Ελλάδα, Zelmys Maria Dominquez, ενώ θα απευθύνει χαιρετισμό ο πρόεδρος του Ελληνοκουβανικού Συνδέσμου Φιλίας και Αλληλεγγύης, Νίκος Καρανδρέας. Θα προβληθεί η ταινία «Εκεί που δεν έφτασε κανείς» ( Donde nunca jamas se lo imaginan) του Manuel Perez. Η είσοδος στην εκδήλωση θα ειναι ελεύθερη.
Τα ντοκιμαντέρ που θα προβληθούν:
  • «Τσε: Η Ζωή και ο θάνατός του» (Che Guevara: The documentary) του Eduardo Montes Bradley.
  • «Ο Αρχηγός της φάλαγγας 4» (Un relate sobre el jefe de la c.4) του Sergio Giral.
  • «Τσε» (Che) του Miguel Torres.
  • «Μέχρι τη νίκη Πάντα» (Hasta la victoria siempre) του Santiago Alvarez.
  • «Ο Θάνατος του Τσε» (Octubre del 67) της Rebeca Chavez.
  • «Che Guevara - Ο Επαναστάτης» (Hasta la victoria siempre) του Ferruccio Valerio.
  • «Εκεί που δεν έφτασε κανείς» (Donde nunca jamas se lo imaginan) του Manuel Perez.
  • «Το ημερολόγιο της Βολιβίας» (Il Diario di Bolivia) του Richard Dindo.
  • «Ο Τσε» (El Che) του Maurice Dugwson.
  • «Στο Λα Ιγκέρα γεννήθηκε ο Αγ. Ερνέστο» (San Ernesto nace en La Higuera) της Isabel Santos.
  • «Μια φωτογραφία κάνει το γύρο του κόσμου» (Una foto recorre el mundo) του Pedro Chaskel.
  • «Φιδέλ: Όταν σκέφτομαι τον Τσε» (Fidel racconta il 'Che) του Gianni Mina.
  • «Ο Άνθρωπος, ο Σύντροφος, ο Φίλος» (Homo, Compagno, Amico) Α’ και Β’ μέρος του Luca Lanitti.
  • «Ταξιδεύοντας με τον Che» (In Viaggio con il Che) του Andrea Dorigo.
  • «Επικό άσμα στην τρυφερότητα» (Canto epico a la ternura) του Adolfo Marino
  • «Ο Έρωτας, η Πολιτική, η Επανάσταση» (El Amor, La Politica, La Rebeldia) της Teresita Gomez
  • «Τσε, Κομμαντάντε, Φίλε» (Che Comandante Amigo) των Bernabe Hernandez, Jose Padron.
  • «Η Αλεΐδα Γκεβάρα, θυμάται τον πατέρα της» (Aleida Guevara remembers her father) του Carlos Alberta Garcia.
  • «Η Επιστροφή» (El Regreso) του Otto Miguel Guzman.
  • «Ο Τσε στη Βολιβία» (Entre Leyendas) της Rebeca Chavez.
  • «Δημιουργός, κάθε ημέρα σύντροφος» (Constructor cada dia companero) του Pedro Chaskel.

02 Οκτωβρίου, 2017

Για την ενδοαστική διαμάχη στην Ισπανία:


Με μπαράζ καταστολής, επιδρομών με χημικά, γκλομπ και πλαστικές σφαίρες, η κυβέρνηση της Ισπανίας απαντά στο λεγόμενο δημοψήφισμα ανεξαρτησίας στην Καταλονία, που η ισπανική κυβέρνηση έχει χαρακτηρίσει παράνομη και αντισυνταγματική.
1 / 11
Από το πρωί, εικόνες των πάνοπλων ανδρών της Εθνοφυλακής («Guardia Civil») και της Ομοσπονδιακής Αστυνομίας να εφορμούν κατά πολιτών, που περιφρουρούν τα εκλογικά κέντρα, κάνουν το γύρο του κόσμου. Με τα γκλομπ, τα χημικά και τις πλαστικές σφαίρες, απωθούν τους πολίτες και εισβάλουν στα εκλογικά κέντρα, καταστρέφοντας κάλπες και ψηφοδέλτια.
Από έφοδο της αστυνομίαςΑπό έφοδο της αστυνομίας

