Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

29 Μαρτίου, 2019

ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΥΤΟΓΕΛΟΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΟΠΑΤΕΡΑ ΚAΡAΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ:

Είναι σαφές πως όσο πλησιάζουν οι εκλογές, τα μεγάλα συμφέροντα βλέπουν την πιθανή επανεκλογή του νυν δημάρχου και αφρίζουν από το κακό τους.
 Κι είναι βέβαιο πως θα αυξήσουν τη λάσπη. 
Αλλά η ποιότητα των “επιχειρημάτων” και της επίθεσής τους, το μόνο που δείχνει είναι τελικά το μέγεθος της απόγνωσής τους…


Ο Πελετίδης δεν είναι για τα δόντια του Καραγεωργόπουλου – Δημόσια αυτο-γελοιοποίηση του εργατοπατέρα…

Κατιούσα

Μετά το ρεσιτάλ του Καραγεωργόπουλου στο μονόπρακτο “θυσιάζομαι για τον έρωτά μου στην εργατική τάξη” στο συνέδριο-παρωδία της ΓΣΕΕ που δεν έγινε ποτέ, ο γνωστός εργατοπατέρας επανήλθε δυναμικά στο προσκήνιο, με μια φαιδρή ανάρτηση κατά του δημάρχου Πατρέων, Κώστα Πελετίδη.
Ο Καραγεωργόπουλος νόμιζε πως βρήκε λαβράκι για τη δημοτική αρχή της Πάτρας, που τάχα βάζει στο στόχαστρο συνταξιούχους και κάνει κατασχέσεις εναντίον τους για μικρές οφειλές που έχουν. Κι έβαλε ένα αισχρό σκίτσο ενός “αριστερού σκιτσογράφου” που αναπαράγει τη βρωμιά.

Όμως, πριν καλά-καλά περάσει μια μέρα και “κρυώσει” η ανάρτηση, επανήλθε μόνος του, για να πει πως στο δικό του γνωστό -αγνώστων λοιπών στοιχείων- έγινε τελικά κατάσχεση από την Εφορία κι όχι από το Δήμο Πατρέων. Αλλά δεν κατέβασε την ανάρτηση, ακολουθώντας τη γνωστή συνταγή “μην αφήνεις μια μικρή λεπτομέρεια να σου χαλάσει μια ωραία ιστορία”.

Στο ενδιάμεσο, ωστόσο, είχαν προλάβει να τσιμπήσουν κάποιοι δικοί του κολαούζοι, σπεύδοντας να αναπαράγουν το ψέμα τοπικής ιστοσελίδας για τους “μικρο-συνταξιούχους” που μπαίνουν στο στόχαστρο της δημοτικής αρχής. Τελικά ο “μικροσυνταξιούχος” αποδείχτηκε πως ήταν επιχειρηματίας που χρωστούσε το ευτελές ποσό των 57 χιλιάδων ευρώ και δεν έχει δώσει ευρώ τσακιστό στο Δήμο…

Προς αποκατάσταση της αλήθειας, παραθέτουμε την ανακοίνωση του Δήμου Πατρέων.
Σε ανάρτηση σε τοπική ιστοσελίδα αναφέρεται ότι ο Δήμος Πατρέων προχώρησε σε αναγκαστική κατάσχεση σε συνταξιούχο για οφειλές στο Δήμο.
Για την αποκατάσταση της αλήθειας ενημερώνουμε ότι ο συγκεκριμένος συνταξιούχος είναι γνωστός επιχειρηματίας που στο παρελθόν δραστηριοποιήθηκε στο χώρο της εστίασης, των μέσων ενημέρωσης στην πόλη μας και σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις σε βαλκανικές χώρες.
Σήμερα οφείλει πάνω από 57.000 ευρώ στο Δήμο μας.
Με βάση τα στοιχεία της αρμόδιας υπηρεσίας, δεν έχει αποδώσει στο Δήμο Πατρέων τσακιστό ευρώ για την κατάληψη των κοινοχρήστων χώρων, και για το τέλος επί των ακαθαρίστων εσόδων για τα δύο καταστήματα εστίασης που ήταν ιδιοκτήτης.
Ενώ κλήθηκε εγγράφως από το Δήμο για να τακτοποιήσει τις οφειλές του, ουδέποτε εμφανίστηκε, ούτε προέβη σε κάποια ενέργεια.
Υπενθυμίζουμε ότι 142 άτομα έχουν συνολικές οφειλές προς στο Δήμο 46 εκατομμύρια 235 χιλιάδες ευρώ. Για αυτή την κατηγορία των μεγαλοοφειλετών, πάνω από 50.000 ευρώ οφειλής, το Δημοτικό Συμβούλιο έχει αποφασίσει να προχωρήσουν οι υπηρεσίες σε όλες τις νομικές διαδικασίες αναγκαστικής είσπραξης.
Η Δημοτική Αρχή σε όλη τη θητεία της δεν έχει προχωρήσει σε καμία κατάσχεση ή πλειστηριασμό σε λαϊκές οικογένειες επαγγελματίες και εμπόρους. Αντίθετα πήρε μέτρα ανακούφισης των επαγγελματιών και ικανοποίησε τα δίκαια αιτήματά τους. Το Δημοτικό Συμβούλιο σε Απόφασή του την 3η Μάη του 2108, ζητούσε να υπάρξει νομοθετική ρύθμιση που να δίνει το δικαίωμα στα Δημοτικά Συμβούλια να αποφασίζουν για διαγραφές οφειλών σε αυτούς που αποδεδειγμένα ούτε μπορούν, ούτε έχουν να πληρώσουν. Αυτή η πρόταση , την οποία υιοθέτησε και άλλοι Δήμοι όπως και η ΚΕΔΕ, κατατέθηκε στη Βουλή αλλά δεν ψηφίστηκε από κανένα κόμμα εκτός του ΚΚΕ.
Σαν Δημοτική Αρχή έχουμε επιλέξει μετερίζι. Είμαστε με την πλειοψηφία του πατραϊκού λαού που στενάζει από την αντιλαϊκή πολιτική και από την πρώτη στιγμή που αναλάβαμε κάναμε ότι περνάει από το χέρι μας να πληρώσουν οι έχοντες που επί χρόνια είχαν ασυλία.
Είναι σαφές πως όσο πλησιάζουν οι εκλογές, τα μεγάλα συμφέροντα βλέπουν την πιθανή επανεκλογή του νυν δημάρχου και αφρίζουν από το κακό τους. Κι είναι βέβαιο πως θα αυξήσουν τη λάσπη. Αλλά η ποιότητα των “επιχειρημάτων” και της επίθεσής τους, το μόνο που δείχνει είναι τελικά το μέγεθος της απόγνωσής τους…

