«Κι αν δεν μπορείς να κάμεις την ζωή σου όπως την θέλεις, τούτο προσπάθησε τουλάχιστον όσο μπορείς: μην την εξευτελίζεις μες στην πολλή συνάφεια του κόσμου, μες στες πολλές κινήσεις κι ομιλίες. Μην την εξευτελίζεις πηαίνοντάς την,γυρίζοντας συχνά κ’ εκθέτοντάς την στων σχέσεων και των συναναστροφών την καθημερινήν ανοησία, ώς που να γίνει σα μια ξένη φορτική»(Καβάφης).
**********************
Απ' τη σελίδα της x/α:Μερικές φωτο απ' την σελίδα της σφσας Ράνιας για την "αγάπη" των υπανθρώπων παλιότερα και τώρα:
k οι Διαφορές
και Βίντεο
Μιχαλολιάκος: "είμαστε η σπορά των Nικημένων του 1945 "
όταν ο Μιχαλολιάκος αυτοαποκαλύπτεται !!
ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ: Ναί στο Ξεπούλημα Νησιών Βραχονησίδων !!
Μιχαλο'φύρερ: Μοναδική αυτοΑποκάλυψη
ο αρχηγός της εγκληματικής νεοναζιστικής οργάνωσης στη βουλή στη φούρια του -Εκτός απ' ότι Συμπάσχουν- του ξέφυγε κ έτσι αποκάλυψε Ποιοί επιτέθηκαν στο Π.Α.ΜΕ έξω απ' την βουλή με αποτέλεσμα το θάνατο του εργάτη οικοδόμου, μέλους του KKE και του ΠΑΜΕ, στελέχους του παραρτήματος οικοδόμων Βύρωνα, Δημήτρη Κοτζαρίδη, στις 20 Οκτ 2011,
Είπε : "το γνωρίζουμε πολύ καλά και το είδαμε όταν οι έλληνες πατριώτες κρατώντας ελληνικές σημαίες διαμαρτυρόμενοι έξω απ την βουλή"
Δείτε ποιοι ήταν οι "έλληνες πατριώτες" που "διαμαρτύρονται στο Βίντεο Εδώ:
και απροκάλυπτα εδώ:
Τα Χρυσαυγουλα θέλουν να Μας σύρουν σε πόλεμο με τα Σκόπια για να τα απελευθερώσουμε !
Τη ζωή σου μην την εξευτελίζεις. Η ζωή θα σε πει «σύντροφο».
Εξηγούμαστε:
Ζούμε σε εποχές που η σοφιστεία της «γνώμης» – που ποτέ δεν βασανίστηκε να μετατραπεί σε γνώση – σε συνδυασμό με τα ασφαλή χαρακώματα των διαγωνιζόμενων στην ατάκα του πληκτρολογίου και του φεισμπουκικού πολυξερισμού, προκαλούν κατάγματα στην κοινή λογική.
Σε τέτοιες συνθήκες δεν μένει άλλος δρόμος από εκείνον του Μπερανζέ στον «Ρινόκερο» του Ιονέσκο. Απέναντι, λοιπόν, στον παροξυσμό που «μακεδονολογεί» ασυστόλως, καταθέτουμε δυο – τρεις σκέψεις:
Ζούμε σε εποχές που η σοφιστεία της «γνώμης» – που ποτέ δεν βασανίστηκε να μετατραπεί σε γνώση – σε συνδυασμό με τα ασφαλή χαρακώματα των διαγωνιζόμενων στην ατάκα του πληκτρολογίου και του φεισμπουκικού πολυξερισμού, προκαλούν κατάγματα στην κοινή λογική.
Σε τέτοιες συνθήκες δεν μένει άλλος δρόμος από εκείνον του Μπερανζέ στον «Ρινόκερο» του Ιονέσκο. Απέναντι, λοιπόν, στον παροξυσμό που «μακεδονολογεί» ασυστόλως, καταθέτουμε δυο – τρεις σκέψεις:
α) Εκτός από το «Η Μακεδονία είναι μία και ελληνική», υπάρχει και ο υπεράνω κομμουνιστικής υποψίας Διονύσιος Σολωμός: «Εθνικόν είναι το αληθές», έλεγε.