Σύμφωνα με την ισπανική αστυνομία, έχουν κλείσει μέχρι τις 18.00 92 εκλογικά τμήματα στην Καταλονία, με όλες τις επιχειρήσεις να συνοδεύονται από τραυματισμούς πολιτών και συλλήψεις.
Τουλάχιστον 92 άνθρωποι τραυματίστηκαν, ανακοίνωσαν οι υπηρεσίες Υγείας της περιφέρειας. Συνολικά «465 πρόσωπα δέχθηκαν ιατρική βοήθεια», δήλωσε μια εκπρόσωπος των υπηρεσιών αυτών.
Τουλάχιστον 761 άνθρωποι τραυματίσθηκαν σήμερα, ανακοίνωσε η περιφερειακή κυβέρνηση.
Η ίδια πρόσθεσε πως από όσα γνωρίζει δύο άνθρωποι βρίσκονται σε σοβαρή κατάσταση, ένας άνδρας που υπέστη έμφραγμα στη διάρκεια επέμβασης της Αστυνομίας στη Λερίντα, περίπου 150 χλμ. δυτικά της Βαρκελώνης, και ένα πρόσωπο που έχει τραυματιστεί στο μάτι.
1 / 2
Είναι χαρακτηριστικό ότι από τις επιθέσεις των ομοσπονδιακών δυνάμεων, δεν ξέφυγαν οι άνδρες της επαρχιακής αστυνομίας («Mossos d' Esquadra»), αλλά και οι πυροσβέστες της Βαρκελώνης. Η «Mossos» δεν προσπάθησε ιδιαίτερα να απομακρύνει ανθρώπους από τα εκλογικά τμήματα, παρόλο που είχε την ίδια δικαστική εντολή για να τα κλείσει.
Τοπικά δικαστήρια δέχθηκαν προσφυγές κατά της καταλανικής αστυνομίας, η οποία κατηγορείται για αδράνεια και αποτυχία να κλείσει εκλογικά τμήματα, παρά τη δικαστική εντολή, ανέφερε σε δήλωσή του το Ανώτερο Δικαστήριο της περιφέρειας.
«Ως δήμαρχος της Βαρκελώνης, ζητώ να τερματιστούν άμεσα οι επιθέσεις της αστυνομίας εναντίον του ανυπεράσπιστου πληθυσμού», αναφέρει η δήμαρχος, Άντα Κολάου, σε δήλωση που εξέδωσε. Να σημειωθεί ότι η «αριστερή» δήμαρχος της πόλης, την Παρασκευή, είπε πως δεν ταυτίζεται ούτε με το «ναι» ούτε με το «όχι» στο δημοψήφισμα και ότι προσανατολίζεται να ψηφίσει άκυρο ή λευκό.
Η ψηφοφορία διεξάγεται με αργούς ρυθμούς εξαιτίας των προβλημάτων στο ηλεκτρονικό σύστημα καταμέτρησης που βγαίνει εκτός λειτουργίας. Η κατάσταση αυτή, δημιουργεί πρόβλημα στον καθορισμό ολοκληρωμένης εικόνας, για το ποσοστό συμμετοχής.
Οι καταλανικές αρχές αναφέρουν ότι τα εκλογικά τμήματα παραμένουν ανοιχτά σε ποσοστό 70% ενώ οι κάλπες θα κλείσουν στις 21.00 το βράδυ ώρα Ελλάδος.
1 / 13
Με μήνυμα του στο «Twitter», ο Αστόρ Γκαρσία, Γενικός Γραμματέας του ΚΚ Λαών της Ισπανίας, δηλώνει: «Σήμερα πολλοί πήγαιναν να ψηφίσουν και τους απάντησαν με γκλομπς. Έτσι θα θυμόμαστε την 1η Οκτώβρη. Το αποτέλεσμα είναι αυτό που έχει πια τη μικρότερη σημασία. Όχι στην κρατική καταστολή»
Το ΚΚ Λαών της Ισπανίας, καλεί την εργατική τάξη και τα σύμμαχα στρώματα να δυναμώσουν την πάλη τους ενάντια στον πραγματικό αντίπαλο, το κεφάλαιο και την εξουσία του. (Διαβάστε εδώ αναλυτικά)
Η σφοδρή ενδοαστική διαμάχη στην Ισπανία, εκδήλωση της οποίας είναι το δημοψήφισμα στην Καταλονία και η μεγάλη καταστολή, αποτυπώνεται και σε επίπεδο δηλώσεων και παρεμβάσεων από παράγοντες του αστικού πολιτικού συστήματος. (Διαβάστε εδώ αναλυτικά)
Αντιπαράθεση για τις υποθέσεις του κεφαλαίου
(...)
Στην πραγματικότητα, βρίσκεται σε εξέλιξη σφοδρή ενδοαστική σύγκρουση, στην οποία εγκλωβίζονται και λαϊκές δυνάμεις, που αποπροσανατολίζονται με το λεγόμενο εθνοτικό ζήτημα. 
Υπάρχουν οι καπιταλιστές που βλέπουν περισσότερες προοπτικές σε μια πιο ανεξάρτητη Καταλονία, ωστόσο και σε αυτό το «στρατόπεδο» διατυπώνονται διαφορετικές εκδοχές για απόσχιση ή πιο χαλαρή σύνδεση με την Ισπανία. 