OI ΜΑΚΕΛΑΡΗΔΕΣ του «Ευρωπαϊκού Μηχανισμού για την Ειρήνη» (ΕΜΕ)





Δολοφονικός μηχανισμός

Εναν ακόμα μηχανισμό ιμπεριαλιστικών επεμβάσεων και πολέμων ενέκρινε την περασμένη Τετάρτη το Ευρωκοινοβούλιο, βάζοντας ένα επιπλέον λιθαράκι στην παραπέρα στρατιωτικοποίηση και την ένταση της ιμπεριαλιστικής επιθετικότητας της ΕΕ.
Πρόκειται για τον μηχανισμό που οι Ευρωπαίοι ιμπεριαλιστές βάφτισαν, ξεπερνώντας κάθε πρόκληση, «Ευρωπαϊκό Μηχανισμό για την Ειρήνη» (ΕΜΕ) και προβλέπει... το ακριβώς αντίθετο, αφού έχει ως αποστολή την απευθείας και χωρίς καθυστερήσεις χρηματοδότηση των στρατιωτικών Σωμάτων για τις ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις της ΕΕ. Ο εν λόγω μηχανισμός αποτελεί έναν ακόμα κρίκο στην πορεία παραπέρα στρατιωτικοποίησης της ιμπεριαλιστικής ένωσης, πορεία που - εν μέσω ανταγωνισμών στο εσωτερικό της - ολοένα και επιταχύνεται τα τελευταία χρόνια και που βεβαίως λειτουργεί συμπληρωματικά στις ΝΑΤΟικές δομές.
Ανάμεσα στα άλλα, η σχετική απόφαση προβλέπει τον διπλασιασμό των στρατιωτικών δαπανών (στο 1,5 δισ. ευρώ ετησίως), με στόχο, όπως λέγεται στο κείμενο, «ιδίως να χρηματοδοτεί τις στρατιωτικές αποστολές της Ενωσης, να ενισχύει τις στρατιωτικές και αμυντικές ικανότητες τρίτων κρατών, περιφερειακών και διεθνών οργανισμών και να συμβάλλει στη χρηματοδότηση επιχειρήσεων υποστήριξης της ειρήνης υπό την ηγεσία περιφερειακών ή διεθνών οργανισμών (σ.σ. ΝΑΤΟ) ή τρίτων κρατών», για επεμβάσεις δηλαδή όπου διακυβεύονται τα συμφέροντα των ευρωπαϊκών μονοπωλίων.
Στόχος είναι η ανάπτυξη «αυτοτελών» στρατιωτικών δυνατοτήτων της ιμπεριαλιστικής ένωσης, ώστε αυτή να μπορεί να υπερασπίζεται αυτοτελώς τα συμφέροντα των ευρωπαϊκών μονοπωλίων.
Εξάλλου, όπως αποτυπώνεται και στην απόφαση, ο νέος μηχανισμός έρχεται να απαντήσει στο ζήτημα ότι «απαιτούνται πρόσθετα μέσα και εργαλεία για να εξασφαλιστεί ότι η ΕΕ μπορεί να διαδραματίσει το ρόλο της ως παγκόσμιου παράγοντα στον τομέα της ασφάλειας» και μάλιστα με επικίνδυνο υπόβαθρο τη στρατηγική της ΕΕ ότι «η εσωτερική και η εξωτερική ασφάλεια είναι όλο και πιο αλληλένδετες» και ότι «η εξελισσόμενη πραγματικότητα που προκαλεί ανησυχία απαιτεί (...)να μην παραμείνει η ΕΕ αποκλειστικά "πολιτική δύναμη", αλλά να αναπτύξει και να ενισχύσει τις στρατιωτικές της ικανότητες».
Πρόκειται για όλα τα αντιδραστικά στοιχεία που βρίσκονται στον πυρήνα της «Συνολικής Στρατηγικής για την εξωτερική πολιτική και την πολιτική ασφάλειας της ΕΕ», την αντιδραστική δηλαδή «παγκόσμια στρατηγική» της ΕΕ, που εγκαινιάστηκε το 2016, και σηματοδοτεί νέους μεγάλους κινδύνους για τους λαούς.
Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής, η ΕΕ προχωράει σειρά σχεδίων πολεμικής προπαρασκευής, με «εμβληματικότερη» τέτοια περίπτωση τον «Μηχανισμό Μόνιμης Διαρθρωμένης Συνεργασίας»(PESCO), με τον οποίο μία ομάδα κρατών - μελών μπορεί να συνιστά μόνιμη ομάδα στρατιωτικών δυνάμεων ταχείας αντίδρασης, έτοιμη να επέμβει παντού, αλλά και για την εξέλιξη νέων όπλων και άλλων μέσων.
Παράλληλα, προχωράει η λεγόμενη «Συντονισμένη Αμυντική Αναθεώρηση» - ένα είδος στρατιωτικού «ευρωπαϊκού εξαμήνου» - όπου θα καθορίζονται οι στόχοι και θα ελέγχεται η υλοποίησή τους σε εθνικό επίπεδο, εξελίσσεται το λεγόμενο «Ευρωπαϊκό Ταμείο Αμυνας», που θα τροφοδοτήσει με επιπλέον ζεστό χρήμα την πολεμική βιομηχανία της ΕΕ, ενώ με βάση αυτές τις αποφάσεις, μόνο τα τελευταία 8 χρόνια, η ΕΕ έχει πραγματοποιήσει 24 στρατιωτικές επεμβάσεις σε 3 ηπείρους με τη συμμετοχή 80.000 στρατιωτών και αυτήν την περίοδο βρίσκονται σε εξέλιξη 16 επιχειρήσεις της ανά τον κόσμο, για την... εμπέδωση της ειρήνης και της ασφάλειας. Στις επικίνδυνες αυτές αποφάσεις, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ έχει πρωταγωνιστικό ρόλο.
Το συμπέρασμα είναι ότι η ΕΕ δεν μπορεί να αποτελέσει δύναμη ασφάλειας και σταθερότητας για τους λαούς όπως υποστηρίζουν οι πολύχρωμοι θιασώτες της. Αντίθετα, αποτελεί δύναμη στρατιωτικών επεμβάσεων και πολέμων μαζί με τον πόλεμο που διεξάγει στο εσωτερικό των κρατών - μελών της απέναντι στα εργατικά - λαϊκά δικαιώματα. 
Αυτές οι εξελίξεις πρέπει να αποτελέσουν κριτήριο για τον λαό για την ΕΕ, τον ρόλο της και πρέπει να αξιοποιηθούν στη μάχη των ευρωεκλογών του Μάη. 
Η εμβάθυνση και ενίσχυση της ΕΕ αφορούν και στην ενίσχυση του ιμπεριαλιστικού, επιθετικού της χαρακτήρα. Είναι, λοιπόν, αναγκαίο να εκφραστεί ένα μεγάλο ΟΧΙ στην ΕΕ του κεφαλαίου, των ιμπεριαλιστικών επεμβάσεων και πολέμων με ένα μεγάλο ΝΑΙ στο ΚΚΕ, στέλνοντας μήνυμα με ευρύτερη ευρωπαϊκή σημασία με την ενίσχυσή του.

