Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

15 Σεπτεμβρίου, 2019

ΓΙΑ ΑΝΥΠΟΜΟΝΟΥΣ... - ΚΡΙΤΕΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ !!

«Σαν το σκορπιό είσαι, αδερφέ μου,
σαν το σκορπιό,
μέσα σε μια μεγάλη νύχτα τρόμου.
Σαν το σπουργίτι είσαι, αδερφέ μου,
σαν το σπουργίτι
μέσα στις μικροσκοπικές σκοτούρες του.
Εχ, σαν το στρείδι είσαι, αδερφέ μου,
σαν το στρείδι
το σφαλισμένο και ήσυχο.
Τι τρομερός πούσαι, αδερφέ μου,
σα στόμιο σβησμένου ηφαιστείου.
Κ’ ένας δεν είσαι, αλλοίμονο,
δεν είσαι πέντε
δεν είσαι μήτε και μιλιούνια.
Σαν πρόβατο είσαι, ω αδερφέ μου.
Όταν ο μπόγιας, το τομάρι σου ντυμένος,
όταν σηκώνει το ραβδί του ο μπόγιας,
βιάζεσαι να χωθείς μες το κοπάδι
και τρέχοντας τραβάς για το σφαγείο,
τρέχοντας, κι από Πάνου με καμάρι.
Είσαι το πιο παράδοξο πλάσμα του κόσμου,
πιότερο ακόμα κι απ’ το ψάρι
που ζει μέσα στη θάλασσα χωρίς Ναν τη γνωρίζει.
Κι αν είναι δω στη γης τόση μιζέρια
είναι από σένανε, αδερφέ μου,
Αν είμαστε έτσι πεινασμένοι κ’ έτσι τσακισμένοι
Αν είμαστε γδαρμένοι ως το μεδούλι
και πατημένοι σαν τσαμπιά να δώσουμε όλο το κρασί μας,
Τάχα θα πω πως είναι από δικό σου φταίξιμο; – όχι,
Όμως και συ, αδερφέ μου, φταις καμπόσο
».