Τα δεδομένα ότι στην Καταλονία παράγεται το 20% του ΑΕΠ, ότι είναι κέντρο της βιομηχανικής παραγωγής ολόκληρης της Ισπανίας,
 ότι βρίσκεται το 50% των γερμανικών επιχειρήσεων που υπάρχουν σε όλο το ενιαίο κράτος, 
ή ότι σε περίπτωση απόσχισης βγαίνει από την ΕΕ και απαιτείται νέα διαδικασία εισδοχής, κάνει πολλούς να είναι συγκρατημένοι ή και αντίθετοι με την ανεξαρτησία.
Αυτό εκφράζεται στα αστικά κόμματα πέραν των αυτονομιστικών. 
Το κυβερνών στην Ισπανία Λαϊκό Κόμμα, το σοσιαλδημοκρατικό Σοσιαλιστικό Κόμμα, το φιλελεύθερο συνονθύλευμα «Πολίτες» έχουν τοποθετηθεί κατά της ανεξαρτησίας, όπως κριτικό είναι και το σοσιαλδημοκρατικό μόρφωμα «Ποδέμος» ή η ρεφορμιστική «Ενωμένη Αριστερά» που ασκούν κριτική στη σκληρή κατασταλτική τακτική του Ραχόι και ζητούν «δημοκρατικό διάλογο» ή και γενικόλογα «δικαίωμα στην αυτοδιάθεση».

Μόνο το ΚΚ Λαών της Ισπανίας βλέπει με «ταξικά γυαλιά» την όλη αντιπαράθεση και καλεί την εργατική τάξη και τα σύμμαχα στρώματα να δυναμώσουν την πάλη τους ενάντια στον πραγματικό αντίπαλο, το κεφάλαιο και την εξουσία του. 
Με επικεφαλής τον Γραμματέα της ΚΕ, Αστορ Γκαρσία, τα στελέχη και τα μέλη του δίνουν τη μάχη για τον απεγκλωβισμό εργατών και λαϊκών μαζών από τα αστικά διλήμματα, ενάντια στην κρατική καταστολή, για την εργατική - λαϊκή εξουσία και το σοσιαλισμό, που μπορεί να δώσει απάντηση και σε όποια εθνοτικά ζητήματα υπάρχουν.

29 Σεπτεμβρίου, 2017

η χυδαία διαστρέβλωση της κυβέρνησης για την «ταυτότητα φύλου»

Σχετικά με τη συζήτηση για την «ταυτότητα φύλου»
Ηταν πράγματι αποκαλυπτική η συζήτηση στην Επιτροπή της Βουλής για το νομοσχέδιο του υπουργείου Δικαιοσύνης «Νομική Αναγνώριση της Ταυτότητας Φύλου - Εθνικός Μηχανισμός Εκπόνησης, Παρακολούθησης και Αξιολόγησης των Σχεδίων Δράσης για τα Δικαιώματα του Παιδιού», σχετικά με τους κυβερνητικούς σχεδιασμούς με αφορμή και το συγκεκριμένο ζήτημα.

Το ζήτημα της αλλαγής του φύλου στα νομικά έγγραφα είναι υπαρκτό στις περιπτώσεις που το άτομο βιώνει μια έντονη σύγκρουση ανάμεσα σε ορισμένα χαρακτηριστικά του φύλου του και στο φύλο που νιώθει ότι ανήκει (trans άτομα) για βιολογικούς, κοινωνικούς και άλλους λόγους.

Ομως η νομική αναγνώριση του ατομικού δικαιώματος χρειάζεται να βασίζεται σε ορισμένα αντικειμενικά κριτήρια και σε μέτρα κοινωνικής προστασίας του ατόμου (χωρίς να προϋποθέτει τη χειρουργική επέμβαση). 
Δηλαδή, η ατομική του απόφαση χρειάζεται να στηρίζεται σε μια διακριτική, τεκμηριωμένη επιστημονικά και κοινωνικά θεσμοθετημένη γνωμοδότηση, για να βοηθηθεί το άτομο ουσιαστικά να επιλύσει αυτήν τη σύγκρουση και να έχει την αντίστοιχη υποστήριξη του οικογενειακού, φιλικού, συγγενικού, ευρύτερα του κοινωνικού περιβάλλοντος.

Ενδεχομένως, μπορεί να αφορά και περιπτώσεις μεσοφυλικών παιδιών
 (παιδιά που τα χρωμοσώματα ή τα γεννητικά τους όργανα παρουσιάζουν απόκλιση από τον τυπικό ορισμό του αρσενικού ή θηλυκού σώματος), 
αλλά με την επιστημονική, κοινωνική στήριξη, όχι μόνο με την απόφαση της οικογένειας. 
Γιατί η οικογένεια μπορεί να μην είναι σε θέση να γνωρίζει το σύνολο των επιστημονικών κριτηρίων για να αντιμετωπίσει το ζήτημα. 

Το νομοσχέδιο όμως δεν εξασφαλίζει ούτε κατά διάνοια αυτές τις ελάχιστες κοινωνικές προϋποθέσεις για να στηριχτεί το ατομικό δικαίωμα.
7/10/17
***

ΠΑΦΙΛΗΣ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗ «ΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΦΥΛΟΥ»:

10/10/17
**************
Αυτό που έρχεται να υιοθετήσει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ με τη βούλα του νόμου είναι ο πλήρης διαχωρισμός των φυλετικών χαρακτηριστικών, που προσδιορίζονται αντικειμενικά, από το φύλο που το άτομο «νομίζει» ότι είναι. 
Ουσιαστικά, αμφισβητούν το φυλετικό διαχωρισμό άνδρας - γυναίκα ως αντικειμενικό γεγονός. Παρουσιάζουν ότι το φύλο είναι αποκλειστικά ένα «καλούπι» που προσδίδει η κοινωνία στο άτομο.
 Και αυτή η χυδαία διαστρέβλωση της αντικειμενικής, κοινωνικής πραγματικότητας, αυτός ο ανορθολογισμός και ιδεαλισμός, παρουσιάζεται ως «προοδευτισμός».