Ποιο είναι το αληθές; Εχουμε γράψει και ξαναγράψει(http://www.imerodromos.gr/apo-tin-varntaska-sti-natofrosyn…/).Και γιατί να είναι αλήθεια η δική σου αλήθεια, θα πει κάποιος.
Δικαίωμά του.
Θα πρέπει, όμως, πρώτα – πριν από τις κατάρες περί «εθνομηδενισμού» και τα παλιά εκείνα ωραία που έλκουν την καταγωγή τους από τις άρες των γερμανοτσολιάδων κατά των «ΕΑΜοβούλγαρων» – να γνωρίζει σε τι αντιτίθεται.
Δηλαδή, να διαβάσει, να μάθει και κατόπιν ας αντιπαρατεθεί όσο θέλει.
Είναι, δε, υποχρέωσή του να μάθει εφόσον δεν είναι φασίστας. Μόνο οι φασίστες αρνούνται να μάθουν.
Διότι πολύ απλά δεν τους ενδιαφέρει η αλήθεια. Ούτε η αντικειμενική αλήθεια, ούτε η αλήθεια του πολιτικού τους αντιπάλου. Σε αυτούς είναι αρκετό το αλάθητο του γκεμπελισμού τους.
β) Παρατήρηση πρώτη:
Ποιο είναι το αληθές; Εχουμε γράψει και ξαναγράψει(http://www.imerodromos.gr/apo-tin-varntaska-sti-natofrosyn…/).Και γιατί να είναι αλήθεια η δική σου αλήθεια, θα πει κάποιος.
Δικαίωμά του.
Θα πρέπει, όμως, πρώτα – πριν από τις κατάρες περί «εθνομηδενισμού» και τα παλιά εκείνα ωραία που έλκουν την καταγωγή τους από τις άρες των γερμανοτσολιάδων κατά των «ΕΑΜοβούλγαρων» – να γνωρίζει σε τι αντιτίθεται.
Δηλαδή, να διαβάσει, να μάθει και κατόπιν ας αντιπαρατεθεί όσο θέλει.
Είναι, δε, υποχρέωσή του να μάθει εφόσον δεν είναι φασίστας. Μόνο οι φασίστες αρνούνται να μάθουν.
Διότι πολύ απλά δεν τους ενδιαφέρει η αλήθεια. Ούτε η αντικειμενική αλήθεια, ούτε η αλήθεια του πολιτικού τους αντιπάλου. Σε αυτούς είναι αρκετό το αλάθητο του γκεμπελισμού τους.
β) Παρατήρηση πρώτη:
«Κι αν δεν μπορείς να κάμεις την ζωή σου όπως την θέλεις, τούτο προσπάθησε τουλάχιστον όσο μπορείς: μην την εξευτελίζεις μες στην πολλή συνάφεια του κόσμου, μες στες πολλές κινήσεις κι ομιλίες. Μην την εξευτελίζεις πηαίνοντάς την,γυρίζοντας συχνά κ’ εκθέτοντάς την στων σχέσεων και των συναναστροφών την καθημερινήν ανοησία, ώς που να γίνει σα μια ξένη φορτική»(Καβάφης).
Παρατήρηση δεύτερη:
Με αφορμή τα συλλαλητήρια ακούμε τους δικολάβους να αναμηρυκάζουν την ίδια αγυρτεία:
«Μα γιατί λέτε πως όσοι συμμετέχουν είναι φασίστες;»!
Κι, όμως, ποτέ δεν είπαμε κάτι τέτοιο.
Τι είπαμε; Οτι όσοι ήταν στα συλλαλητήρια δεν είναι φασίστες, αλλά – και το επαναλαμβάνουμε – σε αυτά τα συλλαλητήρια όλοι όσοι είναι φασίστες ήταν εκεί!
Τι είπαμε; Οτι το 44% που ψήφισε τον Χίτλερ το ’33 δεν ήταν όλοι ναζί. Ο Χίτλερ, όμως, ήταν ναζί!
Τι είπαμε; Οτι οι 350.000 που ψήφισαν τους χρυσαυγίτες δεν είναι όλοι ναζί. Οι χρυσαυγίτες, όμως, είναι όλοι ναζί.