ΠΟΙΟΣ ΛΑΟΣ ?
«Οι άνθρωποι είναι ζώα
που μυρίζουν τελείως ιδιόμορφα.
Και λέω πάλι, δε βαριέσαι,
έχω κι εγώ την ίδια μυρουδιά»
(Μπέρτολντ Μπρεχτ)
Χρόνια τώρα, ακούω σε συζητήσεις ή βλέπω κάποιους ανθρώπους που δηλώνουν στα προφίλ τους στο fb επαναστάτες, κομμουνιστές, αναρχικοί κλπ., να τα βάζουν συστηματικά με «το λαό». Το λαό που «κοιμάται», που «είναι δειλός και συμβιβασμένος», που «ψηφίζει τους εχθρούς του». Με ύφος εντελώς υποτιμητικό. Έως και με βρισιές του τύπου «ξυπνήστε ζώα», «σούργελα», «γατάκια» κλπ.
Δεν πρόκειται να ασχοληθώ με το αν και κατά πόσον αυτό το στυλ είναι έστω και ελάχιστα … αποτελεσματικό (ανθρωποδιωχτικό το λένε κάποιοι). Κυρίως γιατί αν πω σε κάποιον «δε μου αρέσει ο τρόπος που τα λες», είναι σα να συμφωνώ εν μέρει με την ουσία αυτών που λέει. Κι εγώ μ’ αυτή τη στάση και το ύφος απέναντι στο λαό, διαφωνώ 1000%, όποια γλώσσα κι αν χρησιμοποιούν.
Για ποιο λαό τα λένε αλήθεια αυτά;
Όταν κάποιος αποφασίζει να υιοθετήσει αυτή την ιδεολογία, βάζει ψηλά στα ιδανικά του την αγάπη και την υπεράσπιση αυτού του λαού. 
Αυτού του λαού που ο ίδιος (ο καθένας μας) τον τραγουδά στα αντάρτικα και τα άλλα εργατικά τραγούδια, που διαβάζει την ιστορία του και τιμά τα κατορθώματά του. 
Αυτού του λαού που τον υμνούν οι αγαπημένοι μας ποιητές, ο Ρίτσος που λέει «να μη ξεχωρίζουμε από (αυτό) τον κόσμο» κι ο Χικμέτ που συμπληρώνει πως «η μοίρα (αυτού) του κόσμου είναι και δική μας μοίρα». Αυτού του λαού που είναι ο μόνος που μπορεί να υλοποιήσει τα όνειρά μας, γιατί τις επαναστάσεις τις κάνουν οι λαοί. 
Κι αν δεν την κάνει αυτός ο λαός την επανάστασή “σου”, δε θα την κάνει κανείς. Κι ο λαός δεν ανακοινώνει τις επαναστάσεις του. Τις κάνει, όταν έρχεται η ώρα. Αρκεί να βρεθεί τότε μια κατάλληλη ιδεολογία, ένα κόμμα συνωμοτών επαναστατών προετοιμασμένο και μια ηγεσία να την εκφράσει, καθοδηγήσει, εξασφαλίσει.
Και τέλος πάντων, αλλιώς δε γίνεται. Ο λαός δεν είναι πρόβλημα. Είναι η μόνη λύση. Ας το πάρουμε απόφαση λοιπόν καθώς σκεπτόμαστε τα πολιτικά μας οράματα. Εμείς που θέλουμε να αλλάξουμε τον πλανήτη, εμείς πρέπει να αλλάξουμε μυαλά στον κόσμο. Με υπομονή και σωστή ακούραστη δουλειά.
Ποιος λαός ήταν «καλύτερος» από αυτόν εδώ;
Ήταν άραγε … «καλύτερος λαός» οι Έλληνες το 1820 ; 
Ήταν λιγότερο φοβισμένοι, εσωστρεφείς, κλεισμένοι στα καβούκια τους οι Έλληνες το 1939; Κι όσοι λαοί έκαναν την δική τους επανάσταση (Γάλλοι, Αμερικάνοι, Ρώσσοι, Κινέζοι, Βιετναμέζοι, Κουβανοί, κλπ.), υπήρξαν άραγε εξυπνότεροι, πιο καλλιεργημένοι, πιο πολιτικοποιημένοι, λιγότερο συμβιβασμένοι και φοβισμένοι; 
Ή πιο τολμηροί και πιο … ήρωες από το δικό «σου», μέχρι λίγο καιρό πριν να ξεσπάσουν με την επανάστασή τους;
Θυμήσου: Ο λαός ποτέ δεν ήταν τόσο ιδεολόγος, τόσο αλτρουιστής και τόσο άφοβος, όσο τον απαιτείς. Μεταξύ μας, κανένας δεν είναι. Ο κόσμος πάντα έτσι ήταν. Εύπιστος στα εύκολα. Δύσπιστος σ’ όποιον του πρότεινε τα δύσκολα. Άπιστος σ’ αυτόν που του προτείνει ρίσκα και που του ζητά προσωπικές θυσίες.
Και τι σας έχει κάνει εν τέλει αυτός ο λαός;
Είναι διστακτικός; Δειλός; Κλεισμένος στο σπίτι και στον καναπέ του; 
Θαρρείς ότι θα ήταν φυσιολογικό δέκα είκοσι χρόνια μετά το Σπάρτακο, οι σκλάβοι της γης να ήταν ξανά ξεσηκωμένοι για νέα επανάσταση; Θαρρείς ότι είναι φυσιολογικό, να υπάρχουν χώρες στον κόσμο που δεν έχουν κομμουνιστικό ή εργατικό κόμμα κι ένας λαός να είναι έτοιμος στο δρόμο για τη νέα εξέγερσή του; 
Ή μήπως θαρρείς ότι αυτός ο λαός είναι αμέτοχος στο ότι η χώρα του έχει το πιο ισχυρό κομμουνιστικό κίνημα στην Ευρώπη κι από τα πιο ισχυρά στον κόσμο; 
Επομένως θα συμφωνήσουμε ότι η κατάσταση των ΚΚ και το επίπεδο συνειδητοποίησης του λαού, σε κάθε χώρα, αλλά και παγκοσμίως, πάνε χέρι χέρι. Σου περνάει ακόμα από το μυαλό ότι αυτός ο λαός ίσως λουφάζει, ακριβώς γιατί ξέρει καλά τι είναι ικανός να κάνει και τι του ζητάμε κι εμείς να κάνει; Άλλωστε το βλέπει κάθε μέρα στις φωτογραφίες που έχει στο σαλόνι του. Και το ένα και το άλλο.
Δεν μιλάω προφανώς για «υποταγή» στο λαό.
Και ευθύνες έχει. Και να του τις υπενθυμίζουμε πάντα χρειάζεται. Και πολλές φορές να πάμε κόντρα και με τις απόψεις του. Πρέπει να το κάνουμε και το κάνουμε.
 Κι αυτή την στάση ωραιότατα (ύφος και γλώσσα απέναντι στο λαό) την εκφράζει κι ο Χικμέτ, στο ποίημά του «Το πιο παράξενο από όλα τα πλάσματα» (το παραθέτω στο τέλος).
 Σε καμιά λοιπόν περίπτωση δε λέω να γλείφουμε το λαό. Ούτε να πάμε «με τα νερά του». Και καλά κάνουμε και δεν πάμε. (Αγανακτισμένοι, Μακεδονικό, Ολυμπιακοί αγώνες, συγκεντρώσεις ΓΣΕΕ, κλπ.). 
Αντίθετα, είμαι με τους Γαλλιλαίους και με τις Κασάνδρες που έλεγαν την αλήθεια, αλλά οι λαοί έπρεπε πρώτα να πάθουν για να μάθουν.
Αλλά τώρα που ίσως και να υπερβάλω λίγο (κι έχει φυσικά και πολλές άλλες πλευρές το θέμα), το κάνω αναγκαστικά γιατί μου φαίνεται ότι πολλοί … έχετε μπατάρει λίγο. Κι ομολογώ, είναι εύκολο για τον καθένα που έχει μέσα του λίγη, τόση δα, μικροαστική ανυπομονησία.
Δε μ’ αρέσει να χρησιμοποιώ λέξεις βαριές όπως «αντιδιαλεκτικό» και τέτοια, λες κι είμαι εγώ ο κριτής. Ούτε να κουνάω δάχτυλα στον οποιοδήποτε και να του κολλάω βαρύγδουπες ταμπέλες. 
Πάντα λέω ότι έχω μια γνώμη κι όποιος έχει αντίθετα επιχειρήματα ας μου την αλλάξει. Μπορεί λοιπόν να κάνω εγώ λάθος. Αλλά αυτά τα γράφω, γιατί νομίζω ότι μπορεί και να μη κάνω λάθος. Και νομίζω ότι δε μπορούμε να μιλάμε και να γράφουμε υποτιμητικά για το λαό. Γιατί δεν το αξίζει. Γιατί κι εμείς είμαστε μέρος του λαού. Γιατί δεν μπορεί είναι αυτή η δική μας άποψη. Και γιατί δεν έχει έννοια αυτή η άποψη, αφού αυτός είναι ο λαός.
Υ.Γ. Ναζίμ Χικμέτ, Το πιο παράδοξο απ’ όλα τα πλάσματα (1948). Διαβάστε το δυο φορές. Μια όταν το λέει για το λαό. Και μια όταν το λέει για καθέναν από μας. Γιατί ο καθένας από μας δεν είναι άλλο πράγμα από το λαό.
«Σαν το σκορπιό είσαι, αδερφέ μου,
σαν το σκορπιό,
μέσα σε μια μεγάλη νύχτα τρόμου.
Σαν το σπουργίτι είσαι, αδερφέ μου,
σαν το σπουργίτι
μέσα στις μικροσκοπικές σκοτούρες του.
Εχ, σαν το στρείδι είσαι, αδερφέ μου,
σαν το στρείδι
το σφαλισμένο και ήσυχο.
Τι τρομερός πούσαι, αδερφέ μου,
σα στόμιο σβησμένου ηφαιστείου.
Κ’ ένας δεν είσαι, αλλοίμονο,
δεν είσαι πέντε
δεν είσαι μήτε και μιλιούνια.
Σαν πρόβατο είσαι, ω αδερφέ μου.
Όταν ο μπόγιας, το τομάρι σου ντυμένος,
όταν σηκώνει το ραβδί του ο μπόγιας,
βιάζεσαι να χωθείς μες το κοπάδι
και τρέχοντας τραβάς για το σφαγείο,
τρέχοντας, κι από Πάνου με καμάρι.
Είσαι το πιο παράδοξο πλάσμα του κόσμου,
πιότερο ακόμα κι απ’ το ψάρι
που ζει μέσα στη θάλασσα χωρίς Ναν τη γνωρίζει.
Κι αν είναι δω στη γης τόση μιζέρια
είναι από σένανε, αδερφέ μου,
Αν είμαστε έτσι πεινασμένοι κ’ έτσι τσακισμένοι
Αν είμαστε γδαρμένοι ως το μεδούλι
και πατημένοι σαν τσαμπιά να δώσουμε όλο το κρασί μας,
Τάχα θα πω πως είναι από δικό σου φταίξιμο; – όχι,
Όμως και συ, αδερφέ μου, φταις καμπόσο».

