Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

24 Απριλίου, 2016

Είμαι ο εργαζόμενος, είσαι το αφεντικό.

Είμαι ο εργαζόμενος, είστε το αφεντικό.

Εγώ είμαι αυτός που δημιουργεί και παράγει, είστε αυτός που τα παίρνει υπό την κατοχή του.

Εγώ έκανα αυτές τις πόλεις, αυτούς τους δρόμους, εγώ σκιαγράφησα, ετοίμασα το μείγμα, έβαλα τα τούβλα, έστρωσα την άσφαλτο. 

Εγώ έβαλα το καλώδιο, τις κολόνες, εγκατέστησα το δίκτυο.

Το αυτοκίνητο που οδηγείτε, ο υπολογιστής και το πρόγραμμα που χρησιμοποιείτε, το τηλέφωνο στο χέρι σας, είναι η δημιουργία μου.

Εγώ είμαι αυτός που δημιούργησε όλες τις αξίες της ζωής, χρησιμοποιώντας το μυαλό μου και το σώμα μου.

Εσύ Είσαι ένα παράσιτο. εκμεταλλεύεσαι τις γνώσεις μου και τη δημιουργικότητά μου. κλέβεις την παραγωγή μου.

Είστε ένας κλέφτης. κλέβεις το αποτέλεσμα της εργασίας μου.

Είστε ένας δολοφόνος. Κάθε χρόνο σκοτώνεις χιλιάδες από εμάς κατά τη στιγμή που προσπαθούμε να κερδίσουμε τη ζωή μας. Δεν είμαστε σε διακοπές, ούτε στους δρόμους ή τα σπίτια μας, πεθαίνουμε στους χώρους εργασίας μας, όταν προσπαθείς να μας εκμεταλλεύεσαι περισσότερο λόγω της αγάπης σου για τα χρήματα. Και χωρίς καμία ντροπή, λές ότι ήταν ένα πεπρωμένο, ένα ατύχημα.

Είμαι ο δημιουργός, ο παραγωγός. Είστε ο κυβερνήτης.

Η πολιτική οικονομική κατάσταση είναι δική σας.
Η αστυνομία, ο στρατιώτης είναι δικά σας. 
Τα κόμματα στο κοινοβούλιο είναι δικά σας και το σύστημα που ονομάζεται δημοκρατία είναι και δικός σας.
Νομίζεις ότι μια συνδικαλιστική οργάνωση είναι πάρα πολύ για μένα. Που με εμποδίζουν με κάθε δυνατό τρόπο από την οργάνωση και τις συγκεντρώσεις.

Από την πλευρά σας, χειρότερο έγκλημα μου είναι ότι εγώ δεν πρόκειται να υποκύψω σε σας, εγώ εναντιώνομαι στο σύστημά Σας και δεν δέχομαι ότι αυτός είναι ο τρόπος που μου πηγαίνει.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο σας χειροκροτούν, Αυτοί που συνθλίβουν τους εργάτες.

Στην πραγματικότητα, είστε αυτός που σκοτώνει, φυλακίζει, βασανίζει.
Αυτός είναι ο λόγος που γελούσατε κατά τη διάρκεια του φασισμού της 12ης Σεπτεμβρίου. Όταν βάλατε τον Οζάλ, που έμοιαζε με ένα κακομαθημένο παιδί, να πάρετε ό,τι θέλατε.
Η περίοδος του ΑΚΡ ήταν η πιο κερδοφόρα περίοδο της ζωής σας.

Μπορείτε να ανοίξατε το δρόμο για τον φονταμενταλισμό. 
Όσοι αγωνίζονται για τα δικαιώματά τους να νομίζουν ότι είναι αμαρτία κ ντροπή αν αντιτίθενται σε σας. Αυτό είναι δική Σας επινόηση.
Μάς Δίνεται ως φιλανθρωπία μόνο ένα μικρό μέρος απ΄ο,τι αξίζουμε και με αυτόν τον τρόπο θέλετε να εξαρτόμαστε από εσάς, είναι η εφεύρεσή σας.
Μπορείτε να φέρετε επάνω όλους τους φανατικούς, ώστε να μας κάνετε να αποδεχτούμε την αδικία στον κόσμο. Ήταν η καλύτερη επένδυση σας, τα σχολεία των ιεροκηρύκων ιμάμη να αυξάνονται, όλο και περισσότερο.

Είστε ένας κλέφτης και ένας δολοφόνος.
Αν δεν βρήκατε καλύτερο εκπρόσωπο απ το ΑΚΡ είναι επειδή σας ταιριάζει ο Erdoğan.

Είστε ψεύτης, ενώ έχω την υποχρέωση να πω την αλήθεια.

Μεγαλύτερο ψέμα σας είναι ότι δεν υπάρχουμε. 
Όμως, υπάρχουμε. Σε αυτή τη χώρα υπάρχουν εργαζόμενοι. Αυτή η χώρα έχει μια εργατική τάξη.
Υπάρχουμε.

Η αλήθεια είναι ότι κατά τη γνώμη μου, στο πλευρό μας.
Εσείς μπορείτε να συνεχίσετε τα ψέματα.


Η αλήθεια βρίσκεται πάντα πάνω από τα ψέματα.