28 Μαρτίου, 2019

Ο ΠΕΤΡΟΣ ΣΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟΤΕΡΟ ΕΥΡΩΨΗΦΟΔΈΛΤΙΟ ΑΠΟ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ Ε.Ε.!!☺

***



Τις πιο μεγάλες παπάντζες μας για το πόσο επαναστατική είναι η παρουσία Κόκκαλη στην πολιτική μας ζωή δεν τις έχουμε διαβάσει ακόμα.

Κατιούσα

Το όχι και το τόσο μακρινό 2017, η παρουσία που συζητήθηκε σε ΜΚΔ και αστικά ΜΜΕ όσο καμία άλλη στο 20ό συνέδριο του ΚΚΕ δεν ήταν άλλη από εκείνη του Πέτρου Κόκκαλη, που μαζί με άλλους επισήμους, είχε παρευρεθεί την ημέρα της έναρξης των εργασιών. Τότε είχαμε ακούσει μεταξύ άλλων τα πάντα. Για το Σπίτι του Λαού στον Περισσό που το έχτισε ο – πατήρ – Κόκκαλης, τι για σύμπλευση ΚΚΕ – αστικής τάξης, τι για συμβιβασμούς του κόμματος της εργατικής τάξης. Μάταιος κόπος να εξηγήσεις πως δεν είχε προσκληθεί ως επιχειρηματίας ή γιος του Σωκράτη, αλλά ως εγγονός του συνονόματου παππού του, Πέτρου Κόκκαλη, μια από τις πιο εμβληματικές φυσιογνωμίες του ΕΑΜ, του ΔΣΕ και γενικότερα του λαϊκού κινήματος, αλλά και τις ιατρικής επιστήμης τον αιώνα που μας πέρασε.
Μόλις δυο χρόνια πέρασαν και μαθαίνουμε ότι αυτός που μέχρι χθες ήταν τμήμα ενός συστήματος διαπλοκής και τζακιών που έπινε το αίμα του λαού με το μπουρί της σόμπας, μετατράπηκε ξαφνικά σε κάτι μεταξύ κουλ τυπάκου και αντιφασίστα και του σαλονιού και του λιμανιού. Οι φήμες οργίαζαν εδώ και μέρες, ο ίδιος ο Πέτρος Κόκκαλης ουσιαστικά είχε προαναγγείλει την υποψηφιότητά του με το “κοντός ψαλμός αλληλούια” και πριν λίγο ήρθε και η ανακοίνωση δια του επίσημου Σύριζα.
Αν περιμένατε με την είδηση να πέσουν τα τσιμέντα και η αγνή αριστερή ψυχή των μιντιακών υποστηρικτών του Σύριζα να επαναστατήσει, τουλάχιστον όσων έκραζαν τότε το ΚΚΕ για την πρόσκληση Κόκκαλη στο συνέδριο, είστε πολύ καλοπροαίρετοι άνθρωποι και μπράβο. Σημειωτέον ότι πια δε μιλάμε για εθιμοτυπική επίσκεψη στα πλαίσια κάποιου συνεδρίου, αλλά για περίοπτη θέση σε ευρωψηφοδέτλιο.
Πλέον όμως δεν πρόκειται για επιχειρηματία που μπήκε για να διασφαλίσει κάποιους είδους συμφέροντα, αλλά για άξιο κληρονόμο του ονόματος του παππού του, που πάντα έκρυβε έναν εν υπνώσει αριστερό, έτοιμο να ταράξει τα λιμνάζοντα νερά στο Στρασβούργο. Δεν υφίσταται κάποιου είδους συμπόρευση του Σύριζα με την αστική τάξη, αλλά μια συμμαχία ενάντια στη διαπλοκή του Μαρινάκη, τα ΜΜΕ του οποίου έχουν κηρύξει ανοιχτό πόλεμο στον Κόκκαλη πριν καν ανακοινωθεί η υποψηφιότητά του, ενώ συγκεκριμένη οπαδική εφημερίδα έχει διαρκείς πρωτοσέλιδες μειωτικές αναφορές για την οικογένεια κι όσα προσέφερε στην ομάδα. Ξαφνικά δεν υπάρχουν επιχειρηματικοί ανταγωνισμοί και συγκρούσεις συμφερόντων, παρά μόνο πάλη “προόδου και συντήρησης” και το ξεκαθάρισμα λογαριασμών βαφτίζεται κάθαρση.