Manos Doukas

14 Σεπτεμβρίου, 2019

ΠΕΡΙ "ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΩΝ" ΣΤΗ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ


Απλά μαθηματικά
Φιλότιμη προσπάθεια να ενισχύσουν τις επιδόσεις τους στα μαθηματικά κάνουν διάφοροι δημοσιολόγοι, εκφράζοντας τον ...προβληματισμό τους για τη σχέση μειοψηφίας - πλειοψηφίας. Πώς είναι δυνατόν, αναρωτιούνται, το 10% των εργαζομένων μιας επιχείρησης να αποφασίζει για τους υπόλοιπους 90% για μια απεργία; Πράγματι, ακατανόητος ο γρίφος... Ας μας πουν όμως όλοι αυτοί που προσπαθούν να φέρνουν τις «πλειοψηφίες» και τις μειοψηφίες στα μέτρα τους: Πώς γίνεται το 22,6% του εκλογικού σώματος να ισούται με το 53% των βουλευτικών εδρών που κατέκτησε η ΝΔ στις τελευταίες εκλογές; Πώς γίνεται ένας κλάδος που απεργεί για τα δικαιώματά του, με συμμετοχή 100%, όπως παλιότερα οι ναυτεργάτες, να μπαίνει στο στόχαστρο ως η «μειοψηφία» που θίγει την «πλειοψηφία» και να επιστρατεύεται; Τι ακριβώς συμβαίνει όταν σε μια επιχείρηση απεργεί το 100% για να μην απολυθεί ο πρόεδρος του τοπικού Εργατικού Κέντρου και εργαζόμενος ο ίδιος, αλλά το δικαστήριο βγάζει παράνομη την απεργία, μπροστά στην «πλειοψηφία» του ενός και μοναδικού, δηλαδή του εργοδότη; Πώς γίνεται, τέλος, αυτοί που κατέχουν το 90% του πλούτου στην Ελλάδα να πληρώνουν το 5% των φόρων και η συντριπτική πλειοψηφία του λαού, που μοιράζεται το 10% του πλούτου, να πληρώνει το 95% των φόρων; Η απάντηση είναι φανερή. Κοινός παρονομαστής σε όλα τα παραπάνω είναι τα συμφέροντα των επιχειρηματικών ομίλων. Αυτά υπερασπίζεται η κυβέρνηση της ΝΔ με σθένος, όπως πριν ο ΣΥΡΙΖΑ. Γι' αυτό νομοθετεί αντιδραστικές διατάξεις για το δικαίωμα των εργαζομένων να οργανώνονται και να αγωνίζονται. Απλά μαθηματικά...
"Ρ"

13 Σεπτεμβρίου, 2019

ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΤΕΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ -ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ !!


Οι υπουργοί της κυβέρνησης θα έστελναν τα παιδιά τους σ' αυτό εδω το σχολείο ; Ο Πατούλης, η Δουρου, ο Σγουρός και οι λοιποί που χθες δεν καταδεχτηκαν να συζητηθεί στο περιφερειακό συμβούλιο η αντισεισμική θωράκιση θα έστελναν τα παιδιά τους στα θρανία κάτω από κολώνες σαν κι αυτή της φωτό? Η είδηση εδω απο το Ριζοσπάστη
Εικόνα - σοκ σε σχολείο στο Μενίδι που λειτουργεί κανονικά!
Η κολόνα που φαίνεται στη φωτογραφία που δημοσιεύουμε είναι από το ισόγειο του 7ου Γυμνασίου Αχαρνών, που χτες λειτούργησε κανονικά και από σήμερα ξεκινούν τα μαθήματα. Δεν χρειάζονται πολλές περιγραφές για να καταλάβει, όποιος βλέπει τη φωτογραφία, την επικινδυνότητα του συγκεκριμένου σχολικού κτιρίου.
Το πρόβλημα, βέβαια, όπως φάνηκε και από τη χτεσινή μέρα έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς, έχει έκταση. Σύμφωνα με στοιχεία που ακούστηκαν χτες από εκπροσώπους συλλόγων εκπαιδευτικών και άλλων φορέων στη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου, «δεν έχει γίνει κανένας αντισεισμικός έλεγχος σε καμία σχολική μονάδα του Μενιδίου»! Επιπλέον: «Στο 4ο Δημοτικό Σχολείο έχουν "φύγει" τσιμέντα και έχει ρωγμές, αλλά ο δήμος τούς είπε να μπουν μέσα. Το ίδιο ισχύει και στο 8ο, στο 14ο, στο 23ο στην Αυλίζα».
https://www.rizospastis.gr/page.do…

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

Σε παρέμβαση με αφορμή τη συζήτηση για τις αλλαγές στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα και τις εξετάσεις για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, ο σημερινός πρύτανης του Κρατικού Πανεπιστημίου Λομονόσοφ της Μόσχας επιχειρεί μια σύγκριση των συστημάτων εξετάσεων, αλλά και γενικότερα της Εκπαίδευσης στη σημερινή καπιταλιστική Ρωσία, με τη σοβιετική περίοδο. Γράφει μεταξύ άλλων: «Ο άθλος του σοβιετικού συστήματος Εκπαίδευσης συνίστατο στο ότι έδινε πανίσχυρη βάση γνώσεων και αυτό έδινε με τη σειρά του εξαιρετικά καταρτισμένους μηχανικούς, μαθηματικούς, χημικούς (...) Κατείχαμε ηγετική θέση στον κόσμο σε πολλές σημαντικές κατευθύνσεις: Στο διάστημα, στην πυρηνική φυσική, στη χημεία, στην επεξεργασία (...) Στη συνέχεια όλα αυτά τα χάσαμε». 
Αν έχει μια αξία η μαρτυρία του, είναι επειδή αναγνωρίζεται η ανωτερότητα του σοσιαλιστικού συστήματος και στην Παιδεία. Σε μια περίοδο μάλιστα που τα επιτεύγματά του συκοφαντούνται και γίνεται προσπάθεια να παρουσιαστεί ως «μονόδρομος» η μία ή η άλλη εκδοχή της υποβάθμισης της μόρφωσης και του ταξικού σχολείου.

