Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

28 Μαρτίου, 2019

Ο ΠΕΤΡΟΣ ΣΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟΤΕΡΟ ΕΥΡΩΨΗΦΟΔΈΛΤΙΟ ΑΠΟ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ Ε.Ε.!!☺

***



Τις πιο μεγάλες παπάντζες μας για το πόσο επαναστατική είναι η παρουσία Κόκκαλη στην πολιτική μας ζωή δεν τις έχουμε διαβάσει ακόμα.

Κατιούσα

Το όχι και το τόσο μακρινό 2017, η παρουσία που συζητήθηκε σε ΜΚΔ και αστικά ΜΜΕ όσο καμία άλλη στο 20ό συνέδριο του ΚΚΕ δεν ήταν άλλη από εκείνη του Πέτρου Κόκκαλη, που μαζί με άλλους επισήμους, είχε παρευρεθεί την ημέρα της έναρξης των εργασιών. Τότε είχαμε ακούσει μεταξύ άλλων τα πάντα. Για το Σπίτι του Λαού στον Περισσό που το έχτισε ο – πατήρ – Κόκκαλης, τι για σύμπλευση ΚΚΕ – αστικής τάξης, τι για συμβιβασμούς του κόμματος της εργατικής τάξης. Μάταιος κόπος να εξηγήσεις πως δεν είχε προσκληθεί ως επιχειρηματίας ή γιος του Σωκράτη, αλλά ως εγγονός του συνονόματου παππού του, Πέτρου Κόκκαλη, μια από τις πιο εμβληματικές φυσιογνωμίες του ΕΑΜ, του ΔΣΕ και γενικότερα του λαϊκού κινήματος, αλλά και τις ιατρικής επιστήμης τον αιώνα που μας πέρασε.
Μόλις δυο χρόνια πέρασαν και μαθαίνουμε ότι αυτός που μέχρι χθες ήταν τμήμα ενός συστήματος διαπλοκής και τζακιών που έπινε το αίμα του λαού με το μπουρί της σόμπας, μετατράπηκε ξαφνικά σε κάτι μεταξύ κουλ τυπάκου και αντιφασίστα και του σαλονιού και του λιμανιού. Οι φήμες οργίαζαν εδώ και μέρες, ο ίδιος ο Πέτρος Κόκκαλης ουσιαστικά είχε προαναγγείλει την υποψηφιότητά του με το “κοντός ψαλμός αλληλούια” και πριν λίγο ήρθε και η ανακοίνωση δια του επίσημου Σύριζα.
Αν περιμένατε με την είδηση να πέσουν τα τσιμέντα και η αγνή αριστερή ψυχή των μιντιακών υποστηρικτών του Σύριζα να επαναστατήσει, τουλάχιστον όσων έκραζαν τότε το ΚΚΕ για την πρόσκληση Κόκκαλη στο συνέδριο, είστε πολύ καλοπροαίρετοι άνθρωποι και μπράβο. Σημειωτέον ότι πια δε μιλάμε για εθιμοτυπική επίσκεψη στα πλαίσια κάποιου συνεδρίου, αλλά για περίοπτη θέση σε ευρωψηφοδέτλιο.
Πλέον όμως δεν πρόκειται για επιχειρηματία που μπήκε για να διασφαλίσει κάποιους είδους συμφέροντα, αλλά για άξιο κληρονόμο του ονόματος του παππού του, που πάντα έκρυβε έναν εν υπνώσει αριστερό, έτοιμο να ταράξει τα λιμνάζοντα νερά στο Στρασβούργο. Δεν υφίσταται κάποιου είδους συμπόρευση του Σύριζα με την αστική τάξη, αλλά μια συμμαχία ενάντια στη διαπλοκή του Μαρινάκη, τα ΜΜΕ του οποίου έχουν κηρύξει ανοιχτό πόλεμο στον Κόκκαλη πριν καν ανακοινωθεί η υποψηφιότητά του, ενώ συγκεκριμένη οπαδική εφημερίδα έχει διαρκείς πρωτοσέλιδες μειωτικές αναφορές για την οικογένεια κι όσα προσέφερε στην ομάδα. Ξαφνικά δεν υπάρχουν επιχειρηματικοί ανταγωνισμοί και συγκρούσεις συμφερόντων, παρά μόνο πάλη “προόδου και συντήρησης” και το ξεκαθάρισμα λογαριασμών βαφτίζεται κάθαρση.
Μια εντυπωσιακή κωλοτούμπα, που είναι για να γελάει κανείς, ή να κάνει απλώς χο-χο-χο σαν το θείο Σωκράτη. Που ήρθε από τη ΓΛΔ εξοπλισμένος με τεχνογνωσία κι έκανε τις καλύτερες μπίζνες με τις κυβερνήσεις της μετα – Αλλαγής και του εκσυγχρονισμού. Και να που η σκυτάλη περνά και στην επόμενη γενιά, γιατί σε αυτή τη χώρα το κράτος και το ΠΑΣΟΚ έχουν συνέχεια.
Τις πιο μεγάλες παπάντζες για το πόσο επαναστατική είναι η παρουσία Κόκκαλη στην πολιτική μας ζωή δεν τις έχουμε διαβάσει ακόμα, ήδη όμως τα πρώτα δείγματα, λίγο πριν την ανακοίνωση, ήταν πολύ ενθαρρυντικά, προϊδεάζοντας μας για μια – θέλουμε να πιστεύουμε – ακόμα πιο δυναμική συνέχεια.
Βγάλτε τις σφουγγαρίστρες γιατί το σάλιο αναμένεται να προκαλέσει πλημμυρικά φαινόμενα.
Ξεκινάμε από άρθρο του “βαζελάκι με πράσινο αίμα στη φλέβα” (αλλά οι κομματικές φιλίες δε χαλάνε για τα οπαδικά) Χρήστου Ξανθάκη, που μας αποκαλύπτει το άγνωστο αγωνιστικό παρελθόν του υποψηφίου ευρωβουλευτή,” όταν έπαιζε μπουνίδια με κάτι δεδηλωμένα φασιστάκια του Κολλεγίου και δεν έκανε βήμα πίσω”. Ούτε στου Μωραΐτη ούτε πουθενά… Και συνεχίζει ακόμα πιο δυνατά, παραλληλίζοντας εμμέσως πλην σαφώς τη δράση του παππού Πέτρου με εκείνη του εγγονού: ” Όπως είχε έρθει κάποτε η ώρα του συνονόματου παππού του να αναλάβει τις ευθύνες του, έτσι ήρθε και η δική του ώρα. Άναψε το φως, χτύπησε το καμπανάκι, τη σφύριξε ο Χαρλαβάνης την έναρξη του αγώνα. Από εδώ και πέρα ξεκινάει το πάρτυ!”. Λαϊκό γλέντι για την ακρίβεια, όπως αρμόζει σε έναν αριστερό αγωνιστή τέτοιου βεληνεκούς.
Σαν να μην επρόκειτο ήδη για αριστούργημα, τον παιάνα αυτό ήρθε να εμπλουτίσει και γνωστό πετ του Νίκου Παππά, προσθέτοντας πως εκτός από σκληρός αντίφα καρεόλης, ο Κόκκαλης ήταν και πολύ μαγκάκι, καθώς στις μπαρότσαρκές του εμφανιζόταν χωρίς σωματοφύλακες, ένας από μας δηλαδή:
Σήμερα θα ανακοινωθεί ο Πέτρος Κόκκαλης ως υποψήφιος ευρωβουλευτής.
Σε όλα αυτά τα σωστά που λέει ο @ChristosXanthak λοιπόν προσθέστε επίσης πως ο Κόκκαλης ήταν και μπαρόβιος (Rock And Roll), μόνος του να πίνει, χωρίς ασφάλεια... http://newpost.gr/blogs/5c99fe4abaa81b7378808593/o-kalos-kyrios-petros-kokkalis 
Και κερνούσε και δυο γύρους όλο το μαγαζί, θα προσθέταμε εμείς. Πάνω απ’ όλα όμως, ο Πέτρος είναι άνθρωπος με κοινωνικές ευαισθησίες για τους κατατρεγμένους, αγνή Ολυμπιακάρα και πάντα χαμηλών τόνων, όπως μας πληροφορεί σε επικολυρικούς τόνους το Documento του Βαξεβάνη:
Στον επόμενο τόνο θα μάθουμε πως κατέβαινε μεταμφιεσμένος με μακριά μαλλιά και αμπέχωνο στις πορείες του Πολυτεχνείου και σε καταλήψεις των Εξαρχείων και πως όταν ήταν ανήλικος δούλευε τα καλοκαιριά στη φάμπρικα για να μαθαίνει πώς βγαίνει το μεροκάματο:

26 Μαρτίου, 2019

"Κοι" ΤΗΣ ΝΔ, ΤΟΥ ΚΙΝΑΛ, ΣΥΡΙΖΑ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΑΤΕ ΤΟΝ "Κο" Pyatt ΓΙΑ ΤΑ ΠΥΡΗΝΙΚΑ ΣΤΟΝ ΑΡΑΞΟ ?!!


Δήμος Πατρέων: Οι εκπρόσωποι του ιμπεριαλισμού δε θα ξεπλυθούν από μια αθλητική διοργάνωση
26-03-2019
Ο αθλητισμός ενώνει τους λαούς αναπτύσσει τη φιλιά και τη συνεργασία τους, είναι ένα με το πανανθρώπινο ιδανικό της ειρήνης. Ο εκπρόσωπος του ιμπεριαλισμού στη χώρα μας δεν πρόκειται να ξεπλυθεί από τα εγκλήματα κατά των λαών με τη συμμετοχή του σε μια αθλητική διοργάνωση.

Κατιούσα

Με αφορμή το γεγονός ότι η Δημοτική Αρχή δε συμμετείχε φέτος ως συνδιοργανωτής στον ποδηλατικό δρόμο θυσίας εξαπολύθηκε για μια ακόμη φορά, συντονισμένη επίθεση από τους υποψήφιους δημάρχους της ΝΔ, του ΚΙΝΑΛ και του ΣΥΡΙΖΑ, με παρόμοιου περιεχομένου ανακοινώσεις κατά της Δημοτικής Αρχής.

Δεν θα σχολιάσουμε ούτε τις αθλιότητες, ούτε τους χαρακτηρισμούς που χρησιμοποίησαν. Οφείλουμε όμως να επισημάνουμε τον προκλητικό τρόπο που περιφρονούν τα φιλειρηνικά αισθήματα του πατραϊκού λαού. Τους αγώνες του ενάντια στον πόλεμο και τις ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις, τις κινητοποιήσεις του για τα πυρηνικά στον Άραξο και τις μεγαλειώδεις διαδηλώσεις του ενάντια στην επέμβαση των ΗΠΑ και του ΝΑΤΟ στη Γιουγκοσλαβία που αυτές τις μέρες συμπληρώνουν 20 χρόνια.

Όσοι έσπευσαν να καλωσορίσουν τον κύριο Πάιατ όπως ο υποψήφιος Δήμαρχος της ΝΔ, κύριος Παπαδημάτος, αλλά και οι υπόλοιποι υποψήφιοι, όπως ο κ. Αλεξόπουλος του ΚΙΝΑΛ, ο κ. Ρώρος του ΣΥΡΙΖΑ και ο ακροδεξιός κ. Νικολόπουλος, που εκφράζουν την οργή τους για την εικόνα της πόλης και τον τουρισμό της, κάνουν πως δεν βλέπουν ότι οι «φίλοι τους οι Αμερικάνοι» έχουν ήδη στείλει, με τις επεμβάσεις και τους πολέμους χιλιάδες ξεριζωμένους πρόσφυγες και μετανάστες να επισκεφτούν την Πάτρα και το λιμάνι της. Ευτυχώς ο πατραϊκός λαός και η Δημοτική Αρχή έχουν επανειλημμένα και με κάθε ευκαιρία εκφράσει την έμπρακτη την αλληλεγγύη τους.

Η Δημοτική Αρχή, με συνέπεια λόγων και έργων, υλοποιώντας τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, και εκφράζοντας τα φιλειρηνικά αισθήματα του λαού της Πάτρας, έγκαιρα ενημέρωσε τον Ποδηλατικό Όμιλο Πάτρας (Π.Ο.Π.) ότι δε θα συμμετείχε με οποιοδήποτε τρόπο στην διοργάνωση λόγω της συμμετοχής του Αμερικανού πρέσβη. Δεν πρόκειται για έναν οποιοδήποτε εκπρόσωπο χώρας, αλλά για έναν πρεσβευτή, που μπαινοβγαίνει καθημερινά σε υπουργεία και στρατόπεδα, κάνει συναντήσεις με πρόθυμους περιφερειάρχες και δημάρχους για να προωθήσει τα συμφέροντα των ιμπεριαλιστών στη χώρα μας.