Με αντίστοιχο «προοδευτικό» μανδύα παρουσιάζουν την πλήρη διαστρέβλωση της έννοιας του δικαιώματος. Ο υπουργός παρουσίασε ως μέγιστο δημοκρατικό δικαίωμα τη βούληση του ατόμου, δηλαδή να θεσμοθετείται δικαίωμα με βάση το τι θέλει να κάνει το άτομο. 
Αυτό είναι η αποθέωση του ατομισμού, του υποκειμενισμού, του ανταγωνισμού, των κοινωνικών διακρίσεων και του οικονομικού καταναγκασμού. Αυτός είναι ο νόμος της ζούγκλας! 
Σε τελική ανάλυση, όλα αυτά που σηματοδοτούν τη «ζούγκλα» της εκμετάλλευσης ανθρώπου από άνθρωπο.

Ισχυρίζονται ότι τα δικαιώματα ενός ανθρώπου είναι ζήτημα ατομικής επιλογής, ατομική του υπόθεση, χωρίς καμιά κοινωνική ευθύνη και ταξικό προσδιορισμό. 
Παρουσιάζουν αποσπασμένα τα ατομικά δικαιώματα από τα κοινωνικά δικαιώματα, από τις οικονομικές, κοινωνικές και πολιτικές συνθήκες. 
Ομως, κανένα ατομικό δικαίωμα δεν είναι εγγυημένο έξω από τα συλλογικά, κοινωνικά δικαιώματα. 
Μόνο περιορισμός του ατομικού δικαιώματος μπορεί να υπάρξει στο πλαίσιο της καπιταλιστικής κοινωνίας, που τσακίζεται ο καθολικός και αδιαπραγμάτευτος χαρακτήρας του κοινωνικού δικαιώματος και εκθειάζεται η ατομικότητα.
***
Αυτές είναι οι βάσεις του σύγχρονου θεσμικού, νομοθετικού πλαισίου που δημιουργεί κυκεώνα αντιφάσεων στην κοινωνική προστασία του ατόμου. Για παράδειγμα, στη Μάλτα κατοχυρώνεται το ατομικό δικαίωμα στη νομική αναγνώριση της ταυτότητας φύλου, αλλά απαγορεύεται η άμβλωση. Στις ΗΠΑ, που αναγνωρίζονται 32 χαρακτηρισμοί για τον προσδιορισμό του φύλου στα νομικά έγγραφα ενός ατόμου, εκατομμύρια Αμερικανοί δεν έχουν δικαίωμα στην ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.

Τελικά, στη βάση της συζήτησης του νομοσχεδίου αναπαράγονται από την κυβέρνηση οι πιο ακραίες, αντιδραστικές θεωρίες, που βάζουν εμπόδια στη ριζοσπαστική εξέλιξη του δεσμού του ατόμου με την κοινωνία και της κοινωνίας με το άτομο. 

Αξιοποιούνται δηλαδή ως ένας επιπλέον ανασταλτικός παράγοντας για την ανάπτυξη της κοινωνικής συνείδησης στη βάση του συλλογικού, ταξικού συμφέροντος. 
Σε μια περίοδο που είναι αναγκαία όσο ποτέ η προετοιμασία της εργατικής, λαϊκής αντεπίθεσης απέναντι στην αστική εξουσία και ιδιοκτησία, και στο επίπεδο των ιδεών.
Β. 
Η θέση του ΚΚΕ για την «ταυτότητα φύλου» και οι ανορθολογικές θεωρίες της κυβέρνησης


Επιστημονικά τεκμηριωμένη αντίληψη

Το ΚΚΕ αναγνωρίζει το δικαίωμα στην αλλαγή του φύλου στα νομικά έγγραφα, στις περιπτώσεις που το άτομο βιώνει έντονη σύγκρουση ανάμεσα σε ορισμένα χαρακτηριστικά του φύλου του και στο φύλο που νιώθει ότι ανήκει, για βιολογικούς, κοινωνικούς και άλλους λόγους. 
Ομως, η νομική αναγνώριση του ατομικού δικαιώματος χρειάζεται να βασίζεται σε ορισμένα αντικειμενικά κριτήρια και σε μέτρα κοινωνικής προστασίας του ατόμου (χωρίς να προϋποθέτει τη χειρουργική επέμβαση).

Δηλαδή, η ατομική του απόφαση χρειάζεται να στηρίζεται σε μια διακριτική, τεκμηριωμένη επιστημονικά και κοινωνικά θεσμοθετημένη γνωμοδότηση,
 ώστε να βοηθηθεί το άτομο ουσιαστικά να επιλύσει αυτή την ασυμβατότητα και να έχει την αντίστοιχη υποστήριξη του οικογενειακού, φιλικού, συγγενικού, ευρύτερα του κοινωνικού περιβάλλοντος.