Από:
Konstantinos Mpourxas




Με θέμα: «Κυβερνητική πολιτική στην Παιδεία: Σε ευθεία αντίθεση με τις σύγχρονες κοινωνικές ανάγκες και προσδοκίες», μίλησε ο Γιάννης Δελής, μέλος της ΕΠ Κεντρικής Μακεδονίας του ΚΚΕ και βουλευτής Α' Θεσσαλονίκης στην εκδήλωση της ΚΟ Κεντρικής Μακεδονίας του ΚΚΕ με θέμα «Πολιτικές και οικονομικές εξελίξεις και οι θέσεις του ΚΚΕ» με ομιλητή τον ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ Δημήτρη Κουτσούμπα.

Παρατίθεται η ομιλία:

«Πάντα, το ξεκίνημα της νέας σχολικής χρονιάς γεννάει όνειρα και ελπίδες.

Στις λαϊκές οικογένειες, όμως, φέρνει μαζί και περίσκεψη και άγχος για το πώς το αγαθό της Παιδείας θα γίνει κτήμα των παιδιών τους.

Αφού, ξέρουν καλά, πως από το νηπιαγωγείο μέχρι και το πανεπιστήμιο χρειάζονται αρκετά λεφτά για να σπουδάσεις.

Η αιτία απλή: Στον καπιταλισμό, η Παιδεία, όπως και άλλα αγαθά, αναγνωρίζονται ως κοινωνικά μόνο στα λόγια, αφού στην πράξη υπάρχουν ως εμπορεύματα.

Σε πανάκριβο εμπόρευμα μετατρέπεται ολοένα και περισσότερο και η Παιδεία και μάλιστα, όσο αυτή ακριβαίνει τόσο φτωχαίνει το περιεχόμενό της για τα παιδιά των λαϊκών οικογενειών.

Στο πανεπιστήμιο, η εμπορευματοποίηση επιταχύνει.

Το βλέπουμε στις εκρηκτικές ελλείψεις και τα χάλια των φοιτητικών εστιών, με το κόστος της φοιτητικής στέγης για πολλές λαϊκές οικογένειες να είναι απαγορευτικό για τις σπουδές των παιδιών τους.

Σε ένα πανεπιστήμιο-"επιχείρηση" χωράνε μόνο τα πανάκριβα εμπορεύματα της εκπαιδευτικής αγοράς, όπως τα διάφορα μεταπτυχιακά, τα ξενόγλωσσα προπτυχιακά.

Σε ένα τέτοιο πανεπιστήμιο χωράνε να μπαινοβγαίνουν μόνο οι μεγάλες επιχειρήσεις για να το αξιοποιούν στις μπίζνες τους.

Σε ένα τέτοιο πανεπιστήμιο χωράνε να μπαινοβγαίνουν μόνο η ΕΕ και το ΝΑΤΟ για να προπαγανδίζουν τις σάπιες θέσεις τους, αλλά δεν χωρά το άσυλο, ούτε τα λαϊκά δικαιώματα.

Η Παιδεία-εμπόρευμα, όμως, προωθείται και στις υπόλοιπες βαθμίδες.

Περιορίζεται στο Λύκειο η γενική μόρφωση, σύμφωνα με τον απαράδεκτο νόμο Γαβρόγλου, τον οποίο η ΝΔ διατηρεί ουσιαστικά, νόμος που μετατρέπει το Λύκειο σε ένα ατέλειωτο εξεταστικό κέντρο και ήδη "τρίβουν τα χέρια" τους οι μεγάλοι φροντιστηριάρχες.

Η επέκταση της μαθητείας γίνεται κακοπληρωμένη σκληρή δουλειά στα εργοδοτικά κάτεργα.

Ενώ, η συρρίκνωση της Γενικής Παιδείας στα ΕΠΑΛ, φανερώνει ότι αυτοί που σήμερα στερούν από τα παιδιά των ΕΠΑΛ τη μόρφωση αύριο, θα τους στερούν τα δικαιώματά τους στη δουλειά και τη ζωή.

Για τους ταξικούς φραγμούς στη μόρφωση, αυτά τα ανυπέρβλητα εμπόδια για τα παιδιά της λαϊκής πλειοψηφίας!

Τώρα, λοιπόν, είναι η σειρά της ΝΔ να έρθει για να χτίσει και αυτή πάνω στο αντιλαϊκό πλαίσιο που ετοίμασε ο ΣΥΡΙΖΑ, υπό την υψηλή εποπτεία, βεβαίως, της ΕΕ και του ΟΟΣΑ!

Και επιθετικά προβάλει η ΝΔ την αυτονομία των σχολείων, το διαφοροποιημένο σχολικό πρόγραμμα, την αριστεία, τις ίσες ευκαιρίες και την επιχειρηματικότητα, την ώρα που ο ΣΥΡΙΖΑ υπερασπίζεται το δικό του έργο, με το οποίο έστρωσε το έδαφος για το βάθεμα της αντιλαϊκής επίθεσης και στην Εκπαίδευση.

Πολλά τα λόγια για τις ίσες ευκαιρίες στην Εκπαίδευση και από τη ΝΔ, αλλά τσιμουδιά από όλους τους για το δικαίωμα του λαού στην Παιδεία και για την ευθύνη του κράτους στην ισότιμη παροχή της σε όλα τα παιδιά.

Καμιά συγκεκριμένη δέσμευση για την κρατική χρηματοδότηση που βρίσκεται καθηλωμένη -για το ΝΑΤΟ δίνονται περισσότερα λεφτά-, τσιμουδιά για τη δημιουργία νέων σύγχρονων υποδομών, εγκληματική αδιαφορία για την αντισεισμική θωράκιση των σχολείων στην πιο σεισμογενή χώρα της Ευρώπης.

Και, τέτοιο καιρό, καραβάνια οι δεκάδες χιλιάδες αναπληρωτές να ξεκινάνε για κάθε γωνιά της πατρίδας μας, μιας και μόνιμοι διορισμοί χρόνια έχουν να γίνουν.

Και όταν νομοθετούν τη δίχρονη Προσχολική Αγωγή, ούτε ο ΣΥΡΙΖΑ ούτε η ΝΔ φροντίζουν να χρηματοδοτήσουν ένα τέτοιο εγχείρημα που προϋποθέτει κατάλληλα κτήρια και μόνιμο προσωπικό που δεν υπάρχουν.

Αποτέλεσμα, νήπια να στοιβάζονται σε υπεράριθμα τμήματα, σε ακατάλληλες αίθουσες, ακόμα και σε κοντέινερς, όπως εδώ στην Ευκαρπία, ή να αναγκάζονται να μετακινηθούν χιλιόμετρα μακριά από τα σπίτια τους με ευθύνη των γονιών τους.