Μια εντυπωσιακή κωλοτούμπα, που είναι για να γελάει κανείς, ή να κάνει απλώς χο-χο-χο σαν το θείο Σωκράτη. Που ήρθε από τη ΓΛΔ εξοπλισμένος με τεχνογνωσία κι έκανε τις καλύτερες μπίζνες με τις κυβερνήσεις της μετα – Αλλαγής και του εκσυγχρονισμού. Και να που η σκυτάλη περνά και στην επόμενη γενιά, γιατί σε αυτή τη χώρα το κράτος και το ΠΑΣΟΚ έχουν συνέχεια.
Τις πιο μεγάλες παπάντζες για το πόσο επαναστατική είναι η παρουσία Κόκκαλη στην πολιτική μας ζωή δεν τις έχουμε διαβάσει ακόμα, ήδη όμως τα πρώτα δείγματα, λίγο πριν την ανακοίνωση, ήταν πολύ ενθαρρυντικά, προϊδεάζοντας μας για μια – θέλουμε να πιστεύουμε – ακόμα πιο δυναμική συνέχεια.
Βγάλτε τις σφουγγαρίστρες γιατί το σάλιο αναμένεται να προκαλέσει πλημμυρικά φαινόμενα.
Ξεκινάμε από άρθρο του “βαζελάκι με πράσινο αίμα στη φλέβα” (αλλά οι κομματικές φιλίες δε χαλάνε για τα οπαδικά) Χρήστου Ξανθάκη, που μας αποκαλύπτει το άγνωστο αγωνιστικό παρελθόν του υποψηφίου ευρωβουλευτή,” όταν έπαιζε μπουνίδια με κάτι δεδηλωμένα φασιστάκια του Κολλεγίου και δεν έκανε βήμα πίσω”. Ούτε στου Μωραΐτη ούτε πουθενά… Και συνεχίζει ακόμα πιο δυνατά, παραλληλίζοντας εμμέσως πλην σαφώς τη δράση του παππού Πέτρου με εκείνη του εγγονού: ” Όπως είχε έρθει κάποτε η ώρα του συνονόματου παππού του να αναλάβει τις ευθύνες του, έτσι ήρθε και η δική του ώρα. Άναψε το φως, χτύπησε το καμπανάκι, τη σφύριξε ο Χαρλαβάνης την έναρξη του αγώνα. Από εδώ και πέρα ξεκινάει το πάρτυ!”. Λαϊκό γλέντι για την ακρίβεια, όπως αρμόζει σε έναν αριστερό αγωνιστή τέτοιου βεληνεκούς.
Σαν να μην επρόκειτο ήδη για αριστούργημα, τον παιάνα αυτό ήρθε να εμπλουτίσει και γνωστό πετ του Νίκου Παππά, προσθέτοντας πως εκτός από σκληρός αντίφα καρεόλης, ο Κόκκαλης ήταν και πολύ μαγκάκι, καθώς στις μπαρότσαρκές του εμφανιζόταν χωρίς σωματοφύλακες, ένας από μας δηλαδή:
Σήμερα θα ανακοινωθεί ο Πέτρος Κόκκαλης ως υποψήφιος ευρωβουλευτής.
Σε όλα αυτά τα σωστά που λέει ο @ChristosXanthak λοιπόν προσθέστε επίσης πως ο Κόκκαλης ήταν και μπαρόβιος (Rock And Roll), μόνος του να πίνει, χωρίς ασφάλεια... http://newpost.gr/blogs/5c99fe4abaa81b7378808593/o-kalos-kyrios-petros-kokkalis 
Και κερνούσε και δυο γύρους όλο το μαγαζί, θα προσθέταμε εμείς. Πάνω απ’ όλα όμως, ο Πέτρος είναι άνθρωπος με κοινωνικές ευαισθησίες για τους κατατρεγμένους, αγνή Ολυμπιακάρα και πάντα χαμηλών τόνων, όπως μας πληροφορεί σε επικολυρικούς τόνους το Documento του Βαξεβάνη:
Στον επόμενο τόνο θα μάθουμε πως κατέβαινε μεταμφιεσμένος με μακριά μαλλιά και αμπέχωνο στις πορείες του Πολυτεχνείου και σε καταλήψεις των Εξαρχείων και πως όταν ήταν ανήλικος δούλευε τα καλοκαιριά στη φάμπρικα για να μαθαίνει πώς βγαίνει το μεροκάματο:

26 Μαρτίου, 2019

"Κοι" ΤΗΣ ΝΔ, ΤΟΥ ΚΙΝΑΛ, ΣΥΡΙΖΑ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΑΤΕ ΤΟΝ "Κο" Pyatt ΓΙΑ ΤΑ ΠΥΡΗΝΙΚΑ ΣΤΟΝ ΑΡΑΞΟ ?!!


Δήμος Πατρέων: Οι εκπρόσωποι του ιμπεριαλισμού δε θα ξεπλυθούν από μια αθλητική διοργάνωση
26-03-2019
Ο αθλητισμός ενώνει τους λαούς αναπτύσσει τη φιλιά και τη συνεργασία τους, είναι ένα με το πανανθρώπινο ιδανικό της ειρήνης. Ο εκπρόσωπος του ιμπεριαλισμού στη χώρα μας δεν πρόκειται να ξεπλυθεί από τα εγκλήματα κατά των λαών με τη συμμετοχή του σε μια αθλητική διοργάνωση.

Κατιούσα

Με αφορμή το γεγονός ότι η Δημοτική Αρχή δε συμμετείχε φέτος ως συνδιοργανωτής στον ποδηλατικό δρόμο θυσίας εξαπολύθηκε για μια ακόμη φορά, συντονισμένη επίθεση από τους υποψήφιους δημάρχους της ΝΔ, του ΚΙΝΑΛ και του ΣΥΡΙΖΑ, με παρόμοιου περιεχομένου ανακοινώσεις κατά της Δημοτικής Αρχής.

Δεν θα σχολιάσουμε ούτε τις αθλιότητες, ούτε τους χαρακτηρισμούς που χρησιμοποίησαν. Οφείλουμε όμως να επισημάνουμε τον προκλητικό τρόπο που περιφρονούν τα φιλειρηνικά αισθήματα του πατραϊκού λαού. Τους αγώνες του ενάντια στον πόλεμο και τις ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις, τις κινητοποιήσεις του για τα πυρηνικά στον Άραξο και τις μεγαλειώδεις διαδηλώσεις του ενάντια στην επέμβαση των ΗΠΑ και του ΝΑΤΟ στη Γιουγκοσλαβία που αυτές τις μέρες συμπληρώνουν 20 χρόνια.

Όσοι έσπευσαν να καλωσορίσουν τον κύριο Πάιατ όπως ο υποψήφιος Δήμαρχος της ΝΔ, κύριος Παπαδημάτος, αλλά και οι υπόλοιποι υποψήφιοι, όπως ο κ. Αλεξόπουλος του ΚΙΝΑΛ, ο κ. Ρώρος του ΣΥΡΙΖΑ και ο ακροδεξιός κ. Νικολόπουλος, που εκφράζουν την οργή τους για την εικόνα της πόλης και τον τουρισμό της, κάνουν πως δεν βλέπουν ότι οι «φίλοι τους οι Αμερικάνοι» έχουν ήδη στείλει, με τις επεμβάσεις και τους πολέμους χιλιάδες ξεριζωμένους πρόσφυγες και μετανάστες να επισκεφτούν την Πάτρα και το λιμάνι της. Ευτυχώς ο πατραϊκός λαός και η Δημοτική Αρχή έχουν επανειλημμένα και με κάθε ευκαιρία εκφράσει την έμπρακτη την αλληλεγγύη τους.

Η Δημοτική Αρχή, με συνέπεια λόγων και έργων, υλοποιώντας τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, και εκφράζοντας τα φιλειρηνικά αισθήματα του λαού της Πάτρας, έγκαιρα ενημέρωσε τον Ποδηλατικό Όμιλο Πάτρας (Π.Ο.Π.) ότι δε θα συμμετείχε με οποιοδήποτε τρόπο στην διοργάνωση λόγω της συμμετοχής του Αμερικανού πρέσβη. Δεν πρόκειται για έναν οποιοδήποτε εκπρόσωπο χώρας, αλλά για έναν πρεσβευτή, που μπαινοβγαίνει καθημερινά σε υπουργεία και στρατόπεδα, κάνει συναντήσεις με πρόθυμους περιφερειάρχες και δημάρχους για να προωθήσει τα συμφέροντα των ιμπεριαλιστών στη χώρα μας.