Αλήθεια, εσένα που δεν είσαι φασίστας, που δεν είσαι ναζί, το γεγονός ότι η άποψή σου για το «Μακεδονικό» χωράει τον φασίστα, χωράει τον ναζί, δηλαδή τον προδότη αυτού του τόπου που όταν χρειάστηκε να σωθεί και η Μακεδονία, και η Θεσσαλία, και η Πελοπόννησος και όλη η Ελλλαδα αυτος ήταν γερμανοντυμένος, δεν σε προβληματίζει;
Δεν σε προβληματίζει, τελικά, ότι κάτι μπορεί να τρέχει με την ορθότητα μιας άποψης που την κάνουν σημαία τους οι εξ ορισμού πατριδοκάπηλοι, οι κατ’ εξοχήν πατριδέμποροι, οι ναζί και οι φασίστες;
Δεν σε προβληματίζει ότι μια άποψη που ποζάρει σαν «πατριωτική» γίνεται σημαία των εθνικιστών;
Δεν σε προβληματίζει η αναξιοπιστία των «πατριωτών» που την προωθούν, μήπως η άποψη που έχεις (σου έχουν) διαμορφώσει μπορεί και να μην είναι και τόσο σωστή, όσο νομίζεις;
Δεν σε κάνει να αναρωτιέσαι πως είναι δυνατόν να βρίσκεσαι δίπλα σε κάποιον που κουβαλάει τον αγκυλωτό σταυρό και να φωνάζεις μαζί του το ίδιο σύνθημα;
Δεν σε αναγκάζει – εσένα που δεν είσαι φασίστας, αλλά ούτε και ακροδεξιός – αντί να ψάχνεις προδότες, να ψάξεις ποιο λάκκο μπορεί να έχει η φάβα σε μια θέση που σε φέρνει να είσαι σε ένα συλλαλητήριο μαζί με τον Σαμαρά που έθεσε… πατριωτικά όλη την Ελλάδα υπό το αγγλικό δίκαιο;
Να είσαι μαζί με τον Γεωργιάδη, τον – κατά δήλωσή του – μνημονιακότερο του Τόμσεν, τον μέχρι χτες στέλεχος του ΛΑ.Ο.Σ από όπου εξυμνούσε τους Χίτες;
Δεν σε βάζει σε σκέψεις ότι είσαι αντάμα με τους ΝΑΤΟικότερους των ΝΑΤΟικών, την ώρα που το πρόβλημα για το οποίο διαδηλώνεις είναι γέννημα και δημιούργημα του ΝΑΤΟ;
Μήπως στον ίδιο ΝΑΤΟικό πάγκο με τον ΣΥΡΙΖΑ βρίσκονται και οι ΝΑΤΟικοί «κατεργάρηδες» με τους οποίους μαζί διαδηλώνεις;
γ) «…η ζωή θα σε πει σύντροφο…», έλεγε ο Γιάννης Ρίτσος.
Αλλά κάποιοι (κάνουν ότι) δεν καταλαβαίνουν τι διέπραξε στην Αθήνα ο κύριος Μίκης Θεοδωράκης.
Κρύβονται πίσω από ένα μεγαλειώδες έργο που δεν φταίει σε τίποτα για το γεγονός ότι ο ίδιος ο δημιουργός του του φέρθηκε με τρόπο που δεν είχαν φανταστεί ούτε καν οι διώκτες αυτού του έργου:
Με αφορμή τα συλλαλητήρια ακούμε τους δικολάβους να αναμηρυκάζουν την ίδια αγυρτεία:
«Μα γιατί λέτε πως όσοι συμμετέχουν είναι φασίστες;»!
Κι, όμως, ποτέ δεν είπαμε κάτι τέτοιο.
Τι είπαμε; Οτι όσοι ήταν στα συλλαλητήρια δεν είναι φασίστες, αλλά – και το επαναλαμβάνουμε – σε αυτά τα συλλαλητήρια όλοι όσοι είναι φασίστες ήταν εκεί!
Τι είπαμε; Οτι το 44% που ψήφισε τον Χίτλερ το ’33 δεν ήταν όλοι ναζί. Ο Χίτλερ, όμως, ήταν ναζί!