Το ΚΚΕ, όμως, το ζήτημα της Προσχολικής Αγωγής δεν το περιορίζει μόνο στα στενά πλαίσια της "εναρμόνισης της επαγγελματικής και της οικογενειακής ζωής", όπως κάνει η ΕΕ, προκειμένου απλώς οι γυναίκες να ενταχθούν με λιγότερες έγνοιες στην παραγωγή.

Για το ΚΚΕ, η Προσχολική Αγωγή σημαίνει πρώτα από όλα το δικαίωμα όλων των παιδιών στη διαπαιδαγώγηση, την κοινωνικοποίηση και την ολόπλευρη ανάπτυξή τους και γι' αυτό οφείλει το κράτος να την παρέχει ποιοτικά, δωρεάν και ενιαία σε όλα τα παιδιά, με σύγχρονο επιστημονικό πρόγραμμα και μόνιμο προσωπικό και όχι όπως θέλει ο κάθε δήμος.

Όσο για την Ειδική Αγωγή, οι ελλείψεις σε ειδικά σχολεία και εκπαιδευτικούς χτυπάνε κόκκινο με τους γονείς παιδιών με αναπηρία να κουβαλάνε μόνοι τους κάθε μέρα το δικό τους σταυρό, αφού η πλειοψηφία αυτών των παιδιών βρίσκεται εκτός ειδικών δομών.

Τελικά, πίσω από την προπαγανδιστική βιτρίνα των "ίσων ευκαιριών", δεν κρύβεται η σκληρή πραγματικότητα για τα παιδιά των λαϊκών οικογενειών που δεν παίρνουν ολοκληρωμένη μόρφωση.

Και από πάνω, όταν έρθουν σε αυτά τα παιδιά οι δυσκολίες και η αποτυχία που γεννούν οι ταξικές ανισότητες, οι ευθύνες όλες να ρίχνονται στους ίδιους τους μαθητές και τις οικογένειές τους, που ενώ τους δόθηκε η "ευκαιρία", αυτοί δεν την άρπαξαν.

Τέλος, θέλει προσοχή από τις λαϊκές οικογένειες η καραμέλα της αυτονομίας του σχολείου που "πρέπει να απελευθερωθεί από τον ασφυκτικό εναγκαλισμό του υπουργείου".

Γιατί, αυτό που επιδιώκουν είναι από τη μια το κάθε σχολείο να τα βγάζει πέρα μόνο του, αναζητώντας πόρους σε γονείς και χορηγούς, μιας και η κρατική χρηματοδότηση λιγοστεύει και από την άλλη, το πρόγραμμα του κάθε σχολείου να διαφοροποιείται, με σκοπό να μαθαίνουν άλλα εδώ και άλλα εκεί, ανάλογα πάντα με τις οικονομικές δυνατότητες του κάθε σχολείου.

Πανταχού παρών, όμως, προορίζουν το μάθημα της επιχειρηματικότητας, όχι γιατί όλοι θα γίνουν επιχειρηματίες, αλλά για να προετοιμάζονται από μικροί οι μελλοντικοί εργαζόμενοι να σκέφτονται πρώτα για τους εργοδότες τους.

Κι όμως!

Είναι αναγκαίο σήμερα και ώριμο για το λαό ένα σύγχρονο αποκλειστικά δημόσιο και δωρεάν σχολείο, ενιαίο δωδεκάχρονο για όλα τα παιδιά, ανεξάρτητα από τη μετέπειτα επαγγελματική τους πορεία.

Ένα σχολείο όπου το κράτος θα έχει την αποκλειστική ευθύνη στη λειτουργία του, ώστε όλα τα παιδιά να μορφώνονται και διαπαιδαγωγούνται ολόπλευρα στο ίδιο το σχολείο, χωρίς να τρέχουν όλο το απόγεμα και να ξοδεύονται για εξωσχολικές δραστηριότητες στον Αθλητισμό και την Τέχνη.

Ένα σχολείο που κανένα παιδί δεν θα χρειάζεται να το σταματά πριν τα 18 του χρόνια για να πάει να δουλέψει.

Για ένα τέτοιο σχολείο παλεύει το ΚΚΕ και γι' αυτό με σταθερότητα και συνέπεια υπερασπίζεται τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών του λαού μας».

11 Σεπτεμβρίου, 2019

Ο ΓΙΟΣ ΤΟΥ "ΛΑΘΡΑΙΟΥ" -ΣΗΜΕΡΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ- ΠΟΥ ΝΤΡΟΠΙΑΖΕΙ ΤΗ ΖΑΚΥΝΘΟ !!


<<Όσον αφορά τις φιλορατσιστικές μου προθέσεις επειδή σεβόμενος την δημοτική περιουσία δεν διέλυσα τους ξενώνες του Δήμου στέλνοντας στρώματα και σκεπάσματα σε ένα ακάθαρτο γυμναστήριο δια να κοιμηθούν μια ώρα μετά τα μεσάνυχτα για λίγες ώρες οι λαθρομετανάστες ενώ μπορούσαν να εξυπηρετηθούν από τα στρώματα του γυμναστηρίου απαντώ ότι προσωπικά όταν ήμουν φοιτητής πολλές φορές εξ ανάγκης κοιμήθηκα σε παγκάκι στο πεδίον του Άρεως στην Αθήνα και συνιστώ το ενδιαφέρον τους και η ευαισθησία τους να εκδηλώνεται με έργα στον κοινωνικό ρατσισμό που είναι η χειρότερη μορφή ρατσισμού που άνθρωποι δεν μπορούν να πάρουν τα φάρμακα τους.>>
ΑΥΤΟΣ είναι ο δήμαρχος Ζακύνθου. Να τονε χαιρόσαστε. Όσοι από εσάς δώσατε ή σκεφτήκατε να δώσετε κάποια βοήθεια στους δύστυχους αυτούς ανθρώπους, ο δήμαρχος σας συνιστά να εκδηλωνετε την ευαισθησία σας αλλού. 

Μάλλον γιατί η λογική ενός ανθρώπου που τους αποκαλεί "λαθρομετανάστες", δεν τους αντιλαμβάνεται ως ανθρώπους, αλλά ως "λαθραία" πράγματα ή εμπορεύματα, αφού οι άνθρωποι δεν μπορεί να είναι λαθραιοι. 
Σε λίγο θα αρχίσει τα σισιτια μονο σε ελληνες με καθαρο αίμα. Άραγε το κοινωνικό εστιατόριο μήπως τους ενοχλούσε επειδή έτρωγε εκεί και κάνας κακομοιριασμενος αλλοδαπός;;;
Αυτό που με προβληματίζει περισσότερο είναι τα σχόλια κατω από τις δημοσιεύσεις του άρθρου "μπράβο" και "μπράβο". 