Ο αθλητισμός ενώνει τους λαούς αναπτύσσει τη φιλιά και τη συνεργασία τους, είναι ένα με το πανανθρώπινο ιδανικό της ειρήνης.

Ο εκπρόσωπος του ιμπεριαλισμού στη χώρα μας δεν πρόκειται να ξεπλυθεί από τα εγκλήματα κατά των λαών με τη συμμετοχή του σε μια αθλητική διοργάνωση.

Υστερόγραφο της Κατιούσα

Δείξε μου το φίλο σου να σου πω ποιος είσαι, λέει ο θυμόσοφος λαός.

Και να λοιπόν που από το “ευχαριστούμε στις ΗΠΑ”, φτάσαμε στις δικές τους ευχαριστίες, γιατί δεν είναι αχάριστοι απέναντι στους υποτακτικούς τους…

25 Μαρτίου, 2019

Ο "ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ"-Η "ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ"-Η "ΒΙΑ"- ΤΟ "ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ" ΚΑΙ ΤΟ "21 !!


ΖΗΤΩ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ 1821 ... 
Μερικές Σκέψεις ...

"Ρεαλισμός" και 1821 ... "Νομιμότητα" και 1821 ... "Βία" και 1821 ... "Όλοι μαζί" και 1821 ... κάθε φορά που κοντεύει μια τέτοιου μεγέθους εθνική επέτειος, αναγκαστικά ο καθένας κάνει τις σκέψεις του. Έτσι κι εγώ τις δικές μου.
1. Ο «ρεαλισμός» ποτέ δε «γράφει» ιστορία. Ποτέ δεν αλλάζει την κατάσταση. Ο Ρήγας Φεραίος που ονειρεύτηκε την επανάσταση κι ο Παπαφλέσσας που την «εκβίασε», δεν είχαν «ίχνος» ρεαλισμού. Είχαν όμως δίκιο κι απόλυτη εμπιστοσύνη στο λαό. Kι η ιστορία δε «θυμάται» ποτέ τους «ρεαλιστές». Το ίδιοι κι οι λαοί. Αλλά «θυμάται» και τιμά τους «τρελούς». Τους επαναστάτες.
2. Η ιστορία δε γράφεται με «διαπραγματεύσεις» και «διαλόγους». Η ιστορία όλων των λαών του κόσμου και πάνω απ΄ όλα των Ελλήνων, αυτό δείχνει. Ο Κολοκοτρώνης δεν πήγε σε «διάλογο» στα Δερβενάκια. Κι ο Διάκος δεν πήγε για «διαπραγματεύσεις» στην Αλαμάνα. Η κατάληψη της Τρίπολης από τον Κολοκοτρώνη δεν ήταν «διαλλακτικότητα» και «εποικοδομητικός διάλογος».
3. Η ιστορία δε γράφεται μέσα στα πλαίσια της όποιας «νομιμότητας» της εκάστοτε εξουσίας. Τότε «νόμος» ήταν ότι έλεγε ο Σουλτάνος κι ο Μέτερνιχ. Όλοι οι αγωνιστές του 1821 ήταν λοιπόν τότε … «παράνομοι». Ποτέ η ιστορία δεν προχώρησε μέσα στα πλαίσια της νομιμότητας της παλιάς τάξης, αλλά προχώρησε «σκίζοντας» τους νόμους και τις συμφωνίες των μεγάλων και των ισχυρών και βάζοντας «νέο δίκαιο», σύμφωνο με τα συμφέροντα των ανθρώπων, με τις ανάγκες της κοινωνίας και με τα βήματα της ιστορίας. Κι αυτή η αέναη διαδικασία δε θα σταματήσει ποτέ.
4. Η ιστορία «δε νοιάζεται» για τη διάρκεια της ζωής του κάθε ανθρώπου. Δεκάδες γενιές ανθρώπων έζησαν με τουρκοκρατία και πόνεσαν, επαναστάτησαν και μάτωσαν, χωρίς να δουν τη λευτεριά τους. Όμως αυτοί την έφεραν τη λευτεριά. Χωρίς αυτούς δε θα είχε έρθει ποτέ η «κρίσιμη ώρα» της επανάστασης. Ο αγώνας συχνά είναι μακροχρόνιος. Κι απαιτεί υπομονή κι επιμονή. Κι η αποτελεσματικότητα ενός τέτοιου αγώνα δε φαίνεται πάντα εύκολα. Ο ιστορικός χρόνος είναι πολύ μεγαλύτερος απ΄ τη ζωή του καθενός μας.