Ο αθλητισμός ενώνει τους λαούς αναπτύσσει τη φιλιά και τη συνεργασία τους, είναι ένα με το πανανθρώπινο ιδανικό της ειρήνης.

Ο εκπρόσωπος του ιμπεριαλισμού στη χώρα μας δεν πρόκειται να ξεπλυθεί από τα εγκλήματα κατά των λαών με τη συμμετοχή του σε μια αθλητική διοργάνωση.

Υστερόγραφο της Κατιούσα

Δείξε μου το φίλο σου να σου πω ποιος είσαι, λέει ο θυμόσοφος λαός.

Και να λοιπόν που από το “ευχαριστούμε στις ΗΠΑ”, φτάσαμε στις δικές τους ευχαριστίες, γιατί δεν είναι αχάριστοι απέναντι στους υποτακτικούς τους…

25 Μαρτίου, 2019

Ο "ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ"-Η "ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ"-Η "ΒΙΑ"- ΤΟ "ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ" ΚΑΙ ΤΟ "21 !!


ΖΗΤΩ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ 1821 ... 
Μερικές Σκέψεις ...

"Ρεαλισμός" και 1821 ... "Νομιμότητα" και 1821 ... "Βία" και 1821 ... "Όλοι μαζί" και 1821 ... κάθε φορά που κοντεύει μια τέτοιου μεγέθους εθνική επέτειος, αναγκαστικά ο καθένας κάνει τις σκέψεις του. Έτσι κι εγώ τις δικές μου.
1. Ο «ρεαλισμός» ποτέ δε «γράφει» ιστορία. Ποτέ δεν αλλάζει την κατάσταση. Ο Ρήγας Φεραίος που ονειρεύτηκε την επανάσταση κι ο Παπαφλέσσας που την «εκβίασε», δεν είχαν «ίχνος» ρεαλισμού. Είχαν όμως δίκιο κι απόλυτη εμπιστοσύνη στο λαό. Kι η ιστορία δε «θυμάται» ποτέ τους «ρεαλιστές». Το ίδιοι κι οι λαοί. Αλλά «θυμάται» και τιμά τους «τρελούς». Τους επαναστάτες.
2. Η ιστορία δε γράφεται με «διαπραγματεύσεις» και «διαλόγους». Η ιστορία όλων των λαών του κόσμου και πάνω απ΄ όλα των Ελλήνων, αυτό δείχνει. Ο Κολοκοτρώνης δεν πήγε σε «διάλογο» στα Δερβενάκια. Κι ο Διάκος δεν πήγε για «διαπραγματεύσεις» στην Αλαμάνα. Η κατάληψη της Τρίπολης από τον Κολοκοτρώνη δεν ήταν «διαλλακτικότητα» και «εποικοδομητικός διάλογος».
3. Η ιστορία δε γράφεται μέσα στα πλαίσια της όποιας «νομιμότητας» της εκάστοτε εξουσίας. Τότε «νόμος» ήταν ότι έλεγε ο Σουλτάνος κι ο Μέτερνιχ. Όλοι οι αγωνιστές του 1821 ήταν λοιπόν τότε … «παράνομοι». Ποτέ η ιστορία δεν προχώρησε μέσα στα πλαίσια της νομιμότητας της παλιάς τάξης, αλλά προχώρησε «σκίζοντας» τους νόμους και τις συμφωνίες των μεγάλων και των ισχυρών και βάζοντας «νέο δίκαιο», σύμφωνο με τα συμφέροντα των ανθρώπων, με τις ανάγκες της κοινωνίας και με τα βήματα της ιστορίας. Κι αυτή η αέναη διαδικασία δε θα σταματήσει ποτέ.
4. Η ιστορία «δε νοιάζεται» για τη διάρκεια της ζωής του κάθε ανθρώπου. Δεκάδες γενιές ανθρώπων έζησαν με τουρκοκρατία και πόνεσαν, επαναστάτησαν και μάτωσαν, χωρίς να δουν τη λευτεριά τους. Όμως αυτοί την έφεραν τη λευτεριά. Χωρίς αυτούς δε θα είχε έρθει ποτέ η «κρίσιμη ώρα» της επανάστασης. Ο αγώνας συχνά είναι μακροχρόνιος. Κι απαιτεί υπομονή κι επιμονή. Κι η αποτελεσματικότητα ενός τέτοιου αγώνα δε φαίνεται πάντα εύκολα. Ο ιστορικός χρόνος είναι πολύ μεγαλύτερος απ΄ τη ζωή του καθενός μας.
5. Όλοι οι κατακτητές και καταπιεστές όπου γης, μιλούσαν πάντα «ενάντια στη βία». Κι εννοούσαν ενάντια στη λαϊκή βία. Ενάντια στην επαναστατική βία. Φυσικό ήταν. Και φυσικό είναι και σήμερα αυτοί που φέρνουν τη δυστυχία στο λαό να ζητούν «ηρεμία», «καλό κλίμα» και «μη βία». Αυτοί που καταδικάζουν τα παιδιά του λαού στις πρόσκαιρες καταρτίσεις και τις εφήμερες δεξιότητες και τους στερούν την ομορφιά της γνώσης και της μόρφωσης, είναι φυσικό να φοβούνται την αντίδρασή τους. Αυτοί που είναι υπεύθυνοι για την ανεργία να φτιάχνουν θεωρίες για το ότι η ανεργία είναι «ψυχολογικό φαινόμενο». Αυτοί που φτιάχνουν το κατάμαυρο «νέο σχολείο» είναι φυσικό να το φαντάζονται αυτό το σχολείο σιδερόφρακτο, γεμάτο κάμερες και με εκπαιδευτικούς παιδονόμους. Τώρα που γιορτάζουμε την επανάσταση του 1821 τι θα λένε οι «παιδαγωγοί της αντιβίας» για τη «βία» των ηρώων του 1821; Η ανατίναξη του Κουγκίου απ΄ το Σαμουήλ ήταν «τρομοκρατική πράξη» ; Αν όχι, τότε πώς χαρακτηρίζεται με βάση το δικό τους σκεπτικό ; Η κατάληψη της Τρίπολης από τον Κολοκοτρώνη ήταν «διαλλακτικότητα» ή κάτι άλλο ; Τι άλλο ήταν ;
6. Η βία δεν είναι ούτε καλή, ούτε κακή, εξ ορισμού. Είναι άλλες φορές προοδευτική κι άλλες αντιδραστική. Η Γαλλική, η Αμερικάνικη κι η Ρώσικη Επανάσταση, ήταν «προοδευτική βία» μέσα στην ιστορία, γιατί την έσπρωξε προς τα εμπρός. Η βία των ΜΑΤ και της Χρυσής Αυγής σήμερα, ή η βία των τανκς στο Πολυτεχνείο, ή η βία των αμερικανόδουλων δικτατορικών καθεστώτων, ήταν και είναι αντιδραστική, γιατί επιχειρεί να επιβάλλει εξουσίες και πολιτικές αντιλαϊκές. Επιχειρεί να καθυστερήσει την ιστορία. Η βία των λαών που απαιτούν καλύτερη ζωή και δικαιώματα, που ζητούν να καρπώνονται οι ίδιοι τον πλούτο που παράγουν κι όχι κάποια παράσιτα, αυτή η βία είναι νόμιμη και δικαιολογημένη. Η βία των κυβερνήσεων που θέλουν να επιβάλλουν το δίκιο των παράσιτων (πλουτοκράτες, δανειστές, τράπεζες, κλπ) είναι παράνομη και αδικαιολόγητη. Η βία που στηρίζεται στο δίκιο του λαού, είναι και νόμιμη και αναπόφευκτη ! Αυτή μάλιστα η βία είναι «ο μοναδικός συγγραφέας της ιστορίας» !