Μια κοινωνία που σε κάθε παρόμοια περίπτωση εξέφραζε την αλληλεγγύη της με κάθε μέσο...




Niki Chelmi Ακραίοι άνθρωποι με ακραία μυαλα. Σύγχρονοι Έλληνες π η ευαισθησία τους περιορίζεται στη δική τους οικογένεια, στη δική τους αυλή, στο δικό τους κατοικίδιο, στ δικό τους μαγαζί, στο δικό τους νησί, στη δική τους χώρα. Λες κ ο πόνος, η φτώχεια η δυστυχία γνωρίζει φυλή, ήπειρο, κουλτούρα. Λες κ ο φόβος, η θλίψη ο θάνατος κάνει διακρίσεις. Λες κ δεν κλαίμε ή γελάμε όλοι με τον ίδιο τρόπο. Λες και δεν είμαστε όλοι άνθρωποι.

Dimitris Potamitis Χωρίς να συμφωνώ, οφείλω να σου επισημάνω ότι λάθρα σημαίνει από τα αρχαία χρόνια κρυφά. Επομένως, η λέξη λαθρομετανάστης αποδίδει αυτόν που μεταναστεύει χωρίς νόμιμα έγγραφα. Ας μη φορτίζουμε χωρίς λογο κανονικές λέξεις της ελληνικής.

Μαίρη Μαιρόπη Dimitris Potamitis παρ όλ αυτά Δημήτρη μου είναι απαράδεκτο να χρησιμοποιείται ο όρος "λαθραιος" για ανθρώπους και γι αυτό έχει αποσυρθεί σαν όρος από τον δημόσιο λόγο εδώ και χρόνια. Μόνο κάτι ακραία στοιχεία της ΝΔ (Γεωργιάδης, βορριδης κλπ) και τα χρυσαυγουλα χρησιμοποιούν ακόμα αυτόν τον όρο.

Μαίρη Μαιρόπη Dimitris Potamitis και το πρόβλημα δεν είναι η χρήση της λέξης καθεαυτής, αλλά ο τρόπος που χρησιμοποιείται και το γενικότερο ύφος υποτίμησης. Ότι δηλαδή δε θα χαραμισουμε γι αυτούς τα στρώματα και τα σκέπασμα τα του Δήμου. Καλύτερα να σχολιάζουμε την ουσία, και όχι να δικαιολογουμε αυτά που ειπώθηκαν με εννοιολογικες και ετυμολογικες κρίσεις!!

Dimitris Potamitis Μαίρη Μαιρόπη είχε βγάλει εγκύκλιο η Εισαγγελία του ΑΠ για τη χρήση της λέξης αυτής και οποιος τη χρησιμοποιεί, βλακωδως, θεωρείται άνευ ετέρου τινός ρατσιστής. Επί της ουσίας, θεωρώ ότι ο Δήμος έπρεπε να παράσχει κάθε δυνατή βοήθεια. Δήμος όμως είμαστε πρωτίστως εμείς. Έχει ενδιαφέρον να δούμε ποιοι πολίτες πήγαν εκεί και τι προσέφεραν.

Dimitris Potamitis Μαίρη Μαιρόπη απαράδεκτο να περιορίζεται ο γλωσσικός μας πλούτος επειδή το θέλει ο κάθε Γεωργιάδης ή οι αντίπαλοι αυτού. Να αποσύρουμε και τον λαθρεπιβάτη;

Μαίρη Μαιρόπη Dimitris Potamitis επιμένω, το θέμα δεν είναι στη λέξη. Χωρίς αμφιβολία, στη συγκεκριμένη περίπτωση χρησιμοποιήθηκε υποτιμητικά. Το θέμα δεν είναι καν τι εκανε η τι έπρεπε να κανει ο δήμος. Το θέμα είναι - και είναι πολύ σοβαρό - ότι ο δήμαρχος εκφράζει ρατσιστικές αντιλήψεις. Και ακόμα πιο σοβαρό και ανησυχητικό ειναι ότι η ανάρτηση του αυτή έχει ήδη λάβει πάνω από 800 λαικ και καρδούλες.

Μαίρη Μαιρόπη Και φυσικά δεν είναι η πρώτη φορά που ο Δήμαρχος τοποθετείται υποτιμητικά για τους μετανάστες. Να θυμίσω τι είχε πει προεκλογικά : << ...και ποιοι τα παίρνουν τα επιδόματα;; κάτι αλλοδαποί που έχουν πύργους στη Βουλγαρία και στην Αλβανία και εδώ παιρνουν όλα τα επιδόματα... δεν φτάνει που δεν έχουν χαρτιά και κλέβουν την εφορία (;;;;) παίρνουν και τα επιδόματα ..>> (προεκλογική συνέντευξη στον Στίγμα). Φαντάζομαι θα σπεύσουν να πουν ότι άλλο εννοούσε...

Γωγώ Κωστή Καλημερα!!αν δεν κάνω λάθος ανάμεσα στους «λαθρομετανάστες» υπήρχαν και παιδιά!! προστατεψαμε λοιπόν την υλική ακεραιότητα των στρωμάτων των ξενώνων αλλά αφήσαμε στο έλεος και αδιαφόρησαμε για τα δικαιώματα των ανθρώπων και πολύ περισσότερο των παιδιών( που δεν είναι ενήλικες φοιτητές να κοιμούνται στα παγκάκια) !!!στο κάτω κάτω οι ξενώνες για ανθρώπους δεν προορίζονται;;; η μηπως επειδή είναι «λαθρομετανάστες» δεν χρειάζεται να θεωρούνται άνθρωποι;
Μαίρη Μαιρόπη τι να τα κάνουν τα στρώμματα και τα σκεπάσματα καλοκαιριάτικα καλέ;;; μηπως θαλασσοπνιγήκανε τα δύσμοιρα για να φτάσουν εδώ ;;;; αφού θα έμεναν εδώ για δυο τρεις ώρες... θα διαλύσουμε τις δομές του δήμου ;;;; απαπα...