Τι είπαμε; Οτι οι 350.000 που ψήφισαν τους χρυσαυγίτες δεν είναι όλοι ναζί. Οι χρυσαυγίτες, όμως, είναι όλοι ναζί.
Αλήθεια, εσένα που δεν είσαι φασίστας, που δεν είσαι ναζί, το γεγονός ότι η άποψή σου για το «Μακεδονικό» χωράει τον φασίστα, χωράει τον ναζί, δηλαδή τον προδότη αυτού του τόπου που όταν χρειάστηκε να σωθεί και η Μακεδονία, και η Θεσσαλία, και η Πελοπόννησος και όλη η Ελλλαδα αυτος ήταν γερμανοντυμένος, δεν σε προβληματίζει;
Δεν σε προβληματίζει, τελικά, ότι κάτι μπορεί να τρέχει με την ορθότητα μιας άποψης που την κάνουν σημαία τους οι εξ ορισμού πατριδοκάπηλοι, οι κατ’ εξοχήν πατριδέμποροι, οι ναζί και οι φασίστες;
Δεν σε προβληματίζει ότι μια άποψη που ποζάρει σαν «πατριωτική» γίνεται σημαία των εθνικιστών;
Δεν σε προβληματίζει η αναξιοπιστία των «πατριωτών» που την προωθούν, μήπως η άποψη που έχεις (σου έχουν) διαμορφώσει μπορεί και να μην είναι και τόσο σωστή, όσο νομίζεις;
Δεν σε κάνει να αναρωτιέσαι πως είναι δυνατόν να βρίσκεσαι δίπλα σε κάποιον που κουβαλάει τον αγκυλωτό σταυρό και να φωνάζεις μαζί του το ίδιο σύνθημα;
Δεν σε αναγκάζει – εσένα που δεν είσαι φασίστας, αλλά ούτε και ακροδεξιός – αντί να ψάχνεις προδότες, να ψάξεις ποιο λάκκο μπορεί να έχει η φάβα σε μια θέση που σε φέρνει να είσαι σε ένα συλλαλητήριο μαζί με τον Σαμαρά που έθεσε… πατριωτικά όλη την Ελλάδα υπό το αγγλικό δίκαιο;
Να είσαι μαζί με τον Γεωργιάδη, τον – κατά δήλωσή του – μνημονιακότερο του Τόμσεν, τον μέχρι χτες στέλεχος του ΛΑ.Ο.Σ από όπου εξυμνούσε τους Χίτες;
Δεν σε βάζει σε σκέψεις ότι είσαι αντάμα με τους ΝΑΤΟικότερους των ΝΑΤΟικών, την ώρα που το πρόβλημα για το οποίο διαδηλώνεις είναι γέννημα και δημιούργημα του ΝΑΤΟ;
Μήπως στον ίδιο ΝΑΤΟικό πάγκο με τον ΣΥΡΙΖΑ βρίσκονται και οι ΝΑΤΟικοί «κατεργάρηδες» με τους οποίους μαζί διαδηλώνεις;
γ) «…η ζωή θα σε πει σύντροφο…», έλεγε ο Γιάννης Ρίτσος.
Αλλά κάποιοι (κάνουν ότι) δεν καταλαβαίνουν τι διέπραξε στην Αθήνα ο κύριος Μίκης Θεοδωράκης.
Κρύβονται πίσω από ένα μεγαλειώδες έργο που δεν φταίει σε τίποτα για το γεγονός ότι ο ίδιος ο δημιουργός του του φέρθηκε με τρόπο που δεν είχαν φανταστεί ούτε καν οι διώκτες αυτού του έργου:
Το μετέτρεψε, το παραχώρησε σαν ηχητική υπόκρουσηγια Κασιδιάρηδες, για Τζήμερους, για Σκαλούμπακες – σπορές του αρχιβασανιστή της Μακρονήσου, για ΟΝΝΕΔιτες (Μαρινάκης), για σκοταδιστές Μητροπολίτες τύπου Πειραιώς και για αποβράσματα της χούντας τύπου Αμβρόσιου
Πως, αλήθεια, προστατεύεται αυτό το έργο από το σφετερισμό, από την καπηλεία, αν κάνουμε ότι δεν είδαμε πως κάτω από την εξέδρα με ομιλητή τον κύριο Θεοδωράκη ήταν η «σπορά» αυτών που δολοφόνησαν τονΜπελογιάννη.