7. Στην επανάσταση του 1821 δεν πήραν μέρος μόνο ορθόδοξοι Χριστιανοί και ΄Έλληνες το «γένος». Πήραν μέρος κι οι λεγόμενοι Φιλέλληνες. Αλλά πήραν μέρος στις Παραδουνάβιες Ηγεμονίες και Βλάχοι, Μολδαβοί, Βούλγαροι, Αλβανοί, Σέρβοι, Τσιγγάνοι, Ούγγροι, Πολωνοί και άλλοι. Τι γλώσσα άραγε μιλούσαν οι ναύτες του Μιαούλη ; Μήπως ζητούσαν οι Έλληνες επαναστάτες «ταυτότητα» ή «εξέταση αίματος» για να πάρει κανείς μέρος στην επανάσταση και να γίνει «Κλέφτης» ; Ποιος στρατηγός της επανάστασης ήταν επικεφαλής της εξόδου του Μεσολογγίου και τι εθνικότητας ήταν αυτός ; Ο Ρήγας Φεραίος ζωγράφιζε το χάρτη της Ελλάδας, ή τη «Χάρτα» των Βαλκανίων ; Ο ίδιος ο Ρήγας μιλούσε για «ελεύθερη Ελλάδα» ή μήπως καλούσε Χριστιανούς και Τούρκους κατοίκους όλων των Βαλκανίων σε κοινό αγώνα για το γκρέμισμα της οθωμανικής κυριαρχίας και στη δημιουργία μιας «Βαλκανικής Ομοσπονδίας» ; Η επανάσταση του 1821 δε βοηθά κανένα σοβαρό άνθρωπο να βγάζει «ρατσιστικά» ή «εθνικιστικά» συμπεράσματα. Άλλωστε ο «εθνικισμός» (που συνήθως πάει χέρι χέρι και με την υποτέλεια) όσες φορές έγινε «επίσημη πολιτική» του κράτους, οδήγησε τη χώρα και το λαό σε εθνικές ήττες, καταστροφές, διχασμούς (πόλεμος 1897, Μικρασία, Εμφύλιος, Χούντα, Κύπρος, κλπ). Αντίθετα όσες φορές πήρε το λόγο ο λαός χωρίς να κοιτά «πιστοποιητικά καταγωγής ή αίματος», ο λαός αυτός μεγαλούργησε (1821, Εθνική Αντίσταση 1940-45 κ.λ.π.). «Αντάρτης κλέφτης παλληκάρι πάντα είναι ο ίδιος ο λαός».
8. Καμιά φορά η ζωή δείχνει σα να χάθηκε μια μάχη. Ή και ο πόλεμος. Ακόμα κι όταν αυτό είναι αλήθεια, δε σημαίνει κατ΄ ανάγκην «ιστορική ήττα». Ο Σπάρτακος έχασε την τελευταία μάχη και τον πόλεμο. Αλλά είχε ήδη κερδίσει την ιστορία. Ο Διάκος θυσιάστηκε. Αλλά νίκησε ηθικά. Ο Ρήγας πέθανε για τις ιδέες του. Τίποτε όμως δεν τέλειωσε με το θάνατό του. Αντίθετα μ΄ αυτόν «άρχισε» και νίκησε η επανάσταση.
9. Ποτέ οι Έλληνες δεν ήταν «όλοι μαζί». Και τότε στο 1821 υπήρχαν οι «προσκυνημένοι», οι «ρεαλιστές» που δεν ήθελαν την επανάσταση, οι «συμβιβαστικοί» που ήθελαν να τα βρούμε με τους Τούρκους. Τις φράσεις : «Πού πολεμοφόδια; Πού όπλα; Πού χρήματα πολυάριθμα ; Πού στρατός πεπαιδευμένος;» δεν τις είπε Τούρκος, αλλά κάποιος «΄Έλληνας» ... ρεαλιστής για να αρνηθεί την επανάσταση. Τη φράση «Κάλλιο οι Τούρκοι κι ο ραγιάς υπόδουλος, παρά λεύτερο έθνος με το λαό να ‘χει δικαιώματα» δεν την είπε ούτε Άγγλος, ούτε Ρώσος, αλλά κάποιος «Έλληνας» κοτζαμπάσης, που ήθελε «τάξη και ασφάλεια» απ΄ τον «εχθρό λαό». Αυτός που είπε στον Παπαφλέσσα «Είσαι απατεώνας, άρπαγας, εξωλέστατος!» δεν ήταν Τούρκος, αλλά «Έλληνας». Γι’ αυτούς όλους τους «Έλληνες» ο Κολοκοτρώνης έλεγε «Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους». Σ΄ αυτούς όλους απάντησε ο Παπαφλέσσας ότι : «Η επανάσταση είτε θέτε είτε όχι θα γίνει ! Πάρτε το απόφαση. Αν εσείς γυρεύετε να την εμποδίσετε, εγώ πήρα προσταγή από την Αρχή να ξεσηκώσω το λαό και να την κάνω. Και τότες όποιον βρουν ξαρμάτωτο οι Τούρκοι, ας τον κόψουν...».
Γι’ αυτούς όλους κι εμείς λέμε σήμερα το ίδιο. Για όλους όσους υπηρετούν την πολιτική της Τρόϊκας, των Μνημονίων, της Ε.Ε., για όσους απολογούνται για λογαριασμό των αστικών κυβερνήσεων.
Για απελευθέρωση του έθνους δεν μπορούν να μιλούν όσοι συμμετέχουν στο μακελειό για την υποδούλωση λαών και πρώτα πρώτα του δικού μας.
Για ελευθερία δεν μπορούν να μιλάνε όσοι υπηρετούν την υποδούλωση στη νέα τάξη της Τρόϊκας, της Ε.Ε., της πλουτοκρατίας.
Καλύτερα να πάνε να κρυφτούν αυτοί, όσο γιορτάζουμε την 25η Μαρτίου. Γιατί σκεφτόμαστε όλοι :
Tι θα πει σήμερα απελευθέρωση; Από ποιον ;
– Συνεχίζουμε λοιπόν να γιορτάζουμε την 25η Μαρτίου κι όλα τα περήφανα ΟΧΙ του Ελληνικού Λαού. Γιορτάζουμε λέγοντας σήμερα τα δικά μας ΟΧΙ. «Όταν η αδικία γίνεται νόμος, τότε η επανάσταση είναι καθήκον μας».
– Συνεχίζουμε να αντιγράφουμε τα μηνύματα της λαϊκής επανάστασης του 1821. Γράφοντας τις δικές μας παρακαταθήκες για την αυριανή επανάσταση του λαού μας ενάντια σ΄ όσους τον καταπιέζουν σήμερα.
– Συνεχίζουμε να πολεμάμε ενάντια στους σύγχρονους καταπιεστές, στους σύγχρονους κατακτητές, αλλά και ενάντια στους διάφορους «φίλους» και τις «ιερές τους συμμαχίες» τους, τύπου Ε.Ε. ή «Ιερής Συμμαχίας» του Μέτερνιχ. Με τους εχθρούς μας δε διαπραγματευόμαστε.
– Συνεχίζουμε να πιστεύουμε ακράδαντα στις δυνάμεις και στα δίκια του λαού μας και να λέμε "Η ΜΟΝΗ ΥΠΕΡΔΥΝΑΜΗ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΛΑΟΙ. Τίποτα δεν είναι αδύνατο για το λαό και την ιστορία. Ο λαός πάντα στο τέλος επιβάλλει το δίκιο του.”
Y.Γ. Αυτό το κείμενο υπήρξε :
- Δημοσίευση στην εφημερίδα "Νέο Εμπρός", μάλλον το Μάρτη του 2012.
- Ανακοίνωση του ΠΑΜΕ εκπαιδευτικών για την 25η Μαρτίου.
- Ανακοίνωση Συλλόγων Εκπαιδευτικών το 2013 και 2014. https://www.alfavita.gr/…/…/94003_zito-i-epanastasi-toy-1821
- Μοιράστηκε σαν προκήρυξη στην Ξάνθη τη μέρα της επετείου το 2014.
https://www.xanthipress.gr/zito-epanastasi-tou-1821-skepsi…/
- Αργότερα δημοσιεύτηκε στο "aristerastimitilini" το 2016 http://aristeramitilini.blogspot.com/2016/03/1821.html
Κι εγώ το ξαναβρήκα και το … ξαναδιάβασα.