Καλογερίας Σπύρος Ηταν Α Ν Θ Ρ Ω Π Ο Ι ... και μάλιστα κυνηγημένοι και κατατρεγμένοι, διωγμένοι από τα σπίτια τους και την πατρίδα τους από τους ιμπεριαλιστικούς πολέμους, την πείνα και την δυστυχία που έχει επιβάλει ο Ιμπεριαλσμός στη Γή.... Και αντί να δοθεί απλόχερα στοιχειώδης βοήθεια, φροντίδα και περίθαλψη, όπως επιβάλλεται από στοιχειώδη ανθρωπισμό και σεβασμό στην ανθρώπινη υπόσταση και αξιοπρέπεια, εφευρίσκεται το προσδιοριστικό "ΛΑΘΡΑΙΟΣ" για να μη δοθεί η βοήθεια αυτή, με την προσχηματική δικαιολογία να μη "λερωθούν", λέει, κάτι παλιοστρώματα.... 

Να τα ΔΩΣΕΙΣ σ' αυτούς τους ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ και αφού φύγουν να τα ΔΩΣΕΙΣ να τα ΠΛΥΝΟΥΝ κ. Δήμαρχε... 
Εδώ στην Κατοχή δεν παραδόθηκε ούτε ένας Εβραίος στους χιτλεροφασίσετες δολοφόνους από το Λαό, το Δήμαρχο και το Δεσπότη της εποχής, αψηφώντας το "κόστος"... και σήμερα στη Ζάκυνθο ο Δήμαρχος αποτολμά να "μετράει" τον ανθρώπινο πόνο και εν τέλει παναθρώπινες ΑΞΙΕΣ με την ..."αξια" που έχουν κάτι παλιοστρώματα...
Πεφτοσυννεφακιας

«Θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία» ή «με αρετή και τόλμη»;
Μια απλή αναζήτησή στο διαδίκτυο θα μας ενημερώσει για τις δυο φράσεις και πως έχουν γίνει γνωστές.
Άραγε τι εντύπωση κάνει κάποιος όταν αρνείται να βοηθήσει συνανθρώπους; Άραγε πως νιώθει κάποιος όταν επευφημεί αυτόν τον άνθρωπο;
Σε επίπεδο ανθρωπιάς το έχασες το παιχνίδι Νικήτα.
Με πρόφαση το «ακάθαρτο γυμναστήριο» που δεν ήταν άξιο για να απλωθούν τα στρώματα των ξενώνων του δήμου αλλά ήταν τίμιο να κοιμηθούν πάνω 36, μέσα σε αυτές και παιδικές ψυχές, που θαλασσοπνίγονταν για ώρες, πεινασμένοι και ταλαιπωρημένοι από όσα έχουν περάσει μέχρι τώρα στην ζωή τους, με μόνη και τελευταία γι αυτους σωτηρία το σκάφος αυτό, στερήσατε την ελπίδα ότι τα άσχημα τελείωσαν.. 

Τους φερθήκατε με τον χειρότερο τρόπο και τους πείσατε ότι η ζωή τους δεν έχει καμία αξία και όπου και αν πάνε σαν σκουπίδια και «λαθραίους» θα τους συμπεριφέρονται.
Τώρα αν η σύγκριση με την φοιτητική σας ζωή ήταν κάτι για να απαλύνει την κατάσταση σας ενημερώνουμε ότι και καλοί στα μαθηματικά είμαστε ώστε να μπορούμε να υπολογίσουμε ποια περίοδο ήσασταν φοιτητής και νέα ιστορία διαβάζουμε για να ξέρουμε τι ακριβώς επικρατούσε στην Ελλάδα και ποιοι ήταν ελεύθεροι να κοιμηθούν ανενόχλητα ακόμα και στα παγκάκια..
Όσο για την δήλωση της κυρίας Μαρίας Μουζάκη στο κλείσιμο της συνέντευξη της: «Το προσφυγικό είναι ένα κομμάτι της πολιτικής προστασίας και βάση των οδηγιών της Ευρωπαϊκής Ένωσης υποχρεούμεθα ως πολιτεία να ανταποκριθούμε σε τέτοιου είδους περιστατικά κατά τα προβλεπόμενα.» Πρώτα από όλα υποχρεούμεθα ως άνθρωποι, όχι βάση της οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, και όχι μόνο για τα προβλεπόμενα αλλά για τα αυτονόητα..









"ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΑΜΕ 70 ΣΧΟΛΕΙΑ & ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ..." Κ.ΠΕΛΕΤΙΔΗΣ !!

,,Σήμερα, μόνο στο Δήμο Πατρέων, λείπουν 1.000 εργαζόμενοι, κυρίως εργατοτεχνίτες. Στην καθαριότητα των σχολείων κυριαρχούν οι ελαστικές σχέσεις εργασίας με συμβάσεις «ανά σχολική περίοδο» (10 μήνες ετησίως) και μέσο όρο αμοιβής 300 ευρώ το μήνα. Οι Σχολικοί Τροχονόμοι θεωρούνται «εθελοντές» και αποζημιώνονται με 170 ευρώ το μήνα. Το προσωπικό σίτισης, φύλαξης κ.λπ. είναι ουσιαστικά ανύπαρκτο.,,