Που δολοφόνησαν τον Λαμπράκη. Που σκότωσαν τον Τάσο Τούση. Που δολοφόνησαν τον Ελη. Που εκτέλεσαντον πιο ωραίο ανθό της «Ρωμιοσύνης».
Που έστησαν το θυσιαστήριο της Καισαριανής, που μάτωσαν την Κοκκινιά, την Καλογρέζα, τον Χορτιάτη, το Δίστομο, που ρήμαξαν τη Δραπετσώνα.
Αυτό το έργο είναι τόσο δικό μας όσο και το αίμα εκείνων που χύθηκε για να υπάρξει αυτό το έργο.
Και θα το διασώσουμε αμόλυντο και αμαγάριστο γιατί το οφείλουμε σε εκείνους που πέθαναν για να γεννηθεί.
Θα κρατηθεί αλέρωτο αυτό το έργο γιατί είναι τόσο μεγάλο που δεν μπορεί να το «κοντύνει» ούτε καν το ασύγγνωστο ατόπημα του ίδιου του κυρίου Θεοδωράκη.
Τόσο ασύγγνωστο, δε, το ατόπημα όσο πιστοποιούν οι παρακάτω εικόνες.Πράγμα που εξίσου καλά με εμάς το καταλαβαίνουν – κι αυτό είναι το δυστύχημά τους – κι εκείνοι που παριστάνουν ότι δεν το καταλαβαίνουν.
Υστερόγραφο: Για όσους, δε, θα συνεχίζουν να παριστάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν ας ρίξουν μια ματιά και στο παρακάτω.
Τι είναι;
Πρόκειται για την – μετά συλλαλητήριο – αναφορά του κυρίου Θεοδωράκη στο ότι οι χρυσαυγίτες κι αυτοί «πατριώτες» είναι, ε, μόνο που είναι με λίγο «εριστικό τρόπο»… Λογικό, επομένως, να αξιοποιείται ο κύριος Μίκης Θεοδωράκης από την επίσημη ιστοσελίδα των ναζί.
Πώς;
Και θα το διασώσουμε αμόλυντο και αμαγάριστο γιατί το οφείλουμε σε εκείνους που πέθαναν για να γεννηθεί.
Θα κρατηθεί αλέρωτο αυτό το έργο γιατί είναι τόσο μεγάλο που δεν μπορεί να το «κοντύνει» ούτε καν το ασύγγνωστο ατόπημα του ίδιου του κυρίου Θεοδωράκη.
Τόσο ασύγγνωστο, δε, το ατόπημα όσο πιστοποιούν οι παρακάτω εικόνες.Πράγμα που εξίσου καλά με εμάς το καταλαβαίνουν – κι αυτό είναι το δυστύχημά τους – κι εκείνοι που παριστάνουν ότι δεν το καταλαβαίνουν.
Υστερόγραφο: Για όσους, δε, θα συνεχίζουν να παριστάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν ας ρίξουν μια ματιά και στο παρακάτω.
Τι είναι;
Πρόκειται για την – μετά συλλαλητήριο – αναφορά του κυρίου Θεοδωράκη στο ότι οι χρυσαυγίτες κι αυτοί «πατριώτες» είναι, ε, μόνο που είναι με λίγο «εριστικό τρόπο»… Λογικό, επομένως, να αξιοποιείται ο κύριος Μίκης Θεοδωράκης από την επίσημη ιστοσελίδα των ναζί.
Πώς;
Σαν μάρτυρας υπεράσπισης του «πατριωτισμού» των ναζί!