24 Μαρτίου, 2019

ΤΟ ΚΚΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΟ ΤΟΥ '21 ΚΑΙ ΤΗΝ "ΕΘΝΙΚΗ' ΕΝΟΤΗΤΑ !!


«Η επέτειος από την επανάσταση του 1821, ένα μεγάλο χρονικό διάστημα στη διάρκεια του οποίου συνέβησαν πολλά και μεγάλα γεγονότα, δίνει τη δυνατότητα να βγουν σημαντικά συμπεράσματα για το σήμερα και το αύριο.
Στην επανάσταση εναντίον της φεουδαρχικής Οθωμανικής Αυτοκρατορίας ηγήθηκε η αστική τάξη και η επαναστατική της οργάνωση, Φιλική Εταιρεία. Αυτή η τάξη επιτέλεσε τον ιστορικό της ρόλο και είναι πια ιστορικά ξεπερασμένη. Νέα, ανερχόμενη τάξη, φορέας της κοινωνικής προόδου, είναι η εργατική τάξη εδώ και πολλές δεκαετίες.
Τα καλέσματα περί "εθνικής ενότητας", που απευθύνονται απ' όλα τα άλλα κόμματα, με αφορμή την επανάσταση του 1821, είναι υποκριτικά. Εθνική ενότητα δεν μπορεί να υπάρχει όταν μία τάξη, η αστική, που αποτελεί μία μικρή μειοψηφία, εκμεταλλεύεται και καταπιέζει με το κράτος και το πολιτικό της σύστημα τη μεγάλη πλειοψηφία του πληθυσμού. Άλλη είναι η πατρίδα των εκμεταλλευτών και άλλη των καταπιεσμένων. Αλλη είναι η πατρίδα του κεφαλαίου και άλλη η πατρίδα της εργατικής τάξης, του λαού.
Αυτό το ιστορικό δίδαγμα αποκτά ακόμη μεγαλύτερη σημασία, ιδιαίτερα αυτήν την περίοδο, που:
  • Τα λαϊκά δικαιώματα τσακίζονται, στο όνομα της ανάκαμψης της καπιταλιστικής οικονομίας και της γεωστρατηγικής αναβάθμισης της χώρας, στην πραγματικότητα για τα κέρδη του κεφαλαίου.
  • Η χώρα μας, με ευθύνη της κυβέρνησης και των άλλων κομμάτων, είναι κατάσπαρτη με τις αμερικανικές βάσεις θανάτου, συμμετέχει ενεργά στους ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς του ΝΑΤΟ και της ΕΕ, με επίκεντρο το μοίρασμα της λείας των ενεργειακών πηγών και δρόμων.
  • Οι Ενοπλες Δυνάμεις είναι ενταγμένες στους ΝΑΤΟικούς σχεδιασμούς.
  • Μεγαλώνει ο κίνδυνος πολεμικής εμπλοκής της Ελλάδας. Σ' ένα τέτοιο ενδεχόμενο η εργατική τάξη και ο λαός χρειάζεται να οργανώσουν τον αγώνα τους, για να υπερασπίσουν τα σύνορα, τα κυριαρχικά δικαιώματα της χώρας, αλλά και για να βγει ο λαός τελικός νικητής, απέναντι στην καπιταλιστική εξουσία της εκμετάλλευσης και των πολέμων.
Η ενότητα που συμφέρει το λαό είναι μόνο η δική του ενότητα, η οργάνωση και πάλη για να γίνει νοικοκύρης στον τόπο του»