Συνέντευξη τύπου παραχώρησε σήμερα ο Δήμαρχος Πατρέων, Κώστας Πελετίδης, με θέμα τη νέα σχολική χρονιά. Στην συνέντευξη συμμετείχε ο Αντιδήμαρχος Παιδείας και Αθλητισμού, Τάκης Πετρόπουλος.
Ο Δήμαρχος, αφού ευχήθηκε καλή σχολική χρονιά, σε μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς, ανέφερε τα εξής:
«Αύριο, σε όλα τα σχολεία του Δήμου μας, θ’ ακουστεί το πρώτο κουδούνι της νέας σχολικής χρονιάς. Τα σχολεία θα ζωντανέψουν από τις φωνές των παιδιών μας, που θα κατακλύσουν τα προαύλια και τις αίθουσες τους.
Δυστυχώς όμως ούτε η νέα σχολική χρονιά θα βρει την Παιδεία σε καλύτερη κατάσταση από τα προηγούμενα χρόνια.
Αντίθετα και αυτή τη σχολική χρονιά ξεκινά με συσσωρευμένα προβλήματα.
Αναδεικνύεται μια μεγάλη κοινωνική αντίφαση. Ενώ σήμερα με βάση την ανάπτυξη της επιστήμης και της τεχνολογίας υπάρχουν οι δυνατότητες να ικανοποιηθούν οι σύγχρονες ανάγκες του λαού μας, όπως η δημόσια και δωρεάν παιδεία, οι οικογένειες αναγκάζονται να βάζουν όλο και πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη για τη μόρφωση των παιδιών τους.
Το νομοθετικό πλαίσιο που αφορά την Τοπική Διοίκηση και ο πρόσφατος νόμος του «Κλεισθένη», διατηρεί και διευρύνει την υποχρηματοδότηση της εκπαίδευσης, προωθώντας ακόμα περισσότερο τη λογική της ανταπόδοσης, δηλαδή της επιπλέον φορολογίας των δημοτών για την κάλυψη στοιχειωδών αναγκών.
Στο Δήμο μας υπάρχουν 267 σχολικές μονάδες, όπου φοιτούν πάνω από 30.000 μαθητές και μαθήτριες, χωρίς να παρέχονται οι απαιτούμενοι πόροι από τον κρατικό προϋπολογισμό. Χαρακτηριστικά, για τη συντήρηση και τον εκσυγχρονισμό τους, δίνονται από τον κρατικό προϋπολογισμό στον Δήμο 670.000 ευρώ ετησίως, δηλαδή, κυριολεκτικά ψίχουλα.
Συνεχίζεται η απαγόρευση πρόσληψης μόνιμου προσωπικού στους Δήμους.
Σήμερα, μόνο στο Δήμο Πατρέων, λείπουν 1.000 εργαζόμενοι, κυρίως εργατοτεχνίτες. Στην καθαριότητα των σχολείων κυριαρχούν οι ελαστικές σχέσεις εργασίας με συμβάσεις «ανά σχολική περίοδο» (10 μήνες ετησίως) και μέσο όρο αμοιβής 300 ευρώ το μήνα. Οι Σχολικοί Τροχονόμοι θεωρούνται «εθελοντές» και αποζημιώνονται με 170 ευρώ το μήνα. Το προσωπικό σίτισης, φύλαξης κ.λπ. είναι ουσιαστικά ανύπαρκτο.
Στο Δήμο μας οι σχολικές κτιριακές υποδομές είναι ανεπαρκείς. Δεκάδες νηπιαγωγεία στεγάζονται σε ακατάλληλα μισθωμένα ιδιωτικά κτίρια, που δεν διαθέτουν λειτουργικά προαύλια, ούτε τις στοιχειώδεις υλικοτεχνικές υποδομές.
Η κατάσταση στα νηπιαγωγεία θα επιδεινωθεί εξαιτίας της καθιέρωσης από την προηγούμενη κυβέρνηση της δίχρονης προσχολικής αγωγής, χωρίς τις απαιτούμενες υποδομές, προσωπικό και χρηματοδότηση.
Σε μια προσπάθεια να καλυφθούν στο μέτρο του δυνατού τα κενά που προκαλεί η υποχρηματοδότηση, ο Δήμος μας διαθέτει ετησίως από το ταμείο του, από χρήματα δηλαδή που συγκεντρώνονται μέσω της Δημοτικής φορολογίας, ποσό πάνω από 800.000 ευρώ προκειμένου να καλύπτονται οι πιο καίριες ανάγκες των σχολείων.
Με την ακούραστη προσφορά του προσωπικού του Δήμου, έχει πραγματοποιηθεί πολύ σημαντικός αριθμός παρεμβάσεων στα σχολικά συγκροτήματα.
Ήδη, περίπου 70 σχολικά συγκροτήματα, ανακαινίστηκαν ριζικά και συνεχίζουμε με αμείωτο ρυθμό.
Έχουμε εγκεκριμένες χρηματοδοτήσεις για το νέο κτίριο του 3ου Γυμνασίου, του 12ου Δημοτικού, καθώς και την ενεργειακή αναβάθμιση 10 σχολικών κτιρίων.
Συνεχίζεται η εγκατάσταση αντικεραυνικής προστασίας σε σχολεία. Προχωρούν οι εργασίες σε σχολεία και τους αύλειους χώρους τους, με εργολαβία προϋπολογισμού 2,1 εκατ. ευρώ.
Προωθούμε στο πρώην εργοστάσιο Λαδόπουλου την ανέγερση σύγχρονων κτιριακών εγκαταστάσεων του Μουσικού Γυμνασίου – Λυκείου.
Συνεχίζουμε τη λειτουργία του “Λαϊκού Φροντιστηρίου Αλληλεγγύης” με το οποίο στηρίζουμε δωρεάν τα παιδιά που οι οικογένειές τους δυσκολεύονται να ανταποκριθούν στις οικονομικές απαιτήσεις της μόρφωσής τους.
Ως Δημοτική Αρχή, συνεχίζουμε να διεκδικούμε μαζί με την εκπαιδευτική κοινότητα:
Την άμεση κάλυψη όλων των κενών σε εκπαιδευτικούς, στα σχολεία όλων των βαθμίδων. Να μη χαθεί ούτε μια διδακτική ώρα. Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών που εργάζονται τα τελευταία χρόνια στα σχολεία.
Άμεση έναρξη ενισχυτικής διδασκαλίας και πρόσθετης διδακτικής στήριξης.
Κανένα παιδί εκτός ολοήμερου σχολείου. Να λειτουργήσουν όλα τα τμήματα ένταξης για τους μαθητές που το έχουν ανάγκη.
Δωρεάν μετακίνηση όλων των μαθητών. Δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη για τους μαθητές, άμεση υποδομή για δωρεάν δελτία υγείας. Δωρεάν πρόσβαση σε αθλητικές και πολιτιστικές δραστηριότητες για όλους.
Αύξηση 100% της οικονομικής επιχορήγησης στους Δήμους για τη συντήρηση των σχολικών κτιρίων και για τις λειτουργικές ανάγκες των σχολείων
Σταθερές-μόνιμες θέσεις εργασίας, με πλήρη ασφαλιστικά δικαιώματα για την κάλυψη των αναγκών των κατηγοριών στα σχολεία όπως: των συμβασιούχων καθαριστριών ΙΔΟΧ, φυλάκων, τραπεζοκόμων, επιστατών, σχολικών τροχονόμων.
Να δρομολογηθούν άμεσα οι σχετικές διαδικασίες χρηματοδότησης από το κρατικό προϋπολογισμό για την κατασκευή σύγχρονων κτιριακών εγκαταστάσεων στη θέση των 27 μισθωμένων Νηπιαγωγείων».
Ο Αντιδήμαρχος Παιδείας, ευχήθηκε καλή σχολική χρονιά, σε μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς και διαβεβαίωσε ότι «η Αντιδημαρχία Παιδείας και Αθλητισμού, κάνει ό,τι περνάει από το χέρι της και θα συνεχίσει να παίρνει όλα τα δυνατά μέτρα, για τις μέγιστες δυνατές παρεμβάσεις στα σχολεία της πόλης μας».