Θλίψη… :
Απ' τη σελίδα της x/α
Από τη σελίδα του Νίκου Μπογιόπουλου στο facebook
*************************
Στα νεοΝαζί στείλτε Αυτό:
Κυριακή 12 Ιούλη 2015 -
Σελίδα 19
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Δήλωση του Μίκη Θεοδωράκη για τη Χρυσή Αυγή και τη δίκη των στελεχών και μελών της
«Η Χρυσή Αυγή από την άποψη της ιδεολογίας, της οργάνωσης και των εκδηλώσεών της είναι ένα κακέκτυπο του Χιτλερισμού - Ναζισμού. Θα πρέπει να σημειωθεί εδώ, ότι ο Ναζισμός μπορεί να στηρίζεται στη φασιστική θεωρία του Μουσολίνι, όμως στην πράξη εξελίχθηκε από τον Αδόλφο Χίτλερ σε μια τεράστια εγκληματική μηχανή, που ξεπερνά σε βαρβαρότητα όλες τις απάνθρωπες πράξεις μέσα στην παγκόσμια Ιστορία. Ο Χίτλερ, καλλιεργώντας συστηματικά τα εγκληματικά ένστικτα των οπαδών του, δημιούργησε μιαν απάνθρωπη μηχανή φόβου, πόνου και θανάτου με την ομαδική εξόντωση εκατομμυρίων ανθρώπων χωρίς διάκριση εθνοτήτων, φυλών και ηλικιών.
Στο σημείο αυτό θα πρέπει να τονίσουμε ότι ο φασισμός όσο και ο ναζισμός είχαν ως βασικό τους στόχο την εξόντωση του κομμουνισμού. Δεν υπολόγισαν όμως σωστά τη θέληση των λαών και την απόφαση της Ιστορίας να είναι ο κομμουνισμός ο νεκροθάφτης τους. Μπροστά σ' αυτή την τιτάνια μάχη ανάμεσα στους δύο θανάσιμους εχθρούς, η προσπάθεια ορισμένων μαύρων πολιτικών αντιπάλων σήμερα να εξομοιώσουν αυτούς τους δύο, καταντά γελοία και βλάσφημη απέναντι στους χιλιάδες νεκρούς, που με επικεφαλής τον Κόκκινο Στρατό έμπηξαν την κόκκινη σημαία στην καρδιά του τέρατος στο Βερολίνο, στο τέλος του Β' Παγκοσμίου Πολέμου.
Η σημαντική ανάπτυξη της Χρυσής Αυγής οφείλεται στη βαθιά οικονομική και κοινωνική κρίση που πλήττει τη χώρα και το λαό μας τουλάχιστον τα πέντε τελευταία χρόνια σε συνδυασμό με την αδυναμία της πολιτικής εξουσίας που αντί να βρει λύσεις στα μεγάλα προβλήματα που μας καταδυναστεύουν, μας οδηγεί σε όλο και βαθύτερες δοκιμασίες. Εννοείται ότι δεν θα πρέπει να παραγνωρίζουμε και την πολύπλευρη στήριξη που είχε η Χρυσή Αυγή από μηχανισμούς του συστήματος και από διάφορα συμφέροντα εντός και εκτός Ελλάδος.
Για όποιον έχει μελετήσει την σύγχρονη Ιστορία και ειδικά της Γερμανίας, αυτή η ανοδική πορεία της Χρυσής Αυγής είναι πανομοιότυπη με την άνοδο και την πλήρη επικράτηση του Χίτλερ, ο οποίος εκμεταλλεύτηκε τη βαθιά εθνική, οικονομική και κοινωνική κρίση στη δεκαετία του 1920-1930 και την αγωνία και το θυμό του γερμανικού λαού εκείνης της εποχής.
Ενα από τα κύρια ιδεολογικά όπλα του Γερμανού δικτάτορα υπήρξε η φυλετική του θεωρία, ο ρατσισμός. Η Χρυσή Αυγή τον μιμείται και σ' αυτό το σημείο σπέρνοντας το μίσος κατά των ξένων μεταναστών με πράξεις βίαιες, που προσβάλλουν το λαό και τη χώρα μας και που έχουν ως βάση τη φυλετική θεωρία του Ναζισμού.
Για την κατάκτηση της απόλυτης εξουσίας, ο Χίτλερ επέλεξε έναν διπλό δρόμο: Την παράνομη τρομοκράτηση και τη νόμιμη συμμετοχή στο ανώτατο όργανο εξουσίας, τη γερμανική βουλή.
Και στο σημείο αυτό η τακτική της Χρυσής Αυγής είναι πανομοιότυπη με εκείνη των Χιτλερικών - Ναζιστών.