23 Μαρτίου, 2019

Ο Γ. ΠΡΩΤΟΥΛΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΚΟΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΓΚΡΟΥΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ !!

Υπερασπιζόμαστε με κάθε μέσο το δικαίωμα σε συνδικάτα χωρίς την παρέμβαση κράτους και εργοδοσίας!
Τη βδομάδα που πέρασε, άνοιξε για τα καλά η κουβέντα για την κατάσταση στο εργατικό συνδικαλιστικό κίνημα, για τα φαινόμενα σήψης και ξεπεσμού, της πιο ωμής πλέον παρέμβασης της εργοδοσίας μέσα στις εργατικές οργανώσεις και με φυσική παρουσία ως «συνδικαλιστών» και εκλεγμένων μάλιστα αντιπροσώπων των εργαζομένων.
Πολλοί περισσότεροι εργαζόμενοι έμαθαν για τα «έργα και τις ημέρες» των εργατοπατέρων, για τον βρώμικο ρόλο τους, αποκαλύφθηκαν οι μέθοδοι που χρησιμοποιούν, δόθηκαν απαντήσεις που εξηγούν την προδοτική στάση των συγκεκριμένων ηγεσιών όλα τα προηγούμενα χρόνια της καπιταλιστικής κρίσης και της φτωχοποίησης των εργαζομένων.
Χωρίς την αποφασιστική στάση των σωματείων και συνδικαλιστών που συσπειρώνονται στο ΠΑΜΕ, χωρίς τη μαζική συμμετοχή των εργαζομένων, χωρίς την πάλη που εδώ και καιρό βρίσκεται σε εξέλιξη σε Εργατικά Κέντρα και Ομοσπονδίες κάτω από το σύνθημα «Συνδικάτα εργατών, όχι των εργοδοτών», αυτή η συζήτηση θα είχε ανοίξει ελάχιστα ή καθόλου. Μακριά από τους εργαζόμενους, τα προβλήματα και τις αγωνίες τους, στα πολυτελή τουριστικά θέρετρα θα είχε ολοκληρωθεί ένα ακόμα συνέδριο αδιάφορο για την εργατική τάξη.
Κανένας αγώνας επομένως δεν είναι χαμένος. Ηδη υπάρχουν τα πρώτα αποτελέσματα. Και οι ίδιοι ομολογούν ότι οι εργαζόμενοι τους έχουν γυρίσει την πλάτη. Η πλήρης απαξίωσή τους είναι ότι 4 μέρες στην Καλαμάτα και τις επόμενες μέρες δεν βρέθηκε ούτε ένας χώρος δουλειάς, δεν βρέθηκε ένας εργαζόμενος να τους υπερασπίσει. Απηύθυναν κάλεσμα να τους στηρίξουν, όχι στα σωματεία και τις Ομοσπονδίες, αλλά στην κυβέρνηση, στην αστυνομία, στους αρχηγούς των αστικών κομμάτων και την υφυπουργό Προστασίας του Πολίτη, Παπακώστα!
Η μαζική καταδίκη από τους εργαζόμενους που είδαν με τα ίδια τους τα μάτια τις αθλιότητές τους, η διαφοροποίηση πολύ περισσότερων συνδικαλιστών από τη συνδικαλιστική εργοδοτική μαφία είναι μεγάλη υπόθεση.
Και είναι καθήκον των μελών του Κόμματος και της ΚΝΕ, των αγωνιστών που συμπορεύονται μαζί μας, να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό για να φτάσει η συζήτηση παντού σε κάθε χώρο δουλειάς, σχολή, γειτονιά. Η πάλη πρέπει να δυναμώσει, να πάρει πιο μαζικά χαρακτηριστικά.
Υπερασπίζουν αυτούς που έκαναν τη βρώμικη δουλειά...
Φυσικά τους δικούς του ανθρώπους το σύστημα δεν θα τους αφήσει ανυπεράσπιστους. Επαιξαν σημαντικό ρόλο τα προηγούμενα χρόνια στην υπονόμευση των αγώνων, στο πέρασμα των αντεργατικών μέτρων.
Δεν είναι τυχαία η τακτική των ίσων αποστάσεων που επιλέγουν τα αστικά κόμματα.
Ετσι ακούμε και διαβάζουμε γνωστούς δημοσιολόγους που όταν οι εργάτες απεργούν και διαδηλώνουν για τα δικαιώματά τους, στάζουν χολή, τώρα να κλαψουρίζουν για τη μη πραγματοποίηση του συνεδρίου της ΓΣΕΕ. Εμφανίζουν ως εκφυλισμό όχι τις μεθόδους συνδικαλιστικής μαφίας με διαδικασίες κεκλεισμένων των θυρών, με φρουρά από ανθρώπους της νύχτας και άλλα πολλά, αλλά τη στάση υπεράσπισης των συνδικάτων από την παρέμβαση της εργοδοσίας και του κράτους.
Κάνουν το μαύρο άσπρο, εμφανίζουν τους συνδικαλιστές ως «τραμπούκους» και τους τραμπούκους ως «συνδικαλιστές» που εμποδίζονται να ασκήσουν τα δημοκρατικά τους δικαιώματα!
Εμφανίζουν μια εικόνα «καβγά για τις καρέκλες» και κρύβουν την ουσία, το περιεχόμενο, τις καταγγελίες για την απροσχημάτιστη παρέμβαση των ίδιων των εργοδοτών σε όλες τις βαθμίδες του συνδικαλιστικού κινήματος!