5. Όλοι οι κατακτητές και καταπιεστές όπου γης, μιλούσαν πάντα «ενάντια στη βία». Κι εννοούσαν ενάντια στη λαϊκή βία. Ενάντια στην επαναστατική βία. Φυσικό ήταν. Και φυσικό είναι και σήμερα αυτοί που φέρνουν τη δυστυχία στο λαό να ζητούν «ηρεμία», «καλό κλίμα» και «μη βία». Αυτοί που καταδικάζουν τα παιδιά του λαού στις πρόσκαιρες καταρτίσεις και τις εφήμερες δεξιότητες και τους στερούν την ομορφιά της γνώσης και της μόρφωσης, είναι φυσικό να φοβούνται την αντίδρασή τους. Αυτοί που είναι υπεύθυνοι για την ανεργία να φτιάχνουν θεωρίες για το ότι η ανεργία είναι «ψυχολογικό φαινόμενο». Αυτοί που φτιάχνουν το κατάμαυρο «νέο σχολείο» είναι φυσικό να το φαντάζονται αυτό το σχολείο σιδερόφρακτο, γεμάτο κάμερες και με εκπαιδευτικούς παιδονόμους. Τώρα που γιορτάζουμε την επανάσταση του 1821 τι θα λένε οι «παιδαγωγοί της αντιβίας» για τη «βία» των ηρώων του 1821; Η ανατίναξη του Κουγκίου απ΄ το Σαμουήλ ήταν «τρομοκρατική πράξη» ; Αν όχι, τότε πώς χαρακτηρίζεται με βάση το δικό τους σκεπτικό ; Η κατάληψη της Τρίπολης από τον Κολοκοτρώνη ήταν «διαλλακτικότητα» ή κάτι άλλο ; Τι άλλο ήταν ;
6. Η βία δεν είναι ούτε καλή, ούτε κακή, εξ ορισμού. Είναι άλλες φορές προοδευτική κι άλλες αντιδραστική. Η Γαλλική, η Αμερικάνικη κι η Ρώσικη Επανάσταση, ήταν «προοδευτική βία» μέσα στην ιστορία, γιατί την έσπρωξε προς τα εμπρός. Η βία των ΜΑΤ και της Χρυσής Αυγής σήμερα, ή η βία των τανκς στο Πολυτεχνείο, ή η βία των αμερικανόδουλων δικτατορικών καθεστώτων, ήταν και είναι αντιδραστική, γιατί επιχειρεί να επιβάλλει εξουσίες και πολιτικές αντιλαϊκές. Επιχειρεί να καθυστερήσει την ιστορία. Η βία των λαών που απαιτούν καλύτερη ζωή και δικαιώματα, που ζητούν να καρπώνονται οι ίδιοι τον πλούτο που παράγουν κι όχι κάποια παράσιτα, αυτή η βία είναι νόμιμη και δικαιολογημένη. Η βία των κυβερνήσεων που θέλουν να επιβάλλουν το δίκιο των παράσιτων (πλουτοκράτες, δανειστές, τράπεζες, κλπ) είναι παράνομη και αδικαιολόγητη. Η βία που στηρίζεται στο δίκιο του λαού, είναι και νόμιμη και αναπόφευκτη ! Αυτή μάλιστα η βία είναι «ο μοναδικός συγγραφέας της ιστορίας» !
7. Στην επανάσταση του 1821 δεν πήραν μέρος μόνο ορθόδοξοι Χριστιανοί και ΄Έλληνες το «γένος». Πήραν μέρος κι οι λεγόμενοι Φιλέλληνες. Αλλά πήραν μέρος στις Παραδουνάβιες Ηγεμονίες και Βλάχοι, Μολδαβοί, Βούλγαροι, Αλβανοί, Σέρβοι, Τσιγγάνοι, Ούγγροι, Πολωνοί και άλλοι. Τι γλώσσα άραγε μιλούσαν οι ναύτες του Μιαούλη ; Μήπως ζητούσαν οι Έλληνες επαναστάτες «ταυτότητα» ή «εξέταση αίματος» για να πάρει κανείς μέρος στην επανάσταση και να γίνει «Κλέφτης» ; Ποιος στρατηγός της επανάστασης ήταν επικεφαλής της εξόδου του Μεσολογγίου και τι εθνικότητας ήταν αυτός ; Ο Ρήγας Φεραίος ζωγράφιζε το χάρτη της Ελλάδας, ή τη «Χάρτα» των Βαλκανίων ; Ο ίδιος ο Ρήγας μιλούσε για «ελεύθερη Ελλάδα» ή μήπως καλούσε Χριστιανούς και Τούρκους κατοίκους όλων των Βαλκανίων σε κοινό αγώνα για το γκρέμισμα της οθωμανικής κυριαρχίας και στη δημιουργία μιας «Βαλκανικής Ομοσπονδίας» ; Η επανάσταση του 1821 δε βοηθά κανένα σοβαρό άνθρωπο να βγάζει «ρατσιστικά» ή «εθνικιστικά» συμπεράσματα. Άλλωστε ο «εθνικισμός» (που συνήθως πάει χέρι χέρι και με την υποτέλεια) όσες φορές έγινε «επίσημη πολιτική» του κράτους, οδήγησε τη χώρα και το λαό σε εθνικές ήττες, καταστροφές, διχασμούς (πόλεμος 1897, Μικρασία, Εμφύλιος, Χούντα, Κύπρος, κλπ). Αντίθετα όσες φορές πήρε το λόγο ο λαός χωρίς να κοιτά «πιστοποιητικά καταγωγής ή αίματος», ο λαός αυτός μεγαλούργησε (1821, Εθνική Αντίσταση 1940-45 κ.λ.π.). «Αντάρτης κλέφτης παλληκάρι πάντα είναι ο ίδιος ο λαός».
8. Καμιά φορά η ζωή δείχνει σα να χάθηκε μια μάχη. Ή και ο πόλεμος. Ακόμα κι όταν αυτό είναι αλήθεια, δε σημαίνει κατ΄ ανάγκην «ιστορική ήττα». Ο Σπάρτακος έχασε την τελευταία μάχη και τον πόλεμο. Αλλά είχε ήδη κερδίσει την ιστορία. Ο Διάκος θυσιάστηκε. Αλλά νίκησε ηθικά. Ο Ρήγας πέθανε για τις ιδέες του. Τίποτε όμως δεν τέλειωσε με το θάνατό του. Αντίθετα μ΄ αυτόν «άρχισε» και νίκησε η επανάσταση.