Ενδεχομένως αυτό να αφορά και περιπτώσεις μεσοφυλικών παιδιών (παιδιά που τα χρωμοσώματα ή τα γεννητικά τους όργανα παρουσιάζουν απόκλιση από τον τυπικό ορισμό του αρσενικού ή θηλυκού σώματος), αλλά με την επιστημονική, κοινωνική στήριξη, όχι μόνο με την απόφαση της οικογένειας. 
Γιατί η οικογένεια μπορεί να μην είναι σε θέση να γνωρίζει το σύνολο των επιστημονικών κριτηρίων για να αντιμετωπίσει το ζήτημα.

Για να μπορέσει να ασκηθεί το ατομικό δικαίωμα με ουσιαστικό και όχι τυπικό τρόπο, προϋποτίθενται ορισμένοι κοινωνικά καθορισμένοι παράγοντες. 
Για να είναι αποτέλεσμα ώριμης σκέψης και ουσιαστική η ατομική επιλογή στην αλλαγή της ταυτότητας φύλου, χρειάζεται να βασίζεται στη γνώση μιας σειράς παραγόντων και συνεπειών από αυτήν την επιλογή. 
Αυτή η γνώση μπορεί να μεταφερθεί μέσα από την επιστημονική, κοινωνική στήριξη του ατόμου. Δεν αρκεί η υποκειμενική εμπειρία.

Αυτό δεν αποτελεί «ιατρικοποίηση», «ψυχιατρικοποίηση», όπως ισχυρίζεται η κυβέρνηση, αλλά προϋπόθεση για την ουσιαστική ανάπτυξη της προσωπικότητας, βασιζόμενη στην ψυχοκοινωνική στήριξη του ατόμου. 
Ομως, το νομοσχέδιο δεν προσεγγίζει ούτε τις ελάχιστες κοινωνικές προϋποθέσεις για να στηριχθεί το ατομικό δικαίωμα. Αντίθετα, τις αρνείται στο όνομα του ατομικού δικαιώματος.

Τι προβλέπει το νομοσχέδιο

Σύμφωνα με το νομοσχέδιο, η αίτηση του ατόμου στη δικαστική αρχή δεν απαιτεί ως προϋπόθεση καμιά επιστημονική γνωμάτευση. 
Αγνοείται η ανάγκη το άτομο να διαθέτει ολόπλευρη, επιστημονική και κοινωνική στήριξη, ως προϋπόθεση για να προχωρήσει στην αλλαγή του φύλου.
 Οι μοναδικές προϋποθέσεις που θέτει, είναι το άτομο να μην είναι έγγαμο όταν κάνει την αίτηση και να έχει δικαιοπρακτική ικανότητα, δηλαδή να είναι άνω των 18 ετών.

Περιλαμβάνει ακόμα στις προϋποθέσεις τη δυνατότητα να αλλάξει η ταυτότητα φύλου ενός ανήλικου ατόμου 17 ετών, με τη συναίνεση των γονιών του, επικαλούμενο ότι, αφού έχει το δικαίωμα ψήφου και μια σειρά από άλλα «πολιτικά δικαιώματα», μπορεί να έχει την πνευματική ωριμότητα να αποφασίσει.

Σύμφωνα με την τοποθέτηση του υπουργού Δικαιοσύνης, η κυβέρνηση θα κατεβάσει το ηλικιακό όριο στα 15 έτη, με την προϋπόθεση ότι το 15χρονο ή 16χρονο άτομο θα καταθέσει στο δικαστήριο και επιστημονική γνωμάτευση από κρατικό φορέα. 
Βέβαια, είναι απορίας άξιο με ποια επιστημονικά κριτήρια τεκμηριώνεται ότι αυτή η ανάγκη ισχύει μόνο σε περιπτώσεις ανηλίκων 15 και 16 ετών, ενώ στα 17, 18 ή 20 έτη δεν υπάρχει.

Τελικά, γιατί η κυβέρνηση προωθεί το συγκεκριμένο νομοσχέδιο; 
Αυτό που έρχεται να υιοθετήσει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ με τη βούλα του νόμου, είναι ο πλήρης διαχωρισμός του «βιολογικού» και του «κοινωνικού» φύλου. 

Πρόκειται για τις θεωρίες, οι οποίες βασίζονται στην πλήρη απόσπαση των ανατομικών χαρακτηριστικών του φύλου, που προσδιορίζονται αντικειμενικά, από την αντίληψη που έχει το άτομο για το φύλο που ανήκει.
 Ομως, αυτή η αντίληψη διαμορφώνεται κάτω από συγκεκριμένες ιστορικές, κοινωνικές, οικονομικές, πολιτικές συνθήκες.