Σε αυτή την τακτική πρωτοστατεί ο ΣΥΡΙΖΑ. Η «Αυγή» ξεπέρασε σε χυδαιότητα και τη Χρυσή Αυγή, φτάνοντας στο σημείο να παρουσιάζει τους συνδικαλιστές του ΠΑΜΕ ως «εργολάβους που χρησιμοποιούν αλλοδαπούς ανασφάλιστους οικοδόμους»!
Για να αντιδρούν έτσι, κάτι καλό γίνεται. Και όσο δυναμώνει η πάλη θα γίνεται ακόμα καλύτερο. Το εργατικό συνδικαλιστικό κίνημα, οι ίδιοι οι εργαζόμενοι έχουν μόνο να κερδίσουν από αυτήν τη σύγκρουση.
Ο εκφυλισμός είναι το αποτέλεσμα της γραμμής του «κοινωνικού εταιρισμού»
Η σημερινή εικόνα είναι το αποτέλεσμα συγκεκριμένου προσανατολισμού που κυριάρχησε τις τελευταίες δεκαετίες μέσα στο εργατικό συνδικαλιστικό κίνημα. Είναι η κατάληξη και όχι η αρχή του εκφυλισμού. Είναι το αποτέλεσμα της λογικής του «κοινωνικού εταιρισμού» στα συνδικάτα, του «τέλους της ταξικής πάλης».
Η ιστορία ξεκινά πριν από 20 χρόνια. Η έννοια του «κοινωνικού διαλόγου» έκανε ντεμπούτο στην Ελλάδα το 1997, καταλήγοντας στο «Σύμφωνο Εμπιστοσύνης προς το 2000». Το «Σύμφωνο» χάραξε το πλαίσιο των αντεργατικών - αντιλαϊκών μέτρων που έρχονταν. Ολα υλοποιήθηκαν στην πιο άγρια και επιθετική μορφή τους μέσα στην καπιταλιστική κρίση την τελευταία δεκαετία, με την άνοδο της «ευελιξίας», την κατάργηση των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας, το χτύπημα στην Κοινωνική Ασφάλιση κ.ά.
Τότε είχε αποτυπωθεί και στην απόφαση του 29ου Συνεδρίου της ΓΣΕΕ το 1998, όπως και στο 30ό Συνέδριο το 2001. Θυμόμαστε αρκετοί που είχαμε πάρει μέρος σε εκείνα τα συνέδρια τον χλευασμό των σημερινών στελεχών του ΠΑΣΟΚ και του ΣΥΡΙΖΑ, που μαζί με την παράταξη της ΝΔ είχαν πάρει μέρος στον δήθεν «διάλογο», ότι «το ΚΚΕ έχει μείνει ακόμα στο συνδικαλισμό της τραγιάσκας με τις συνελεύσεις και τις απεργίες, τις απεργιακές φρουρές»!
Στις μέρες μας πλέον εκφράζονται πιο ανοιχτά, παίρνοντας θάρρος από την υποχώρηση του κινήματος, από τον πολύ χαμηλό βαθμό οργάνωσης των εργαζομένων, για τα οποία έχουν κάνει ό,τι περνά από το χέρι τους.
Χαρακτηριστική είναι η πρόσφατη τοποθέτηση του προέδρου της ΓΣΕΕ, Γ. Παναγόπουλου, σε συνέδριο της ΓΣΕΒΕΕ, τον περασμένο Μάρτη: «Πότε μια καπιταλιστική οικονομία μπορεί να λειτουργεί πιο αποτελεσματικά; Οταν το κεφάλαιο και η εργασία μοιράζονται ίσα μερίδια διαπραγμάτευσης και υπερασπίζονται ελεύθερα τα συμφέροντα που εκπροσωπούν; `Η όταν υπάρχει ταξική πόλωση και σύγκρουση; Αν και η απάντηση δεν είναι αυτονόητη για όλους (σ.σ. εδώ "φωτογραφίζει" τις ταξικές δυνάμεις), τις τελευταίες δεκαετίες κυριαρχεί η αυτονόητη υπεράσπιση του κοινωνικού διαλόγου». Ο ίδιος είναι που πριν από λίγο καιρό δήλωσε ξανά ότι «η απεργία έφαγε τα ψωμιά της»...
Τα παραπάνω φανερώνουν ποιοι είναι αυτοί που δεν θέλουν συνδικάτα. Ποιοι είναι αυτοί που δεν θέλουν την ενεργή συμμετοχή των εργαζομένων. Ποιοι είναι αυτοί που τρέμουν στην ιδέα να γίνουν συνέδρια και μαζικές διαδικασίες ανοιχτά μπροστά στην εργατική τάξη. Φανερώνουν γιατί επιλέγουν να βρίσκονται μακριά από τους εργαζόμενους.
Εργατική αριστοκρατία, νοθεία και απευθείας παρέμβαση της εργοδοσίας
Την περίοδο της καπιταλιστικής ανάπτυξης διαμορφώθηκε μια εκτεταμένη εργατική αριστοκρατία, με προστατευμένες καλοπληρωμένες θέσεις εργασίας και επιπλέον προνόμια, κυρίως στον δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο τομέα. Ηταν η βάση μαχητικής υπεράσπισης της σοσιαλδημοκρατίας και γενικά του κυβερνητικού - εργοδοτικού συνδικαλισμού, της αντίληψης του «κοινωνικού εταιρισμού».
Η διαφθορά συνειδήσεων είχε φτάσει σε τέτοιο σημείο που να μην κάνουν εντύπωση η χλιδάτη διαμονή και η κατασπατάληση των χρημάτων των εργαζομένων σε πεντάστερα ξενοδοχεία κατά τη διεξαγωγή συνεδρίων Ομοσπονδιών και της ίδιας της ΓΣΕΕ. Ηταν η εποχή που η συγκεκριμένη αριστοκρατία «έδενε τα σκυλιά με τα λουκάνικα».
Ακόμα και σήμερα, η σύνθεση της πλειοψηφίας της ΓΣΕΕ, που το παίζει θύμα και «αποκλεισμένη», προέρχεται από αυτούς τους χώρους και αυτές τις θέσεις, σε πλήρη αντίθεση με τους εκλεγμένους συνδικαλιστές που συσπειρώνονται στο ΠΑΜΕ.