9. Ποτέ οι Έλληνες δεν ήταν «όλοι μαζί». Και τότε στο 1821 υπήρχαν οι «προσκυνημένοι», οι «ρεαλιστές» που δεν ήθελαν την επανάσταση, οι «συμβιβαστικοί» που ήθελαν να τα βρούμε με τους Τούρκους. Τις φράσεις : «Πού πολεμοφόδια; Πού όπλα; Πού χρήματα πολυάριθμα ; Πού στρατός πεπαιδευμένος;» δεν τις είπε Τούρκος, αλλά κάποιος «΄Έλληνας» ... ρεαλιστής για να αρνηθεί την επανάσταση. Τη φράση «Κάλλιο οι Τούρκοι κι ο ραγιάς υπόδουλος, παρά λεύτερο έθνος με το λαό να ‘χει δικαιώματα» δεν την είπε ούτε Άγγλος, ούτε Ρώσος, αλλά κάποιος «Έλληνας» κοτζαμπάσης, που ήθελε «τάξη και ασφάλεια» απ΄ τον «εχθρό λαό». Αυτός που είπε στον Παπαφλέσσα «Είσαι απατεώνας, άρπαγας, εξωλέστατος!» δεν ήταν Τούρκος, αλλά «Έλληνας». Γι’ αυτούς όλους τους «Έλληνες» ο Κολοκοτρώνης έλεγε «Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους». Σ΄ αυτούς όλους απάντησε ο Παπαφλέσσας ότι : «Η επανάσταση είτε θέτε είτε όχι θα γίνει ! Πάρτε το απόφαση. Αν εσείς γυρεύετε να την εμποδίσετε, εγώ πήρα προσταγή από την Αρχή να ξεσηκώσω το λαό και να την κάνω. Και τότες όποιον βρουν ξαρμάτωτο οι Τούρκοι, ας τον κόψουν...».
Γι’ αυτούς όλους κι εμείς λέμε σήμερα το ίδιο. Για όλους όσους υπηρετούν την πολιτική της Τρόϊκας, των Μνημονίων, της Ε.Ε., για όσους απολογούνται για λογαριασμό των αστικών κυβερνήσεων.
Για απελευθέρωση του έθνους δεν μπορούν να μιλούν όσοι συμμετέχουν στο μακελειό για την υποδούλωση λαών και πρώτα πρώτα του δικού μας.
Για ελευθερία δεν μπορούν να μιλάνε όσοι υπηρετούν την υποδούλωση στη νέα τάξη της Τρόϊκας, της Ε.Ε., της πλουτοκρατίας.
Καλύτερα να πάνε να κρυφτούν αυτοί, όσο γιορτάζουμε την 25η Μαρτίου. Γιατί σκεφτόμαστε όλοι :
Tι θα πει σήμερα απελευθέρωση; Από ποιον ;
– Συνεχίζουμε λοιπόν να γιορτάζουμε την 25η Μαρτίου κι όλα τα περήφανα ΟΧΙ του Ελληνικού Λαού. Γιορτάζουμε λέγοντας σήμερα τα δικά μας ΟΧΙ. «Όταν η αδικία γίνεται νόμος, τότε η επανάσταση είναι καθήκον μας».
– Συνεχίζουμε να αντιγράφουμε τα μηνύματα της λαϊκής επανάστασης του 1821. Γράφοντας τις δικές μας παρακαταθήκες για την αυριανή επανάσταση του λαού μας ενάντια σ΄ όσους τον καταπιέζουν σήμερα.
– Συνεχίζουμε να πολεμάμε ενάντια στους σύγχρονους καταπιεστές, στους σύγχρονους κατακτητές, αλλά και ενάντια στους διάφορους «φίλους» και τις «ιερές τους συμμαχίες» τους, τύπου Ε.Ε. ή «Ιερής Συμμαχίας» του Μέτερνιχ. Με τους εχθρούς μας δε διαπραγματευόμαστε.
– Συνεχίζουμε να πιστεύουμε ακράδαντα στις δυνάμεις και στα δίκια του λαού μας και να λέμε "Η ΜΟΝΗ ΥΠΕΡΔΥΝΑΜΗ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΛΑΟΙ. Τίποτα δεν είναι αδύνατο για το λαό και την ιστορία. Ο λαός πάντα στο τέλος επιβάλλει το δίκιο του.”
Y.Γ. Αυτό το κείμενο υπήρξε :
- Δημοσίευση στην εφημερίδα "Νέο Εμπρός", μάλλον το Μάρτη του 2012.
- Ανακοίνωση του ΠΑΜΕ εκπαιδευτικών για την 25η Μαρτίου.
- Ανακοίνωση Συλλόγων Εκπαιδευτικών το 2013 και 2014. https://www.alfavita.gr/…/…/94003_zito-i-epanastasi-toy-1821
- Μοιράστηκε σαν προκήρυξη στην Ξάνθη τη μέρα της επετείου το 2014.
https://www.xanthipress.gr/zito-epanastasi-tou-1821-skepsi…/
- Αργότερα δημοσιεύτηκε στο "aristerastimitilini" το 2016 http://aristeramitilini.blogspot.com/2016/03/1821.html
Κι εγώ το ξαναβρήκα και το … ξαναδιάβασα.