Μάλιστα, στη συζήτηση στη Βουλή οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, υποστηρίζοντας αυτές τις ανορθολογικές θεωρίες, αμφισβήτησαν το φυλετικό διαχωρισμό άνδρας - γυναίκα ως αντικειμενικό γεγονός. Παρουσιάζουν ότι το φύλο είναι αποκλειστικά ένα «καλούπι» που προσδίδει η κοινωνία στο άτομο. Επομένως, είναι κάτι ρευστό και μεταβαλλόμενο.
 Και αυτή η χυδαία διαστρέβλωση της αντικειμενικής, κοινωνικής πραγματικότητας, αυτός ο ανορθολογισμός και ιδεαλισμός παρουσιάζονται ως «προοδευτισμός».

Η διαστρέβλωση εφαλτήριο της επίθεσης
Οι ΣΥΡΙΖΑίοι βουλευτές, επικαλούμενοι αυτές τις ιδεαλιστικές και ανορθολογικές θεωρίες, έκαναν επίθεση στις θέσεις του ΚΚΕ, παρουσιάζοντάς τες με το κεφάλι κάτω. 
Με χυδαίο τρόπο διαστρέβλωσαν τη θέση του ΚΚΕ, αναπαράγοντας ξεκομμένες «ατάκες» ή γενικότερες ιδεολογικές θέσεις από την τοποθέτησή του στην Επιτροπή της Βουλής.

Περιορίστηκαν στην αναφορά του ΚΚΕ ότι «το φύλο προσδιορίζεται αντικειμενικά», από την ανάλυση που κάνει σε σχέση με το ότι οι αντιλήψεις για την κοινωνική θέση του κάθε φύλου αναπαράγονται κοινωνικά, μέσα από το οικογενειακό, σχολικό, ευρύτερα μέσα από το κοινωνικό περιβάλλον.

Και βέβαια οι αντιδραστικές απόψεις περί βιολογικής κατωτερότητας της γυναίκας που επικρατούσαν το Μεσαίωνα, αναπαράχθηκαν κοινωνικά.
 Και βέβαια η θέση της γυναίκας στη δουλοκτητική, στη φεουδαρχική, ακόμα και στην καπιταλιστική κοινωνία για εκατοντάδες χρόνια δεν ήταν αποτέλεσμα των βιολογικών χαρακτηριστικών του γυναικείου φύλου, 
αλλά αποτέλεσμα αυτού που είχε ανάγκη η εκάστοτε κοινωνία (κυρίαρχες σχέσεις ιδιοκτησίας) από τη γυναίκα, ως άμεσου αναπαραγωγού του είδους (θέση στην τεκνογονία, μητρότητα).

Γι' αυτό, το ΚΚΕ αναδεικνύει ότι οι αλλαγές στις κοινωνικές σχέσεις μεταξύ των φύλων ακολουθούν, αν και με μεγάλη καθυστέρηση, τις αλλαγές στις οικονομικές, κοινωνικές, πολιτικές συνθήκες που επικρατούν σε μια συγκεκριμένη ιστορική περίοδο.

Για παράδειγμα, η πιο μαζική προσέλευση των γυναικών στη μισθωτή εργασία, τις τελευταίες δεκαετίες, περιόρισε εν μέρει τον οικονομικό και κοινωνικό καταναγκασμό της στα πλαίσια του γάμου. 

Συνεπώς, η αντίληψη του ΚΚΕ διαμορφώνεται στη βάση της αλληλεπίδρασης των φυλετικών χαρακτηριστικών, βιολογικά προσδιορισμένων, και των κοινωνικών σχέσεων των φύλων.

Επίσης, κατηγόρησαν το ΚΚΕ ότι συμπεριφέρεται με την αλαζονεία της επιστημονικής αποκλειστικότητας. Πρόκειται για συνειδητή συκοφαντία, καθώς επιστημονικές οργανώσεις, που πήραν μέρος στη συζήτηση της αρμόδιας Επιτροπής της Βουλής, επίσης πρότειναν τη θεσμική κατοχύρωση της επιστημονικής γνωμοδότησης ή ανέδειξαν προβλήματα κοινωνικών σχέσεων που μπορεί να επακολουθήσουν από μια μη μελετημένη «ευκολία» στο πεδίο εφαρμογής του νόμου.

Αφετηρία οι θεωρίες για το «κοινωνικό φύλο»

Η ουσία των απόψεων του κυβερνώντος ΣΥΡΙΖΑ δεν περιορίζεται στον τρόπο που αντιλαμβάνονται το φύλο. Βρίσκεται 
στην απολυτοποίηση της ατομικής εμπειρίας ως αφετηρίας και πηγής προέλευσης της γνώσης, σε βάρος της κοινωνικής εμπειρίας, σε βάρος τελικά της αντικειμενικής πραγματικότητας.
 Βάζει με τον τρόπο αυτό το λιθαράκι του να εμπεδώνεται στη συνείδηση και τον τρόπο ζωής η αναζήτηση «ατομικής λύσης» στα κοινωνικά προβλήματα, στα αδιέξοδα για τα οποία ευθύνεται η σημερινή κοινωνία.