Την τελευταία δεκαετία, η κρίση χτύπησε χωρίς διακρίσεις, οι απολύσεις, η εκτεταμένη ανεργία, οι ιδιωτικοποιήσεις άλλαξαν εντελώς το τοπίο. Ο βαθμός οργάνωσης των εργαζομένων μειώθηκε συνολικά, οι εργασιακοί χώροι ενεργής και μαχητικής στήριξης του «κοινωνικού εταιρισμού» συρρικνώθηκαν.
Το κενό ήρθε να αντικαταστήσει η εκτεταμένη νοθεία, χωρίς να κρατιούνται καν τα προσχήματα, σε σημείο που εμφανίζονται πολλά Εργατικά Κέντρα να ξεπερνούν σε ψηφίσαντες τους εργαζόμενους της περιοχής!
Και επιπλέον έχουμε και ένα ποιοτικό αντιδραστικό στοιχείο. Τώρα έχουμε μπροστά μας όχι μόνο την πολιτική συνδικαλιστικών παρατάξεων και δυνάμεων που αντικειμενικά προωθούν τα συμφέροντα των εργοδοτών μέσα στις γραμμές του εργατικού κινήματος, αλλά και τους ίδιους τους εργοδότες να οργανώνουν αρχαιρεσίες, οι ίδιοι να ψηφίζουν, οι ίδιοι και να εκλέγονται! Σωματεία - σφραγίδες παραγωγής αντιπροσώπων για τα δευτεροβάθμια και το τριτοβάθμιο συνδικάτο. Με απαγόρευση μαζικών συλλογικών διαδικασιών, απαγόρευση Γενικών Συνελεύσεων, συνεδριάσεων, με απαγόρευση της ενεργής συμμετοχής των εργαζομένων... Και αυτή η διαδικασία να υλοποιείται από τη διευθυντική ιεραρχία της επιχείρησης, όπως γίνεται στα μεγάλα σούπερ μάρκετ, στις αλυσίδες τροφίμων, στις ναυτιλιακές και μεταφορικές εταιρείες! Εργοδοτικός συνδικαλισμός χωρίς περιττά φτιασιδώματα!
Οι δύο κόσμοι που συγκρούονται στο συνδικαλιστικό κίνημα
Απέναντι σε αυτή την εξέλιξη, οι εργαζόμενοι έχουν κάθε δικαίωμα να αψηφήσουν απειλές και εκβιασμούς, με κάθε μέσο να υπερασπιστούν το δικαίωμά τους να έχουν οργανώσεις ανεξάρτητες από την παρέμβαση της εργοδοσίας και του κράτους!
Στις 3 Απρίλη του 2019 συμπληρώνονται 20 ολόκληρα χρόνια από τη συγκρότηση του ΠΑΜΕ. Θα γιορταστεί όπως πρέπει, με μια μεγάλη εκδήλωση στην Καισαριανή.
Το ΠΑΜΕ, μέτωπο συσπείρωσης Σωματείων, Εργατικών Κέντρων, Ομοσπονδιών, Επιτροπών Αγώνα, συνδικαλιστών, γεννήθηκε από την ανάγκη ανασύνταξης του συνδικαλιστικού κινήματος, για ένα κίνημα ικανό να απαντήσει στην ολομέτωπη και γενικευμένη επίθεση του κεφαλαίου. Η ζωή δικαίωσε την επιλογή των κομμουνιστών και των κομμουνιστριών να πρωτοστατήσουν στη συγκρότησή του. Κράτησε ζωντανές φωλιές νερού μέσα στις φλόγες, την ταξική αδιαλλαξία, την αλληλεγγύη. Διαπαιδαγώγησε νέες γενιές πρωτοπόρων εργατών και εργατριών με τις πιο μεγάλες αξίες του εργατικού κινήματος. Ανέδειξε πολλούς νέους συνειδητοποιημένους αγωνιστές στα συνδικάτα. Εφτασε στο σημείο να μπορεί να κινητοποιεί χιλιάδες εργαζόμενους, χιλιάδες απεργούς, να εμπνέει περισσότερους σε μεγάλες πρωτοβουλίες. Απέδειξε ότι ο συσχετισμός δεν είναι κάτι στατικό, αλλάζει. Και αλλάζει μέσα στην ταξική πάλη.
Η ζωή έδειξε ότι η ανασύνταξη του εργατικού συνδικαλιστικού κινήματος δεν είναι ένα οργανωτικό ζήτημα, αλλά κύρια πολιτικό ζήτημα, ζήτημα πολιτικού προσανατολισμού. Και εδραιώνεται μέσα στους εργαζόμενους. Με την πρωτοπόρα πάλη μέσα στους εργάτες και τις εργάτριες, με πρωτοπόρα δράση για την οργάνωση των εργαζομένων, την αύξηση του βαθμού οργάνωσης, τη μαζικοποίηση των σωματείων, τη δημιουργία νέων, την αλλαγή του συσχετισμού μέσα στα συνδικάτα, το δυνάμωμα της εργατικής αλληλεγγύης.
Στις 4 Απρίλη επέλεξε η μαφία του συνδικαλισμού να στήσει κάπου, άγνωστο προς το παρόν πού, μια κάλπη, και αυτό θα το ονομάσει «συνέδριο».
Το έφερε η τύχη να είναι και με αυτόν τον τρόπο διακριτοί οι δύο κόσμοι, οι δύο γραμμές που συγκρούονται 100 χρόνια τώρα στο εργατικό κίνημα: Η γραμμή της ταξικής πάλης για την κατάργηση της εκμετάλλευσης ανθρώπου από άνθρωπο και η γραμμή της υποταγής για τη διαιώνιση του καπιταλισμού.

Του
Γιάννη ΠΡΩΤΟΥΛΗ*
*Ο Γιάννης Πρωτούλης είναι μέλος του ΠΓ της ΚΕ του ΚΚΕ