Οι Γερμανοί είχαν οργανώσει Ομάδες Εφόδου, στην αρχή άοπλες και στη συνέχεια με οπλισμό και στρατιωτική πειθαρχία. Ξεκίνησαν με μερικές εκατοντάδες για να φτάσουν στα δύο εκατομμύρια την εποχή της ανόδου του Χίτλερ στην εξουσία. Οι ομάδες αυτές κατ' αρχήν έκαναν τη εμφάνισή τους με καθημερινές στρατιωτικού τύπου παρελάσεις, για να φτάσουν αργότερα σε επιθέσεις, ξυλοδαρμούς και καταστροφές μαγαζιών και Συναγωγών. Ακόμα και σε φόνους.
Το ίδιο και η Χρυσή Αυγή οργάνωσε τις δικές της Ομάδες Εφόδου με ομοιόμορφες στολές και στρατιωτική πειθαρχία, με στρατιωτικά γυμνάσια, στρατιωτικές παρελάσεις και βίαιες ενέργειες, ξυλοδαρμούς, καταστροφές, μαχαιρώματα και τέλος με φόνους, όπως αυτός του Παύλου Φύσσα.
Από ένα σημείο και πέρα άρχισαν να εξοπλίζονται με πολεμικά όπλα και να εξελίσσονται σε τακτικό στρατό με εκπαίδευση αξιωματικών. Αυτός ο μεγάλος εξοπλισμός φανερώνει τις διασυνδέσεις τους με σημαντικά ελληνικά και προ παντός ξένα κέντρα ναζιστικής ιδεολογίας.
Οπως προαναφέραμε, στο δρόμο προς την κατάκτηση της απόλυτης δικτατορικής εξουσίας και κατά το παράδειγμα του Χίτλερ, σχημάτισαν κόμμα ακολουθώντας το νόμιμο τρόπο της εισόδου στη Βουλή των Ελλήνων με στόχο να καταλύσουν με τη βοήθεια των Ομάδων Εφόδου, οι οποίες όπως φαίνεται προκαλούν δέος και εντυπωσιάζουν ορισμένα στρώματα της Κοινωνίας, ώστε να αυξάνεται η εκλογική τους δύναμη.
Προς την κατεύθυνση αυτή βοηθούν, όπως είπαμε, και οι τραγικές συνθήκες μέσα στις οποίες έχουν ρίξει το λαό μας οι σύγχρονες πολιτικές συγκυρίες.
Η λύση θα ήταν να περιλάβουν οι συντάκτες του σημερινού Συντάγματος ένα άρθρο που να απαγορεύει την οποιασδήποτε μορφής δημόσια έκφραση της ναζιστικής εγκληματικής ιδεολογίας και πρακτικής, δεδομένου ότι και η χώρα μας υπήρξε θύμα της ναζιστικής θηριωδίας. Η παράλειψη ενός τέτοιου άρθρου οδηγεί σε τραγικο-κωμικές καταστάσεις όπως η τωρινή παρουσία βουλευτών που έρχονται από τις φυλακές σιδηροδέσμιοι για να αγορεύσουν και να ψηφίσουν.
Προσωπικά θεωρώ την κατάσταση αυτή ως βλασφημία (με τον επιεικέστερο χαρακτηρισμό) απέναντι στην ιερότητα αυτού του ανώτατου οργάνου της Ελληνικής Δημοκρατίας, της Βουλής των Ελλήνων.
Στην περίοδο 1967 - 1974 βιώσαμε την τραγωδία της στρατιωτικής δικτατορίας.
Θα πρέπει όμως να υπογραμμίσω στο σημείο αυτό, ότι η δικτατορία που οραματίζονται οι κατηγορούμενοι εκπρόσωποι της Χρυσής Αυγής θα ήταν δεκάδες φορές χειρότερη. Γιατί ο Παπαδόπουλος είχε μοναδικό του στήριγμα τις ένοπλες δυνάμεις, ενώ η Χρυσή Αυγή έχει, όπως και ο Χίτλερ, και την συμπαράσταση πολλών εξαπατημένων Ελλήνων ψηφοφόρων.
Αθήνα 20/4/2015
Μίκης Θεοδωράκης».
***********************************
Αν θες περισσότερα κάνε κλικ Εδώ