Στην πραγματικότητα, στην ατομική επιλογή επιδρά το ευρύτερο κοινωνικό πλαίσιο, το οποίο, σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό, την επηρεάζει. 
Από την επίδραση αυτή δεν εξαιρείται ούτε ο «εσωτερικός και προσωπικός τρόπος με τον οποίο το άτομο βιώνει το φύλο», στον οποίο αναφέρεται το νομοσχέδιο.

Δες παρακάτω τη Θέση του βουλευτή του ΚΚΕ Γιάννη Δελή στη βουλή:
«Πρέπει να υπάρχει νομική αναγνώριση της αλλαγής του φύλου στα νομικά έγγραφα ενός trans ατόμου; Ασφαλώς. 
Η νομική αναγνώριση, όμως, αυτού του δικαιώματος χρειάζεται να βασίζεται σε ορισμένα μέτρα για την κοινωνική, επιστημονική στήριξη του ατόμου,
 για να βοηθηθεί ουσιαστικά να επιλύσει αυτή τη σύγκρουση προς τη μία ή την άλλη κατεύθυνση, με βάση την ατομική του απόφαση.

Το συγκεκριμένο νομοσχέδιο όχι μόνο δεν θεσμοθετεί την ολόπλευρη κοινωνική προστασία τέτοιων περιπτώσεων, αλλά την υποβαθμίζει.
Στο νομοσχέδιο υιοθετείται και αναπαράγεται ο άκρως ανορθολογικός, αντιεπιστημονικός, ιδεαλιστικός διαχωρισμός 
ανάμεσα στο "βιολογικό" και το "κοινωνικό" φύλο. 
Yποβαθμίζετε - σχεδόν πλήρως - ότι το φύλο προσδιορίζεται αντικειμενικά. 
Αποδέχεστε ως κριτήριο του προσδιορισμού του φύλου ενός ατόμου τον άκρατο υποκειμενισμό. 

Το λέει πιο καθαρά η ίδια η ΕΕ σε κείμενά της: Είναι "ο τρόπος που αισθανόμαστε και σκεφτόμαστε για το φύλο".
Επιδιώκετε, δηλαδή, να διαπεράσει στη στάση και να ποτίσει τη συνείδηση των ανθρώπων το εξής: "Σημασία δεν έχει η πραγματικότητα που ζεις, αρκεί να σκέφτεσαι και να μιλάς διαφορετικά για αυτήν".

Αντίστοιχα, διαστρεβλωμένα κριτήρια προσπαθείτε να διαμορφώσετε και για την έννοια του ατομικού δικαιώματος. 
Κανένα ατομικό δικαίωμα δεν ολοκληρώνεται έξω από τα συλλογικά, κοινωνικά δικαιώματα. 
Και επειδή δεν θέλετε και δεν μπορείτε να ικανοποιήσετε κοινωνικά δικαιώματα καθολικά για όλες και όλους, υποκριτικά παρουσιάζεστε υπερασπιστές των ατομικών δικαιωμάτων.

Και λέτε ότι με αυτό το νομοσχέδιο θεραπεύονται οι κοινωνικές διακρίσεις σε βάρος των trans ατόμων ή ότι βγαίνουν από το κοινωνικό περιθώριο. 

Τις κοινωνικές διακρίσεις, την κοινωνική περιθωριοποίηση - που βιώνουν και άλλες ομάδες του πληθυσμού, κι άλλοι άνθρωποι - δεν την αντιμετωπίζεις με τη θεσμοθέτηση ατομικών δικαιωμάτων απομονωμένα από το κοινωνικό πλαίσιο.
Μπορούν άραγε αυτές να αντιμετωπιστούν με μια απλή δικαστική απόφαση ή διοικητική πράξη, με μια απλή αλλαγή του φύλου στην ταυτότητα;
Είναι τουλάχιστον αφέλεια,
 αφού το νομοσχέδιο δεν θίγει τις κοινωνικές αιτίες που γεννούν το ρατσισμό, τη μισαλλοδοξία, την πολύμορφη βία, στη συγκεκριμένη περίπτωση με βάση την ταυτότητα φύλου.
Και εδώ η κυβέρνηση έχει ευθύνες, γιατί με τον τυχοδιωκτικό τρόπο που ανοίγει το θέμα δίνει "πάσα" για να αναπτυχθούν αντιδραστικές διαφωνίες με το νομοσχέδιο. 
Είναι χαρακτηριστικές και ανατριχιαστικές οι απόψεις που εκφράστηκαν από τη ναζιστική Χρυσή Αυγή, που επανέφερε στο σήμερα τις θεωρίες του Μεσαίωνα.
Αναρωτήθηκε χτες η εισηγήτρια του ΣΥΡΙΖΑ πώς το ΚΚΕ που διαφωνεί με το νομοσχέδιο, πώς θα κοιτάξει στα μάτια αυτούς τους ανθρώπους που τραβάνε τα μύρια όσα για τις όποιες επιλογές τους!
Με σεβασμό και πνεύμα αλληλεγγύης, γιατί ξέρουν πολύ καλά ότι το ΚΚΕ είναι μαχητικά δίπλα τους απέναντι σε όποιους ρατσιστές και σκοταδιστές τούς προσβάλλουν και τους επιτίθενται.
Για να δούμε όμως εσάς του ΣΥΡΙΖΑ και των υπόλοιπων κομμάτων! Τι θαρρείτε! 
Οτι ξεπλένεστε για την αντιλαϊκή σας πολιτική με τέτοια νομοσχέδια, που δεν αντιμετωπίζουν επί της ουσίας τα πραγματικά προβλήματα αυτών των συνανθρώπων μας; 
Μήπως τους εξαιρείτε από την επίθεση που έχετε εξαπολύσει στα εργατικά και λαϊκά δικαιώματα;

Και για να δούμε πώς θα κοιτάξετε στα μάτια εσείς όλοι τους φτωχοποιημένους συνταξιούχους, τους απλήρωτους εργαζόμενους που πληθαίνουν, τους μεροκαματιάρηδες που δεν τα βγάζουν πέρα, τους ανέργους που ζουν το δικό τους δράμα, πώς θα κοιτάξετε στα μάτια τα υποσιτισμένα παιδιά που λιποθυμούν μες στα σχολεία!».
****** 

Σε αποστολή...
Με «επιχειρήματα» και εκφράσεις που θα μπορούσαν κάλλιστα να βγαίνουν από το χρυσαυγίτικο χαμαιτυπείο και με αντικομμουνισμό του «κονσερβοκουτιού», που αναγόρευσε μάλιστα σε «κριτική που δε δέχεται το ΚΚΕ», ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Χρ. Καραγιαννίδης μπήκε για δεύτερη συνεχόμενη μέρα με αποστολή στην Επιτροπή της Βουλής που συζητούσε το νομοσχέδιο για τη «νομική αναγνώριση της ταυτότητας φύλου». 

Η αποστολή δεν ήταν άλλη από την προσπάθεια να ταυτίσει την τεκμηριωμένη και επιστημονική θέση και κριτική του ΚΚΕ στο νομοσχέδιο με κόμματα και δυνάμεις, οι οποίες από αντιδραστικές και διαμετρικά αντίθετες θέσεις απορρίπτουν το νομοσχέδιο.

Πάνω δε στην πρεμούρα του, αλλά και την αδυναμία του να απαντήσει στις επιστημονικά τεκμηριωμένες θέσεις του ΚΚΕ για το θέμα, δεν μπόρεσε παρά να αποκαλύψει τις βαθιά αντιδραστικές θέσεις, τις οποίες ο ΣΥΡΙΖΑ «πασπαλίζει» με τη ζάχαρη άχνη περί κοινωνικών και ατομικών δικαιωμάτων. 
Είπε, μεταξύ άλλων, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ πως η θέση του ΚΚΕ για ολόπλευρη κοινωνική προστασία των ατόμων που για βιολογικούς και άλλους λόγους βιώνουν μία έντονη σύγκρουση ανάμεσα στα χαρακτηριστικά του φύλου τους και στο φύλο στο οποίο νιώθουν ότι ανήκουν, σημαίνει «τρελάδικο, ψυχιατρείο και ζουρλομανδύες»! 

Ξεπερνώντας δηλαδή τα όρια της χυδαιότητας, έφτασε να ταυτίσει την κοινωνική μέριμνα και πρόνοια που δικαιούται να έχει κάθε άνθρωπος με παραβίαση των ατομικών δικαιωμάτων και ελευθεριών. 
Βέβαια, κανείς δεν περίμενε κάτι περισσότερο από τον βουλευτή που εισηγήθηκε στη Βουλή το 4ο μνημόνιο εκ μέρους της κυβερνητικής πλειοψηφίας...
Δες και:

ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΩΝ ΜΑΡΞ - ΕΝΓΚΕΛΣ ΓΙΑ ΤΟ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΖΗΤΗΜΑ, 

ΣΕ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΠΕΡΙ «ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΦΥΛΟΥ»

Ενδεικτικά:



τα υπόλοιπα Εδώ 

8/10/17
Τις επιφυλάξεις στο νομοσχέδιο αλλαγής φύλου από τα 15 έτη εκφράζει με επιστολή της προς τον Υπουργό Δικαιοσύνης Σταύρο Κοντονή και τον Υπουργό Υγείας Ανδρέα Ξανθό, η Παιδοψυχιατρική Εταιρεία Ελλάδος
"Θεωρούμε καθήκον μας να εκφράσουμε την αντίθεση μας για την επέκταση δυνατότητας αλλαγής φύλλου σε άτομα αυτής της ηλικίας (15 μέχρι την ενηλικίωση), ηλικία η οποία χαρακτηρίζεται από ρευστότητα της διαμορφούμενης ταυτότητας φύλου καθώς και τις ανησυχίες μας ότι η εμπλοκή των εν λόγω νέων στη διαδικασία θα επιβαρύνει παρά θα βελτιώσει την ψυχική τους κατάσταση" σημειώνει μεταξύ άλλων η Παιδοψυχιατρική Εταιρεία.